Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

TJS sanoi:
Ihan mielenkiinnosta... Sinulla siis ei ole nipalaseja...Mistä kumpuaa motivaatiosi oikoa joka ikinen mielestäsi nintedoa kohtaan esitetty väärä mielipide?

Minähän en korjaa jokaikistä Nintendoa vastaan nostettua väärää mielipidettä. Ei minulla riittäisi siihen edes aikaa. Korjaan kyllä niistä pahimpia ja niitä joita muut eivät huomaa tai kerkiä. Ja huomaa, että nimeomaan ne väärät negatiiviset mielipiteet. En puutu kaikkeen negatiiviseen nintendosta tietenkään. Ei se minusta mitään fania tee. Eikä Nintendoa vastaan heitetyt väärät mielipiteet ole edes ainoita mihin puutun. Yleensä vain aika on niin kortilla, että en kerkiä ihan kaikkeen puuttumaan. Tämä nyt kuitenkin on vain keskustelua. Ei sitä voi niin vakavasti ottaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Minähän en korjaa jokaikistä Nintendoa vastaan nostettua väärää mielipidettä. Ei minulla riittäisi siihen edes aikaa. Korjaan kyllä niistä pahimpia ja niitä joita muut eivät huomaa tai kerkiä. Ja huomaa, että nimeomaan ne väärät negatiiviset mielipiteet. En puutu kaikkeen negatiiviseen nintendosta tietenkään. Ei se minusta mitään fania tee. Eikä Nintendoa vastaan heitetyt väärät mielipiteet ole edes ainoita mihin puutun. Yleensä vain aika on niin kortilla, että en kerkiä ihan kaikkeen puuttumaan.
Älä nyt noin helppoon mene!

Vääriin mielipiteisiin puuttuminen ja niiden korjaaminen (huom! nimenomaan negatiiviset mielipiteet).

Jepjep!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
...Eikä Nintendoa vastaan heitetyt väärät mielipiteet ole edes ainoita mihin puutun. - - Tämä nyt kuitenkin on vain keskustelua. Ei sitä voi niin vakavasti ottaa.
Vääriä mielipiteitä? :D

Ei oteta vakavasti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jumala sanoi:
Vääriä mielipiteitä? :D

Ei oteta vakavasti.

No okei. Minä suomennan tämän sinulle ja muillekin. Kyse on siis paskanpuhumisesta. Trollauksesta. Ja muusta vastaavasta. En muuten ollut minä joka otti tuon termin esille. Tarttui siitä. Ei tarvitse jokaiseen sanamuotoon puuttua. Tiesit varmaan kuitenkin mitä tarkoitettiin.

Edit:
Hex sanoi:
Vääriin mielipiteisiin puuttuminen ja niiden korjaaminen (huom! nimenomaan negatiiviset mielipiteet).

Jepjep!

huom! nimenomaan väärät negatiiviset mielipiteet. Ja sanoin myös, että ei ne oikeat negatiiviset mielipiteet. Väärät negatiiviset mielipiteet tarkoittaa siis paskan puhumista kuten edellä sanoin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
No okei. Minä suomennan tämän sinulle ja muillekin. Kyse on siis paskanpuhumisesta. Trollauksesta. Ja muusta vastaavasta. En muuten ollut minä joka otti tuon termin esille. Tarttui siitä. Ei tarvitse jokaiseen sanamuotoon puuttua. Tiesit varmaan kuitenkin mitä tarkoitettiin.
Joo, otetaan ihan iisisti.

Kaikissa asioissa on hyvät ja huonot puolensa; ne voidaan todeta ja hyväksyä. Mielipiteitäkin on monia: ei oikeita, eikä vääriä. Jokainen voi pitää mielipiteensä, jos ne vaikuttavat hyviltä - tai vaihtaa ne parempiin. Ne ovat silti vain mielipiteitä. Muistetaan kunnioittaa muidenkin mielipiteitä ja jätetään perustelemattomat loanheitot omaan arvoonsa. :)

Ps. Eikä tarvitse puolustautua sitä paitsi, jos tuntee olevansa oikeassa. Mikä muka voisi kumota omat mielipiteet? Jos ne ovat oikeassa siis. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jumala sanoi:
Mielipiteitäkin on monia: ei oikeita, eikä vääriä. Jokainen voi pitää mielipiteensä, jos ne vaikuttavat hyviltä - tai vaihtaa ne parempiin.

Juu siis mielipide ehkä oli väärä sana, koska todella mielipiteet ovat vain niitä mielipiteitä. itsekin tuota aiemmin korostin tuolla. Tarkoitin enemmän sitä paskan puhumista, joka on siis joko faktojen vääristelyä tai sitten trollausta. Vähän menin ansaan ja jäi tuo mielipide -sana päähän viestistä johon vastasin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Miksi näin? Olen vain vastannut väitöksiin. Ja perustelin tuossa hyvinkin yksityiskohtaisesti miksi minusta Hexin viestit vaikuttavat trollaukselta. huom. vaikuttaisivat. Minun taas on vähän vaikeampi trollata kun en hauku mitään täällä. Vain puolustelen. En minäkään pidä siitä, että joudun Hexia syyttämään tuollaisesta, mutta itse hän sen on nyt esille tuonut, eikä muuta vaihtoehtoa ole jäänyt. Jos hän nyt tyytyisi tähän tilanteeseen ja jatkossa vähän miettisi näitä asioita kommentoidessaan niin mielelläni tämän lopetan, mutta niin kauan kun syytöksiä satelee minua kohtaan homma varmasti jatkuu. (Ja en nyt Hex puhu sinusta selän takana. Voit tämän ottaa ihan suorana viestinä myös sinulle)

Edit: jännä juttu muuten että minä olen se joka haukkuu sinun mielestäsi. Kannattaisi ehkä lukea myös niitä hexin viestejä uudestaan.

Mua pikkaisen sapettaa tuo sun asenne, toisten trolliksi haukkuminen, oman itsesi ja egosi pönkittäminen ja asenteesi väärien nipa-vastaisten mielipiteiden kitkemisestä. Jankutat koko ajan - nytkin viimeisen sivun aikana, väität että sulla on perusteluja vaikka en vieläkään ole saanut yhtään vakuuttava perustelua esim. mihinkään noihin Hex on trolli-syytöksiin. Tuo sun teksti ja läppä on ihan naurettavaa "en minäkään tätä mielelläni tee mutta Hex nyt pakotti ja muuta vaihtoehtoa ei ole" jne. Lueppa tuota omaa tekstiäsi ja mieti miten fiksulta kaverilta vaikutat tuollaisten läppien jälkeen jonkun muun silmiin. Edelleen, jos jonkin mielipide ei kelpaa sun ajatusmaailmaan niin siitä on ihan typerää alkaa tekemään toisesta jotain trollia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Mua pikkaisen sapettaa tuo sun asenne, toisten trolliksi haukkuminen, oman itsesi ja egosi pönkittäminen ja asenteesi väärien nipa-vastaisten mielipiteiden kitkemisestä. Jankutat koko ajan - nytkin viimeisen sivun aikana, väität että sulla on perusteluja vaikka en vieläkään ole saanut yhtään vakuuttava perustelua esim. mihinkään noihin Hex on trolli-syytöksiin.

Tuossahan se lukee tiivistettynä: "Et vaikuta pitävän mistään Wiihin liittyvästä ja samalla olet hyvin innokas julistamaan sitä kaikille joka käänteessä kun mahdollista. Ja suhtaudut myöskin negatiivisesti kaikkiin Wii uutisiin ynnä muihin asioihin. Kyse ei ole siis vain kokemuksistasi. Tuo jatkuva negatiivisten asioiden julistaminen tietystä laitteesta, vaikka ne olisivat kaikki tottakin, mitä ne kyllä eivät ole, kertoo yleensä vain trollauksesta. En oikeasti pysty kuvittelemaan mistä muusta voisi olla kyse."

Ja todellakin kaikki nuo sinun mielestäsi egon pönkittämiset sun muut ovat vain Hexin syytöksiin vastaamista. Ja jankuttaminen myös vain vastaamista. Ei muuta. Kai minä nyt saan itseäni puolustaa? Ja korostan edelleen, että kyse ei ole mistään yhdestä mielipiteestä.

Edit: Ja tarkoituksena ei ole nipa vastaisten mielipiteiden kitkeminen vaan paskanpuhumisen pois kitkeminen. Eikä ainoastaan Nintendon osalta. Sen verran kuin siihen vähäisessä ajassa kykenen ja kerkiän ja yleensäkään jaksan. En minä tätä nyt niin vakavasti ota että tuo mikään pakollinen tehtävä olisi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Ja todellakin kaikki nuo sinun mielestäsi egon pönkittämiset sun muut ovat vain Hexin syytöksiin vastaamista. Ja jankuttaminen myös vain vastaamista. Ei muuta. Kai minä nyt saan itseäni puolustaa? Ja korostan edelleen, että kyse ei ole mistään yhdestä mielipiteestä.

Joo, mutta siinä vaiheessa kun kun joku muu on eri mieltä kanssasi, niin sun on ihan turha avautua kuinka se henkilö on väärässä ja sinä oikeassa. Jos Hexin mielestä Wii on paska hänellä on siihen oikeus, ja hänellä on myös oikeus kertoa mielipiteensä jonkin pelin ohjaustuntumasta ilman että aletaan haukkua trolliksi. Etkö tosiaan ymmärrä että et voi sanoa jotain trolliksi vain sen perusteella, että hän ei jostain pidä tai ole samaa mieltä jostain kanssasi?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
...Tuo jatkuva negatiivisten asioiden julistaminen tietystä laitteesta, vaikka ne olisivat kaikki tottakin, mitä ne kyllä eivät ole...
OKOKOKOKOKOKOKOK ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Joo, mutta siinä vaiheessa kun kun joku muu on eri mieltä kanssasi, niin sun on ihan turha avautua kuinka se henkilö on väärässä ja sinä oikeassa. Jos Hexin mielestä Wii on paska hänellä on siihen oikeus, ja hänellä on myös oikeus kertoa mielipiteensä jonkin pelin ohjaustuntumasta ilman että aletaan haukkua trolliksi. Etkö tosiaan ymmärrä että et voi sanoa jotain trolliksi vain sen perusteella, että hän ei jostain pidä tai ole samaa mieltä jostain kanssasi?

Hexillä on oikeus mielipiteeseensä ja kysehän ei ole siitä, että hän on erimieltä kanssani. Kyse on siitä, että hänellä on yhtä laitetta kohtaan täysin negatiivinen kanta ja hän julistaa sitä hyvin innokkaasti. Ainakin sen perusteella mitä minä hänen viestejään olen lukenut. Se jos mikä vaikuttaa trollaukselta ja antaa kyllä mielestäni oikeuden siitä varovaisesti syyttä kuten alussa tein. ja hänellä on tähän oikeus vastata ja puolustautua. Harmi vain että hän käytti puolustuksensa vain minun haukkumiseeni. Tämä nyt kuitenkin on mielestäni ainoa keino kitkeä trollaukset pois edes jotenkin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Hexillä on oikeus mielipiteeseensä ja kysehän ei ole siitä, että hän on erimieltä kanssani. Kyse on siitä, että hänellä on yhtä laitetta kohtaan täysin negatiivinen kanta. Ainakin sen perusteella mitä minä hänen viestejään olen lukenut. Se jos mikä vaikuttaa trollaukselta ja antaa kyllä mielestäni oikeuden siitä varovaisesti syyttä kuten alussa tein. ja hänellä on tähän oikeus vastata ja puolustautua. Harmi vain että hän käytti puolustuksensa vain minun haukkumiseeni. Tämä nyt kuitenkin on mielestäni ainoa keino kitkeä trollaukset pois edes jotenkin.

Se, että sanoo toista trolliksi näillä perusteluilla jäsenestä, joka on ollut täällä vuodesta 2001 yli 4000 viestin voimin ja pelannut pelejä suurin piirtein vissiin kaikilla koneilla ja ennen kun monella muulla meistä on ollut edes vielä vaippoja jalassa, on kaikkea muuta kun "varovaista syyttämistä". Jos Hexillä ei ole (juuri) mitään positiivista sanottavaa Wiistä niin tekeekö se tosiaan sun mielestä hänestä trollin vai onko meidän katsomus tässä asiassa vain niin erilainen että ei mitään järkeä? Kaikkia viestejä en tässä ketjussa ole edes lukenut, mutta en ole sinunkaan nähnyt puolustavan täällä XO:ta tai PS3:sta joten oletkohan nyt varmasti itsekään kovin puolueeton tässä asiassa muutenkaan..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ketään ei kiinnosta mitä mieltä joku on Hexistä. Nyt saatana aiheeseen takaisin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Se, että sanoo toista trolliksi näillä perusteluilla jäsenestä, joka on ollut täällä vuodesta 2001 yli 4000 viestin voimin ja pelannut pelejä suurin piirtein vissiin kaikilla koneilla ja ennen kun monella muulla meistä on ollut edes vielä vaippoja jalassa, on kaikkea muuta kun "varovaista syyttämistä". Jos Hexillä ei ole (juuri) mitään positiivista sanottavaa Wiistä niin tekeekö se tosiaan sun mielestä hänestä trollin vai onko meidän katsomus tässä asiassa vain niin erilainen että ei mitään järkeä? Kaikkia viestejä en tässä ketjussa ole edes lukenut, mutta en ole sinunkaan nähnyt puolustavan täällä XO:ta tai PS3:sta joten oletkohan nyt varmasti itsekään kovin puolueeton tässä asiassa muutenkaan..

Eipä sillä ole asian kanssa mitään tekemistä onko pelannut millä laitteilla ja kuinka kauan, jos järjestelmällisesti mollaa yhtä konetta. Minä en oikeasti ole koskaan nähnyt Hexin kirjoittavan mitään positiivista Nintendosta sinä aikana kun olen ollut täällä. Kyse ei ole ainoastaan siitä, että hänellä "ei ole (juuri) mitään positiivista sanottavaa Wiistä". Vaan siitä että häneltä ei tunnu olevan ollenkaan positiivista sanottavaa Wiistä ja varsinkin siitä että hän oikein julistaa tuota negatiivista kantaansa täällä joka välissä kun vain kykenee. Se tosiaan antaa kuvan trollaamisesta ja antaa aiheen syytökseen. Varsinkin tuo jälkimmäinen kohta. Ei tuossa minusta edes voi olla mitään näkemyseroja paitsi jos havaintoni ovatkin väärät. Siksi syytös olikin aluksi varovainen ja annoinkin mahdollisuuden puolustautua.

Edit: Mutta eihän tässä enää mitään epäselvää ole? joten olisiko aiheeseen palaamisen aika?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Voisitteko, Scatter, Hex ja Pyramid, hoitaa asian loppuun vaikka yksityisviesteillä? Käsittääkseni se, kuka on trolli ja kuka haukkui ketäkin ja kuka tekee mitäkin, ei kuulu konsolisotaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Ketään ei kiinnosta mitä mieltä joku on Hexistä. Nyt saatana aiheeseen takaisin.

Vaikka tämä ketju paskaa täynnä on muutenkin, niin mihinkään aiheeseen on siinä vaiheessa ihan turha palata, jos jonkin ihmisen mielipide voidaan suoraan bashata sillä, että "et vain osaa" - "olet trolli" - "olet fanboy ja kirjoitat tuosta vain negatiivisesti" jne. Ihan sama onko se Hex vai joku muu henkilö.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Eipä sillä ole asian kanssa mitään tekemistä onko pelannut millä laitteilla ja kuinka kauan, jos järjestelmällisesti mollaa yhtä konetta. Minä en oikeasti ole koskaan nähnyt Hexin kirjoittavan mitään positiivista Nintendosta sinä aikana kun olen ollut täällä. Kyse ei ole ainoastaan siitä, että hänellä "ei ole (juuri) mitään positiivista sanottavaa Wiistä". Vaan siitä että häneltä ei tunnu olevan ollenkaan positiivista sanottavaa Wiistä ja varsinkin siitä että hän oikein julistaa tuota negatiivista kantaansa täällä joka välissä kun vain kykenee. Se tosiaan antaa kuvan trollaamisesta ja antaa aiheen syytökseen. Varsinkin tuo jälkimmäinen kohta.
Tuollaista harjoittavat monet täällä eri suuntiin ja vieläpä huomattavasti aggressiivisemmin, esim. Xbugs ja Centauri PS3:a vastaan. Ei heitäkään ole kukaan ollut syyttämässä trolleiksi, vaikka PS3:n kannattajat eivät heidän tekstejään välttämättä rakasta. Kyseessähän on konsolisota. Jos ei kantti kestä ajoittaista nenille saantia, kannattaa vaihtaa threadia.

Pikku muistutus siis, harvaa sotaa on pystytty rehdeissä Geneve-sopimuksen herrasmiessääntöjen puitteissa alusta loppuun toteuttamaan. Tuskinpa tätäkään.

Pakko vielä mainita, että mielenkiintoisesti sana "mielipide" muuttui ketjun edetessä sanaksi "paskanpuhuminen" :p
 
Vastaus: Hex, Pyramidhead, Scatterbrain - kuka vetää pisimmän korren?

Wii-kehut eivät ole kiinni muun pelattavan puutteesta. Omalla kohdalla Wii on selvästi lisännyt pelaamista, liiketunnistus on oikeasti antanut peleihin uutta ja on tullut kokeiltua pelejä, joista ei välttämättä olisi innostunut ilman liikeohjausta.

Jos Xbox 360:lla olisi tarpeeksi kiinnostavia pelejä, niin kyllä sekin olisi tullut hankittua, mutta kuten kansainvälisillä markkinoillakin näkyy, on Xbox 360:n tilanne tällä hetkellä epävarma. Periaatteessa laitteelle on niitä "ihan kiva"-pelejä (mukaanlukien PS2-porttauksia), mutta myyntiluvut ovat hiipuneet rankasti. Pohjois-Amerikan tilanne on vielä jokseenkin kohtuullinen, mutta kuten aikaisemmin postatut Saksan myyntiluvutkin näyttävät, Euroopassa ja Japanissa Xbox 360 ei jaksa kiinnostaa kuluttajia ja pelaajia. Xbox 360:n kohdalla odotellaan nyt jonkinlaista spurttia, joka saisi laitteen myynnin taas kasvuun.
 
Vastaus: Hex, Pyramidhead, Scatterbrain - kuka vetää pisimmän korren?

Mahewcoro sanoi:
Xbox 360:n kohdalla odotellaan nyt jonkinlaista spurttia, joka saisi laitteen myynnin taas kasvuun.

Vaikea uskoa ettei esim. seuraavien pelien ansiosta pientä spurttia saataisi aikaiseksi... Halo 3, Forza 2, Mass Effect ja Bio Shock. Siinä nyt 4 jotka ensimmäisenä tuli mieleen ja ovat tämän vuoden puolella tulossa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom