Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Weldomite sanoi:
Tuohon voisin sanoa: Jos pelinkehittäjä pistää parhaat osaajat tietyn konsolin peliversion taakse niin on se kumma, etteikö tuloksia tulisi.
AA on parempi XO:lla, mutta tekstuurien koko on taasen 1/6 osa XO:n tekstuureista.
PC:llä COD4:n on ainakin aikamoista herkkua ja tuskin kumpikaan konsoliversio pääsee lähellekkään sitä.
Ja kannattaa sinunkin katsoa niitä kuvavertailuja vähän tarkemmin niin huomaat tekstuurien vähyyden ja samalla oivallat, että PS3:n versio toimii pienemmällä resolla ja huonommalla fps:llä..Moninpelissä se vie XO:ta, varjot hieman paremmat ja AA pehmentää sopivasti kuvaa..
Ja kun tarpeeksi selittää, saadaan Weldomiteltä vielä jollain tapaa asia selväksi että Boksiversio on superior
Vitsailen vain Weldo joten ei tarvitse suuttua
Hyvä että Sonykin alkaa tulemaan ohjelmoijille tutuksi niin saadaan laatutuotteita ulos molemmille. Vielä kun saataisiin EA mukaan mutta tiedä tapahtuuko se ikinä, siellä johtajia jaetaan sitä vauhtia uudestaan ja tuntuvat kiertävän MSn kautta.
Kohta alkaa vaan loppumaan tekosyyt kun ei saada Maddenia pyörimään ja COD/Uncharted tyyliset pelit rullaa samaan aikaan ruudulla. Tai onhan se Madden tietysti merkkipaalu peliteollisuudelle.
Tosiasiassa kukaan normaali peliä pelaava joka keskittyy itse pelikokemukseen eikä siihen miltä joku pahvilaatikko näyttää huoneen kulmassa, ei paljaalla silmällä näe suurtakaan eroa näissä peleissä. Molemmilla hyvä peli ja ollaan siitä tyytyväisiä. Siitä vaan valitsemaan kummalla tykkää pelailla. Ja näillä sanoilla jatkan takaisin sotarintamalle.
EDIT Weldo, Uncharted tulee ulos euroopassa kait vasta joulukuussa(?), en ole varma. Yritätkö vihjata että sieltä on tulossa paska peli jos myynnit eivät ole 3n miljoonan korvilla? Viiden miljoonan konekannalla pyydät aika paljon. Jotenkin tuntuu että jos peli ilmestyisi jollekin toiselle konsolille se voisi kelvata sulle ihan hyvin.
Ja oliko R&Cn myynnit jollain tapaa pettymys? Sonylla ei kai mitään erityistä lypsylehmää ole ollut yksittäisenä pelinä vaan myynti on tullut monipuolisen pelikirjaston kautta, MGS ja Gran Turismo voisi olla ehkä lähinnä näitä yksittäisiä myyntivaltteja, en kyllä tiedä paljonko niitä on myyty joten paha sanoa.
First-month performance for the entire Ratchet & Clank series, provided by the NPD Group, is as follows:
Ratchet & Clank (November 2002) -- 112,000 units
Ratchet & Clank: Going Commando (November 2003) -- 125,000 units
Ratchet & Clank: Up Your Arsenal (November 2004) -- 207, 500 units
Ratchet: Deadlocked (October 2005) -- 55,300 units
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction (October 2007) -- 74,500 units
Deadlocked myi vähemmän, eikä nuo luvut muutenkaan ole niin kovin korkeita, mikäköhän oli tuo laitekanta esim Up your arsenal tai Deadlockedin kohtaalla? Hiukan korkeammalla?