Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Otsikkoa voisi joku moderaattori muuttaa. On päivän selvää että pleikkari ei ole tekiä tässä sukupolvessa, vaan Wii60 on homman nimi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
Otsikkoa voisi joku moderaattori muuttaa. On päivän selvää että pleikkari ei ole tekiä tässä sukupolvessa, vaan Wii60 on homman nimi.

Jotain rajaa näihin trollauksiin nyt.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paavi sanoi:
Jotain rajaa näihin trollauksiin nyt.
Aivan oikein. Tärkein taisteluhan käydään nimenomaan 360:n ja PS3:n välillä. Wii menee omia menojaan, mutta tosipelaajien ykköskonsolista käydään tiukka taisto.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tautofonia sanoi:
Aivan oikein. Tärkein taisteluhan käydään nimenomaan 360:n ja PS3:n välillä. Wii menee omia menojaan, mutta tosipelaajien ykköskonsolista käydään tiukka taisto.

Repostaan ton kommenttini ensi vuoden jouluna, kun PS3:n valmistus on lopetettu :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Voi jestas Sweet, voisitko mennä jonnekin muualle noiden aivan onnettomien trollaustesi kanssa. Niin säälittävää juttua jo että oksat pois. Surullisinta tässä on varmaan se että luulet olevasi nokkela poikanen, itseäni lähinnä huolestuttaa että onko sulla lääkitys kunnossa. Älä ujostele pyytää apua, ennenkuin on liian myöhäistä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Milläköhän konsolilla Metal Gear ja Final Fantasy sarjat jatkuu PS3:n jälkeen? PS3 on aloittanut Japanissa huonomminkuin Gamecube aikoinaan, ja sen pelit myy huonommin kuin Xbox 360 pelit tällä hetkellä, ja itse laitteenkin myyntiluvut lähentelevät jo XO:ta. Ei ole vaikea arvata nuo pelisarjat päätyvät muille konsoleille.

Oma veikkaukseni on se että Metal Gear sarja jatkuu Wii:llä MGS 4:n jälkeen, hetikun Kojiman jo nimetty Wii projekti on valmis, ellei tuo sitten ole jo Metal Gear peli.

Final Fantasy leviää taas kaikille konsoleille, ja tämähän on jo tiedossa että Final Fantasy XIII jatkuu myös Wii:llä ja Xboxilla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Täällä ei taida kaikki tajuta, että Final Fantasy ei ole pelästään I-XIII:tä?
XIII on edelleen tulossa vain PS3:lle.


Edit: En lähtis vertaamaan Wiitä X0:hon ja PS3:een. Kuitenkin tehoiltaan niin eri luokkaa oleva laite. Vituttaa suunnattomasti jos tulevaisuuden "uuden sukupolven pelit" tulisivat vain Wii:lle. Onhan se tosi kiva, kun on uus ohjausmuoto, mut ei nyt vaan hotsita mua tarpeeksi.
Ei mitään Nintendoa vastaan, mut toivotaan ettei nintendo vedä tätä sukupolvea 10-0, meinaan vaan et muuten on pelaajilla helvetin suppeat ajat edessa graafisesti.
PC pyyhkisis tässä vaiheessa konsoleita niin 1000-0, ettei mitään rajaa.

Kohta pelaamme ihania Wii-pelejä pelkästää. Nintendo nousee kuninkaaksi. Pelien hinnat nousevat takas SNES ajoille.. 699 ja 799mk (anyone).
Pelkkää Zeldaa, Mariota ja Metroidia 2000 luvun graffoilla vuonna 2010 viel väännetään niin kovalla innolla että! Nintendo on tullut takaisin JEEEEEE!
Kyllä pelaaminen on hienoa kun saa kättä liikuttaa pelatessa.

Oikeesti, pirun pelottavaa mun mielestä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:
Final Fantasy leviää taas kaikille konsoleille, ja tämähän on jo tiedossa että Final Fantasy XIII jatkuu myös Wii:llä ja Xboxilla.

Onko tämä varma uutinen?! Olen itse kuullut vain sen Crystal Bearesin (tjsp.) tulemisen wiille. Mutta jos näin on niin mahtava uutinen!!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Onko tämä varma uutinen?! Olen itse kuullut vain sen Crystal Bearesin (tjsp.) tulemisen wiille. Mutta jos näin on niin mahtava uutinen!!
Viilaan vähän pilkkua, se on Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

ColdFire sanoi:
Edit: En lähtis vertaamaan Wiitä X0:hon ja PS3:een. Kuitenkin tehoiltaan niin eri luokkaa oleva laite. Vituttaa suunnattomasti jos tulevaisuuden "uuden sukupolven pelit" tulisivat vain Wii:lle. Onhan se tosi kiva, kun on uus ohjausmuoto, mut ei nyt vaan hotsita mua tarpeeksi.
Ei mitään Nintendoa vastaan, mut toivotaan ettei nintendo vedä tätä sukupolvea 10-0, meinaan vaan et muuten on pelaajilla helvetin suppeat ajat edessa graafisesti.
PC pyyhkisis tässä vaiheessa konsoleita niin 1000-0, ettei mitään rajaa.

Ei kyllä Wiin lisäksi elossa pysyy takuuvarmasti myös yksi tehomylly. Aina löytyy niitäkin pelaajia joille grafiikat ja uusi tekniikka merkitsevät paljon. Eivät he mihinkään ole häviämässä.

Kohta pelaamme ihania Wii-pelejä pelkästää. Nintendo nousee kuninkaaksi. Pelien hinnat nousevat takas SNES ajoille.. 699 ja 799mk (anyone).
Pelkkää Zeldaa, Mariota ja Metroidia 2000 luvun graffoilla vuonna 2010 viel väännetään niin kovalla innolla että! Nintendo on tullut takaisin JEEEEEE!
Kyllä pelaaminen on hienoa kun saa kättä liikuttaa pelatessa.

Oikeesti, pirun pelottavaa mun mielestä.

Oikeesti pirun surullista mun mielestäni. "thats so five minutes ago..."

Ja Nipan pelit maksavat 45 euroa, että sulattele sitä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nipan pelit saattaa nyt maksaa 45e, mutta aikoinaan Nipan pelit (valtiaana ollessaan) maksoivat 699mk tai jopa 799mk.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

ColdFire sanoi:
Aikoinaan Nipan pelit (valtiaana ollessaan) maksoivat 699mk tai jopa 799mk.
No huh huh... Kuka hullu maksoikaan niistä noin paljon?

Muunsin hinnat euroihin ja tässä tulos:
699 mk = 117,56
799 mk = 134,38
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

ColdFire sanoi:
Nipan pelit saattaa nyt maksaa 45e, mutta aikoinaan Nipan pelit (valtiaana ollessaan) maksoivat 699mk tai jopa 799mk.

Varmaan kuitenkin tajuat, että tuo ei enää olisi missään määrin mahdollista. Jos pelien hinnat nousisivat noin paljon niin ei siinä nykyään enää valtiaskaan pärjäisi mitenkään. PS3 näytti jo sen, että kuluttajat ovat hintatietoisempia kuin oletettiin ja kova hinta tiputtaa nopeasti kuluttajien tuen kelkasta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

ColdFire sanoi:
Edit: En lähtis vertaamaan Wiitä X0:hon ja PS3:een. Kuitenkin tehoiltaan niin eri luokkaa oleva laite. Vituttaa suunnattomasti jos tulevaisuuden "uuden sukupolven pelit" tulisivat vain Wii:lle. Onhan se tosi kiva, kun on uus ohjausmuoto, mut ei nyt vaan hotsita mua tarpeeksi.
Ei mitään Nintendoa vastaan, mut toivotaan ettei nintendo vedä tätä sukupolvea 10-0, meinaan vaan et muuten on pelaajilla helvetin suppeat ajat edessa graafisesti.
PC pyyhkisis tässä vaiheessa konsoleita niin 1000-0, ettei mitään rajaa.

Kohta pelaamme ihania Wii-pelejä pelkästää. Nintendo nousee kuninkaaksi. Pelien hinnat nousevat takas SNES ajoille.. 699 ja 799mk (anyone).
Pelkkää Zeldaa, Mariota ja Metroidia 2000 luvun graffoilla vuonna 2010 viel väännetään niin kovalla innolla että! Nintendo on tullut takaisin JEEEEEE!
Kyllä pelaaminen on hienoa kun saa kättä liikuttaa pelatessa.

Oikeesti, pirun pelottavaa mun mielestä.

Itse en pidä grafiikkaa millään muotoa tärkeänä, joten olisin vain tyytyväinen jos Nintendo hallitsisi. Ei minulla ole mitään ongelmaa sen kanssa, että PS3 ja X0 pystyvät upeaan grafiikkaan, vaan siinä että hyödyntämiseen vaaditaan HD-telkkari. HD:ta vastaan minulla ei ole mitään erityistä, jollei lasketa sitä että HD:llä ei tällä hetkellä tee Suomessa mitään muuta kuin pelaamista. Leffojen saanti on todella rajallista, eikä (maksuttomat) TV-kanavatkaan pukkaa HD-kuvaa vielä vuosiin, jos ikinä tulevatkaan. Jos Wii kusee tässä sukupolvessa, pitäisin varsin varmana sitä että 6v kuluttua kun X0-2:sta ja PS4:sta tuodaan markkinoille, pitäisi myös ostaa siinä ohella HD-2 -telkku. Ei kiitos. Tasatilanne voisi olla paras, sillä se säilyttäisi valinnan mahdollisuuden seuraavassakin sukupolvessa. Joskin tasatilanne vaatisi sitä, että PS3 ja X0 myisivät edes lähes yhtä paljon kuin Wii.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

ColdFire sanoi:
Edit: En lähtis vertaamaan Wiitä X0:hon ja PS3:een. Kuitenkin tehoiltaan niin eri luokkaa oleva laite. Vituttaa suunnattomasti jos tulevaisuuden "uuden sukupolven pelit" tulisivat vain Wii:lle. Onhan se tosi kiva, kun on uus ohjausmuoto, mut ei nyt vaan hotsita mua tarpeeksi.
Ei mitään Nintendoa vastaan, mut toivotaan ettei nintendo vedä tätä sukupolvea 10-0, meinaan vaan et muuten on pelaajilla helvetin suppeat ajat edessa graafisesti.
PC pyyhkisis tässä vaiheessa konsoleita niin 1000-0, ettei mitään rajaa.

Kohta pelaamme ihania Wii-pelejä pelkästää. Nintendo nousee kuninkaaksi. Pelien hinnat nousevat takas SNES ajoille.. 699 ja 799mk (anyone).
Pelkkää Zeldaa, Mariota ja Metroidia 2000 luvun graffoilla vuonna 2010 viel väännetään niin kovalla innolla että! Nintendo on tullut takaisin JEEEEEE!
Kyllä pelaaminen on hienoa kun saa kättä liikuttaa pelatessa.

Oikeesti, pirun pelottavaa mun mielestä.
Ja se on hyvä suuntaus että itse laitteet maksavat 500/$ tai siitä ylöspäin, ja täydellisen pelikokemuksen saavuttamiseksi täytyy sijoittaa noin 1500 pelkkään näyttölaitteeseen?

Onneksi Yamauchin ajat Nintendolla ovat takana päin, Iwata on mies paikallaan Nintendon johdossa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Onko tämä varma uutinen?! Olen itse kuullut vain sen Crystal Bearesin (tjsp.) tulemisen wiille. Mutta jos näin on niin mahtava uutinen!!

Square on sanonut että Final Fantasy XIII:n maailmaa tullaan käyttämään myös jälkeenpäin lukuisten spinoffien muodossa, DS:lle, Wii:lle, XO:lle ja PSP:lle. Eli toisinsanoen: panostimme väärään hevoseen ja nyt minimoimme jättimäisten kehityskustannusten aiheuttamat tappiot.

Crystal Bearers on oma juttunsa, puhuin nimenomaan tuosta perinteisestä Final Fantasy sarjasta.

Tosin Dragon Questikin vaihtoi formaattia nopeasti kiitos DS:n menestyksen, ei olisi ihme jos Final Fantasy sarja kokee saman, ja Wii saa kunnon jatko-osan eikä vaan spinoffia. Noita Japanin konsolimyyntejä katsellessa, Dragon Quest Wii:lle on sekin varmaan vain ajankysymys.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Grando sanoi:
No huh huh... Kuka hullu maksoikaan niistä noin paljon?

Muunsin hinnat euroihin ja tässä tulos:
699 mk = 117,56
799 mk = 134,38

Onko inflaatio tuttu käsite?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:
Onko inflaatio tuttu käsite?
Lisäksi Suomessa riehuneella lamalla (90-luvun alku), ja markan surkealla kurssilla sekä dollariin että jeniin nähden ei ollut tietenkään mitään vaikutusta asiaan.

Ihan vihjeeksi ColdFirelle: ennen kuin noita aivopieruja päästellään ilmoille ihan julkisesti, niin kannattaisi ottaa selvää mitä esim. juuri Snes-pelit maksoivat suurimmilla markkina-alueilla (USA, Japani), joilla laitteen todellinen menestys ratkaistaan. Jos luulet Nintendon hinnoitelleen pelinsä noin, niin eiköhän kyseessä olisi ollut taloudellinen itsemurha, huolimatta siitä että kasettien kustannukset olivat nykyisiä medioita korkeammat.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Novelle sanoi:

Aika aikaista alkaa tälläisiä puhelemaan kun kyseessä on kuitenkin japanin yksi odotetuimmista peleistä ( kyllä se PS3 FFXIII) ellei jopa odotetuin. FF on peli joka myy koneita, siitä ei pääse ylitse eikä ympäri. Kysymys on vain.. kuinka paljon? kuinka kauan?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom