Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Pelkästään tuo sikahintainen Bluray asema tuossa konsolissa on valittamisen aihe. Miksi ostaa konsolin mukana 500e hintainen asema josta ei ole välttämättä mitään muuta iloa pelaamisen lisäksi. Vaikka varaa minulla onkin niin keksin kyllä järkevämpääkin käyttöä rahoilleni keskivertopelaajana. Kaikkien kun ei tarvitse ostaa 50 peliä yhden konsolisukupolven aikana. Ostamalla Wiin/Xbox360 saan vinon läjän pelejä tuon PS3:sen hinnalla. Eikö tämäkin muka ole valittamisen aihe normaalille kuluttajalle? Konsoleita ei tietääkseni ole suunniteltu vain rikkaille ihmisille joilla on varaa.
Kuka tässä on edes PS3:sta haukkunut _huonoksi laitteeksi_?
jryi sanoi:PS3:ssahan ei omistajan kannalta ole mitään valittamista. Sille on hyviä pelejä (sekä kaupasta että verkosta ostettavissa), se on mukavan tehokas, sillä voi pelata verkossa ilman että tarvitsee hankkia luottokorttia tai ostaa peliaikaa kupongilla ja se tuntuu ainakin alkukokemusten perusteella olevan ihan riittävän luotettavakin. Näiden lisäksi se osaa toistaa HD-elokuvia ja verkosta ladattavaa sisältöä.
Itse konsolissa ei siis ole vikaa, mutta pakkohan sitä jotain negatiivista on keksiä. Muiden konsoleiden fanipoikien iloksi PS3:n myyntiluvut ovat kehnot, mutta sitä eivät tunnu huomanneen, että myyntilukujen perusteella ei pleikkaa voi sanoa huonoksi laitteeksi.
Pelkästään tuo sikahintainen Bluray asema tuossa konsolissa on valittamisen aihe. Miksi ostaa konsolin mukana 500e hintainen asema josta ei ole välttämättä mitään muuta iloa pelaamisen lisäksi. Vaikka varaa minulla onkin niin keksin kyllä järkevämpääkin käyttöä rahoilleni keskivertopelaajana. Kaikkien kun ei tarvitse ostaa 50 peliä yhden konsolisukupolven aikana. Ostamalla Wiin/Xbox360 saan vinon läjän pelejä tuon PS3:sen hinnalla. Eikö tämäkin muka ole valittamisen aihe normaalille kuluttajalle? Konsoleita ei tietääkseni ole suunniteltu vain rikkaille ihmisille joilla on varaa.
Kuka tässä on edes PS3:sta haukkunut _huonoksi laitteeksi_?
Viimeksi muokannut moderaattori: