Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Solid Snake sanoi:
Crasheille pitää antaa se krediitti, että ne ovat puhdasta tasoloikintaa. Kolmiulotteisuus on melko tehokkaasti tappanut tasoloikan kun peleihin on tuotu seikkailu elementtejä, avainten etsimistä ja tavaroiden kuljettelua. Crasheissä homma oli sitä samaa vanhaa viehätystä, jota nykyäänkin kaipaan. Hypi kentän alusta kentän loppuun kuolematta. Matkalla kohtaat kuiluja, raiteilla kulkevia vihuja ja kaikkea vastaavaa mikä pistää kapuloita rattaisiin. Kenttien rajoittaminen putkiin oli myös mielestäni hyvä ratkaisu

Juu, totta. Itsekin kaipailen juuri sellaista perinteisempää tasoloikkaakin ja juurikin niin laadukkaasti tehtynä kuin CB:t olivat (ja tietysti perinteiset Mariot sun muut). Tosin vaikeustaso niissä ei platinumeja lukuunottamatta ollut tarpeeksi korkea, mutta muuten täydellisiä lajityyppinsä edustajia. Skull Monkiesissa oli sentään haastetta. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Olen postauksestasi muten samaa mieltä, mutta ei kannata sentään verrata Mario 64:ään. Peliin joka loi vähintäänkin kunnon 3d-tasoloikat ja toi paljon yleensäkin 3d-pelaamiseen. Minä en edes pidä Crashia minään klassikkona, mutta kyllä se legendaarinen voi olla. Olihan se aikanaa todella suosittu ja olihan siinä jotenkin oma meininkinsä. Ja hyviä pelejä ne ovatkin, mutta ei kannata ruveta liioittelemaan. Aika vaarallisella alueella liikutaan, jos rupeaa Crasheja Mario 64:ään vertaamaan, vaikka sinä et siitä pitäisikään.
En verrannut, lepo vaan.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että Crash Bandicoot tuli kaksi kuukautta ennen SM64:ää. Netissä liikkuu myös kuvia, joissa Shigeru Miyamoto pelailee ykkös-Crashiä joillain messuilla ja hauskaa näyttää olevan :)

Crasheille pitää antaa tunnustusta siitä, etteivät ne lähteneet edes jatko-osissa kopioimaan mitään SM64:stä kuten kaikki muut, vaan pitivät oman omaleimaisen meininkinsä. Kentät olivat toimivia, ohjaus oli toimivaa ja kaikki osa-alueet rautaisesti toteutettuja. Pelit myivät paljon, saivat miljoonia faneja ja menestyivät loistavasti arvosteluissa. Miksi siis ei legenda-statusta täyttäisi? Crash kuuluu pelien Hall of Fameen kevyesti.

Super Mario 64 on tietenkin ihan eri juttu. Peli on legendaarisimpia 3D-pelejä ja teki 3D:lle saman kuin Super Mario Bros. teki aikanaan 2D:lle. SM64 on siis legendaarisimpia pelejä koskaan missään. Ei sitä vastaan auta Crashien taistella, mutta legendatasolle pääsevät muutkin kuin ne, jotka ovat olleet ykkösiä omalla alallaan. Kaikesta huolimattta Crasheissä oli oma meininki ja ne olivat erittäin toimivia pelejä aina ja niille löytyi oma fanikuntansa, joihin SM64 ei välttämättä iskenyt aivan niin lujaa. Mielestäni Crashit ovat legendakamaa siinä missä SM64:kin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aina se on todettava. Solid Snake on kyllä viisas mies:p Tyhjensi pöydän tehokkaasti...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Jaa mikä? Se on tulkintakni niiden laadusta. Ja ei pitäisi olla valittamista, sillä se oli varsin positiivinen tulkinta. Mutta idea on siinä että eivät ne pysty mitenkään syrjäyttämään Virtual Consolea, vaikka olisivat kuinka hyviä ja halpoja.

En tarkoittanutkaan, että noita olisi tulossa. Mutta mistäs tiedät? Oletkos kuullut, että Virtual Consoleen on tulossa Neo Geo pelejäkin?

Voit koittaa ihan vapaasti selvitä sitten vain näillä retrokokoelmilla. Jäät paljosta paitsi. Todellisuudessa Virtual Console ei näihin verrattuna vedä vain pidempää kortta, vaan on yksinkertaisesti niin laaja, ettei tuolliasilla kokoelmilla ole mitään mahdollisuuksia kilpailla sen kanssa oli ne siten kuinka laadukkaita tai halpoja tahansa.

Yritätkö tarkoituksella välttää pointtiani? Se ei ollut Virtual Console -nimikkeiden laatu. Siltikin on turha vähätellä mainitsemiani kokoelmia. Niissä on tarjolla useita Bubble Bobblen tasoisia klassikoita.

Tiedän toki Virtual Consolen tulevasta Neo-Geo-tuesta. Toivottavasti saavan homman hoidettua kunnialla, sillä Neon raskaimmat pelit eivät välttämättä pyöri Wiillä ilman huolellista koodaamista. Itseäni tosin ei hirveästi kiinnosta, kun minulla on jo muina versioina koneen itseäni kiinnostavat pelit. Lisäksi mätkintöjä on mukavampi pelata arcade-tikulla. Tietysti olisi hienoa, jos Virtual Consoleen tulisi muitakin arcadepelejä (noihan voidaan tulkita sekä arcadeksi tai kotipeleiksi). Mitäänhän ei toistaiseksi ole kuulunut ja VC on "virtuaalinen _konsoli_". Tosin onhan siellä kohta kotitietokonepelejäkin, joten tiedä sitten. Paha silti sanoa, että arcadeklassikot tulisivat olemaan siellä "todennäköisesti", kuten väitit.

Ei minulla ole aikomus pelata vain noita retrokokoelmia. Virtual Consolen hinnoittelu kiinnostaa ihan kukkaron takia, koska teen siellä ostoksia. Tosin se vähentää Virtual Consolen arvoa minulle, että minulla on suuri osa palvelun parhaimmistosta alkuperäisinä versioina. Silti Virtual Consolestakin minulla on pelejä yli satasella. Määrällisestihän se ei vaan ole kovin paljon, kun hinnat ovat mitä ovat.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Kyllähän nuo Crashit aikanaan ihan hyviä pelejä olivat. Siis ensimmäinen ja kolmas osa. Kakkonen oli heikompi.

Makuasioita, minä väitän että eka ja toka olivat parhaita ja kolmonen kuiva. Ah niitä muistoja. <3 Ensimmäinen peli jota pelasin oli CB 1 kun sain PS1:n 8-vuotissyntymäpäivänä. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Paha silti sanoa, että arcadeklassikot tulisivat olemaan siellä "todennäköisesti", kuten väitit.

Edelleenkään en tätä ole väittänytkään. Tuo kommentti oli tarkoitettu ihan yleensäkin kertomaan, että pelejä tulee kokoajan ja VC:n tukemien alustojen pelit tulevat siellä hyvin todennäköisesti olemaan. Esimerkiksi monet joita noilla kokoelmilla on. Myönnän, että sen voi tuosta tulkita kyllä helposti väärin.

Ja muutenkin en oikein ymmärrä mistä valitat, sillä en minä ole vähätellyt noita kokoelmia. Olen jopa kehunut niitä. En vain pidä niitä samassa arvossa kuin sinä. Kommentoin vain siihen, että Virtual Consoleen verrattuna ne tarjoavat vain hyvin pienen osan tarjonnasta olivat ne sitten kuinka laadukkaita tai halpoja tahansa. Ja että VC:n laadukkaista peleistäkin vain todella pieni osa löytyy noilta kokoelmilta. Toki niissä joitain hyviä pelejä myös on joita ei VC:stä löydy, eikä tiedetä tuleeko löytymään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No antakaahan jo olla. Aika typerä väittely. Sovitaan vaikka molempi parempi :rolleyes:

On muuten tullut jo ilmi että Hexille ei oikein mikään kelpaa mitä wiille tulee. Kauheeta myrkkyä taitaa olla.

Edelleenkään en crashia legendaksi julistaisi. Ei millään muotoa, sori vaan. Täytyy myöntää että aika jänää on tuo PS3-psp yhteys noissa psone peleissä. Onko kukaan kokeillut?

No jokatapauksessa nämä VC:t ja storet sun muut on hyvä kiva pikku LISÄ tässä sukupolvessa. Ei oikein muuta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
On muuten tullut jo ilmi että Hexille ei oikein mikään kelpaa mitä wiille tulee. Kauheeta myrkkyä taitaa olla.
Minulle kelpasi mm. Virtual Consolen Mario 64. Se on edelleen ykkönen ja VC-versio on alkuperäistä vielä vähän parempi. Ja Warioware oli hetken hauska. Muuten ei ole iskenyt oikein yhtään. Varsinkaan huitominen huitomisen ilosta ei ole mun juttu (paitsi Wariossa). Zeldan pariin palaan joskus myöhemmin. Homma jäi kesken, kun julkaisun aikaan oli muuta pelattavaa.

Kyllä Wii minullekin kelpaa, kun on aihetta. Hyviä pelejä kun voi tehdä huonommallekin koneelle. Se on vaan vaikeampaa ja asettaa monia rajoituksia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Edelleenkään en tätä ole väittänytkään. Tuo kommentti oli tarkoitettu ihan yleensäkin kertomaan, että pelejä tulee kokoajan ja VC:n tukemien alustojen pelit tulevat siellä hyvin todennäköisesti olemaan. Esimerkiksi monet joita noilla kokoelmilla on. Myönnän, että sen voi tuosta tulkita kyllä helposti väärin.

Ja muutenkin en oikein ymmärrä mistä valitat, sillä en minä ole vähätellyt noita kokoelmia. Olen jopa kehunut niitä. En vain pidä niitä samassa arvossa kuin sinä. Kommentoin vain siihen, että Virtual Consoleen verrattuna ne tarjoavat vain hyvin pienen osan tarjonnasta olivat ne sitten kuinka laadukkaita tai halpoja tahansa. Ja että VC:n laadukkaista peleistäkin vain todella pieni osa löytyy noilta kokoelmilta. Toki niissä joitain hyviä pelejä myös on joita ei VC:stä löydy, eikä tiedetä tuleeko löytymään.

Itse ainakin luulen ymmärtäväni Hexin valituksen aiheen, eli sen että suurin osa VC:n peleistä on ylihinnoiteltua ja vieläpä laiskoja Pal käännöksiä. Nuo suurimmat VC:n klassikotkin on jo ennen VC:tä moneen kertaan tullut ostettua. Ocarina of Time ja Mario 64 löytyvät ainakin itseltäni kummatkin N64 versioina. Lisäksi Mario löytyy vielä DS versiona ja Zelda Cuben kiekolta, joten onhan nintendo noilla klassikoillaan jo moneen kertaan kerennyt rahastamaan. Hinnat ovat korkeat varsinkin noiden vanhempien koneiden pelien kohdalla. N64 pelien hinnat periaatteessa ymmärrän, mutta itselleni ne eivät mtn suurta lisäarvoa tuo, koska ne klassikot löytyvät jo alkuperäisinä versioina. Noh, eihän se ole tyhmä joka pyytää, jos kerran noillakin hinnoilla porukka noita aivan onnessaan ostaa. Montakohan kertaa SMB:lläkin on jo keretty rahastamaan? Nintendo tekee näin kyllä helppoa rahaa, sitä en voi kiistää.

Hex ei ole tainnut missään vaiheessa sanoa, että nuo kokoelmat kilpailisivat millään tavalla VC:n kanssa, vaan ihmetteli vaan sitä että miten pelit voivat olla tuollaisissa kokoelmissa niin paljon halvempia, vaikka lättyihin täytyy lisätä vielä kaikki fyysisetkin kustannukset. Selvä hommahan se on, että Nintendo on tosiaan lyönyt hinnat todella korkealle, kun kyseessä ovat kuitenkin vain rom versiot peleistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Edelleenkään en crashia legendaksi julistaisi. Ei millään muotoa, sori vaan. Täytyy myöntää että aika jänää on tuo PS3-psp yhteys noissa psone peleissä. Onko kukaan kokeillut?

No mielipiteensä kullakin, tietysti se on vaikea hyväksyä Nintendon kannattajana että nämä pelit toivat peliteollisuudelle hemmetisti uutta potkua. Itseä vain ottaa päähän kun joillekin mikään muu kuin Nintendo ei voi luoda legendaarisia pelejä, sillä se on pyhälehmä jota kaikkien tarvitsee palvoa.
(kyllä pelaajan kolumi löi ällikällä)

Ps3->Psone peli->Psp palvelua ei ole vielä Euroopassa avattu, mutta mikäli joku on Amerikasta ostellut niin kertokaa ihmeessä.

Ja toistan edelleen, että 64 peleissä ymmärrän tuon 8 hinnan, sillä ovathan nuo pelit viellä sen verran tuoreita että niistä, erityisesti Mariokartista sekä Mario64;sta voi sen 8e pyytää ellei jopa 12e. Mutta kun mennään supernintendo peleihin niin näistä 8e suoraa riistoa, oli kyseessä sitten Zelda tai mario.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viper7 sanoi:
No mielipiteensä kullakin, tietysti se on vaikea hyväksyä Nintendon kannattajana että nämä pelit toivat peliteollisuudelle hemmetisti uutta potkua. Itseä vain ottaa päähän kun joillekin mikään muu kuin Nintendo ei voi luoda legendaarisia pelejä, sillä se on pyhälehmä jota kaikkien tarvitsee palvoa.
(kyllä pelaajan kolumi löi ällikällä)
.

Fanitan kyllä wiitä ei siinä mitään. Nintendoa itsessään en niinkään. Omistin kyllä cuben mutta oli paska ostos. En pelannut sillä juurikaan.Möin sen pois. Tosin tuskin olisin hirveesti pelannut millään konsolilla. Peeceellä enemmän. Ostin humalapäissäni tuon cuben kun "halvalla sain". Jos ois tarjottu PS2:sta niin oisin ostanut senkin.
Taustavalaistun Gba:n sain joululahjaksi koska silloin matkustin koko ajan. Ihan ookoo oli silloin. Nyt en ole pelannut 2 vuoteen. Varmaan senkin myyn pois.

Mulla ei ole mitään vaikeuksia myöntää ja antaa arvoa pelille joka on hyvä. Mutta crashia pelanneena en voi kun ihmetellä tuota teidän vouhotusta. Ei ole legenda peli. Varmasti hyvä monien mielestä. Itse en pidä. Ei voi edes kunnolla verrata psonen oikeisiin legendapeleihin.

Ja hex, omasta mielestä wii on se paras laite ja toki muille konsoleille voi tehdä hyviä pelejä mutta hankalampaa se on. Saat arvata miksi.

Nimim. monta peligenree on jo wiitetty jota ei enää padilla jaksa pelata.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Noiden kokoelmien hinnoissa ei kannata tuijottaa vain sitä hintaa per peli. Nimenomaan se koko setin myyminen sillä platinajulkaisun hinnalla tai vähän kalliimmallakin mahdollistaa sen halvan hinnan peliä kohden. Virtuaalikonsolin hinnat saisivat olla halvemmat, mutta nimenomaan yksittäispeleinä myyminen antaa Nintendolle mahdollisuuden paisuttaa hintoja. Pelien yksittäiskäsittely myös nostaa kustannuksia, kun esimerkiksi jokainen nimike annetaan ESRB:n ja muiden valvontavirastojen arvioitavaksi erikseen. Virtuaalikonsolipeleissä on myös oma jälleenmyyntikomponenttinsa, kun kaupoista ostetaan Wii-pisteitä.

Japanissa myydään komboa, jossa saa 5000 pistettä ja klassikko-ohjaimen käytännössä samaan hintaan kuin 5000 pistettä maksaisivat erikseen, sama kombo saisi tulla tännekin.

Viper7 sanoi:
Ja toistan edelleen, että 64 peleissä ymmärrän tuon 8 hinnan, sillä ovathan nuo pelit viellä sen verran tuoreita että niistä, erityisesti Mariokartista sekä Mario64;sta voi sen 8e pyytää ellei jopa 12e. Mutta kun mennään supernintendo peleihin niin näistä 8e suoraa riistoa, oli kyseessä sitten Zelda tai mario.

Jos kahdeksan euroa Link to the Pastista on riistoa, niin entäpä sitten vastaavan hintaiset Megadrive-pelit? N64-pelit maksavat kympin, ja SNESin ja N64:n hintasuhde on kyllä kohdallaan. N64:ltä löytyy vain muutama hyvä peli, ja ne eivät ole todellakaan SNESin parhaiden nimikkeiden tasolla. Tosin N64-pelien pieni parantelu parantaa tilannetta.

Kukaties asiasta valittaminen kannattaa, ja Nintendo alentaa Euroopan hintoja tai julkaisee komboja, esim. 3000 pisteen ennaltavalitut pelit 2000 pisteellä. Tässä kuitenkin tarvittaisiin myös sitä Sonyn ja Microsoftin aggressiivista kilpailua, niin laadussa kuin määrässä. Xbox Liveen tai PS Storeen pultattu GameTap voisi jo saada Nintendon hermostumaan.

Viper7 sanoi:
No mielipiteensä kullakin, tietysti se on vaikea hyväksyä Nintendon kannattajana että nämä pelit toivat peliteollisuudelle hemmetisti uutta potkua. Itseä vain ottaa päähän kun joillekin mikään muu kuin Nintendo ei voi luoda legendaarisia pelejä, sillä se on pyhälehmä jota kaikkien tarvitsee palvoa.

En tiedä noista muista "Nintendon kannattajista", mutta minulla Pleikkarit olivat kahden viime sukupolven ajan ykköskoneita, ja edes Pleikkari ykkösellä Crashit eivät ihmeemmin vakuuttaneet, enkä millään muista mitään jolla ne olisivat antaneet "peliteollisuudelle hemmetisti uutta potkua". Ihan hyviä pelejä, mutta niiden nostaminen "legendaksi" aiheuttaa sanalle varsin pahan inflaation. Tosin onhan Mario 64:kin yksi pahimmin yliarvostetuista peleistä koskaan.

Pleikkarilla varmaan asiaan vaikutti, että tarjontaa oli niin paljon, että kaikkien ei tarvinnut turvautua siihen Crashiin eikä julistaa sitä jumalpeliksi. Saa nimittäin olla aika kova sarjan fani jos sanoo pelejä "legendoiksi" samalla tasolla kuin esim. Metal Gear Solidia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Joku roti nyt sentään.

Pahasti kärjistetyn oman mielipiteeni sanoin ja sehän on sallittua. Että sillein.


Joskus aikaisemmin kun puhuttiiin 3rd partyistä ja nintendosta niin take two on myös tukemassa nintendoa.Taitaa nintendo hoitaa asiat ihan eri tavalla kuin vuben kanssa näissä asioissa, mikä on hyvä vain. Ei ilman 3rd party pelejä konsoli tule pärjäämään. Linkki:
http://gonintendo.com/?p=15939

Ea:n pomo puhuu Blurista ja sen saamasta vastaanotosta. Minun mielestä puhuu asiaa.
http://gonintendo.com/?p=15920
Eli pelihän sai erittäin ristiriitaisen vastaanoton.


Tuosta crashista vielä, silloin kun oli psonen valtakausi niin itse pelasin todella vähän. Kavereiden luona pikkaisen jotakin silloin tällöin. Hyvät pelit iski silloinkin, metal gear solid, GT 1&2, mario 64, rogue squadron ja goldeneye. Crash oli tylsä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

8 = kaksi tuoppia = n yksi tunti. Kyllä VC-pelillä pidemmäksi ajaksi saa hupia kuin yhdeksi tunniksi. Eikä niitä kaikkia siellä olevia ole pakko ostaa - ei riittäisi aika pelaamiseen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Crashit ovat mahtavia. Ja varmasti legendaarisia niille jotka ps1-aikoina aloittivat pelaamisen. Mario 64 on pelihistoriallisesti paljon arvokkaampi, mutta Crashit eivät aivan samaan genreen mahdukaan. Crashit ovat vanhaa kunnon old-school tasoloikkaa ilman sen suurempia kikkoja. Tosin olivat ne upean näköisiä (ovat muuten vieläkin) ja kuuloisia.

Ja CTR omisti kaikki Mario Kartit yhdessä... vaikka ripoff olikin.


Ja VC:stä vielä, että vaikka joku yksi kuolematon klassikko ei olisikaan "kallis", niin ei minua ainakaan hotsita näitä klassikkoja hommata "virtuaalisena". Juurikin VC tarjoaisi parhaimmillaan noiden tuntemattomampien julkaisujen testaamisen ja pelailun. Tosipelaajat kyllä hommaavat sen SNES:in Linkille ja vaikka Donkey Kongille.


Ja näin sivuhuomautuksena, en ole warettanut YHTÄÄN MITÄÄN yli kymmeneen vuoteen. Enkä aiokaan enää koskaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Tosin olivat ne upean näköisiä (ovat muuten vieläkin)
Naughty Dog ;)
Ja CTR omisti kaikki Mario Kartit yhdessä... vaikka ripoff olikin.
Kontroversiaali mielipide, mutta olen samaa mieltä. CTR:stä tulisi varmaan nytkin yksi pelatuimpia pelejäni, jos se julkaistaisiin nettipelillä vaikka ihan sellaisenaan PSN:n kautta. Mortal Kombat II tulee, mutta toivomuslistalla olisi Timesplitters 2 ja CTR. :p

Nyt taidetaan olla kuitenkin aika pahasti jälleen offissa..
 
Oikeus on tapahtunut.

Sony on ilmeisesti päättänyt kokeilla hetken aikaa poikkeuksellisesti hyviksen roolia ja valmistautuu torjumaan Britannian kevättulvia kyntämällä vielä entistäkin syvempää uraa:

Leaked units sales reportedly gathered by Chart Track, have revealed that Wii outsold PS3 by around 8,000 units last week.

According to the figures, on its third week on sale in UK the PS3 sold 17,000 units with ample stock in stores, while Wii, which is still suffering from shortages, sold 25,000 units.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=161716

Kuolemankierteen käydessä yhä jyrkemmäksi ei siis ole mikään ihme, että vielä viimeisenä harakiria edeltävänä keinona Sonyn johdon on vääjäämätön pakko alentaa konkurssituotoksensa hintaa:

We all knew this was coming as it now seems inevitable that Sony is getting ready and fully prepared to cut the price of its next-generation PlayStation 3 console. The console, ever since launch, has not performed up to the expectations of Sony, mainly due to the high price point as the console retails for $599.99, far out of the reach of the main gaming demographic of teens and young adults.

It seems that Sony, following the price cut of the PlayStation Portable announced just yesterday, is getting ready to cut the price of the PlayStation 3 very soon. Sources are stating that the price cut for the console will come by October with the price being cut by $100.

http://netmunch.com/news/gaming/sony-set-to-drop-price-of-ps3-by-october.html

Varastoihinsa pölyttymään jääneisiin PSTriplahinta-pinoihin kyllästyneet brittikauppiaat ovat tosin tarttuneet toimeen jo omia katteitaan leikkaamalla - floppituotteesta kun on pakko päästä eroon keinolla millä hyvänsä:

WH Smith has become the first major High Street PS3 stockist to significantly cut the price point of the machine.

http://www.mcvuk.com/news/26423/WH-Smith-slashes-PS3-price

Play.com has bettered WH Smiths offer of a £399.99 PS3 by selling the console with extra items for the same price.

http://www.mcvuk.com/news/26428/Now-Play-drops-PS3-to-39999

UK retailers are offering cut-price PlayStation 3s (PS3s) just a month after the console launched.

WH Smith was offering the 60GB PS3 for £399.99 over the bank holiday weekend, while online retailers Play.com and Aria matched the price.

http://www.pcadvisor.co.uk/news/index.cfm?newsid=8950
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom