Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jyrki_H sanoi:Olen varma, että seuraavassa sukupolvessa liikkeentunnistus on tullut osaksi pelaamista. Kiinnostavaa vain nähdä, että mihin suuntaan idea jalostuu. Nykyinen valitus "huitomisesta" on mielestäni lähinnä muustosvastarintaa.
Tiesitkö sen, että PSP:lle suunniteltiin alkujaan liiketunnistusta Locorocoa silmällä pitäen... Okei, turha itkeä tässä vaiheessa, mutta innovatiivisuutta löytyy muiltakin kuin pelkästään ah niin rakkaalta Nipalta. Nintendolle hatunnosto kuitenkin rohkeudesta rakentaa koko laite liiketunnistuksen ympärille. Mutta paskapuhetta on se, että Nintendo on ainoa, joka yrittää kehitää pelaamista eteen päin. Itselleni Nintendo ei tarjoa tällä hetkellä yhtään mitään. Mutta se onkin minun oma henkilökohtainen häviöni.Jyrki_H sanoi:Mielestäni Sonyn SixAxis ei ole kovin innovatiivinen siinä mielessä, että he vain odottivat mitä Nintendolla on tulossa ja hätäisesti implementoivat liiketunnistuksen omaan ohjaimeensa. Liiketunnistus on ikään kuin lisättynä samaan vanhaan ohjaimeen, eikä koko konseptia ole mietitty uudelleen. Innovaatio ehkä, mutta ei kovin innovatiivinen.
Sana paitsio tai edes paitsioon jääminen on kyllä vahvaa liioittelua. Ainakin vielä. 85% Briteissä myytävästä musiikista ja yli 90% Jenkeissä on CD-levyjä.Jyrki_H sanoi:Jo nyt sisältöä on ostettavissa verkosta kaikilla uusimman sukupolven konsoleilla. Jatkossa mennään aina vain pidemmälle ja fyysinen media saattaa jäädä jopa kokonaan pois, kuten musiikinjakelussakin CD-levyt ovat jäämässä paitsioon.
Videogamecritic sanoi:The French company Ebivision has a checkered past when it comes to producing new video games for the 2600. Their titles tend to be either highly innovative...
Baron sanoi:Tiesitkö sen, että PSP:lle suunniteltiin alkujaan liiketunnistusta Locorocoa silmällä pitäen... Okei, turha itkeä tässä vaiheessa, mutta innovatiivisuutta löytyy muiltakin kuin pelkästään ah niin rakkaalta Nipalta.
Mahewcoro sanoi:Nintendo ei pelkästään suunnitellut vaan myös toteutti liiketunnistavia käsikonsolipelejä 90-luvulta alkaen.
Jyrki_H sanoi:LIVE on mielestäni innovaatio ja sillä tulee olemaan suuri merkitys sille, minkälaiseksi koko peliteollisuus muotoutuu. Jo nyt sisältöä on ostettavissa verkosta kaikilla uusimman sukupolven konsoleilla. Jatkossa mennään aina vain pidemmälle ja fyysinen media saattaa jäädä jopa kokonaan pois, kuten musiikinjakelussakin CD-levyt ovat jäämässä paitsioon.
Sen muistan noista MS:n ohjaimesta, että niitä kaupattiin Motocross Madnessin kylkiäisenä.hartzu sanoi:Niinkö? Tuoa en tiennytkään.. eikai Gameboyssä mitään liikkeentunnistusta ole koskaan ollut?
Microsoft taas teki liiketunnistukseen perustuvan Sidewinder peliohjaimen 90-luvulla. US-Robotics/3Com taas teki PalmPiloteihin kosketusnäytön, jonka avulla myös pelattiin 90-luvun alussa.
Mikäs tämä XBox originals sitten on?manmangler sanoi:Mikkisoftahan itse kielsi asentamasta pelejä kiintolevyille. Poikkeuksena verkkopelit.
hartzu sanoi:US-Robotics/3Com taas teki PalmPiloteihin kosketusnäytön, jonka avulla myös pelattiin 90-luvun alussa.
manmangler sanoi:Fyysinen jakelu tulee pysymään. Ei XBOX360 ole suunniteltu verkko(LIve) Jakeluun isoille peleille. Mikkisoftahan itse kielsi asentamasta pelejä kiintolevyille. Poikkeuksena verkkopelit. Otetaan huomioon vielä kiintolevyn 20 GB koko ja verrataan DVD-levyn kokoon. Ei sinne montaa Optisen formaatin peliä mahdu (Pois lukien CD). Offtopiccina puhutaan samalla elokuvista esm. transformes törmäsi JO HD DVD;n kokorajoitukseen ja ohjaaja joka suosi BD:tä oli hurjana.
Edit ja Livehän on Steam konsoleille.
Janus sanoi:Powerglove!
Weldomite sanoi:Mitenkäs meinaat BD-pelejä saada mahtumaan 40gb:n PS3:n kovolle? Ai niin sehän on eri asia.
Onko pistää linkkiä tuohon HD-DVD:n riittämättömyyteen Transformersin kohdalla?
Live ei ole Steam konsoleille.
manmangler sanoi:http://hddvd.highdefdigest.com/transformers.html
http://www.audioholics.com/reviews/software/hd-dvd-and-blu-ray-disc-reviews/transformers-hd-dvd
Nimenomaan en aio saada BD pelejä mahtumaan PS3:n 60 GB(Vaihdettu 120 GB) kiintoelvylle, koska nimenomaan sitä en halua. Ongelma on juuri se että ladattava pelit tulisi olemaan ISOJA. Vaikka omat PS3 pelit olisivat vain DVD pelejä, ne eivät silti mahtuisi PS3:n 60 GB:n levylle. Koitin juuri sanoa että kiintolevyn koko rajoittaa lataamista verkosta. Samoin palaa hermo jos joutuu odottamaan paljon aikaa että saa pelin kiintolevylle. Sen jälkeen kun on pelattu se pitäisi taasen poistaa ja asentaa toinen. Kun taas haluaisi pelata sitä peliä, imutetaan se iso Giga määrä uudestaan (Odotetaan puoli päivää).
Täytyypä kaivaa tuo sivu (Lehva palsta oli kyseessä josta löysin linkin). Eli HD ääniä oli jouduttu leikkaamaan (tai jättämään pois) jotta saatiin mahtumaan. Onhan jo esim. disneyllä leikattu Euro-versioissa BluRaylla ääniä jotta saadan ne halvatun mölinät kielitaidottomille Eteläeurooppalaisille. Koitan välillä ostaa niitä Jenkki julkasuita (Pirun maakoodaus BD:ssä).
PS yhtään DVD:tä ei ole hajonnut käsiin (Pelkästään musiikki DVD:tä yli kolmesataa )
Ainakin Oblivionissa on pariin kolmeen kertaan samat asiat levyllä, juuri tuosta syystä.Your Sweet 666 sanoi:Tätä harrastetaan myös käytännössä kaikissa multiplattereissa, joissa PS3-versiot ovat kooltaan moninkertaisia X0-versioon nähden.
Baron sanoi:Tiesitkö sen, että PSP:lle suunniteltiin alkujaan liiketunnistusta Locorocoa silmällä pitäen... Okei, turha itkeä tässä vaiheessa, mutta innovatiivisuutta löytyy muiltakin kuin pelkästään ah niin rakkaalta Nipalta.
Janus sanoi:Powerglove!
Janus sanoi:Powerglove!