Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Siis mitkä ne odottamisen arvoiset hitit tuossa listassa on (yksinoikeus pelit siis)? Voin käsi sydämellä vannoa etten itse näe ainuttakaan.

Final Fantasyt, Naughty dogin tasoloikat, Ratchet & Clank valmistajan pelitalon uutuudet, Tekken, Dragon questit, monet monet muut...

Missä ne on?! Tai sitten mainonta ei ole purrut minuun yhtään, jos niitä tuolta löytyy ja en vain tunnista nimestä. GTA 4 ainut jonka tuosta poimisin heti ilmestyessään. Tosin sekin löytyy Xboxille vissiin.
Lair ja Heavenly Sword lienevät niitä hypetetyimpiä. Lisäisin listaan vielä Singstarin, Strangleholdin ja Unchartedin.

Noista Lair kiinnostaisi lähinnä kehittäjän ansiosta. Uncharted näytti videoiden perusteelta hämmästyttävän paljon Godfatherilta viidakossa tasoloikkaelementeillä höystettynä. En ymmärrä hypeä. Heavenly Sword on liikkeessä kyllä näyttävä, mutta lajityyppi ei nappaa. En usko, että Singstar on kolmospleikalla yhtä suosittu kuin kakkosella. Kyseessä on kuitenkin massapeli, ja PS3:n hinta on massatasolla ehkä 2010.

Edit: Dragon Questia on muuten turha odotella pleikkarille tässä sukupolvessa. Ysi menee DS:lle, ja kymppi lienee Wiin heiniä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Siis mitkä ne odottamisen arvoiset hitit tuossa listassa on (yksinoikeus pelit siis)? Voin käsi sydämellä vannoa etten itse näe ainuttakaan.

Final Fantasyt, Naughty dogin tasoloikat, Ratchet & Clank valmistajan pelitalon uutuudet, Tekken, Dragon questit, monet monet muut...

Missä ne on?!

Kato pilvilinnat ovat vielä valtavat (ihme kyllä). Sonyfanit odottavat parempaa huomista. Kyllä ne kunnon yksinoikeudet tulee vielä. Joskus. Sitä ennen voi toistella vaikka MULTIMEDIAA.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Siis mitkä ne odottamisen arvoiset hitit tuossa listassa on (yksinoikeus pelit siis)? Voin käsi sydämellä vannoa etten itse näe ainuttakaan.

Miksi v@tussa mua kiinnostais tämmönen, kun tiedän mitä tuleman pitää..?? :cool:
Mulle riittää että ne tulee PS3..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Foxi sanoi:
Miksi v@tussa mua kiinnostais tämmönen, kun tiedän mitä tuleman pitää..?? :cool:
Mulle riittää että ne tulee PS3..

Öö, nyt en kyllä ymmärtänyt yhtään mitä haet takaa tällä viestillä? Itsehän sinä kaiketi mainostit tuota ja kysäsin, että minkä takia pitäisi innostua. O_o
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Öö, nyt en kyllä ymmärtänyt yhtään mitä haet takaa tällä viestillä?

Ok, anteeksi. Eli; mua ei todellakaan kiinnosta kuka myy eniten tai kuka tekee sitä tai tätä.

Mä tiedän mitä mulla on ja mitä tuleman pitää. Oikea ostos oli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Foxi sanoi:
Ok, anteeksi. Eli; mua ei todellakaan kiinnosta kuka myy eniten tai kuka tekee sitä tai tätä.

Mä tiedän mitä mulla on ja mitä tuleman pitää. Oikea ostos oli.

Aha? :confused: :confused:

En minä kyllä mistään myynneistä puhunut tai ettetkö sinä tietäisi mitä pelejä siellä on sinulle vaan ,että miksi pitäisi innostua kun mainostit niin kiihkeällä tavalla pelitarjontaa. Mutta antaa olla. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

PS3
Liian kallis pelikonsoli tavalliselle Matti Meikäläiselle, mutta on hintansa arvoinen tulevaisuutta ajatellen. Tällä hetkellä oikeastaan ei ole kovinkaan hyviä pelejä tarjolla, mutta loppuvuodesta loistavia pelejä alkaa tulla mm. GTA 4 ja Final Fantasy XIII.

Wii
Hintansa arvoinen ja edullinen. Grafiikan taso ei riitä samaan kuin PS3 ja X360, mutta liiketunnistinkapulat ja loistavat pelit korvaavat sen. Sama juttu kuin PS3:lla eli kovinkaan paljoa hyviä pelejä ei ole paljon tarjolla vielä, mutta niitä tulee pikkuhiljaa. Parasta antia on Mario ja Zelda...

X360
Hinta kohdillaan... Tämän toiminta on vähän miten sattuu, yhtäkkiä kone voi sanoa sopimuksensa irti. Grafiikat kumminkin samaa tasoa kuin PS3 ja hyviä ja huonoja pelejä riittää.



Olen omistanut kaikki kolme pelikonsolia ja voin sanoa mielipiteeni niistä...

Ensiksi ostin X360:n ja palautin sen heti seuraavana päivänä takaisin kauppaan. Syynä että kone kiehui ja huusi kuin synti, ei sellaisella voi pelata. Lisäksi se teki haalean ympyrän keskelle pelilevyä. En pitänyt siitä...

Seuraavaksi ostin PS3:n kun olin saanut tarpeeksi rahaa kasaan. Pidin koneesta ja muutenkin se oli kiva vehje TV-tasolla, mutta ei sille tullut paljoakaan käyttöä, joten palautin sen kahden viikon kuluttua ostopäivästä takaisin kauppaan...

Kolmanneksi ostin Wiin ja olen siihen erityisen tyytyväinen, Zeldaa tulee pelattua todella paljon... Olen omistanut sen jo 1,5 kk ja enkä aio palauttaa takaisin kauppaan eikä se olisi mahdollista, koska siinä on 30 päivän palautusoikeus.

JULISTAN TÄTEN NINTENDO WIIN VOITTAJAKSI :eek:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Aha? :confused: :confused:

En minä kyllä mistään myynneistä puhunut tai ettetkö sinä tietäisi mitä pelejä siellä on sinulle vaan ,että miksi pitäisi innostua kun mainostit niin kiihkeällä tavalla pelitarjontaa. Mutta antaa olla. :p
Tottakai mä mainostan mitä tuleman pitää!! Ei liene ylläri sullekkaan??
Saa kai iloita peleistä jotka tulee PS3
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Doran sanoi:
laadukkaimmat pelit, (suurin osat vasta tuloillaan)
Et olis myymäs sun kristallipalloa? Ajattelin, että olisin kiinnostunu.
Alucard ei suostunu myymään omaansa :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Heh, xbox-palvojat taas etsiny oikeen kiven takaa tietoa ennen kuin alkaa kehumaan omaa konsoliaan ja haukkumaan PS3:sta

Ite en kauheesti välitä Xboxista, enkä tuu koskaan välitämäänkään.
Specsit läpi ensin.
Xbox 360, 4 kpl ytimiä(1 IBM CPU ja 3 ydintä) 1,0 Teraflopia
PS3:ssa 8 kpl(1 CELL prosessori ja 7 SPEsiä) 2,0 TeraFlopia

Joten kyllä, teoreettisesti PS3 pystyy paljon monimutkaisempiin prosesseihin kuin Xbox360, niin fysiikan laskemisessa kuin grafiikoiden prosessoinnissa.
Joten PS3 on paljon, PALJON nopeampi näissä tehtävissä kuin Xbox360.
Googlettakaa Teraflop jos ette ymmärrä.

PS3:lle on käytännössä vaikeempaa tehdä pelejä, pääosin siksi että hyvän pelin saamiseksi noiden kaikkien seitsemän ytimen pitää toimia yhdessä. Mut ei helv....
Jos kelaatte nykypäivän pelintekijöitä (esim. Ubisoft, Rockstar, EA),
niin luulis sieltä löytyvän tarpeeksi älykkyysosamäärää ratkomaan PS3:n niksit, jos ei nyt niin tulevaisuudessa.
(Ja tulossa on, Assasin¨s Creed, Burnout, GTA, Devil May Cry jne. jne.)EA sanoi vähän aika sitten, että käyttävät ps3 tehoista n 20 prossaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Älä unohda Blu-Raytä. Hoh hoh!! :D

Vertaillaan laitteita taas objektiivisesti. Tässä on täysin objektiivisesti annettu plussaa ja miinusta parhaille konsoleille:

PS3:
+Blu-Ray
+Cell
+Hinta (ei pääse köyhät äkspoks pellet pelaamaan)
+Koko ja paino, ei tipu pöydältä
+Ainoa todellinen Next-gen konsoli
+Parhaat pelit
+Paras konsoli
+Ei ole XBox
+Ei ole ainakaan Nintendo
+SONY ON PARAS!!!
+Uutta luova ohjain
-Ei kerkeä pelata kaikkea ja sit 60gb kovalevy ku pienempiki riittäis kun voi laittaa usb-kovon kii

XBox360
-Menee rikki
-Huonot pelit
-Paska DVD
-Paska konsoli

Wii
-Nintendo?? LOL!!
-Sonylta pöllitty ohjain (liikkeentunnistus SIxasxis)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Älä unohda Blu-Raytä. Hoh hoh!! :D

Vertaillaan laitteita taas objektiivisesti. Tässä on täysin objektiivisesti annettu plussaa ja miinusta parhaille konsoleille:

PS3:
+Blu-Ray
+Cell
+Hinta (ei pääse köyhät äkspoks pellet pelaamaan)
+Koko ja paino, ei tipu pöydältä
+Ainoa todellinen Next-gen konsoli
+Parhaat pelit
+Paras konsoli
+Ei ole XBox
+Ei ole ainakaan Nintendo
+SONY ON PARAS!!!
+Uutta luova ohjain
-Ei kerkeä pelata kaikkea ja sit 60gb kovalevy ku pienempiki riittäis kun voi laittaa usb-kovon kii

XBox360
-Menee rikki
-Huonot pelit
-Paska DVD
-Paska konsoli

Wii
-Nintendo?? LOL!!
-Sonylta pöllitty ohjain (liikkeentunnistus SIxasxis)


HEI! tuon on pakko olla vitsi. eikö?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pilipali sanoi:
HEI! tuon on pakko olla vitsi. eikö?
Joo, siinä yritin vähän imitoida erästä toista kirjoittelijaa :D

edit: Ei pysty enää ottamaan konsolisotimista kovin tosissaan, mutta silti pakko aina lukea ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Tosielämässäkin pitää aina huumorin jälkeen tehdä typerä naama ja karjua: SE OLI VITSI!!!

Pig: I have a stupid question.

Rat: There's no such thing as a stupid question. Just stupid people asking questions.

Pig: Is that me?

Rat: Don't be stupid.



Joo-o... Tähän ketjuun tuntuu muutama semmoinen vajukki kirjoittelevan että eivät omaa minkään asteista sisälukutaitoa ja sarkasmi ja huumori ovat ihan tuntemattomia käsitteitä. Sitä lähinnä tuossa piruilin...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Joo-o... Tähän ketjuun tuntuu muutama semmoinen vajukki kirjoittelevan että eivät omaa minkään asteista sisälukutaitoa ja sarkasmi ja huumori ovat ihan tuntemattomia käsitteitä. Sitä lähinnä tuossa piruilin...
Tajusin kyllä :D Piti vain jatkaa mukana. Jos tosiaan otti NOIN ylivedetyn viestin todesta niin...

Mutta lujaa tosiaan menee. Lauantai-ilta ja kello kohta yhdeksän joten viestien tason on oltava korkealla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Grando sanoi:
PS3
Liian kallis pelikonsoli tavalliselle Matti Meikäläiselle, mutta on hintansa arvoinen tulevaisuutta ajatellen. Tällä hetkellä oikeastaan ei ole kovinkaan hyviä pelejä tarjolla, mutta loppuvuodesta loistavia pelejä alkaa tulla mm. GTA 4 ja Final Fantasy XIII.
:D :D :D

Foxi sanoi:
Mä tiedän mitä mulla on ja mitä tuleman pitää. Oikea ostos oli.
Selkeästi on ollut hyvä ostos, ku pitää puolustella, vaikkei kukaan vastaan väittäisikään. ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom