Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Joskus luulen että täällä tyypit puhuu, "eukoistaan", ihan vaan sen takia että "En minä ole semmoinen kaljamaha nörtti miksi minua luulet." Yeah, right... ;) Ja sitten asiaan....

Baron sanoi:
Elämä on täynnä makuasioita ja tämähän on yksi niistä. Itse en vaihtaisi takaisin tavalliseen kuvaputkitelkkuun enää koskaan, kun kerran olen päässyt HD:n makuun. Se ero on huomattava. Ensi alkuun yritin uskotella itselleni, että PS3 ei tarvitse HD-telkkua rinnalleen, mutta sitten kun se taulutelkku siihen päälle ilmestyi, niin eipä ole enää paljoa kuvaputkea ikävä ollut...

Joo ei ole paluuta HD:sta SD:hen, esim. FNR3:ssa oli fontit valikoissa kuvaputkitelkulla semmoista puuroa että huhhuh... :cool:

Sitten kun tuli eka HD telkku taloon ja löi Fight Nightin sisään niin ero oli huomattava... Tuli olo (vaikka en silmälaseja käytäkkään) että olisi lasit ollu huurussa ja kun HD tuli, niin ikääkuin tuo huuru olisi pyyhitty pois... Kaikista peleistä tuli kertaluokkaa skarpimman näköisiä.

Ja mitä enemmän tuumia sen parempi... En itse pystyis esim. Oblua vääntämään millään kytysellä tietokoneen näytöllä, en millään....
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

En itse pystyis esim. Oblua vääntämään millään kytysellä tietokoneen näytöllä, en millään....

Joidenkin elämä nyt vain on vaikeaa.

Meillä peli hankki uusia faneja seniori-kansalaisesta, ja aiemmin pelaamiseen nuivasti suhtautuneesta naishenkilöstä. Molemmat addikkoituivat heti, varsinkin kun konsoli opastaa pelaamisessa, hoitaa pistelaskennan ja tulkkaa säännöt pelaajien puolesta, mikä alentaa huimasti kynnystä aloittaa pelaaminen vaikka aiempaa kokemusta ei tällaisista peleistä olisikaan.

Niinnose PS3:sen omistava tuttu/sukulaispoika ja kädestäpitelykin auttaa sillointällöin :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sonyn ahdinko syvenee

Japani, 1.1.2008

Konami on palauttanut Sonylle Japanissa suositun videopeli Metal Gear Solid 4:n yksinoikeudesta maksetut rahat. Tämä tarkoittaa pelin kääntämistä ainakin Microsoftin Xbox 360 alustalle, sekä mahdollisesti PC:lle. Pahassa rahapulassa olevalla Sonylla ei ollut varaa maksaa tarpeeksi, jotta pelin julkaiseminen yksinoikeutena olisi ollut taloudellisesti kannattavaa. Palautetut rahat tulevat sikäli onnelliseen aikaan Sonylle, että niiden avulla yhtiön toinen konsoli, PSP saattaa vielä olla mahdollista pelastaa. Playstation 3:n floppaaminen kaikkialla maailmassa on uhannut koko Sonyn pelipuolta, ja lähellä Sonyä olevat lähteet ovat kertoneet yrityksessä harkittavan PSP-brandin myymistä pelipuolen alasajon yhteydessä.

Sonyn Playstation 3 -konsoli ehti olla markkinoilla ainoastaan noin yhden vuoden ennen kuin amerikkalaisen Microsoftin Xbox 360-, ja japanilaisen Nintendon Wii-konsolit syrjäyttivät sen markkinoilta. Playstation 3 oli seuraaja Sonyn suosituille PSOne ja Playstation 2 -konsoleille. Laitteen historiallisesta epäonnistumisesta on syytetty yhdistelmää huonosta pelivalikoimasta, epäonnistuneesta teknisestä suunnittelusta ja kalleudesta kilpailijoihin verrattuna.

-Reuters, Kotaku, CNN

© Your Sweet Six Six Six

Saatte julkaista jutun myös Konsolifin uutisissa.

Täällä vielä lisää infoa:
http://kotaku.com/339337/the-rumor-returns-+-mgs4-on-the-360
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
-Reuters, Kotaku, CNN
kertokaa nyt jo, onko kotaku luotettava lähde vai ei?
on kurjaa elää epätietoisuudessa.

oikeasti, jos kotakun lähteenä toimii xboxfamily niminen saitti, niin menee pohja tältä "uutiselta" hyvinkin nopeasti.

P.S sigissäsi joudut ehkä viimeisen numeron vaihtamaan kasiksi. :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kotaku on aika luotettava.

Mutta tuo uutinen on hieman liian hyvä ollakseen totta. Tuo olisi nimittäin todella suuri isku Sonylle.
Lisäksi Sony ei maksa ennakkoja tai yksinoikeuksia rahoina. Tai näin minä ainakin olen luullut.

MGS4 on PS3:n yksinoikeus kunnes tulee täysin 100% pätevää todistusta. Kotakukin voi olla väärässä aivan kuten moni muukin iso sivusto.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
Mutta tuo uutinen on hieman liian hyvä ollakseen totta.

En jaksanut katsoa edes linkkiä kun sinänsä ei kiinnosta, mutta silti, miksi olisi liian hyvää ollakseen totta? Jos puhuttaisiin Halo 3:sta tai God of War III:sta niin sitten, mutta... konami on vain firma joka haluaa tehdä rahaa. Eiks jeah? Ja ois naivia uskoa, että yhden miehen sana siinä painaa (Kojima). Joku sillekin maksaa palkan ja se maksaja ei ole Sony.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
En jaksanut katsoa edes linkkiä kun sinänsä ei kiinnosta, mutta silti, miksi olisi liian hyvää ollakseen totta? Jos puhuttaisiin Halo 3:sta tai God of War III:sta niin sitten, mutta... konami on vain firma joka haluaa tehdä rahaa. Eiks jeah? Ja ois naivia uskoa, että yhden miehen sana siinä painaa (Kojima). Joku sillekin maksaa palkan ja se maksaja ei ole Sony.
MGS4:n tuleminen XO:lle ei ole liian hyvä ollakseen totta?
Minun mielestäni tuo peli saattaisi edes hieman helpottaa MS:n tilannetta Japanissa. Mutta tietenkin jos peliä ei saada ulos samaan aikaan niin eipä se paljoa tilannetta muuta.

Konami tekee usein sen minkä se lupaa. Rahaa haluavat ja senkin takia moni peli tulee multiplatformina. Mutta jos peli on kehitetty ja sitä suunniteltu vain yhdelle "ylivertaiselle" konsolille ja etenkin BD:lle niin sen pelin ilmestyminen XO:lle pitäisi olla mahdotonta. Ainakin Sonyn, Kojiman, PS-poikien ja yleisen mielipiteen takia. Eihän samaa peliä voi mahduttaa DVD-9:lle jos Kojiman mukaan edes 50gb BD-levy ei riitä!!

P.S "R.I.P. PS3 2007-2007" Voisi olla paremminkin PAL PS3 60gb R.I.P 2007-2007.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mitä nämä puheet PS3:n floppaamisesta oikein ovat? PS3 on kasvattanut myyntiään rajusti varsinkin Euroopassa joulun alla.

Mistä tuo juttu Sonyn pelipuolen alasajosta on peräisin? Kotaku linkissä ei ainakaan ollut tuosta puhe. Google newsistä ei löydy mitään mainintaa tuosta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
Kotaku on aika luotettava.

Mutta tuo uutinen on hieman liian hyvä ollakseen totta. Tuo olisi nimittäin todella suuri isku Sonylle.
Lisäksi Sony ei maksa ennakkoja tai yksinoikeuksia rahoina. Tai näin minä ainakin olen luullut.

Your Sweet 666 sepitti hauskan tarinan.

12-14kk kuulostaa ylimitoitelulta. Ei pelit muutaman kuukauden jälkeen juuri rautaa myy.. tosin yleensä tuohon rakoon julkaistaan aina hieman paranneltu MGS. MGS2 Substancehan julkaistiin Xboxille.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jutun mukaan MGS tulisi vuoden jäljessä 360:lle? Kaikki kiinnostuneet ovat varmaan jo ostaneet pelin silloin.

E: Hias.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kabanossi sanoi:
Jutun mukaan MGS tulisi vuoden jäljessä 360:lle? Kaikki kiinnostuneet ovat varmaan jo ostaneet pelin silloin.

E: Hias.

aina joku ostaa kuten osoitti ninja kaiden ps3 versio vaikka sita ennen oli jo 2 versiota tullu samasta pelist xboxille
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

En oikein jaksais lähtee uskomaan tota MGS juttua, ainakaan tuon lähteen perusteella. Kuiten jätkät tätä jo tovin suunnitellut ps3lle, joten kun lähettäis karsimaan peliä jotta saataisiin se dvdlle mahtumaan niin miksei samalla karsittais oikein kunnolla ja julkastais peli samalla wiille niin käärittäis kunnolla rahaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hauskinta tuossa jutussa on, että porttaamisen käytettäisiin 12-14 kk. Mutta jos ajatuksissa on ollut XO-version tekeminen niin kai siitä olisi tihkunut enemmän tietoa aikaisemmin.
Tosin eipä tuo 12-14kk ole mikään pitkä aika kun miettii, että samoihin aikoihin ilmestyisi GT5:n tai jopa FF.

Jospa tämä on liian aikaisin vuodettu aprillipila?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
-Reuters, Kotaku, CNN

Lähteisiin voisi vielä lisätä Suomen Tietotoimiston, Spongin ja The Onionin. :rolleyes:

Kyllä se MGS4 todennäköisesti Xbox 360:lle tulee, mutta ei se ole mikään sen luokan katastrofi että Sony olisi pulassa saati että joutuisi myymään PSP-markkinoita minnekään. Yksi peli muiden joukossa, jotkut pelaavat PS3:lla ja jotkut XO:lla, tosin suurin osa pelaa Snakella Brawlissa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mahe se osaa:D

Odotellaan, kunnes xboxfamiliya luotettavampi lähde toteaa asiasta...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
MGS4:n tuleminen XO:lle ei ole liian hyvä ollakseen totta?

Itse peli mua kyllä kiinnostaa oikein paljon, oli alusta sitten mikä vain.

Mutta tuo itse uutinen (tai siis huhu) tuntuu vain klikkauksien metsästykseltä, vanhan lämmittelyä. MGS4:sta on huhuttu jo kauan, eikä sen kääntämisessä blu-ray tilan, tehojen tai minkään muunkaan suhteen ole mitään ihmeellistä. Virallinen uutinen konamilta olisi tietty kova sana. Eiköhän ne kohta julkaise jonkin "we are currently developing this title only to PS3" jonka jälkeen fanipojat voi taas aloittaa tuon "currently" väittelyn.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

BDT sanoi:
Kuiten jätkät tätä jo tovin suunnitellut ps3lle, joten kun lähettäis karsimaan peliä jotta saataisiin se dvdlle mahtumaan niin miksei samalla karsittais oikein kunnolla ja julkastais peli samalla wiille niin käärittäis kunnolla rahaa.

Siinähän oiskin ideaa, rahahanat auki kunnolla vaan... Tai sitten ei :rolleyes: Kuka nyt haluaisi karsittua versiota pelata MGS4:sesta?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom