Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas sanoi:
Paremminki niin että kun ostaa isolla rahalla konsolin niin olettaa että se toimisi.Nykimistä tulee aina jossain määrin olemaan niin kauan kuin pelejä tehdään.
Aijaa, mun konsoli on kyllä toiminut ihan moitteettomasti, ja ei silti Darkness nyi (toivottavasti).
Ja tästä loputtomasta ilosta maksoin nelisen sataa + pelit. Mahtaa harmittaa. ;)

Paolo sanoi:
Aijaa, mun konsoli on kyllä toiminut ihan moitteettomasti, ja ei silti Darkness nyi (toivottavasti).
Ja tästä loputtomasta ilosta maksoin nelisen sataa + pelit. Mahtaa harmittaa. ;)
[Turhaflame]Kyllä muakin v*tuttais kantaa boxi kotiin[/turhaflame]
No eii, hyvä kone, mutta PS3 voittaa ;D

Paolo sanoi:

Hyvä jos laite toimii,voit lukea itse melkein yhtä onnekkaaksi kuin lottovoittaja jos tosiaan ei minkäänlaisia ongelmia ole boxin kanssa ollut (mukaanlukien kaikenmaailman disc read errorit yms)

Tuomas sanoi:
Hyvä jos laite toimii,voit lukea itse melkein yhtä onnekkaaksi kuin lottovoittaja jos tosiaan ei minkäänlaisia ongelmia ole boxin kanssa ollut (mukaanlukien kaikenmaailman disc read errorit yms)
Ei taida matematiikka olla vahvimpia osa-alueitasi?

Paolo sanoi:
Ei taida matematiikka olla vahvimpia osa-alueitasi?

Hohhhoi kyllä jaksat aina hyökkäillä.Tiedät hyvin itsekkin boxien tilanteen,joten luulisi sinun itsesikin älyävän kuinka onnekas olet.Ja tarviiko jokaista sanaa ottaa niin kirjaimellisesti.

Tuomas sanoi:
Hohhhoi kyllä jaksat aina hyökkäillä.Tiedät hyvin itsekkin boxien tilanteen,joten luulisi sinun itsesikin älyävän kuinka onnekas olet.
Enpäs tunne henkilökohtasesti yhtään henkilöä kenellä boxi olisi hajonnut. Montako sinulla
muuten on hajonnut, kun täällä kerran kärkkäimpänä levität surusanomaasi?

Sen sijaan minulla on konsoli joka jaksaa pyörittää pelejä.

Paolo sanoi:
Enpäs tunne henkilökohtasesti yhtään henkilöä kenellä boxi olisi hajonnut. Montako sinulla

en ole omasta surustani puhunut mitään.

Paolo sanoi:

Henkilökohtaisesti olen saanut yhden boksin brikattua, ja paras ystäväni frendilistalta on tehnyt myös saman. Sen lisäksi Gears of War pelikavereista ainakin kolmella oli ongelmia toimivuuden kanssa, eli hyvä että sulla kone toimii. Sehän on se tärkein mittari ja faktaa siitä että kone on korkealaatuinen tuote. Ja me koneen hajottaneet ollaan varmasti huonosti laittestamme huolehtivia urpoja jotka heiluttelee konetta pelin ollessa käynnissä /sisässä. Mutta 12sta jos on menossa, se on kyllä aika uskomattoman huonoa tuuria. Hyviä pelejä, susipaska laite.

samuel6 sanoi:
Hyviä pelejä, susipaska laite.
No, perustelunsa kullakin. Minä arvostan sitä että saan laitteen jossa on pelejä. pelit pyörii ja
näyttää hyvältä, ja kaikki tämä järkevään hintaan. Jos hajoaa niin se on voi voi, valmistajalta
saa uuden.

Sen sijaan pitäisin itseäni huijattuna jos maksaisin kuusisataa euroa laitteesta, jonka vähäiset
pelit pyörii naapurin edullisemalla koneella nätimmin. Mutta hei, se on vain minun mielipiteeni,
toiset tyytyy vähempään.

Paolo sanoi:
No, perustelunsa kullakin. Minä arvostan sitä että saan laitteen jossa on pelejä. pelit pyörii ja
näyttää hyvältä, ja kaikki tämä järkevään hintaan. Jos hajoaa niin se on voi voi, valmistajalta
saa uuden.

Sen sijaan pitäisin itseäni huijattuna jos maksaisin kuusisataa euroa laitteesta, jonka vähäiset
pelit pyörii naapurin edullisemalla koneella nätimmin. Mutta hei, se on vain minun mielipiteeni,
toiset tyytyy vähempään.

Olen samaa mieltä että multiplattareiden pitäisi pyöriä yhtä hyvin molemmilla, mutta en usko esim. GTAn pyörivän yhtään sen huonommin, plus se läjä mitä on tulossa Sony(nkin) puolelle pelejä syksyllä (Uncharted, Warhawk, Lair, UT sitten joskus sekä LBP keväällä), en varsinaisesti ole murehtinut pelien pyörimisestä tai nykimisestä. Omistan vain kaksi peliä, joista molemmat pyörii erinomaisesti ja kone on hiljainen kuin mikä. Tietysti toiset tykkää koneesta joka naarmuttaa levyjä ja huutaa kuin palosireeni, mutta se on vain minun mielipiteeni. Kuten sanoin, olin tyytyväinen Boksin pelitarjontaan pääosin (varsinkin Gearsiin) mutta laite on niin "halpa" ja todellinen susilaatikko, en edes missään vaiheessa ajatellut että samalla koneella voisin 5-6 vuotta läpi puskea. Mutta jos väittää 360stä korkealaatuiseksi elektroniikkatuotteeksi niin sitä ei voi tehdä kuin fanituksen läpi. Sinänsä sääli, olisi jäänyt Sonyn kone hankkimatta jos toteutus olisi ollut hiukan parempi.

Supertietokoneen peleihin tarvittaisiin siis myös muista tietokoneista tuttu hanikka: "Graphics Quality". Näinhän se oikeilla tietokoneilla hoidetaan, kun pelit eivät toimi, tai sitten täytyy alkaa lisäämään muistia, vaihtamaan näytönohjainta, tehokkaampaa prossua kehiin jne... ;)

Taas ottaa päähän tämä, että täytyy vetää XO.n hajoamiset väittelyyn mukaan. Eli siis joku peli on heikomman näköinen tai toimii huonommin PS3:lla kuin XO:lla niin puolustus on tottakai heti se, että boxit hajoaa.

Tuo hajoaminen on ihan oikea ongelma ja siitä pitääkin keskustella, mutta jos nyt keskusteltaisiin asioista erikseen eikä syyteltäisi vain kilpaa toisia koneita niiden huonoista puolista.

Ja sekin hieman ottaa päähän, ettei myönnetä tuota boxin ongelmaa jos omalle kohdalle ei ole sitä sattunut. Se nyt kuitenkin on aika kiistaton fakta.

Cactus80 sanoi:
Itse taas odottaisin, että jos hommaan konsolipaketin melkein 800 :lla (Ps3, lisäohjain, kaapeli, peli jne.) niin pelit eivät sillä niin hirmuisesti nykisi.

Pikemminkin kun hommaa konsolin melkein 800 egellä niin odottaisi saavan mukaan ohjaimen joka ei ole muotoiltu samalla tavalla päin persettä kuin kymmenen vuotta vanha paskadualshocki.

Pasi85 sanoi:
Pikemminkin kun hommaa konsolin melkein 800 egellä niin odottaisi saavan mukaan ohjaimen joka ei ole muotoiltu samalla tavalla päin persettä kuin kymmenen vuotta vanha paskadualshocki.

Ja montako tuntia olet PS3-ohjaimella pelannut.Ohjain on kevyempi kuin PS2 ohjain,samalla tavalla toki istuu käteen,liipaisimet ovat erilaiset myös.Muotoilu on kyllä samana pysynyt,mutta miksi korjata sitä mikä ei ole rikki?

Oma XO:ni hajosi pari viikkoa sitten. Olisin vakavasti harkinnut suoraan PS3 leiriin siirtymistä, kun toisen susiboxin ostamista, mutta M$:n muuttunut takuupolitiikka pelasti. Takuu on siis 2 vuotta aiemmin olleen 1 vuoden sijaan.

Nettisaiteilla on raportoitu että koneen jäähdytystä olisi uudistettu huoltojen yhteydessä, mikä viittaisi suunnitteluvirheeseen. Se on sinänsä sääli, sillä muutoin olen boksiini ja tarjontaan ollut tyytyväinen.

Kun konsolifinin keräämiä tilastoja katsoo, niin kyllä XO:iden hajoamisprosentti on pelottavan iso.

Pasi85 sanoi:

Ei minua ainakaan ole tuossa Dual Shockissa koskaan häirinnyt muutakuin tatit ja nekin menettelevät. Napit ja muotoilu on aina olleet noin muuten mielestäni hyviä. Ei sillä, on tuo selvästi huonoin ohjain tässä uudessa sukupolvessa.

Pyramidhead sanoi:
Ei minua ainakaan ole tuossa Dual Shockissa koskaan häirinnyt muutakuin tatit ja nekin menettelevät. Napit ja muotoilu on aina olleet noin muuten mielestäni hyviä. Ei sillä, on tuo selvästi huonoin ohjain tässä uudessa sukupolvessa.
Makunsa kaikilla. Omasta mielestäni taas paras. Joskin vasen tatti sais olla samoilla paikoilla kuin X360:n ohjaimessa

Muntu sanoi:
Makunsa kaikilla. Omasta mielestäni taas paras. Joskin vasen tatti sais olla samoilla paikoilla kuin X360:n ohjaimessa

Tässä sukupolvessa paras ohjain on kyllä Wiillä. Paras pädi kyllä Xbox360:llä. Kyllä tuo tähtäily vetää mitä tahansa pädiä 100-0 turpiin milloin vaan. Varsinkin tämmöiselle pädivammaiselle kuten allekirjoittanut (joka muuten ei osta enää koskaan yhtään FPS tai muuta samantyylistä peliä missä pitää tähtäillä pädityyppisellä ohjaimella)

Muntu sanoi:

Yhdyn tähän mielipiteeseen. 360:n tatit, ennenkaikkea vasen on paremmin sijoitettu. Mielestäni käsi on tällöin ohjaimella luonnollisemmssa asennossa, kuin PS:n vastaavassa.

Minusta taas etenkin vasemmalle päin käännettäessä XO:n vasen tatti on heikosti sijoitettu ja pidän pleikkarin tattisijoittelua ja ohjaimen käsiteltävyyttä muutenkin parempana. Kuten sanottu, makunsa kullakin. :p

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom