Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Säälin sinua.

Älä viitsi. Menee hyvä sääli hukkaan.

Itse olen selittänyt jo jonkun aikaa sitten sen, miksi olen sanonut näin, miksi Nintendon laitetta ei minulle tule. Aikanaan jopa aloitin threadin erinäisistä faneista. Teppo ja minä siellä juttelimme. Taisi olla ennen sinun aikojasi täällä.

Enivei. Tuo sigi ei ole provo, toisin kuin oma toimintasi. Tuo sigi on vain toteamus.

Missään vaiheessa en ole tainnut provota Wiitä (ellei paria Pissis kommenttia lasketa, ja näitä kommenttejani häpeän nykyään). Pidän laitetta loistavana systeeminä, mutta erinäisten henkilökohtaisten syitten takia en tule sitä hankkimaan. Se on kuule niin, että joskus jokin juttu rupeaa tympimään niin kovasti, että tulee tehtyä tällainen päätös.

Joten, ihan vain kiitoksia Eliytrekselle siitä, että hän ja pari muuta käyttäjää täällä sai minut säästämään muutaman satkun. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Aika säälittävää provosointia tuo sinun signaturesi kuitenkin on. Joko olet lapsellinen, tyhmä tai sitten vähän molempia.

Säälin sinua.
Eliytres pyyhi ne paskat nyt omista Nintendo-laseistasi. Meitä Nintendo-uskovaisia pidetään jo valmiiksi naurunalaisina, eikä tuollainen turha fleimaus auta ketään.

EDIT: Ai, et olekkaan uskossa. Ihan miten vain, Kentsua et ainakaan kumarra.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nakkihuuli sanoi:
Eliytres pyyhi ne paskat nyt omista Nintendo-laseistasi. Meitä Nintendo-uskovaisia pidetään jo valmiiksi naurunalaisina, eikä tuollainen turha fleimaus auta ketään.
"Meitä Nintendo-uskovaisia?"

Ihan miten vain. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Taisi mennä tuo loppu "vitsini" ohi?
Niin no moni voisi kysyä, että mikä vitsi, mutta kun kaveri on kirjoittanut mm. seuraavia kuolemattomia lauseita, niin oikeastaan ei edes kovin paljoa kiinnosta.

"Jaa no jos japsit lasketaan niin kai sitten.
Itse pidän maailmana Eurooppaa sekä Pohjois- Amerikkaa."

"Sanotaanko näin hienovaraisesti että "en pidä japanista" "

(asiayhteydet voi katsoa linkistä jos jotain kiinnostaa.)
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=414880#post414880[
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

FindRb sanoi:
Ookko ihan tosissas???

:) Hyvin pitkälle olen tosissani. Saa nähdä miten mieli muuttuu aikanaan, kun pääsen ajan kanssa kokeilemaan Wiitä. Meinasin pitkän aikaa pistää se ennakkotilaukseen. Ei todellakaan Wiin tai GCn pelien takia, vaan virtual consolen. Wii ei todellakaan ole hinnalla pilattu, ja nuita tyhjiä, Wiin tukemia, muistikorttejakin löytyy omasta takaa. Toisaalta on vaikea järkeillä tuon Wiin osto, koska ainoat pelit jotka kiinnostavat sillä ovat alkuperäiset Super Mariot ja Wiin Maddeni (toisaalta en ole HC NFL fani, joten jos hankin pelin, niin se on joko XOlle tai PS3lle, mahdollisesti uusi PSPlle. Tykkäsin 06sta).

DS oli oikeastaan hirveä pettymys. Olin ihan varma siitä, että se tarttuisi mukaan, kun pääsen kokeilemaan Xshavan vekotinta, varsinkin kun siellä oli Nintendogs. Ei vaan napannut. Ihan näppärä laite, mutta mutta.. Omalta kohdalta jäi jotain puuttumaan. Ehkä se, että toivoisin sille PDA sovellutusta. Näin ollen siitä tulisi haluttavampi itselleni. Toisaalta nyt ei ole tarvetta, kun känny paikkaa tuon tarpeen.

Wiillä, jos itsestäni puhutaan, on mahdollisuus olla PCn tappaja. Itse pidän strategiapeleistä, joten olisi mahtavaa nähdä Total War sarjaa, Civilizationia ja muuta vastaavaa sillä, koska se kake korvaa todella hyvin hiiren.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
DS oli oikeastaan hirveä pettymys. Olin ihan varma siitä, että se tarttuisi mukaan, kun pääsen kokeilemaan Xshavan vekotinta, varsinkin kun siellä oli Nintendogs. Ei vaan napannut. Ihan näppärä laite, mutta mutta.. Omalta kohdalta jäi jotain puuttumaan. Ehkä se, että toivoisin sille PDA sovellutusta. Näin ollen siitä tulisi haluttavampi itselleni. Toisaalta nyt ei ole tarvetta, kun känny paikkaa tuon tarpeen.
No aijaa... DS oli kuraa ja sitä samaa kuraa se Wii tulee olemaan :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

FindRb sanoi:
Ookko ihan tosissas???

En minä ainakaan usko, että Januksen ostopäätökseen vaikuttaa jotkin toiset Nintendo "fanit". Ehkä hän ei oikeasti halua ostaa sitä ja verhoaa sen tuollaiseen?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

kodor sanoi:
En minä ainakaan usko, että Januksen ostopäätökseen vaikuttaa jotkin toiset Nintendo "fanit". Ehkä hän ei oikeasti halua ostaa sitä ja verhoaa sen tuollaiseen?

Jeps. Ostospäätökseeni vaikutti nämä koviten äänessä olevat 'fanit' jotka hyökkäävät ja pilkkaavat niitä, jotka eivät idolisoi heidän ns. pyhää lehmäänsä. Tässä oli jokin aika sitten klassinen esimerkki tällaisesta kammottavasta, muitten fanien/pelaajien maineen pilaavasta käytöksestä. Pibe ilmoitti, ettei hänestä DSllä ollut sellaisia pelejä joista hän piti. Noooh, saimme todistaa Piben fleimausta. Naurettavaa käytöstä. Tuolloin itse asiassa tein omalta kohdaltani tuon päätöksen.

Asiat ovat asioita, mielipiteet ovat mielipiteitä. Kenenkään mielipide ei ole sen parempi tai oikeampi kuin toisen. Tällainen naurettava, hyökkäävä käytös pilaa pelaajien ja fanien maineen. Samasta syystä en voisi tehdä töitä vaikkapa Nokialle, tai Microsoftille, tai mille tahansa firmalle joka kohtelee työntekijöitänsä kuin sontaa. Samasta syystä, tämän pienen osan takia, en tule hankkimaan Wiitä. Nämä äänekkäimmät, agressiivisimmat fanit eivät mitenkään eroa agressiivisista, urheiluseurojen pahimmanlaatuisista faneista. Otetaan vaikkapa FC Jokerit. Jokerit ostivat PK-35n ja saivat tehdä paljon töitä, jotta joukkuetta ei enää rinnastettaisi osaan faneistaan, uus-natseihin. Myös muita ongelmakohtia löytyy.

Omasta mielestäni kannattajat luovat brändin, tuotteen, seuran.. Ja pahimmillaan myöskin tuhoavat sen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

itse en ole nintendo faniboy, vaikka uusimmassa polvessa eniten wiistä pidänkin, enkä juurikaan noista muista, mutta en siksi etteivätkö ne ole hyviä koneita, mutta ei mulle sopivia.

no mutta itse asiaan. myönnän et nintendolla on todella pahat faniboyt, mutta kyllä ne pahimmat mun mielestä tuntuu olevan tuolla sonyn puolella ihan puheidensa perusteella, nintendon fanittajat kehuvat nintendoa, kun taas sonyn fanipoit haukkuvat muita todella törkeästi (joka fanikunnassa on tietty poikkeuksia suuntaan tai toiseen, mutta sonyllä tuntuu olevan ne pahimmat) joten siksi en tuota januksen väitettä ymmärrä, tolla perusteella hän ei vois ostaa mitään konsolia kun jokaisen fanittajista löytyy noita joilta tulee todella törkeää tekstiä
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Itse en liiku muilla foorumeilla, ja itselläni tuli tässä kohtaa mitta täyteen. Ei tuohon ole oikeastaan mitään muuta sanottavaa. :) Pientä selvennystä vaan.

Omasta mielestäni tämä foorumi on ollut pitkään vapaa pahimmasta 'fanboy' mentaliteetistä, ja asioista on voinut keskustella. Nykyään tulee enemmänkin mieleen että joukossa on maksettuja flamettajia, tai jotain muuta vastaavaa. Konsolisotahan ei ole koskaan ollut objektiivistä, vaan aina mutulla mennään... Mutta itse olen ollut huomaavinani muutoksen josta en todellakaan pidä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Itse en liiku muilla foorumeilla, ja itselläni tuli tässä kohtaa mitta täyteen. Ei tuohon ole oikeastaan mitään muuta sanottavaa. :) Pientä selvennystä vaan.

Omasta mielestäni tämä foorumi on ollut pitkään vapaa pahimmasta 'fanboy' mentaliteetistä, ja asioista on voinut keskustella. Nykyään tulee enemmänkin mieleen että joukossa on maksettuja flamettajia, tai jotain muuta vastaavaa. Konsolisotahan ei ole koskaan ollut objektiivistä, vaan aina mutulla mennään... Mutta itse olen ollut huomaavinani muutoksen josta en todellakaan pidä.

Kyllähän noita aina tulee lisää, joka leiriin. Minkäs sille voi, että se internet on niin pirun yleinen jo Suomessa :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Jeps. Ostospäätökseeni vaikutti nämä koviten äänessä olevat 'fanit' jotka hyökkäävät ja pilkkaavat niitä, jotka eivät idolisoi heidän ns. pyhää lehmäänsä. Tässä oli jokin aika sitten klassinen esimerkki tällaisesta kammottavasta, muitten fanien/pelaajien maineen pilaavasta käytöksestä. Pibe ilmoitti, ettei hänestä DSllä ollut sellaisia pelejä joista hän piti. Noooh, saimme todistaa Piben fleimausta. Naurettavaa käytöstä. Tuolloin itse asiassa tein omalta kohdaltani tuon päätöksen.

Joku voisi tietenkin sarkastisesti todeta, että kun totesin eräilläkin foorumeilla sen tosiasian, että PS2:n pelivalikoimasta ei löytynyt minulle sen enempää kiinnostavia pelejä, kuin FF:t ja Ico (kaikki muut haluamani pelit, eli oikeastaan vain GTA:t saa myös PC:lle), niin sain nauttia PS -fanipoikien haukkumisesta useammankin viestin verran. Tämän mainitsin vain sen takia, että eiköhän kaikkien konsolien puolelta löydy aivan samanlaisia henkilöitä, jotka fleimaavat ne, jotka haukkuvat konetta/pelejä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Tällainen naurettava, hyökkäävä käytös pilaa pelaajien ja fanien maineen. Samasta syystä en voisi tehdä töitä vaikkapa Nokialle, tai Microsoftille, tai mille tahansa firmalle joka kohtelee työntekijöitänsä kuin sontaa.

Offtopic mutta tuo nyt on aivan roskaa. Sääli todella jos olet jättänyt moisten kuulopuheiden vuoksi työtarjouksia ottamatta kys. firmoilta sillä kummatkin ovat todella hyviä firmoja olla töissä.

Itse aiheesta, ajat muuttuu, paska säkä. Nintendo on mahdollisesti ottamassa uudessa sukupolvessa johtoaseman joka tarkoittaa myös sitä että ne saavat oman osansa markkinajohtajan ääliöfaneista. Meikäläiselle on tärkeämpää tosin pelikokemus kuin muiden mielipiteet joten enpä anna moisen häiritä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Mutta itse olen ollut huomaavinani muutoksen josta en todellakaan pidä.

Olisiko muutoksessa kyse siitä, että konsolipelaamisen kentät ovat jälleen muuttumassa? Nintendon Wii-menestyksen myötä firman kannatus on kasvamassa playstationmaisiin mittasuhteisiin, kun taas se varsinainen Pleikka 3 ja Sony ovat pudonneet todella pahasti entisestä suosiostaan yllättävän monen pelaajan kohdalla. Toiset taas pitävät Sony-fanilaseistaan vielä sinnikkäästi kiinni, kuten sokeimmat Nintendo-fanitkin tekivät Nintendo 64:n aikaan. Täällä on nyt vielä aika PS3-myönteistä porukkaa, mutta Nintendo-fanitus on selvästi viime aikoina paisunut, koska Nintendolla yksinkertaisesti on viimein alkanut taas pyyhkiä hyvin. Alistetut Nintendo-fanipojat ovat rynnänneet hehkuttamaan parantunutta asemaa ja kuittaamaan vuosikymmenen naljailua, ja Nintendo-fanien joukko on vahvistunut sesonkifanittajista, jotka menevät sen leiriin jolla on sitä kuuminta hottia. Jos itse sattuu kuulumaan vähenevään leiriin, voi muutos tuntua yllättävältä ja jopa ikävältä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Millainen ero on Wiillä pelatessa 480i:n ja 480p:n välillä? Ostin nimittäin heräteostoksena HDTV:n, joka olisi tarkoitus tänne omaan huoneeseen sijoittaa ja myöhemmin ostaa sille XO kaveriksi. Wii taas olisi tarkoitus sijoittaa olohuoneeseen tavalliseen putkitöllöön, koska siellä on enemmän tilaa huiskia moninpelejä.

Onko 480i:n ja 480p:n välillä oleva ero niin suuri, että yksinpelisessioita varten kannattaisi Wii esim. siirtää aina tänne omaan huoneeseen jotta voi pelata tuolla progressiivisella kuvalla?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Janus sanoi:
Jeps. Ostospäätökseeni vaikutti nämä koviten äänessä olevat 'fanit' jotka hyökkäävät ja pilkkaavat niitä, jotka eivät idolisoi heidän ns. pyhää lehmäänsä. Tässä oli jokin aika sitten klassinen esimerkki tällaisesta kammottavasta, muitten fanien/pelaajien maineen pilaavasta käytöksestä. Pibe ilmoitti, ettei hänestä DSllä ollut sellaisia pelejä joista hän piti. Noooh, saimme todistaa Piben fleimausta. Naurettavaa käytöstä. Tuolloin itse asiassa tein omalta kohdaltani tuon päätöksen.

Asiat ovat asioita, mielipiteet ovat mielipiteitä. Kenenkään mielipide ei ole sen parempi tai oikeampi kuin toisen. Tällainen naurettava, hyökkäävä käytös pilaa pelaajien ja fanien maineen. Samasta syystä en voisi tehdä töitä vaikkapa Nokialle, tai Microsoftille, tai mille tahansa firmalle joka kohtelee työntekijöitänsä kuin sontaa. Samasta syystä, tämän pienen osan takia, en tule hankkimaan Wiitä. Nämä äänekkäimmät, agressiivisimmat fanit eivät mitenkään eroa agressiivisista, urheiluseurojen pahimmanlaatuisista faneista. Otetaan vaikkapa FC Jokerit. Jokerit ostivat PK-35n ja saivat tehdä paljon töitä, jotta joukkuetta ei enää rinnastettaisi osaan faneistaan, uus-natseihin. Myös muita ongelmakohtia löytyy.

Omasta mielestäni kannattajat luovat brändin, tuotteen, seuran.. Ja pahimmillaan myöskin tuhoavat sen.
Eihän tätä voi lukea vakavalla naamalla. Tuollainen naurettava yleistys, joka ilmeisesti perustuu vieläpä tasan yhden foorumin väen käytökseen, on, kuten keiu osuvasti ilmaisi, täyttä roskaa. Maailmassa on idiootteja, mutta eivät he leipätyökseen Nintendo-sienissä trollaa. Varmaan taas on Januksella jokin pakottava tarve kerjätä huomiota, ja me lankesimme ansaan.

Muokkaus

Tämä oli sitten vain toteamus.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Knight sanoi:
Eihän tätä voi lukea vakavalla naamalla. Tuollainen naurettava yleistys, joka ilmeisesti perustuu vieläpä tasan yhden foorumin väen käytökseen, on, kuten keiu osuvasti ilmaisi, täyttä roskaa. Maailmassa on idiootteja, mutta eivät he leipätyökseen Nintendo-sienissä trollaa. Varmaan taas on Januksella jokin pakottava tarve kerjätä huomiota, ja me lankesimme ansaan.

Muokkaus

Tämä oli sitten vain toteamus.

Niin no, tuo on se typerin tapa valikoida ostettavia hyödykkeitä. Sen ymmärrän että jotkut ihmiset boikotoivat vaikka h&m:ää koska se käyttää halpatyövoimaa. Mutta että jättää ostamatta pelikonsolin vaikka esim. eliytserin takia...??


:D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom