Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Centauri sanoi:
Minun mielestäni näissä yleisissä ketjuissa ei kyllä kannata lähteä kahdenkeskisiin keskusteluihin, puoskaroimaan kanssakirjoittajien sielunmaisemaa, puhumaan tunteista ja sillei
Ne vievät vaan koko ketjun ihan hakoteille ja pois otsikon aiheesta. Mehän voidaan vaikka sitten tavata virtuaalisesti Home(tm)-palvelussa, istua siellä soffalle, pidetään vaikka kädestä kiinni ja puretaan sydäntä painavia asioita.
Okei, käsititkö viestini saivarteluna, vai miksi vastaat saivartelulla?
Ihan rehellisesti olisin halunnut kuulla kantasi asiaan. Ymmärrän, jos et halua kaikkien kuullen purkaa sydäntäsi, mutta kerran olet tästä asiasta jo muutenkin avautunut täällä, niin mikset hieman pohjustaisi kantaasi muutenkin? Vai onko sinulla oikeasti joku niin karvas kokemus Sonysta, ettet yksinkertaisesti voi puhua siitä? Jotenkin en vain tuohon usko. Olit kuitenkin valmis kirjoittamaan, kuinka apljon antifanitat firmaa
Tässä sinun kirjoittamasi:
Centauri sanoi:
Ei, minä en oikeastaan koskaan ihmeemmin pitänyt Nintendosta, sen voitto tai tappio ei minua liiemmin heiluttaisi mihinkään. Pääasia on katsos se, että
Sonylla menee ihan h****tin huonosti ainakin jonkun aikaa. Jos sen saa aikaan Nintendo, niin hyvä. Jos taas ms, niin ihan yhtä hyvä. Jos kummatkin yhdessä, niin entistä parempi
Mutta kuten olen useasti sanonut, niin Sony ei saa kadota markkinoilta, sillä sitä tarvitaan pitämään noita muita aisoissa. Mutta nöyrtyä, ah niin kovasti se saa vielä nöyrtyä ja saada lokaa niskaan, siit mie tykkään
Antifanittamista, you know. Ei kenenkään puolella, mutta Sonya vastaan
Aika rankkaa tekstiä. Haluaisin oikeasti käsittää kantaasi hieman paremmin. En halua ajatella sinua idioottina.
Centauri sanoi:
No juuri tätä tarkoitin
Eli jos kirjoitan täällä siitä, kuinka hassunhauskaa minusta on, kun jenkkien konsolimyynneissä Gamecube on ainoa konsoli minkä ps3 voittaa, niin yht'äkkiä minä olenkin sellainen henkilö, joka nauraa kun naapurin kehitysvammainen kaatuu pihalla tai naapurin talo palaa
Ihan vinkkinä, tässä on nyt kyse p e l i k o n s o l i s t a (ai sorry, multimedialaitteesta), hyvänen aika sentään
. Juuri näin tyhmäksi jutut menevät, kun aletaan netissä leikkimään päälääkäriä eikä pysytä aiheessa.
Ei. Nyt vääntelet sanojani ja se ei ole kovin reilua. Minä kirjoitin aiheesta yleisesti.
pziuz sanoi:
Anteeksi, nyt on pakko tarttua tähän.
Siis et ole fani, vaan anti-fanittaja? Olen hetken aikaa jo haistellut ilmapiiriä täällä ja muuallakin. Tuntuu, että tämä on nyt ihan uusi trendi: vihataan vain. Ei mitään muuta. Kiksit saadaan siitä, että jollakin menee huonosti? Kiksit saadaan siitä, että päästään nauramaan sille, joka kaatuu ja satuttaa itsensä? Kiksit saadaan siitä, että naapurilla palaa talo?
Siis mitä ihmettä?!?
Olen pahoillani, jos rinnastit tämän itseesi. Se ei ollut kirjoitukseni tarkoitus. Mielestäni vain tuommoinen toisen (on se sitten konsolifirma, tai naapurin muksu pyörän kanssa) epäonnelle nauraminen on kummallista. En ymmärrä siihen kovinkaan montaa syytä. Motiiveiksi tulee äkkiseltään mieleen kosto, sadistisuus ja huono itsetunto. En ymmärrä, mitä kyseinen firma on tehnyt, että saisi osakseen sinulta noin henkilökohtaista huomiota. Mutta, kuten jo sanoin, haluaisin ymmärtää. Enkä yritä leikkiä mitään päälääkäriä. Pois se minusta.
Ai niin, aiheessa pysyminen on tässä tapauksessa mitä? Tämä on keskustelufoorumi, eikö? Mikäli haluan ymmärtää muita keskustelijoita paremmin ja yritän tehdä syventäviä kysymyksiä, niin onko se nyt sitten suuri rikos? Enkä siis todellakaan kirjoita näitä viestejä mitenkään, ollakseni veemäinen!
Centauri sanoi:
"Viha" ja "rakkaus". Kyllä ovat minusta kovin, kovin vahvoja sanoja kun kyseessä on tosiaan kulutuselektroniikkatuote
Kyllä tuollaiset sanat kannattaa säästää ihan muita kuin pelikonsoleita varten
Okei. Et halua, että sanaa "viha" käytetään tässä yhteydessä. Sinä tosin totesit olevasi anti-fanittaja, joten oletin, että viha olisi sopiva sana. Olin ilmeisesti väärässä. Olisit kyllä voinut tuon erheen korjaamisen lisäksi, ehdottaa jotakin toista sanaa sitten?
Centauri sanoi:
Michel de Montaigen sanoin:
"Jos minulta udellaan miksi rakastin häntä, tunnen kykeneväni ilmaisemaan sen vain sanomalla: Koska hän oli hän ja koska minä olin minä.
En ole Montaignen tekstejä lukenut, mutta harvinaisen tyhjä ja pöhkö lausahdus kaverilta, jota kuitenkin (käsitykseni mukaan) pidetään uudistajana kirjallisuudessa ja koulutuksessa.
Tuo fraasi on mielestäni kauniisti sanottu: "Se nyt vaan on niin!". Ei oteta vastuuta teoistaan/mietteistään, mutta nyt pois renesanssi kirjailijoista ja takaisin sodan pariin.
Scatterbrain XO sanoi:
Onpa ollut harvinaisen tasotonta läppää täällä. Pziuzin kanssa muutama sivu taaksepäin ihan samaa ajattelen, mistä tuo hillitön viha ihmisille kumpuaa? Ai niin, tää oli konsolisota ja tänne ei saanut tulla moralisoimaan yms. Menis sitten jatkaan pelaamista.
Kiitos. Tiedänpähän, etten ole yksin mietteideni kanssa.