Solid Snake
Active Member
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Xbox 360:llä ollaan tänä vuonna nähty erinomaisesti mihin kaikkeen pystytään suuremmilla tehoilla. Toiset eivät eroa huomaa, mutta kyllä sitä vaan on todella paljon. Monissa peleissä pelkkä sujuvuus tekee paljon. Skatessa nähtiin todella iso ja yksityiskohtainen kaupunki ilman ainuttakaan latausaikaa (toki niitä tuli sitten esimerkiksi kun videoi jonkun tempun) ja hyvänä esimerkkinä toimii myös Oblivion. Toki grafiikkakin tuo paljon, mutta jo pelkästään se, että koneessa riittää vääntö isoon ja yksityiskohtaiseen alueeseen, kehittyneeseen fysiikan mallinnukseen, sujuvuuteen ja ongelmattomaan pelattavuuteen. Ero edelliseen sukupolveen on suuri, vaikkei sitä tässä vaiheessa välttämättä tajuakaan
Ja kuten sanon, en minä mitään Wiiltä ota pois, mutta tottahan toki se olisi tehokkaampana ollut parempi konsoli, joskin ehkä kalliimpi. Konsolin uusi kohdeyleisö ei tehoista välitä, mutta en yritäkään puhua heidän puolestaan vaan omasta puolestani. Kieltämättä minua houkuttaisi nähdä miten suuren seikkailun saisi Metroidin ja Zeldan maailmoissa aikaan jos alla olisi XO:n tasoinen laite. Pelit kun repivät jo Wiistä irti niin uskomattomia maailmoja.
Tottahan toki, mutta jankutan edelleen sitä samaa vanhaa: tehot eivät tuo pelkkiä uusia grafiikkafilttereitä ja suurempia määriä polygoneja. Tehot antavat todella paljon muutakin.migge sanoi:Tosin on otettava huomioon että suurin osa uudistuksista ei ole tehonlisäyksestä kiinni. Varsinkin jos puhutaan muustakin kuin filttereistä ja grafiikkakikoista. Pelit kehittyvät vaikka pelattaisiin vieläkin PS2:lla. Kyse on ihan tavallisesta pelinkehityksen evoluutiosta.
Xbox 360:llä ollaan tänä vuonna nähty erinomaisesti mihin kaikkeen pystytään suuremmilla tehoilla. Toiset eivät eroa huomaa, mutta kyllä sitä vaan on todella paljon. Monissa peleissä pelkkä sujuvuus tekee paljon. Skatessa nähtiin todella iso ja yksityiskohtainen kaupunki ilman ainuttakaan latausaikaa (toki niitä tuli sitten esimerkiksi kun videoi jonkun tempun) ja hyvänä esimerkkinä toimii myös Oblivion. Toki grafiikkakin tuo paljon, mutta jo pelkästään se, että koneessa riittää vääntö isoon ja yksityiskohtaiseen alueeseen, kehittyneeseen fysiikan mallinnukseen, sujuvuuteen ja ongelmattomaan pelattavuuteen. Ero edelliseen sukupolveen on suuri, vaikkei sitä tässä vaiheessa välttämättä tajuakaan
Ja kuten sanon, en minä mitään Wiiltä ota pois, mutta tottahan toki se olisi tehokkaampana ollut parempi konsoli, joskin ehkä kalliimpi. Konsolin uusi kohdeyleisö ei tehoista välitä, mutta en yritäkään puhua heidän puolestaan vaan omasta puolestani. Kieltämättä minua houkuttaisi nähdä miten suuren seikkailun saisi Metroidin ja Zeldan maailmoissa aikaan jos alla olisi XO:n tasoinen laite. Pelit kun repivät jo Wiistä irti niin uskomattomia maailmoja.