sinappipipo
New Member
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Call of duty on kyllä muutakin kuin ulkoasupäivitys. Moninpelin aselajin luontisysteemit ja yksinpelin vaihtelevat taistelukohtaukset on mun mielestä varsin nerokkaasti tasapainossa. Ehkä vähän lyhyt, mutta eipä häirinnyt. 20h olisi alkanut jo puuduttamaankin, ellei hyvää vaihtelua kentissä olisi saatu pidettyä yllä.
Pirun nätti se on kyllä mun koneella. Ei grafiikkaakaan ole jätetty huomioitta. Uskomatonta on myös se, kuinka hyvin se pyörii paitsi omalla 8800gts:llä, myös hieman vanhemmallakin raudalla. Ei konsoleidenkaan tarvitse vielä hirveästi hävetä.
No tässä sitten jonkinlainen toinen "ääripää". Monien (itseni mukaan lukien) näkemys on varmaankin jotain 10-pelin ja tämän väliltä. Semmosta 8.5-9 luokkaa mun mielestä.samuel6 sanoi:Jos tuo on kymppiasteikolla kymppi, niin Gears, Bioshock ja Oblivion heiluu jossain 13 korvilla. Mutta hyvä että arvostelut on olleet juuri sopivan kriittisiä, hypellä ei onneksi ole ollut mitään vaikutusta. Kenttiä haukutaan jo nyt monella sivustolla, graafista olemusta ei missään vaiheessa ole kehuttu, pelattavuus ei millään tapaa ole ylivertainen muihin peleihin verrattuna . Alkaa kuukautta myöhemmin nuo arvostelut näyttään aika hassuilta. Kiva peli, mutta että ylivoimaisesti next-gen konsolien paras? blaah. CODin HD-päivitys uudistaa vanhaa versiota sentään edes uskomattoman hyvällä ulkoasulla, Halolla jäi sekin tekemättä.
Call of duty on kyllä muutakin kuin ulkoasupäivitys. Moninpelin aselajin luontisysteemit ja yksinpelin vaihtelevat taistelukohtaukset on mun mielestä varsin nerokkaasti tasapainossa. Ehkä vähän lyhyt, mutta eipä häirinnyt. 20h olisi alkanut jo puuduttamaankin, ellei hyvää vaihtelua kentissä olisi saatu pidettyä yllä.
Pirun nätti se on kyllä mun koneella. Ei grafiikkaakaan ole jätetty huomioitta. Uskomatonta on myös se, kuinka hyvin se pyörii paitsi omalla 8800gts:llä, myös hieman vanhemmallakin raudalla. Ei konsoleidenkaan tarvitse vielä hirveästi hävetä.