Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

cebu sanoi:
Tuleekos tuota ps3 :sta myös versio kovalevyllä ja polttavavalla blue-raylla ??
Kovalevyn kohtaloa ei ole lopullisesti päätetty, mutta Kutaragin viimeisempien puheiden mukaan se tuskin löytyy vakiopakkauksesta. Haluamansa kokosen levyn voi hankkia itse (toivottavasti tukee standardeja). Polttavaa blu-ray -asemaakan ei ole luvassa, vaikka formaatti alunperin suunniteltiinkin lukevaksi ja kirjoittavaksi.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
Kovalevyn kohtaloa ei ole lopullisesti päätetty, mutta Kutaragin viimeisempien puheiden mukaan se tuskin löytyy vakiopakkauksesta. Haluamansa kokosen levyn voi hankkia itse (toivottavasti tukee standardeja). Polttavaa blu-ray -asemaakan ei ole luvassa, vaikka formaatti alunperin suunniteltiinkin lukevaksi ja kirjoittavaksi.

Luin jostain että saattaisi myöhemmin tulla sellainen erikois malli ?
Jos sellainen tulisi niin pakko ostoshan tuo olisi.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

tuossa niille jotka ruikuttaa Revon "teknisistä vajauksista"

linkki

"we think there are more
important things for now than making the system work with a
high-definition television."

amen to that!
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

cebu sanoi:
Luin jostain että saattaisi myöhemmin tulla sellainen erikois malli ?
Jossain vaiheessa tosiaan huhuttiin useammistakin versioista, mutta sittemin niistä on oltu hiljaa, eikä ainakaan Sonylta ole mitään virallista kuulunut.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Vitsi on kuitenkin siinä, että omaperäinen ei tuo leipää pöytään. Peli jossa pelkästään työnnetään tulitikkua satunnaiseen suuntaan painamalla jotain nappia olisi omaperäinen, mutta pitemmän päälle ehkä vähän kuiva peli. Burnout 3 on omaperäinen kuin kahden tuuman rautanaula, mutta sitä on pirun hauska pelata.

Mieluummin pelaan hyvää kuin omaperäistä peliä.

Burnout 3 oli kyllä hyvä peli, siitä ei epäilystäkään, mutta silti se ei jaksanut kovin paljoa innostaa kun oli hangannut Burnout 1 ja 2:ta jo niin paljon ja niihin nähden siinä oli mielestäni melko vähän uudistuksia. Burnout 4 ei todennäköisesti jaksa kiinnostaa senkään vertaa. Ellei siihen keksitä jotain _uutta_ ja _omaperäistä_.

Peli voi olla mahdollisesti hyvä ja omaperäinen samaan aikaan...
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Ilmeisesti Burnout 3 ei kelpaa kekseliääksi peliksi, koska siinä ei häärää putkimies tai se ei ole tosi "out there"! Jos Burnout-sarjan tekijä olisi vaikkapa Sega, ei vastaavaa napinaa varmaan kuuluisi.

Burnout-sarja on ollut aina aika raikas ja kilpailijoiden kolaroimisen mukaan tuova BO3 oli sitä myös. Mitä ihmeen mullistavaa pitäisi keksiä arcade-tyyliseen kaahailuun?
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Burnout-sarja on ollut aina aika raikas ja kilpailijoiden kolaroimisen mukaan tuova BO3 oli sitä myös. Mitä ihmeen mullistavaa pitäisi keksiä arcade-tyyliseen kaahailuun?
Samaa mieltä olen myös minä. Burniksen kolmas osa oli erittäin vakuuttava. Eräs parhaita koskaan pelaamiani autopelejä. Ja minä en yleensä edes pidä autopeleistä.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

xevious sanoi:
tuossa niille jotka ruikuttaa Revon "teknisistä vajauksista"

linkki

"we think there are more
important things for now than making the system work with a
high-definition television."

amen to that!
Sama logiikka toimi N64:ssäkin. RGB:tä ei löytynyt ollenkaan ja s-video vain harvoista koneista. Suurin osa pelaajistahan kuitenkin joka tapauksessa käyttää komposiittia!

Niin upeita kuin N64:n pelit olivatkin, olisi niitä mielellään pelannut paremmalla kuvanlaadulla. Vaikka tarkka kuva ei tosiaankaan ole tärkeintä, ei se silti poista sen merkitystä.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Burnout-sarja on ollut aina aika raikas ja kilpailijoiden kolaroimisen mukaan tuova BO3 oli sitä myös. Mitä ihmeen mullistavaa pitäisi keksiä arcade-tyyliseen kaahailuun?

Hmmm, mitenköhän tämä taas näin ymmärrettiin...

Kuten jo aiemmin sanoin: mielestäni Burnout 3 oli myös erinomainen peli, niinkuin 1 & 2:kin, mutta olin pelannut 1 & 2 niin paljon että mielestäni 3 ei tarjonnut niin paljoa mitään uutta että olisin jaksanut innostua siitä niin paljoa kuin aiemmista osista. Jos Burnout4 jatkaisi samaa linjaa, ei se varmastikkaan herättäisi niinkään paljoa huomiotani.

Criterion itse sanoi ennen EA:n "corporate takeover":ia etteivät he aio tehdä uutta Burnoutia eikä Timesplittersiä vähään aikaan sillä heillä ei ollut ideaa että miten pelisarjaa voisi kehittää, ja viedä eteenpäin...

Hex sanoi:
Ilmeisesti Burnout 3 ei kelpaa kekseliääksi peliksi, koska siinä ei häärää putkimies tai se ei ole tosi "out there"! Jos Burnout-sarjan tekijä olisi vaikkapa Sega, ei vastaavaa napinaa varmaan kuuluisi.

hyvinpä vähän olet kirjoituksistani ymmärtänyt.....

EDIT: Nintendolta vaikkapa vähän samantapainen tapaus ihan vaan reilun pelin nimissä, olisi vaikkapa Super Mario Sunshine. Hyvä peli, mutta ei mitään kovin kummoista kehitystä edellisiin osiin nähden. Ja Segalta myöhemmät Sonicit ( mitkä eivät olleet edes mitään kovin kummoisia pelejä vaikka itse Sonic Adventure 1:tä pidinkin...). Happy now?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

xevious sanoi:
Hmmm, mitenköhän tämä taas näin ymmärrettiin...

Kuten jo aiemmin sanoin: mielestäni Burnout 3 oli myös erinomainen peli, niinkuin 1 & 2:kin, mutta olin pelannut 1 & 2 niin paljon että mielestäni 3 ei tarjonnut niin paljoa mitään uutta että olisin jaksanut innostua siitä niin paljoa kuin aiemmista osista. Jos Burnout4 jatkaisi samaa linjaa, ei se varmastikkaan herättäisi niinkään paljoa huomiotani.

Criterion itse sanoi ennen EA:n "corporate takeover":ia etteivät he aio tehdä uutta Burnoutia eikä Timesplittersiä vähään aikaan sillä heillä ei ollut ideaa että miten pelisarjaa voisi kehittää, ja viedä eteenpäin...



hyvinpä vähän olet kirjoituksistani ymmärtänyt.....

EDIT: Nintendolta vaikkapa vähän samantapainen tapaus ihan vaan reilun pelin nimissä, olisi vaikkapa Super Mario Sunshine. Hyvä peli, mutta ei mitään kovin kummoista kehitystä edellisiin osiin nähden. Ja Segalta myöhemmät Sonicit ( mitkä eivät olleet edes mitään kovin kummoisia pelejä vaikka itse Sonic Adventure 1:tä pidinkin...). Happy now?
Ymmärrettiin niin kuin kirjoitit nyt ja aikaisemmin.

En minäkään enää kolmosesta niin innostunut, koska vastustajien telomiseen kyllästyin aika nopeasti. mutta silti on aika puutaheinää, että siinä olisi ollut "melko vähän uudistuksia" tai puheesi, ettei peli olisi omaperäinen.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Kuika hemmetin paljon tämä homma taas tulee maksamaan? gamespot uutisoi microsoftin paljastaneen mitä konsolin mukana oikein toimitetaan:
The side of the Xbox 360's packaging listed the accessories that will be included with the console: a hard drive, wireless controller, Xbox Live, headset, and Ethernet cable. No cables for hooking up to a monitor were listed.
Tuon lisäksi tietysti tarvitsee toisen ohjaimen, 2kpl play and charge yksikköä ettei tarvitse keskeyttää peliä aina kun patterit loppuvat, kauko-ohjaimen, pari peliä, sen uuden tv:n ja tietysti moninpeliaikaa... tässä tietysti oletan että konsolin mukana tulisi edes jonkinlainen hd-kaapeli jolla konsolin saa kiinni monitoriin/telkkariin.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Timmi_Tommi sanoi:
Kuika hemmetin paljon tämä homma taas tulee maksamaan? gamespot uutisoi microsoftin paljastaneen mitä konsolin mukana oikein toimitetaan:

Tuon lisäksi tietysti tarvitsee toisen ohjaimen, 2kpl play and charge yksikköä ettei tarvitse keskeyttää peliä aina kun patterit loppuvat, kauko-ohjaimen, pari peliä, sen uuden tv:n ja tietysti moninpeliaikaa... tässä tietysti oletan että konsolin mukana tulisi edes jonkinlainen hd-kaapeli jolla konsolin saa kiinni monitoriin/telkkariin.
Mitä poikkeuksellisen kallista tuossa on? Quottaamastasi listasta kovalevy tietysti maksaa, kuten nykyisessäkin boksissa, mutta langattomuus ei enää ole kallista, yksinkertainen headset ei paljoja maksa, verkkopiuha on lähes ilmainen ja tuo Livehän ei ole mitään konkreettista pakettiin sisältyvää ja siten valmistuskustannuksia aiheuttavaa. Kunnollisen näyttöjohdon taas on aina joutunut ostamaan erikseen.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Vaikea uskoa että ainakaan Euroopan markkinoilla paketin mukana tulisi HD-piuhoja,
(komponentti / DVI / HDMI / VGA) koska täällä HDTV:t ovat sangen harvinaisia...

Tietysti tässä tapauksessa olis mukavaa olla väärässä! :cool:
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Vaikea uskoa että ainakaan Euroopan markkinoilla paketin mukana tulisi HD-piuhoja,
(komponentti / DVI / HDMI / VGA) koska täällä HDTV:t ovat sangen harvinaisia...

Tietysti tässä tapauksessa olis mukavaa olla väärässä! :cool:

Todennäköisesti mitään HD-johtoja ei tule laitteen mukana. Microsoftin on paha veikkailla, miten ihmiset haluaisivat Xbox 360:n laitteisiinsa kytkeä, joten siksi on paras toimittaa kaikilla toimiva (wanhat RF-kytkennät pois lukien), edullisin vaihtoehto.

HDMI:tä tai DVI:tä Xbox 360:n videopiiri ei käsittääkseni tue lainkaan. Tässä tapauksessa olisi - todellakin - mukavaa olla väärässä. :)
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Hakkiz sanoi:
HDMI:tä tai DVI:tä Xbox 360:n videopiiri ei käsittääkseni tue lainkaan. Tässä tapauksessa olisi - todellakin - mukavaa olla väärässä. :)

Ehkäpä oletkin! HDMI saattaa tulla lisämurikkana, ja helpompaahan tuo lienee videopiirille koska
kuvalle ei tarvitse tehdä analogimuunnosta. (Mutua, en tunne HDMI-interfacea laisinkaan!)

"Xbox 360 will support HD component video output, which is compatible with nearly every HD-ready
TV on the market today. Were poised to hit the sweet spot of the HD market at launch and as the
market matures, and we will provide an HDMI for our customers when it makes sense. The reality
is, you dont need HDMI for HD gaming."

Juttu

Taitaa kyllä viitata myöhempiin Xbox-versioihin... :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

"Out of the box (North America), we will support component video (480i, 480p, 720p, 1080i) and composite video (all worldwide variations). Aftermarket AV cables will add support for S-video, enhanced SCART RGB, and VGA."

Onhan tämä nyt aika yllättävää jos konsolista ei löydy HDMI/DVI-liitäntää. Ero analogiseen VGA-liitäntää on kuin yöllä ja päivällä kunnon ruudulla.

HD-aikakausi.. :eek:
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

xevious sanoi:
Criterion itse sanoi ennen EA:n "corporate takeover":ia etteivät he aio tehdä uutta Burnoutia eikä Timesplittersiä vähään aikaan sillä heillä ei ollut ideaa että miten pelisarjaa voisi kehittää, ja viedä eteenpäin...

Erikoista, elin siinä luulossa että Burnout 3:lla on enemmän eroa verrattuna Burnout 2:een kuin Burnout 1:llä verrattuna 2:een. Myönnän kyllä että ykkösen pelailusta on niin kauan etten mene vannomaan että asia olisi näin, mutta tälläinen mielikuva minulla tuosta sarjasta on. Ehkä Criterionilla ei sitten vain ollut hajua miten kehittää, mutta EA:lla oli...
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Mitä poikkeuksellisen kallista tuossa on? Quottaamastasi listasta kovalevy tietysti maksaa, kuten nykyisessäkin boksissa, mutta langattomuus ei enää ole kallista, yksinkertainen headset ei paljoja maksa, verkkopiuha on lähes ilmainen ja tuo Livehän ei ole mitään konkreettista pakettiin sisältyvää ja siten valmistuskustannuksia aiheuttavaa. Kunnollisen näyttöjohdon taas on aina joutunut ostamaan erikseen.

Missasit täysin pointtini, mutta siinä olet kyllä oikeassa että 360 on kallis paketti joka sisältää halpaa elektroniikkaa. Mua ainakin alkaa hymyilyttämään kun joku myyntimies puhuu "koko kodin kommunikaatio ja multimedia keskuksesta" ja laitteessa kyljessä rutisee vain 20gigan kovalevy(pessimistinen arvaus, toivottavasti MS ymmärtää edes tuplata tuon), levyasema tukee vain dvd:tä ja kommunikaatiokin on vielä tilattava erikseen :D peruspaketista tulee lopullisesti naurettava jos sen mukana ei tule edes tarvittavia johtoja.. mutta sitä nyt tuskin MS:lla on varaa jättää pois kaiken tämän HD-hehkutuksen jälkeen.

Nämä seuraavat luvut ovat tietty ihan mielikuvitusta, mutta sellainen pelittävä konsolipaketti voisi sisältää vaikka konsolin (400), toisen ohjaimen (70), 2x play&charge (80), kauko-ohjaimen (50), 2 peliä (120) ja vuoden verkkopelaamista (60) ... eli tämänkin fantasiakokoonpanon lopulliseksi hinnaksi tulisi yli 700 euroa. Tässä nyt ei oteta huomioon hd-tv:tä tai kotiteatteria koska sellaiset kaikilla jo on?

En nyt tiedä kuinka syvät muiden taskut täällä on, mutta tuo 700-800 euroa on jo aika iso summa laittaa pelikoneeseen... sillä pitäisi saada jo jotain TODELLA hienoa, ehkä sellaista on tulossa, mutta niissä xbox360:n pelivideoissa mitä minä olen nähnyt ei ole mitään erikoista näkynyt. Vihollisia on kyllä enemmän ja horisontti kauempana, toisaalta mm. hahmojen liikkeet ja kasvojen animaatio yhtä onnettomia kuin nykyisinkin ja siihen ei edes HD auta.

Microsoftin pitäisi näyttää ensimmäisenä korttinsa tossa ennen joulua, tähän mennessä näytetyt trailerit eivät ainakaan minua ole saanut vakuttuneeksi siitä että kannattaisi investoida jo tänä vuonna uuteen konsoliin...
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Timmi_Tommi sanoi:
Missasit täysin pointtini, mutta siinä olet kyllä oikeassa että 360 on kallis paketti joka sisältää halpaa elektroniikkaa. Mua ainakin alkaa hymyilyttämään kun joku myyntimies puhuu "koko kodin kommunikaatio ja multimedia keskuksesta" ja laitteessa kyljessä rutisee vain 20gigan kovalevy(pessimistinen arvaus, toivottavasti MS ymmärtää edes tuplata tuon), levyasema tukee vain dvd:tä ja kommunikaatiokin on vielä tilattava erikseen :D peruspaketista tulee lopullisesti naurettava jos sen mukana ei tule edes tarvittavia johtoja.. mutta sitä nyt tuskin MS:lla on varaa jättää pois kaiken tämän HD-hehkutuksen jälkeen.

Nämä seuraavat luvut ovat tietty ihan mielikuvitusta, mutta sellainen pelittävä konsolipaketti voisi sisältää vaikka konsolin (400), toisen ohjaimen (70), 2x play&charge (80), kauko-ohjaimen (50), 2 peliä (120) ja vuoden verkkopelaamista (60) ... eli tämänkin fantasiakokoonpanon lopulliseksi hinnaksi tulisi yli 700 euroa. Tässä nyt ei oteta huomioon hd-tv:tä tai kotiteatteria koska sellaiset kaikilla jo on?

En nyt tiedä kuinka syvät muiden taskut täällä on, mutta tuo 700-800 euroa on jo aika iso summa laittaa pelikoneeseen... sillä pitäisi saada jo jotain TODELLA hienoa, ehkä sellaista on tulossa, mutta niissä xbox360:n pelivideoissa mitä minä olen nähnyt ei ole mitään erikoista näkynyt. Vihollisia on kyllä enemmän ja horisontti kauempana, toisaalta mm. hahmojen liikkeet ja kasvojen animaatio yhtä onnettomia kuin nykyisinkin ja siihen ei edes HD auta.

Microsoftin pitäisi näyttää ensimmäisenä korttinsa tossa ennen joulua, tähän mennessä näytetyt trailerit eivät ainakaan minua ole saanut vakuttuneeksi siitä että kannattaisi investoida jo tänä vuonna uuteen konsoliin...
Paketista saa tehtyä itselleen niin kalliin kuin itse haluaa tai sitten mahdollisimman halvan. Listaamistasi lisäostoksista ei kaikkia ole tarvetta tehdä ja niitä voi ostaa myöhemminkin. Niin aion ainakin itse tehdä, jos koneen heti jouluna hankin. Toisaalta voihan ohjaimia ostaa vaikka neljä ja pelejä vaikka kuinka monta. Noin se on aina ollut. Muun toivominen on epärealistista. Jos et saa haluamastasi kokonaisuudesta vastinetta rahoillesi, osta kone myöhemmin, kun tilanne paranee. Sinuna kuitenkin odottaisin ennen suuria julistuksia lisätietoja peleistä, hinnoittelusta ja jos rahasta on tiukkaa, mutta kone rupeaa kiinnostamaan, miettisin aluksi kevyempää kokoonpanoa.
 
Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Paketista saa tehtyä itselleen niin kalliin kuin itse haluaa tai sitten mahdollisimman halvan. Listaamistasi lisäostoksista ei kaikkia ole tarvetta tehdä ja niitä voi ostaa myöhemminkin. Niin aion ainakin itse tehdä, jos koneen heti jouluna hankin. Toisaalta voihan ohjaimia ostaa vaikka neljä ja pelejä vaikka kuinka monta. Noin se on aina ollut. Muun toivominen on epärealistista. Jos et saa haluamastasi kokonaisuudesta vastinetta rahoillesi, osta kone myöhemmin, kun tilanne paranee. Sinuna kuitenkin odottaisin ennen suuria julistuksia lisätietoja peleistä, hinnoittelusta ja jos rahasta on tiukkaa, mutta kone rupeaa kiinnostamaan, miettisin aluksi kevyempää kokoonpanoa.

Tuohan on jo minimi kokoonpano tähän talouteen, "kulta, mene sinä vaikka tiskaamaan kun minä pelaan tätä autopeliä" ei ole toimiva pitkäntähtämen ratkaisu (virheistä oppii)... Muutaman satasen heitto laskelmissa ei muuta sitä seikkaa että siitä tulee kallein ostamani konsoli ja hinta/laatu suhteeltaan huonoin. Microsoftin "seuraava sukupolvi" on lähinnä grafiikkapäivitys, mutta koska xboxille pelien kehittäminen lopetettiin niin laitteita on pakko päivittää ennen kuin vanhoista on kiskottu kaikki irti, tulee ihan mieleen ne ajat jolloin vielä pelasin pc:llä.

Katsellaan ja kuunnellaan mitä uutiset kertovat... Xbox360:stä on jo melkein tarpeeksi tietoa siihen että sen voi sotkea suohon. Sonyn konsoli on vielä Ken Kuratagin märkä uni, joten sitä ei vielä voi dissata, mutta jos ei kohta sonylta ala tulemaan muita kun tältä-meidän-pelit-TULEE-näyttämään cg-videoita niin kohta senkin aika tulee. Seuraavasi täytyy kertoa teille kuinka perseestä "seuraavan sukupolven" "langattomat" ohjaimet tulee olemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom