Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Taloussanomat uutisoivat että noin puolet Suomeen tulevista Playstation3-koneista on varattu:

http://www.taloussanomat.fi/ict-ja-...uomen+Pleikkareista+on+jo+varattu/20077274/95

Uutinen mainitsee myös että PS3 olisi myynyt Japanissa ja USA:ssa paremmin kuin edeltäjänsä:

"Sony toi konsolin jo viime vuonna USA:n ja Japanin markkinoille, joissa se on käynyt kaupaksi selvästi nopeammin kuin edeltäjänsä Pleikkari 2."
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Karma sanoi:
Sama tarina. Kolmisen viikkoa takana tupakatta. Tänään vasta tuli mieleen että olisi pitänyt loppuaikoina ruveta polttamaan paljon enemmän niin olisi saanut samalla säästettyä rahat HD-telkkariinkin :p

Sama tarina täälläkin!
Askissa on kaksi tupakkia jäljellä ja viimeisen ajattelin poltella tänään keskiyöllä kun olen koneen hakenut ja sitten soon kaput!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Socom nelosessa ei sitten ilmesesti tarvi pitää tupakkataukoja, kun kaikki lopettaa.:D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Karma sanoi:
Sama tarina. Kolmisen viikkoa takana tupakatta. Tänään vasta tuli mieleen että olisi pitänyt loppuaikoina ruveta polttamaan paljon enemmän niin olisi saanut samalla säästettyä rahat HD-telkkariinkin :p

Tässähän alkaa harmittamaan, etten ole tupakoinut. Sen lopettamisella kun tuntuu säästävän huomattavia summia rahaa :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Tässähän alkaa harmittamaan, etten ole tupakoinut. Sen lopettamisella kun tuntuu säästävän huomattavia summia rahaa :D
Meneehän siihen törkeesti rahaa. Aski päivässä - palttiarallaa 120/kk. Alkaa plege3 tuntua aika halvalta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

LAX sanoi:
Sama tarina täälläkin!
Askissa on kaksi tupakkia jäljellä ja viimeisen ajattelin poltella tänään keskiyöllä kun olen koneen hakenut ja sitten soon kaput!

No sama tarina se on vasta sitten kun olet oikeasti lopettanut sen tupruttamisen:)
Nimimerkillä lopettanut 100 kertaa ja aloittanut 99 kertaa uudestaan... Nyt ollaan oltu noin 1v 3kk polttamatta, en tosin tajunnut säästää rahoja mitenkään erityisesti.:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Mutta kun ei. Kaikki pitää saada heti.
Nääh, mulla kaipuu uuteen geniin alkoi sillä hetkellä kun 2005 jouluna HD-töllö tuli kotiin. Kyllähän vielä modatulla XB:llä sai 480p:tä, sekä joistain PS2 peleistä, mutta oli se sellaista tekohengitystä jo... :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
No sama tarina se on vasta sitten kun olet oikeasti lopettanut sen tupruttamisen:)
Nim lopettanut 100 kertaa ja aloittanut 99 kertaa uudestaan... Nyt ollaan oltu noin 1v 3kk polttamatta, en tosin tajunnut säästää rahoja mitenkään erityisesti.:mad:

Tämä on täysin totta!
Nyt kyllä on kovat panokset pelissä, sillä jos tupakki eksyy huulile niin parempipuolisko laittaa
PS3:sen huutonettiin myynitiin joten ei parane polttaa:D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Heh heh, keskustelun otsikko muuttui:

Solid Snake, Karma, Dr Evil - kenen tupakkalakko vetää pisimmän korren?

Dr Evil on tosin tämän porukan Xbox360, eli vuoden etumatkassa on muilla paljon umpeen kurottavaa :D

LAX puolestaan on Euroopan PS3, sillä lakko on vasta alkamassa puolen yön aikoihin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Heh, menihän tupakka keskusteluksi :)

Hemmetti minäkin aloin epäröimään PS3:n kanssa. Olin jo kirjoittamassa lappuja alle, kun sanoin että mietin vielä hetken, koska kyseessä on iso raha. Nyt on fiilis kuin Luke Skywalkerilla, jota yritetään kääntää pimeälle puolelle. Ristiriitaa!!!!

Noh, tupakkalakko kuitenkin pitää, se on selvä :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Heh, menihän tupakka keskusteluksi :)

Hemmetti minäkin aloin epäröimään PS3:n kanssa. Olin jo kirjoittamassa lappuja alle, kun sanoin että mietin vielä hetken, koska kyseessä on iso raha. Nyt on fiilis kuin Luke Skywalkerilla, jota yritetään kääntää pimeälle puolelle. Ristiriitaa!!!!

Noh, tupakkalakko kuitenkin pitää, se on selvä :D


No ostat sen silloin kun haluat :) Typeräähän se on "julkaisussa" ostaa. Sehän on selvää. Hintakin melko varmasti suht nopeasti laskee. Mutta jos mies haluaa niin miehen täytyy saada :D

Itse ajattelin wiin ostaa vasta kesällä. Ei toiminut suunnitelma. Halusin sen jo keväällä. Olen ollutkin tyytyväinen, onneksi ostin. Paras ostos pitkään aikaan :cool:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tupakointi tuo elämään sisältöä. :D Sen hienouden huomaa joka kerta kun lopettaa. Huomaa tosin kunnonkin paranevan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No johan pomppii. PS3 siis ennaltaehkäisee nuorten syöpää ja nostaa elintasoa. Eikä siinä vielä kaikki, jo pitkään sauhuttelevillekin on olemassa pelastus. Ajaa Folding@Homea yötä päivää ja olla mukana lääketieteen uusien ihmerohtojen kehittelyssä :)

Ja missä Pako & Oliver nyt on kun ei ole vinkumassa ketjua takaisin raiteille, ollaan sentään jo kymmenkunta viestiä OT:n puolella. :eek: Pari käsikonsoliasiaa koskevaa viestiä näytti hermostuttavan yllättävän helposti , mikähän lienee syynä :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
No ostat sen silloin kun haluat :) Typeräähän se on "julkaisussa" ostaa. Sehän on selvää. Hintakin melko varmasti suht nopeasti laskee. Mutta jos mies haluaa niin miehen täytyy saada :D

Itse ajattelin wiin ostaa vasta kesällä. Ei toiminut suunnitelma. Halusin sen jo keväällä. Olen ollutkin tyytyväinen, onneksi ostin. Paras ostos pitkään aikaan :cool:
Näinhän se kyllä on. Xbox 360, Wii, PS2, GC ja moni muu konsoli on tullut ostettua heti julkaisussa ja on se tietyllä tavalla "sairaus" kuten joku sanoi, että kaikki pitää saada heti.

PS3 rahat oli jo katsottu ja kaiken olin hoitanut, mutta kaupan tiskillä sitten sanoinkin vielä harkitsevani asiaa ja nyt kun ajattelee niin kyllähän se kannatti. PS3:sia ei kuitenkaan näillä näkymin myydä loppuun, joten jos alkaa liikaa himottamaan niin pääsen sen kyllä vielä hakemaan vaikka ensi viikolla. Ja kun hinta on mikä on niin luulisi, ettei tuo montaa kuukautta kaupaksi mene ja siksi uskonkin että syksyyn mennessä PS3:sta myydään ihan eri hinnalla. Järki voitti (kerrankin)!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Näinhän se kyllä on. Xbox 360, Wii, PS2, GC ja moni muu konsoli on tullut ostettua heti julkaisussa ja on se tietyllä tavalla "sairaus" kuten joku sanoi, että kaikki pitää saada heti.

PS3 rahat oli jo katsottu ja kaiken olin hoitanut, mutta kaupan tiskillä sitten sanoinkin vielä harkitsevani asiaa ja nyt kun ajattelee niin kyllähän se kannatti. PS3:sia ei kuitenkaan näillä näkymin myydä loppuun, joten jos alkaa liikaa himottamaan niin pääsen sen kyllä vielä hakemaan vaikka ensi viikolla. Ja kun hinta on mikä on niin luulisi, ettei tuo montaa kuukautta kaupaksi mene ja siksi uskonkin että syksyyn mennessä PS3:sta myydään ihan eri hinnalla. Järki voitti (kerrankin)!

Joo, itsellä petti harkintakyky wiin kanssa.Toisaalta en ole katunut mutta mutta... Olisi vaan ollut järkevämpää ostaa kesällä. Sitäpaitsi, niinkuin sanoit niin voit ostaa tuon pleikkarin silloin kun haluat. Niitä kun arviolta on saatavilla melko hyvinkin. Pitää mun mennä tesmaa sitä peliliikkeeseen kunnolla.

Nyt voi antaa palautetta jo wiistä. Eli seuraavat (2) asiaa vituttaa:
1) Nettipelien myöhästyminen. Voisi alkaa jo tulla eurooppaankin. Menee suomessa ensi syksylle että kunnon nettipelit tulee. Vitutttaa. Mielellään pelaisin jo nyt battallion warssia netissä. Ei kuulu peliä ei :(

2) Nintendon jääräpäisyys tietyissä asioissa. Ihan hyvin ne voisivat laittaa tuen ulkoiselle kovolle ja vaikka näppäimistölle. Ja ehdottomasti kuulokkeet/mikrofoni-setti wiillekkin tulevia sotapelejä ajatellen.

Muuten konsoli on kyllä aivan järjettömän hyvä ollut.Minä ja kaverit ollaan oltu tosi innostuneita laitteesta :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Näinhän se kyllä on. Xbox 360, Wii, PS2, GC ja moni muu konsoli on tullut ostettua heti julkaisussa ja on se tietyllä tavalla "sairaus" kuten joku sanoi, että kaikki pitää saada heti.

PS3 rahat oli jo katsottu ja kaiken olin hoitanut, mutta kaupan tiskillä sitten sanoinkin vielä harkitsevani asiaa ja nyt kun ajattelee niin kyllähän se kannatti. PS3:sia ei kuitenkaan näillä näkymin myydä loppuun, joten jos alkaa liikaa himottamaan niin pääsen sen kyllä vielä hakemaan vaikka ensi viikolla. Ja kun hinta on mikä on niin luulisi, ettei tuo montaa kuukautta kaupaksi mene ja siksi uskonkin että syksyyn mennessä PS3:sta myydään ihan eri hinnalla. Järki voitti (kerrankin)!

Pitkään yritin minäkin itselleni perustella että elä osta vielä kohta se hinta tippuu!!
Niin ja kuinkas kävikään:o tänään puolenyönjälkeen se on täällä:D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Smirre sanoi:
No johan pomppii. PS3 siis ennaltaehkäisee nuorten syöpää ja nostaa elintasoa. Eikä siinä vielä kaikki, jo pitkään sauhuttelevillekin on olemassa pelastus. Ajaa Folding@Homea yötä päivää ja olla mukana lääketieteen uusien ihmerohtojen kehittelyssä :)

Ja missä Pako & Oliver nyt on kun ei ole vinkumassa ketjua takaisin raiteille, ollaan sentään jo kymmenkunta viestiä OT:n puolella. :eek: Pari käsikonsoliasiaa koskevaa viestiä näytti hermostuttavan yllättävän helposti , mikähän lienee syynä :rolleyes:

Mainitsemasemassasi OT:ssä keskustelu kumminkiin sivusi otsikon konsoleita,
tyyliin voin ostaa PS3:men kun lopetan tupakan polton! Eiköstä vain?:rolleyes:

Taasen tuossa käsikonsoli keskustelussa Oliver kertoi teille että niille on oma sotansa.
Pako taas huuteli omiaan väliin:p
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom