Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Ei hemmetti? Missä oli jotain Heavenly Swordin arvostelun kritiikkiä? Kunhan otin sen esimerkiksi että ihmiset tajuaisivat ettei se Halo 3n kymppi ole mikään valtavirrasta poikkeava arvostelu, ja on niitä isompiakin vaihteluita.

Rauhoittukaa hyvät ihmiset.

Ei rauhoituta! Arvostelijoilla, jotka omaa eri mielipiteen kuin mitä mulla on, on selkeästi pienet pilit. Halo on seiskan peli!

Okei, ehkä on aika mennä nukkumaan. Ei ne kolmekymppisetkään miehet tähän aikaan pysty olemaan aikuisia. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Näinpä, ihme juttu että joku Smackdown PS2:lle myy niin hyvin Epsanjassa... Saakos noita tarkkoja lukemia mistään? Boksi on aika heikoilla hangilla tuolla muuten... ;)
Itseasiassa tuo Smackdown on kelpo peli verrattuna kahteen aikaisempaan osaan IMO.

Mikäs ihme se sitten on jos Heavenly Sword myy?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jarppa sanoi:
On se muuten kummallista, että nykyään pitää konsolista tuoda uusia malleja markkinoille. Siinähän pissitään 'vanhojen' mallien ostajia suoraan iirikseen. Näin saadaan varmasti pidettyä asiakkaat tyytyväisinä ja uskollisina.
Mm. tästä syystä itselleni on noussut yksi adjektiivi ylitse muiden kuvaamaan nykyistä konsolipolvea ja se adjektiivi on keskeneräinen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Siis, eikait nyt peliarvostelu ole pelkkä oma mielipide, eihän? Eikös siinä pitäisi olla mukana edes jonkinlainen puolueeton silmäys että kuinka hyvä peli se oikeasti on. Kyllä, väitän härskisti että peliarvostelijan täytyy peilata arvostelemaansa peliä muihin samantyyppisiin peleihin verrattuna. Miinustaa puutteista ja lisätä plussia jos sellaisia löytyy. Ja huomioitava tämä on nähty ennenkin-efekti.

Toki omasta mielestä hyvä peli-plussa pisteitä voi tietysti jonkinverran antaa, mutta että esim. 2 numeroa saattaa olla liikaa. Ihan arvostelun uskottavuuden kannalta. Näin MINÄ ITSE arvostelut ajattelen.(Itse jätän huomiotta pelin saamat parhaat että huonoimmat pistemäärät jos olen ko. peliä hommaamassa.Toki arvostelun tekstit on itselleni huomattavasti numeroa tärkeämpiä)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ludson sanoi:
Itseasiassa tuo Smackdown on kelpo peli verrattuna kahteen aikaisempaan osaan IMO.

Mikäs ihme se sitten on jos Heavenly Sword myy?

Jaah se olikin 07 versio (tarkemmin katsottuna) joka itselläkin oli hyllyssä jonkin aikaa. Eihän tuo HS:än myynti niin ihme ole. (Vai onko? :p)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nyt kun kaikki uudet konsolit ovat talossa ihmettelen hieman PS3 ja XO eroja komponentilla. PS3 kuva tuntuu vähemmän terävältä kuin XO:lla ,mutta toisaalta videotykilleni miellyttävämmin ei niin tummalta kuin XO:lla. Kumpikin kaapeli suoraan valmistajalta joten siinä ei pitäisi olla eroja. Tuo tummuus johtunee eri väriavaruudesta?

Yksinpeleissä XO hakkaa laadussa ja valikoimassa vielä PS3:sen, mutta mikä ihme XO:n nettipelejä vaivaa? PS3:n resistance pyörii sukkelasti 40 pelaajalla (tämä lienee max minkä olen nähnyt) mutta XO:n parhaista esim. GRAW2 taitaa olla max. 16 ja Gears of War suorastaan säälittävät 4. Teknisiä eroja toteutuksessa nettipelien arkkitehtuurissa vai missä mättää. Vastaavia pelaajamääriä oli jo PS2 puolella...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

m_vierimaa sanoi:
Yksinpeleissä XO hakkaa laadussa ja valikoimassa vielä PS3:sen, mutta mikä ihme XO:n nettipelejä vaivaa? PS3:n resistance pyörii sukkelasti 40 pelaajalla (tämä lienee max minkä olen nähnyt) mutta XO:n parhaista esim. GRAW2 taitaa olla max. 16 ja Gears of War suorastaan säälittävät 4. Teknisiä eroja toteutuksessa nettipelien arkkitehtuurissa vai missä mättää. Vastaavia pelaajamääriä oli jo PS2 puolella...
Se määrä kun ei aina korvaa sitä laatua. Miksi pitäisi olla niitä 64 pelaajan pelejä jos se olisi yhtä hullunmyllyä silloin se peli. Ei se olisi kivaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Määrä synnyttää enempi ns. sodan fiilinkiä ja kentät voivat olla isompia. Joissain peleissä, kuten Battlefield2:ssa, 16 pelaajan max. vielä menee, koska pääosa kähisee useimmiten samalla alueella.

Totta kyllä että härdellikin kasvaa, mutta klaanien avulla kuvittelisin tulevan aika upeita kahakoita. Resistancen 32 pelaajaa on ainakin tuntunut osalla kentistä toimivalta, mutta vasta muutama peli takana.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Todella paljon riippuu pelin tyylistä tuo pelaajamäärän "tarve". Esim. COD4 betan 16(?) max. on ollut parhainta moninpelihupia pitkään aikaan, ja toisaalta taas 40 pelaajan mätöt joskus aikanaan BF2:ssa olivat aivan ehdotonta tavaraa. Toki isoilla kentillä varustetut massataistelut olisivat nannaa jos vaan boksillekin joskus moista tarjottaisiin hyvän pelin kera.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

m_vierimaa sanoi:
Määrä synnyttää enempi ns. sodan fiilinkiä ja kentät voivat olla isompia. Joissain peleissä, kuten Battlefield2:ssa, 16 pelaajan max. vielä menee, koska pääosa kähisee useimmiten samalla alueella.

Totta kyllä että härdellikin kasvaa, mutta klaanien avulla kuvittelisin tulevan aika upeita kahakoita. Resistancen 32 pelaajaa on ainakin tuntunut osalla kentistä toimivalta, mutta vasta muutama peli takana.

Eikös bf2:ssa ole kyllä isompi tuo maksimi, 24 muistelisin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eilen törmäsin ensimmäisen kerran lagiin Warhawkissa. pelaajia oli se 32. Resistancessa lagia olen yhdesti havainnut. Pelattiin Warhawkia kaverin kanssa samalla puolella ja vastapuolella oli 16 lammasta teurastettavaksi. Yhteistyössä sitten kahdella lentovehkeellä pommitettiin vastustajan tukikohtaa viimeisen päälle. Yhtään kertaa peli ei hidastellut, tai lagannut. EHDOTTOMASTi hauskinta ja parasta viihdettä, mitä olen pelirintamalla kokenut pitkään aikaan. PS3:n paras peli tähän mennessä. Kyllä se sujuvuus tekee nettipelille omiaan! XO:lla en omaa verkkopeleistä paljoa kokemuksia, mutta kuukauden tutumisaikana törmäsin mm. Far Cryssa jatkuvasti lagiin! Eläköön LIVE!-Siitä kannattaa maksaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Siis, eikait nyt peliarvostelu ole pelkkä oma mielipide, eihän? Eikös siinä pitäisi olla mukana edes jonkinlainen puolueeton silmäys että kuinka hyvä peli se oikeasti on. Kyllä, väitän härskisti että peliarvostelijan täytyy peilata arvostelemaansa peliä muihin samantyyppisiin peleihin verrattuna. Miinustaa puutteista ja lisätä plussia jos sellaisia löytyy. Ja huomioitava tämä on nähty ennenkin-efekti.
Tuommoista puolueetonta silmäystä ei ole olemassa. Peliarvostelu on AINA jonkun arvostelijan oma mielipide, siksi ei saa tuijottaa pisteisiin. Hyvästä arvostelusta pystyy lukemaan nuo puutteet ja hyvät puolet, sen jäkeen voidaan luoda oma mielipide. Sen takia pelistä pitäisikin lukea enemmän kuin yksi arvostelu.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
Eikös bf2:ssa ole kyllä isompi tuo maksimi, 24 muistelisin.
64 pelaajaa pääsee samaan matsiin.
Kuuleri sanoi:
Se määrä kun ei aina korvaa sitä laatua. Miksi pitäisi olla niitä 64 pelaajan pelejä jos se olisi yhtä hullunmyllyä silloin se peli. Ei se olisi kivaa.
Mitäs jos vaikka tykkää siitä "hullunmyllystä"?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

karpaasi sanoi:
Eilen törmäsin ensimmäisen kerran lagiin Warhawkissa. pelaajia oli se 32. Resistancessa lagia olen yhdesti havainnut. Pelattiin Warhawkia kaverin kanssa samalla puolella ja vastapuolella oli 16 lammasta teurastettavaksi. Yhteistyössä sitten kahdella lentovehkeellä pommitettiin vastustajan tukikohtaa viimeisen päälle. Yhtään kertaa peli ei hidastellut, tai lagannut. EHDOTTOMASTi hauskinta ja parasta viihdettä, mitä olen pelirintamalla kokenut pitkään aikaan. PS3:n paras peli tähän mennessä. Kyllä se sujuvuus tekee nettipelille omiaan! XO:lla en omaa verkkopeleistä paljoa kokemuksia, mutta kuukauden tutumisaikana törmäsin mm. Far Cryssa jatkuvasti lagiin! Eläköön LIVE!-Siitä kannattaa maksaa.

Eiköhän se lagaaminen johdu pääosin ihan niistä välimatkoista. Ei tämmösiä diipadaapa viestejä, kiitos.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cactus80 sanoi:
Eiköhän se lagaaminen johdu pääosin ihan niistä välimatkoista. Ei tämmösiä diipadaapa viestejä, kiitos.
PS2, peli kun peli netissä; lagia. Ei siis välimatkoista, aina. Myös serverin tehot ratkaissee jonniin verran..? Eikä näin ollen niin diidapadaapa -viesti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cactus80 sanoi:
Eiköhän se lagaaminen johdu pääosin ihan niistä välimatkoista. Ei tämmösiä diipadaapa viestejä, kiitos.
Onko se sitten palveluntarjoajan vai kenen syy, etten saa pelata ilman lagia? Kerroppa se nyt sitten yliopisto-diipadaapa-termein.Ja tämän sanon tosiaan ilman suurempaa perehtymistä Live-palveluun. Jos oma kokemukseni PSN-palvelun toimivuudesta verkkopelin suhteen verratttuna Liveen on positiivinen, niin mikä siitä tekee diipadaapaa?Kerro se, kiitos.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

karpaasi sanoi:
Onko se sitten palveluntarjoajan vai kenen syy, etten saa pelata ilman lagia?
Pelin nettikoodista se on usein kiinni myös. Pelintekijät lisäksi pitävät pystyssä omia servereitään useissa PS3-peleissä ja se helpottaa asiaa vaikka aiheuttaakin pelintekijälle lisäkustannuksia. Yleensä lagia esiintyy Livessäkin nykypäivänä vain silloin kun pelaa esim. jenkkejä vastaan. Alkuaikoina nettipelit tahmasivat paljon enemmän kuin nykyään, sillä niitä osataan koodata myös Liveen sopivaksi paremmin nykypäivänä (esim. NHL07-->NHL08). Liven arvosteleminen jonkin umpipaska-Far Cry:n ja yhden kuukauden perusteella on tyhmää.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

"Ongelma" oli siinä että mainitsit tuon täällä, sodassa. kaikkea mitä sanot täällä voidaan käyttää sinua vastaan. Enkähän ole huomannut lagia minäkään, missään PS3 pelissä. Tosin, sitä kai se vanhuus teettää?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

karpaasi sanoi:
Onko se sitten palveluntarjoajan vai kenen syy, etten saa pelata ilman lagia? Kerroppa se nyt sitten yliopisto-diipadaapa-termein.Ja tämän sanon tosiaan ilman suurempaa perehtymistä Live-palveluun. Jos oma kokemukseni PSN-palvelun toimivuudesta verkkopelin suhteen verratttuna Liveen on positiivinen, niin mikä siitä tekee diipadaapaa?Kerro se, kiitos.

Pingaa vaikka pc:llä Amerikan maille. Syntyy "huomattava" viive. Edes PSN ei pysty kumoamaan fysiikan lakeja. Pelintekijä voi kuitenkin muokata netttipelikoodia siten, että clientin toimia prediktataan ja näin tuntuisi/näyttäisi että esim. ammuksesi lähtevät ajallaan. Esim. Call of Duty 4 Betaa pelatessa näyttäisi tältä vaikka pelaa jenkkejä vastaan, mutta kun kuoltuaisi kill cam näyttää replayn edellisestä tilanteesta, niin siitä taas huomasi että et mukamas ampunut laukaustakaan. Gears of War:ssa tätä prediktausta ei ole ja siitä syntynyt termi Host-haulikko. Ei sekään ole Livestä kiinni vaan se on Epicin laiskuutta.

Edit: Ei ehkä niin selvästi kirjoitettu mutta kuitenkin...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Foxi sanoi:
PS2, peli kun peli netissä; lagia. Ei siis välimatkoista, aina. Myös serverin tehot ratkaissee jonniin verran..? Eikä näin ollen niin diidapadaapa -viesti.

Onhan se diipadaapa viesti, koska siinä arvostellaan LIVEÄ ja sen toimivuutta. Kaikki mikä tulee M$:ltä, toimii, ei poikkeuksia. ;) PS2:lla pelasin aikoinani BF:ää ja kyllähän se joskus lagasi. MGS3: Subsistencessa taas homma toimi vähän paremmin. Oli se niin mukavaa syntyä pahvilaatikosta ja backstabbata joku....
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom