Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kotakun Crecentelläkin oli uskottavampi talon polttoyritys PS3:lla jo pari viikkoa sitten: http://www.kotaku.com/gaming/ps3/ps3-freaks-out-wife-216529.php
Kannattaa jättää mikä tahansa tehokas kone (jopa X360) päälle suljettuun pieneen tilaan ja häipyä himasta odottelemaan lopputulosta. Ainakin Crecenten kone oli alkanut jäähdyttämään täysillä ja kuitenkin toimii edelleen (ainakaan herra ei ole raportoinut mistään huoltokeikoista).

Tämä on ehkä ikävin tapaus, mihin olen Youtubessa törmännyt:
http://www.youtube.com/watch?v=1E7oBYXjOG4
Tuostakaan ei tosin ihan selvinnyt, onko kyseessä oikea vika, vai onko levyä yritetty tarjota koneeseen väärässä kulmassa, millä saa aikaan lähes saman tilanteen.

Tässä on toinen vikatilanne, mitä ei konsolin heiluttelu ainakaan paranna:
http://www.youtube.com/watch?v=UjAeKMyxt3I

Viime vuonna tässä vaiheessa Youtube oli jo puolillaan "Red Ring of Death" -videoita, joten siihen nähden PS3-julkaisu on mennyt hyvin.
Porukka ei ole myöskään rikkonut itseään ja ympäristöään PS3:lla pelatessaan samaan tahtiin kuin Wii-hemmot. ;)

Oliver sanoi:
Porukka ei ole myöskään rikkonut itseään ja ympäristöään PS3:lla pelatessaan samaan tahtiin kuin Wii-hemmot. ;)
Eivät ne ole jaksaneet, PS3-hemmot käyttivät kaiken energiansa toistensa ja ympäristön vahingoittamiseen jonottaessaan! :D

Oliver sanoi:
Kotakun Crecentelläkin oli uskottavampi talon polttoyritys PS3:lla jo pari viikkoa sitten: http://www.kotaku.com/gaming/ps3/ps3-freaks-out-wife-216529.php
Kannattaa jättää mikä tahansa tehokas kone (jopa X360) päälle suljettuun pieneen tilaan ja häipyä himasta odottelemaan lopputulosta. Ainakin Crecenten kone oli alkanut jäähdyttämään täysillä ja kuitenkin toimii edelleen (ainakaan herra ei ole raportoinut mistään huoltokeikoista).

Tuostakaan ei tosin ihan selvinnyt, onko kyseessä oikea vika, vai onko levyä yritetty tarjota koneeseen väärässä kulmassa, millä saa aikaan lähes saman tilanteen.

Tässä on toinen vikatilanne, mitä ei konsolin heiluttelu ainakaan paranna:
http://www.youtube.com/watch?v=UjAeKMyxt3I

Viime vuonna tässä vaiheessa Youtube oli jo puolillaan "Red Ring of Death" -videoita, joten siihen nähden PS3-julkaisu on mennyt hyvin.

Täytyy myöntää että silloin kun "olin pieni" ja minulla ei ollut isompaa muistikorttia, niin pidin gamcubea päällä 3 tai 4 päivää putkeen kun pelasin yhtä urheilupeliä, jonka talletukset ei mahtunut sille normimuistikortille. Ei se siitä ihmeemmin lämmennyt. 2 päivän jälkeen nostin sen hiukan ylemmäksi varmistaakseni ilmansaannin.

Ja on minulla suht usein tietokonekin päällä yön yli joka on suht tehokas. Oli siis aikanaaan :D Eikä ongelmia ole ollut. Eli kyllä minun mielestä konsolin pitää pystyä olla päällä sen 8 tuntia ilman että talo palaa. Asia erikseen jos se on ahtaassa/pölyisessä paikassa.

Oliver sanoi:

Johtuu siitä boksin kohdalla myöskin paljon että MS vastaisuus on mennyt niin älyttömiin mittakaavoihin.

bf-man sanoi:
Täytyy myöntää että silloin kun "olin pieni" ja minulla ei ollut isompaa muistikorttia, niin pidin gamcubea päällä 3 tai 4 päivää putkeen kun pelasin yhtä urheilupeliä, jonka talletukset ei mahtunut sille normimuistikortille. Ei se siitä ihmeemmin lämmennyt. 2 päivän jälkeen nostin sen hiukan ylemmäksi varmistaakseni ilmansaannin.

Ja on minulla suht usein tietokonekin päällä yön yli joka on suht tehokas. Oli siis aikanaaan :D Eikä ongelmia ole ollut. Eli kyllä minun mielestä konsolin pitää pystyä olla päällä sen 8 tuntia ilman että talo palaa. Asia erikseen jos se on ahtaassa/pölyisessä paikassa.

Minulla on Xbox360 monesti useita vuorokausia päällä. Tulee näet usein pelattua koko päivä ja kun lopetan jätän demon lataukseen tai roppakaupalla trailreita ynm. Minulla konsoli on sellaisessa paikassa että se saa suht hyvin ilmaa. Niin ja julkaisupäivän konsoli on eli tasan vuoden vanha kun 2h yli vuoden ollut minulla.

Jos Marvel Ultimate Alliancen Wii-versio on "rumin", niin siitä täytyy päätellä että ovat kaikki versiot rumia, eli esim. 360-versio ruma ja PS3-versio rumempi. Aika kumma skaala grafiikoille tuo rumuus.

phl sanoi:
Lasit sivuun ja nyrkit pystyyn niin katsotaan mikä konsoli on kovin.

Mitä turhaan nyrkeillä tapella kun voi tapella niillä konsoleilla. PS3-faneilla on käytössään konsolisodan suurin ja painavin lähitaisteluase koskaan, ongelmana on vain että jaksavatko nostaa sen. Hentoinen Wii ei sovellu yhtä hyvin murjomiseen, mutta terävät kulmat tekevät vähemmälläkin massalla ikävää jälkeä, ja lentävät Wiikaket tekevät todistetusti tehokkaasti tuhoa etäältä. Xbox 360 -leirissä on melkein yhtä jyhkeä nuija käytössä kuin PS3, ja aikaisen julkaisun vuoksi 360-faneilla on jo iso reservi erityisellä Red Ring of Death -symbolilla mihin tahansa vaihtoehtoiseen hyötykäyttöön kuten konsolisotimiseen sopivia valkoisia tiiliä. Harmi, että Sony ei julkaissut bumerangiohjainta, sillä tunnetusti nykyinen PS3-ohjain lentää vain siksakkia ja se ei ole ollenkaan niin aerodynaaminen kuin bumerangi. HEAVEN OR HELL? LET'S ROCK!

Oliver sanoi:
Omaan silmääni tuo näyttää siltä, että kaveri yrittää asettaa levyn asemaan juuri niin varovasti, että latausmekanismi ei ihan saa kunnon otetta levystä ja jää siksi tuolla lailla ruksuttamaan. Varmuuden vuoksi kaiffari vielä pitää sormea hetken aikaa keskiössä, että vahingossa ei pääse levy luiskahtamaan sisälle pilaten hienoa demoa.

Oliver sanoi:

Jeps. PS3 pukkaa kivan lämmintä ilmaa oikeanpuoleisesta päästä. Päältä ei kuumene paljon mitään (minkä taas MS hemmo sanoi tapahtuneen (liian tiivis tila?)), ja sieltä ei todellakaan pukkaa niin kuumaa ilmaa, että talo syttyisi. :P Kunnon rahastusyritys taas. XOn powerimurikka on kuumempi kuin PS3. Eikä PS3sta myöskään kuule puolen metrin päästä normaalissa huoneessa.

Eli mitään ongelmaa ei synny, jos PS3 on sellaisessa paikassa jossa se saa hengittää (ihan niinkuin kaikki muut konsolit, tietokoneet, mikroaaltouunit, jne).

Janus sanoi:
Jeps. PS3 pukkaa kivan lämmintä ilmaa oikeanpuoleisesta päästä. Päältä ei kuumene paljon mitään (minkä taas MS hemmo sanoi tapahtuneen (liian tiivis tila?)), ja sieltä ei todellakaan pukkaa niin kuumaa ilmaa, että talo syttyisi. :P Kunnon rahastusyritys taas. XOn powerimurikka on kuumempi kuin PS3. Eikä PS3sta myöskään kuule puolen metrin päästä normaalissa huoneessa.

Eli mitään ongelmaa ei synny, jos PS3 on sellaisessa paikassa jossa se saa hengittää (ihan niinkuin kaikki muut konsolit, tietokoneet, mikroaaltouunit, jne).

Mistäs tiiät?Omistatko molemmat?

bf-man sanoi:
Mistäs tiiät?Omistatko molemmat?

Kyllä

Edit: Tarkennetaan. Itselläni on työn puolesta PS3. Tämän takia minulla on aika kovat NDAt päällä, joten paljon en saa kertoa. Sen verran sanon että olen käyttänyt PS3a jo parisen kuukautta. Yksi on itselläni kotona ollut jo parisen viikkoa.

Janus sanoi:
Kyllä

Edit: Tarkennetaan. Itselläni on työn puolesta PS3. Tämän takia minulla on aika kovat NDAt päällä, joten paljon en saa kertoa. Sen verran sanon että olen käyttänyt PS3a jo parisen kuukautta. Yksi on itselläni kotona ollut jo parisen viikkoa.

Ok. Siistiä :)

Janus sanoi:
Kyllä

Hah hah, viikon vitsi. :D

Kaveri jolla lukee signaturessaan "Miksi en osta Wiitä: Nintendon fanit", on tuskin paljoakaan yli 15-vuotias, saati käyttänyt PS3:a jo parisen kuukautta. Mutta uskoo ken tahtoo. :rolleyes:

Jeps. Voisi siellä lukea syynä myös Eliytres. :D

Eliytres sanoi:
Hah hah, viikon vitsi. :D

Kaveri jolla lukee signaturessaan "Miksi en osta Wiitä: Nintendon fanit", on tuskin paljoakaan yli 15-vuotias, saati käyttänyt PS3:a jo parisen kuukautta. Mutta uskoo ken tahtoo. :rolleyes:

En usko minäkään mutta eri syistä.
Tuossa mainitsemassasi jutussa ei ole mitään niin ihmeellistä...tosin monilla nuorilla on ihme käsitykset etä me vanhemmat ihmiset olisimme sitten niin fiksuja/käyttäytyisimme kunnolla joka tilanteessa. Asia ei todellakaan ole näin ja sen vasta vanhempana/elämän kokemusta kunnolla saatuaan tajuaa. Voin ymmärtää että tietyt vanhemmatkaan ihmiset eivät tätä tajua jos ihmistuntemus ei ole laajaa jne.

Syy miksen usko tuota on se että tuskin kukaan kehtaisi tuolla asialla kehuskella tai edes mainita sitä tosissaan.

GameFreak sanoi:
Syy miksen usko tuota on se että tuskin kukaan kehtaisi tuolla asialla kehuskella tai edes mainita sitä tosissaan.

Miksei?
Itse olen ainakin täysin vakuuttunut että Janus ei puhu palturia, miksi edes puhuisi. Janus on kuitenkin kirjoitellut täällä aika kauan ja ei mikään piirre viittaa siihen että hän olisi pahemman luokan valehtelija. Itseasiassa naurattaa tälläiset syyttelyt. Jos syyttelee niin pitäisi olla oikeassa...

Dr Evil sanoi:
Miksei?
Itse olen ainakin täysin vakuuttunut että Janus ei puhu palturia, miksi edes puhuisi. Janus on kuitenkin kirjoitellut täällä aika kauan ja ei mikään piirre viittaa siihen että hän olisi pahemman luokan valehtelija. Itseasiassa naurattaa tälläiset syyttelyt. Jos syyttelee niin pitäisi olla oikeassa...

Taisi mennä tuo loppu "vitsini" ohi?

Janus sanoi:
Jeps. Voisi siellä lukea syynä myös Eliytres. :D
Aika säälittävää provosointia tuo sinun signaturesi kuitenkin on. Joko olet lapsellinen, tyhmä tai sitten vähän molempia.

Säälin sinua.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom