Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyydän nyt näin julkisesti avannolta anteeksi liian kärkevää tekstiäni. Rautalangan mainitseminen viittaa vastapuolen haukkumiseen tyhmäksi. Sitä en hyväksy, ja siksi vedin herneet. Mutta kuten jo sanoin; anteeksi avanto.

Rautalankaan viittaamalla en tyhmäksi väittänyt, jos näin oletit, olen pahoillani. Ilman hymiötä tuntuu välillä mahdottomalta kirjoitella foorumeille, niitä kun tunnutaan odottavan, jos viestissä on jotain pientä rivien välissä. Eikä tässä mitään, olihan tarkoitukseni osoittaa kuinka otsikoinnilla on helppoa provosoida. Anteeksipyyntö hyväksytty :p

EDIT:

Niin, uutisen alkuperäinen otsikkohan on vain tylsästi: "Kymmenen odotetuinta peliä vuonna 2008". Olisi sen voinut nimetä näinkin: "Pelaajaboardilaiset äänestivät: 10 odotetuinta peliä. Tämä on vain yksi näkökulma, älkää vain kukaan koskaan suuttuko mistään. Lista on sieltä mihin jakari uppoaa."

Oma ehdotuksesi otsikoinniksi on myös varsin mainio ja itse voisin myös kannattaa tuota vaihtoehtoa, siinäpä vielä lisäksi alleviivataan ja pahoitellaan jo valmiiksi aiheutunutta kohua. Jopa täydellinen otsikko? Tosissaan jos hetken ollaan, niin itse pidän juuri tuollaisesta neutraalista tavasta otsikoida, "kymmenen odotetuinta peliä vuonna 2008" tarjoaa informaatiota itse uutisesta, ottamatta kuitenkaan puolia (= ei provosoi).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tais olla jotain 12-17 wattia jos wiiconnect 24 on päällä ja jotain alle 1 watti jos se on pois päältä.

Noi on muuten hyviä noi virrankulutusmittaukset. Esim. PS3:n kohdalla oli testi, jossa saatiin vuodessa aika huima summa sähkölaskuksi, mutta laskin, että päästäkseen siihen kulutukseen olisi saanut pitää YLI 24 tuntia PS3:sta päällä joka ikinen päivä (laskin tämän vielä piikkivirrankulutuksella... :D ).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pelaajalehden keskinkertaisuudesta huolimatta tuo mainittu otsikko on ihan hyvä, alaotsikkokin on "Pelaajaboardilaiset äänestivät" jolloin kaikki huomaavat että uutinen on turha ja voivat täten kätevästi sivuuttaa koko jutun. Toiset meistä tekevät fiksusti ohittaen koko sivun jolloin moiselta vältytään täysin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Noniin, missä viipyy äänestys konsolifiniläisten odotetuimmista peleistä?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mitäs mieltä muut ovat pelien erityyppisistä versioista konsolien välillä? Otetaan esimerkkinä vaikkapa PS3:lla aivan loistava tennispeli Top Spin 3. Wii versio arvostelun perusteella täydellinen floppi, jos realistista peliä etsii, uramuoto ja muut syvyyttä tuovat mahdollisuudet riisuttu kokonaan, kun PS3:lla peli tarjoaa pelattavaa tennisfaneille varmasti 100+ tuntia!

Jotkut täällä ovat maininneetkin, että Wii-pelit tehdään helpommiksi, jotta kohdeyleisön(satunnaispelaajat ilmeisesti) olisi helpompi lähestyä pelejä... Ikävää, etteivät Wii-pelaajat pääse nauttimaan realistisesta konsolitenniksestä :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

On vain yksi odottamisen arvoinen peli ja seon Fat Princess. Kaikki muu on huttua. Sen lisäksi että pelillä on loistava nimi, se myös näyttää hyvältä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Iwata: Meiltä loppui ideat.

Eli Nintendolta loppui omat ideat Wiin kanssa. Markkinajohtajuus toistaiseksi lunastettu, vastuu peleistä 3rd partylle. Kone oli markkinoilla hieman alta kaksi vuotta ja nyt siitä on kaikki puristettu irti, suurimpana kliimaksina Wii Music.

Seuraava sukupolvi, täältä tullaan...

Jos Wii jaksaa vuoteen 2012 saakka, niin hattua nostan ja syvään kumarran.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Iwata: Meiltä loppui ideat.
Eli Nintendolta loppui omat ideat Wiin kanssa. Markkinajohtajuus toistaiseksi lunastettu, vastuu peleistä 3rd partylle.

Tai ehkäpä 2nd partylle.

Alkuperäisestä haastattelusta vielä:
Wii Music completes what Miyamoto wrote in his proposal when he came up with the idea for the Wii. He was saying that he needs to think up more ideas now.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron, aika kärkevästi tulkitset lausuntoa. Iwata kertoo, että he ovat käyttäneet kaikki ne ideat, jotka Shigeru Miyamoto oli sisällyttänyt Wii-pitchiinsä. Eli alkuperäiset Wii-peli-ideansa. Tosin eihän se ole konsolisotaa, jossei vähän kärjistetä, eikö juu? ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mitäs mieltä muut ovat pelien erityyppisistä versioista konsolien välillä? Otetaan esimerkkinä vaikkapa PS3:lla aivan loistava tennispeli Top Spin 3. Wii versio arvostelun perusteella täydellinen floppi, jos realistista peliä etsii, uramuoto ja muut syvyyttä tuovat mahdollisuudet riisuttu kokonaan, kun PS3:lla peli tarjoaa pelattavaa tennisfaneille varmasti 100+ tuntia!

Jotkut täällä ovat maininneetkin, että Wii-pelit tehdään helpommiksi, jotta kohdeyleisön(satunnaispelaajat ilmeisesti) olisi helpompi lähestyä pelejä... Ikävää, etteivät Wii-pelaajat pääse nauttimaan realistisesta konsolitenniksestä :(

Hah sun realistiselle tennispelillesi. Ei vaan enää nappaa tenniksen pelaaminen näppäimillä. Se on toki harmi että top spin oli ryssitty.

Muista multiplätyistä luulis force unleashidin eniten wiillä keräävän huomiota. Ja mielenkiinnolla katson kuinka cod pärjää muille versioille. Siinä on sentään yritystä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nää (jatkuvat) asentelut syö välillä pahasti miestä. Ennen oli helpompaa. Olenkohan nyt omistanut PS3:n.. jotain alle puoli vuotta kuitenkin. Nyt on kovo täynnä (40GB:n malli), enkä ole edes yrittämällä yrittänyt. Ajattelin ladata Siren:Blood Cursen PSN:stä (sitä ennen piti kuitenkin asentaa 20-23 minuuttia jotain 2.42 päivitystä, koska muuten ei storeen näköjään päässyt sisälle), mutta eipä se homma toiminut kun 10 gigan kokoinen peli kovolle ei mahdu. Siinäpä tenkkapoo, kun kovolla ei ole yhtään demoa tai muutakaan roskaa, vaan ainoastaan installeja/patcheja peleihin, joita vieläkin pelaan. Siren jäi toistaiseksi nyt ostamatta. Nyt pitäisi sitten hankkia kovo (joo eivät onneksi ole kalliita). Mutta. Kun aloin kelata näitä PS3-pelien patchien kokoja miettiessäni mitä voisin poistaa, niin näähän on ihan älyttömiä. Joku need for speediki vie yli gigan. Kolme peliä on PS3:lle nytkin tulossa, jos yksikään niistä vaatii installin niin ei välttämättä mahdu ja saa nähdä mitä sitä sitten poistelee.

Tää homma ottaa etenkin siksi päähän, kun mulla on alkaa kohta olla reilu 100 peliä XO:lle, ja mulla on ollut se melkein julkaisusta asti ja *silti* kovolla on vielä 6 gigaa tilaa (nettokapasta joka on vain 12 gigan luokkaa). Paitsi boksiki on menossa vain huonompaan suuntaan asennusten kanssa. Joo ei ne ole pakollisia, mutta kuka jättää asentamatta, varsinkin jos omistaa alkupään turbiinimoottorikoneen..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No foorumitrollit ovat asia erikseen, mutta itseänikin alkaa jotenkin kypsyttää Sonyn päivityspuoli: se ei vaan toimi kuten kilpailijan. Jos Microsoft pystyy seuraavan koneen saamaan mediaominaisuuksiltaan PS3:n tasolle (BD, videot, musiikki, valokuvat, netti) ja raudan kestämään, niin mitäs Sonylle enää voi jäädä käteen kuin fanipojat...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mä oon varmaan poikkeus. Mulla on päivitykset tulleet sujuvasti ja nopeasti lukuunottamatta yhtä päivitystä.

Tämä yks päivitys piti hakea muistikortilla pcltä plegeen. Tosin syy oli syystä tai toisesta muuttunut wlanasetus. Nat2 -> Nat3. Ja vasta tuon päivitysihmettelyn jälkeen tutkni & korjasin asian.

Mainiosti ovat päivitykset tulleet perille. Sillä mä ihmettelinkin kun jollain tuntuu lataus kestävän ikuisuuden ja toisilla taas sama lataus samaan aikaan tulee nopeasti :confused:.

Ps. Aloitin Unchartedin pelaamisen ja pelasimpa jonkun 3h samantien sitä. PS3 omistajien olisi syytä omistaa kyseinen peli ja pelata sitä. Huikeeta huumoria :D.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mä oon varmaan poikkeus. Mulla on päivitykset tulleet sujuvasti ja nopeasti lukuunottamatta yhtä päivitystä.

Mainiosti ovat päivitykset tulleet perille. Sillä mä ihmettelinkin kun jollain tuntuu lataus kestävän ikuisuuden ja toisilla taas sama lataus samaan aikaan tulee nopeasti :confused:.

On mullakin yksi päivitys tullut firmikselle jossain 4-5 minuutissa, mutta jostain syystä kaikki muut (ja niitä on paljon) aina tuntuavat takkuavan. Ilman tuota yhtä onnistumista etsisin vikaa joko operaattorista tai laitteista. Operaattorissa kyllä toisaalta on vikaa kun se on Sonera, mutta yhteys on kuitenkin 8/1 ja pari kertaa olen funetin ftp:llä kokeillut linjoja, ja kyllä ne linjat on olleet kunnossa, eli nolladataa on saanut funetista 700-800 kilotavun vauhdilla. Mutta kun on monesti noita uutisten kommenttejakin näistä lukenut, niin todella monella tuntuu olevan sama ongelma, että päivitykset matelee sisään. Ei se ois niin paha, mutta jos päivitykset on just jotain gigojen luokkaa tai semmosia kun vaikka toi Siren - joka on siis jotain 10 gigan luokkaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

On mullakin yksi päivitys tullut firmikselle jossain 4-5 minuutissa, mutta jostain syystä kaikki muut (ja niitä on paljon) aina tuntuavat takkuavan. Ilman tuota yhtä onnistumista etsisin vikaa joko operaattorista tai laitteista. Operaattorissa kyllä toisaalta on vikaa kun se on Sonera, mutta yhteys on kuitenkin 8/1 ja pari kertaa olen funetin ftp:llä kokeillut linjoja, ja kyllä ne linjat on olleet kunnossa, eli nolladataa on saanut funetista 700-800 kilotavun vauhdilla. Mutta kun on monesti noita uutisten kommenttejakin näistä lukenut, niin todella monella tuntuu olevan sama ongelma, että päivitykset matelee sisään. Ei se ois niin paha, mutta jos päivitykset on just jotain gigojen luokkaa tai semmosia kun vaikka toi Siren - joka on siis jotain 10 gigan luokkaa.

Tää on kyllä kummallinen homma, kun on täälläkin lukenut kuinka monella kestää ikuisuuden nämä päivitykset. Itellä ei ykskään päivitys kestäny tulla pleikkarille tuota 4-5 minuuttia enempää. Tosin itte latailin sen aina pari päivää ilmestymisen jälkeen niin ei pahemmin tainnut ruuhkaa olla.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom