Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

migge sanoi:
Oioi, kun tekisi mieli sanoa että "et vaan osaa". En kuitenkaan sano, kun teksteistäsi on aiemminkin huomattu kova katkeruus Wiitä kohtaan. Kiikkerä ohjaus? Ei vain pysty ottamaan vakavasti. :)

Melkein itsekin tuohon meinasin tarttua, mutta ehkä en tämän enempää viitsi, kun mies on varmaan kaikesta wiiohjauksesta samaa mieltä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

migge sanoi:
Oioi, kun tekisi mieli sanoa että "et vaan osaa". En kuitenkaan sano, kun teksteistäsi on aiemminkin huomattu kova katkeruus Wiitä kohtaan. Kiikkerä ohjaus? Ei vain pysty ottamaan vakavasti. :)
Onpa todella sääli, ettet voi ottaa minua vakavasti. Ja katkeruuttahan homman täytyy olla, jos en ole sinun kanssasi samaa mieltä. Jos missioita haluat etsiä, katso vaikka sigustasi omaa pelikokoelmaasi.

Minä siis ostan 300 euron koneen ja sille kasan pelejä katkeruuttani ja jotta pääsisin sitä haukkumaan? Vaikka en olisikaan koneen rautaratkaisuista mielissäni, ei sekään tarkoita, että hyviä pelejä ei voisi tulla ja etten niitä arvostaisi. Kun on valinnanvaraa muidenkin koneiden pelitarjonnasta ei kuitenkaan ole tarvetta kaunistella asioita.

Ilmassa vapaasti pidettävä vastikkeeton "ratti" ei vain ole kovin kummoinen ohjaustapa edes arcade-autoiluun. Mitään vastaavaa ohjaustahan ei ole tosielämässäkään. Pelasin myös aikanaan Microsoftin kääntelypädillä ja 90-luvun alussa ilmassa pidettävällä ratilla, jonka nimen olen unohtanut. Ne olivat paskoja, Excite Truckin ei niinkään, mutta kiikkerä ja tunnoton silti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
Minä itken verta sinunkin puolesta!
360:n pelit ovat hyvännäköisiä ja graafisesti hieman ja joissakin tapauksissa aika selvästikin PS3:sta edellä nyt. Tietenkin kun puhutaan nyt paskaa sitten niin varmaankin tulevaisuudessa tullaan näkemään parempaa grafiikkaa PS3:n puolella. Mutta pelien sisällöllä on enemmän merkitystä kuin sinunkin itkemällä karkkimarkeilla.

Jotkut tykkää grafiikasta, jotkut enemmän sisällöstä ja pelattavuudesta ja jotkut molemmista. Jos molempia haluaa niin kannattaa ostaa kunnon PC.

Voi herrajumala. :D Eihän tässä nyt kukaan varmaan ollutkaan väittämässä, ettäkö grafiikat menisivät pelattavuuden edelle? Eihän? Grafiikoista vaan on helpompi väitellä, kun ei tuo ohjattavuus esim. Oblivionin eri versioilla hirveästi toisistaan poikkea.

Kaivoin muuten Morrowindin tänään naftaliinista. Vilahti taas yks neljä tunti hetkessä kun alko sitä hakkaamaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Melkein itsekin tuohon meinasin tarttua, mutta ehkä en tämän enempää viitsi, kun mies on varmaan kaikesta wiiohjauksesta samaa mieltä.
Ainakin kaikki tietävät jo ennen pelien ilmestymistäkin mitä mieltä sinä olet niiden wii-ohjauksesta.

Wario Waren pelaaminen motella on hauskaa. Samoin Play ja Sports valtaosin. Zeldakin toimii oikein hyvin, joskin miekkataisteluissa laukoisin purkitettuja liikkeitä mieluummin napeilta. Red Steel oli karsea, COD3 siedettävä, mutta boksin loistavalla pädiohjauksella silti parempi (muista ominaisuuksista puhumattakaan).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tautofonia sanoi:
Jaakko, me sanotaan Suomessa edellä.

EDIT: Toisaalta, jos miettii asiaa toiselta kannalta, 360 on graafisesti PS3:n edessä, mikäli Pleikkarilla on valtavasti enemmän potentiaalia. Multiplattarit kun kehitetään (MGS 4:ää tai FFXIII:a lukuunottamatta) boksia silmälläpitäen. Vähän sama skenaario siis kuin PS2:n ja XBOXin välillä.

Jyri, tiedän hyvin että Suomessa sanotaan edellä. Niin myös varmaankin kaikkialla muuallakin maailmassa silloinkun suomea puhutaan. Suomeksihan kielten nimet kirjoitetaan pienellä.

Niin, muistuttaa PS2/XBOX skenaariota siinäkin, että erot tuntuvat tässä sukupolvessa olevan yhtä pieniä kuin edellisessäkin.

Muoks: missä vaiheessa FF XIII:sta on muuten tullut multiplättäri?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Ainakin kaikki tietävät jo ennen pelien ilmestymistäkin mitä mieltä sinä olet niiden wii-ohjauksesta.

:D

Muista Hex, että Wii-peleihin pitää lisätä 10 pistettä kun arvostelijat kohtelevat maailmanlaajuisesti Wii:tä kaltoin - otithan nyt tämän huomioon kritiikissäsi?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
:D

Muista Hex, että Wii-peleihin pitää lisätä 10 pistettä kun arvostelijat kohtelevat maailmanlaajuisesti Wii:tä kaltoin - otithan nyt tämän huomioon kritiikissäsi?

Hehe hehe hehe hehe hehe hehe

:rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Hehe hehe hehe hehe hehe hehe

:rolleyes:

Huumorintajuasioista ei voi kiistellä!

Jotta tähän tulisi jotain asiaakin, niin mielestäni migen ja pyramiidipään postaukset Hexiä kohtaan olivat täysin aiheettomia.

Se on aina yhtä tasokasta heittää tuo "et vain osaa":
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tämä on kyllä yksinkertasesti legendaarinen threadi. Siitä on kai kaikki osallistujat sentään samaa mieltä, jos ei mistään muusta? :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Ainakin kaikki tietävät jo ennen pelien ilmestymistäkin mitä mieltä sinä olet niiden wii-ohjauksesta.

Tuskinpa tietää. Minä kun en ole yksinomaan kehunut Wiin ohjausta täällä. Suurimmassa osassa pelejähän se ei ole mikään kummoinen. Sinä taas olet tainnut lähes ainoastaan haukkua sitä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Tämä on kyllä yksinkertasesti legendaarinen threadi. Siitä on kai kaikki osallistujat sentään samaa mieltä, jos ei mistään muusta? :D
Ihan paska. Mutta mitäs PS3-fanipojat tietäisivät.
;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Tämä on kyllä yksinkertasesti legendaarinen threadi. Siitä on kai kaikki osallistujat sentään samaa mieltä, jos ei mistään muusta? :D

Ei, kyllä siitä on syytä perustaa oma aihe "Onko konsolisota legendaarinen triidi"
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Huumorintajuasioista ei voi kiistellä!

Jotta tähän tulisi jotain asiaakin, niin mielestäni migen ja pyramiidipään postaukset Hexiä kohtaan olivat täysin aiheettomia.

Se on aina yhtä tasokasta heittää tuo "et vain osaa":

Se ken on exite truckia pelannut, edes jonkinverran, tietää että ohjaus on hyvä tähän peliin. Alkuun tulee käännettyä ohjainta liikaa mutta sen oppii hallitsemaan varttituntiin. (perusjutut siis) Ongelmaksi muodostuu vauhti, ne männyt tulee eteen niin saatanan lujaa ettei niitä aina kerkee väistää.

Vähän sellainen kutina on että itse pelin omistajat ovat tyytyväisiä siihen ohjaukseen.

No mutta tässä huumoriasiassa olet oikeassa.
Itsellänihän sitä ei ole.


Olen "lukenut" koko päivän kokeisiin. Tänne kerennyt kirjoittaa "vain" 18 vestiä. Koulu on tylsää.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Se on aina yhtä tasokasta heittää tuo "et vain osaa":

Niin ja minähän en kommentoinut, että et vain osaa. Enemmänkin joko et vain osaa tai trollaat kuten aikaisemmatkin Wii vastaiset viestisi antavat ymmärtää. (Siis Hex. On asia sitten todellisuudessa miten on). Näin käsittääkseni tuossa Migenkin viestissä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Vähän sellainen kutina on että itse pelin omistajat ovat tyytyväisiä siihen ohjaukseen.
Pitääkö ottaa kuva pelistä ja tämän päivän Hesarista todisteeksi? :p

Minä taas väitän, että näillä Motorstorm vs. Excite Truck -kavereilla ei ole ainakaan Motorstormia. Sittenhän on vielä joitain viisaita, jotka eivät tarvitse pelejä ollenkaan tietääkseen mikä on hot ja mikä not.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Pitääkö ottaa kuva pelistä ja tämän päivän Hesarista todisteeksi? :p

Minä taas väitän, että näillä Motorstorm vs. Excite Truck -kavereilla ei ole ainakaan Motorstormia. Sittenhän on vielä joitain viisaita, jotka eivät tarvitse pelejä ollenkaan tietääkseen mikä on hot ja mikä not.

Mitäs Hesarissa?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Pitääkö ottaa kuva pelistä ja tämän päivän Hesarista todisteeksi? :p

Minä taas väitän, että näillä Motorstorm vs. Excite Truck -kavereilla ei ole ainakaan Motorstormia. Sittenhän on vielä joitain viisaita, jotka eivät tarvitse pelejä ollenkaan tietääkseen mikä on hot ja mikä not.

Mitäs se motorstorm liittyi nyt mihinkään?Minä ainakin kerroin vain miten truckin ohjaus toimii. En ole verrannut näitä pelejä keskenään ollenkaan.

Molemmat pelit suht merkityksettömiä mullle, minua oikeasti kiinnostaa ihan muunlaiset autopelit.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Mitäs Hesarissa?

Hex taisi tarkoittaa ns. terroristi-systeemiä, eli kuva lehdestä ja pelikotelosta.
(terroristi-ristot ottavat kuvan panttivangista ja päivän lehdestä.)

ja eikä onneksi mennyt kuin asteen verran offtopiciksi, mutta olkaa suopeita. :p

muoks: pahoittelut risto nimisille henkilöille.

Jooseppi sanoi:
Mitäs se motorstorm liittyi nyt mihinkään?Minä ainakin kerroin vain miten truckin ohjaus toimii. En ole verrannut näitä pelejä keskenään ollenkaan.

se taisi olla Mahewcorolle tuo MS versus Exite Truck heitto.
mutta ei ET ja MS ole mitenkään vertailukelpoisia keskenään, niin erilaisille alustoille ja ohjaustavoille on em. pelit kehitetty.
ET oli ainakin pikaisen testin mukaan suht messevää kruisailua wiille, samoin kuin MS pleiskarille.

molemmat osuu ja uppoaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom