Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Niin tuosta Wii oblivionista vielä, kyseisen pelin joutuisi tekemään täysin uusiksi mikäli sen wii:lle haluttaisiin. Jos ihmettelettä "No mutta sehän tulee Psp:llekin" niin tuo ei ole totta Oblivion ei tule Psp:lle vaan The Elderscrolls IV: Oblivion travels kyseessä on siis kännykkä version tyylinen peli pelistä tietysti grafiikkaa on varmaan hieman päivitetty kännykkä pelin tasolta.

Morrowindin kyllä voisi tuohon Wii:lle ehkä tehdäkin, mutta vaatisiko tämä kovalevyä jota wiillä ei ole (en ole XO versiota pelannut)

Oblivion on ehdottomasti paras PC:llä, mutta sulavin versio löytyy Ps3:lta tällä hetkellä, pientä ruudunpäivitys ongelmaa välillä sekä äänien pätkäisyä löytyy mutta peli pyörii mielestäni pehmeämmin kuin useimmilla PC:llä missä olen peliä pelannut tosin nasa pc:stä en tiedä.
Modit ovat kuitenkin PC version pyhä seiväs jolla se lävistää Ps3 sekä XO version SI:llä tai ilman.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lezlie sanoi:
PS3 on tällä hetkellä ainut versio mille sitä ei ole mahdollista saada, eli se puuttuu. Se ei puutu X360-puolelta. Kummallista kääntelyä mutta se on tällä puolella sallittua.:)

Juu ei kääntelyä, tarkoitin vaan että sen joutuu ostamaan, ei sitä "saa" :) Tietty jos jaksaa odotella tarpeeksi pitkään saa sen Sonynkin puolelta, niin on pelintekijät jo vihjailleetkin. Mutta eikös tuon hinta mene reilusti yli 20 euron...? Sitä tarkoitin että jos ostaa pelin jossa on jo valmiiksi noin paljon pelattavaa, ei kiinnosta enää sijoittaa tuota summaa lisäosaan. Ja itsellähän Oblivion oli jo boksi-puolella :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Saahan sen Crysiksenkin Wii:lle, kunhan tingitään vähän rafiikoista..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
360-versiosta puuttuu Shivering Isles, sen saa kyllä ostaa jos haluaa. Oletettavasti tulevaisuudessa sen saa ostaa PS-puolellakin, jää kyllä hankkimatta koska hinta on aika härski.
Eihän sitä saa PC-versionkaan mukana, vaan se on erikseen ostettava. Jahka PS3-version lisäosa tulee ladattavaksi, samalla viivalla ovat kaikki.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas sanoi:
FPS ja RTS pelit PC:llä hoituu.Kaikki muu on paljon paremmin tehtynä konsoleilla.Tästä on edes turha kiistellä.
Tällä palstalla kiistely kyllä onnistuu. :) Ja olenpa itsekin erimieltä. PC:n vahvuudet ovat modeissa. Mm. NHL -sarja on modien ansiosta ollut pitkään parempi PC:llä (paitsi 07). Toivottavasti konsoleilla nähtäisiin pian vastaavaa (tai tehdäänhän sitä jo esim modatulla Xboxilla).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jarppa sanoi:
Tällä palstalla kiistely kyllä onnistuu. :) Ja olenpa itsekin erimieltä. PC:n vahvuudet ovat modeissa. Mm. NHL -sarja on modien ansiosta ollut pitkään parempi PC:llä (paitsi 07). Toivottavasti konsoleilla nähtäisiin pian vastaavaa (tai tehdäänhän sitä jo esim modatulla Xboxilla).

Vaan kyse ei ole modeista vaan että miten pelejä pelataan.Jokainen tietää että hiiri ja näppis soveltuu vain ja ainoastaan RTS, FPS ja joihinkin rpg klikkailupeleihin, joita jo mainittiinkin.JA vanhan hyvän ajan seikkailupelit myös rokkasivat mutta niitä ei hirveästi enää tehdä :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas sanoi:
Vaan kyse ei ole modeista vaan että miten pelejä pelataan.Jokainen tietää että hiiri ja näppis soveltuu vain ja ainoastaan RTS, FPS ja joihinkin rpg klikkailupeleihin, joita jo mainittiinkin.JA vanhan hyvän ajan seikkailupelit myös rokkasivat mutta niitä ei hirveästi enää tehdä

Eivät hiiri ja näppis suinkaan ainoat vaihtoehdot PC:llä ole. Kyllähän siihenkin saa padit (esim. XO:n ohjaimen, jota monet pitävät tämän hetken parhaana), ratit, lentotikut ja pienellä virittelyllä jopa tanssimatot toimimaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=163440

Eli tuskin tulee ps3:lle, rauta ei riitä. Ehkä joku karsittu versio joskus Wii Oblivionin tyyliin? =)

Nyt pitää oikaista faktoja. Pelaaja-lehden haastattelemat Ubisoftin miehet eivät väitä, etteikö peli toimisi PlayStation 3:lla. Heidän mukaansa pelin kehittäminen samanaikaisesti kahdelle konsolille pakottaisi tekemään kompromisseja, koska molemmissa on erilaiset vahvuudet ja heikkoudet. Lehdessä kehittäjät eivät osaa sanoa, millaista jälkeä saisivat aikaan, jos he työskentelisivät vain PS3:n kanssa.

Ongelmaan törmäävät kaikki monialustaisia pelejä kehittävät. Sama koodinpätkä ei yksinkertaisesti ole yhtä tehokas jokaisella alustalla erilaisten arkkitehtuurien takia. Tämän takia yksinoikeuspelit -- jo vaikka vain pätkäyksinoikeudet -- ovat yleensä teknisesti kehittyneempiä kuin yhtäaikaa kaiken maailman laitteille tehdyt pelit.

Todennäköisesti Conviction käännetään PlayStation 3:lle myöhemmin. Kun Microsoftin sopimus umpeutuu, Ubisoftilla ei olisi mitään syytä hylätä hyvää lypsylehmää. Silloin pleikkarin laitekantakin lienee nykyistä suurempi. Enemmän ostajia, enemmän rahaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hakkiz sanoi:
Todennäköisesti Conviction käännetään PlayStation 3:lle myöhemmin. Kun Microsoftin sopimus umpeutuu, Ubisoftilla ei olisi mitään syytä hylätä hyvää lypsylehmää. Silloin pleikkarin laitekantakin lienee nykyistä suurempi. Enemmän ostajia, enemmän rahaa.
Ei tulla tekemään versiota PS3:lle koska MS OSTI pelin yksinoikeuden KOKONAAN ja kuulemma siellä on ehto, ettei muille alustoille kuin PC ja 360 tuota peliä tule.
Ja varmaankin se, että MGS4:n on tulossa PS3:lle aiheuttaa sen, että Ubisoftilla tuskin on haluja tuhlata resursseja ja rahojaan turhaan kehittämällä peli PS3:lle kun kuitenkin samaa genreä oleva ja paljon suositumpi PS-peli on tulossa.
Seuraava Splinter Cell on taas multiplatform.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nimimerkki Tuomaksen quotet ja minun vastaukset.
Tämän viestin tekijällä on kyllä huumori karannut käsistä.Kaikkea se leipä elättää..

Huumori? Eikös tässä aika verissä suin väännetä kilpaa konsoleista. Vai olenko missannut jotain? Itsekkin solvaat minua henkilökohtaisesti.

Minun PC ei pyöritä Oblivionia kun Morrowindkin suostuu pyörimään joten kuten 800*600 resossa, ja näytönohjain on viime jouluna uusittu (jonka pitäisi kyllä morrowindiin riittää)prossu ei ole kuin 1,2ghz ja muistiakin on "vähän".

Ei varmaan toimikkaan kun olet ostanut tuon koneen joskus vuosituhannen alussa arvatenkin. Nyt eletään jo vuotta 2007 herraseni. Tietokoneiden komponenttien hinnat ovat romahtaneet ja tuo prossusi on täysin antiikkinen jo. Kolme kertaa tehokkaampia löytyy jo markkinoilta "sopuhintaan"

Minulla ei näes ole tarvetta joka kuudes kuukausi päivittää konetta jonkun yhden pelin takia.

Kiellätkö sen tosiasian, että ostaisin ps3:n hinnalla paremman pelikoneen Oblivionin peluuseen? (Ostin nykyisen koneeni vuosi sitten 700 eurolla ja hyvin pelittää. Minkähänlaisen koneen saisin nyt sillä hinnalla.. *nam nam*)

Niin ja miksi ihmeessä minun tulisi päivittää konetta kuuden kuukauden välein? Onko tässä PC:ssä nyt jotain sellaista mitä minä en tiedä? Yritätkö sanoa, että kuuden kuukauden päästä minun PC:ssä ei toimi pelit mutta sinun PS3:sessa kyllä toimii? Missä vaiheessa jään suoritustehoissa sinun jälkeesi? Päivittyykö se sinun koneesi komponentit internetin välityksellä vai mitä? Valaise minua.

ja turha tulla sanomaan että "voihan kytkeä tv:n pc.hen" Minä en ainakaan tv:täni moiseen tuhlaisi.Turhaa säätämistä ja muuta.

Nyt menee jo turhan säälittäväksi jutut. "turha tulla sanomaan.." Sanot noin vain ja ainoastaan sen takia koska tiedät, että se on helposti mahdollista ja sinun ainoa perustelusi miksi hankkia pleikkari romuttuu tässä näin täydellisesti. Miten parin piuhan kiinnittäminen voi olla turhaa säätämistä.

EDIT: ja mites virukset?Ei paljon hotsittaisi saada konsolille semmoisia,konsolin hankinnassa pelaaja voittaa, ei tule viruksia (ellet asenna jotain käyttistä tms)

Tuo sana mitä haet on PALOMUURI. Toimii aika hyvin nykypäivänä muuten. Tuo viimeinen lause antaa väkisinkin ymmärtää ettet tiedä tietokoneista yhtikäs mitään.

EDIT: Pakko lisätä vielä se, että omistan nintendon (heidän lisenssipeliensä takia ja ohjaimen jonka kanssa on hauska pelata party pelejä kavereiden kanssa.). En ole turhaan siis täällä foorumeilla.

EDIT2: Huomasin vasta äsken tuon viestin missä kerroit, että PC:llä käytetään pelaamiseen vain hiirtä+näppistä. Itselläni on ollut jo muutaman vuoden käytössä ps2:n kaltainen ohjain. Etkö edes sitä tiennyt, että sellaisiakin myydään PC:lle. o_O
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
EDIT2: Huomasin vasta äsken tuon viestin missä kerroit, että PC:llä käytetään pelaamiseen vain hiirtä+näppistä. Itselläni on ollut jo muutaman vuoden käytössä ps2:n kaltainen ohjain. Etkö edes sitä tiennyt, että sellaisiakin myydään PC:lle. o_O
Mulla on 10 peliä PC:llä ja niissä on lähes kaikissa padi tai "joku" ohjaintuki....tasan yhdellä olen sen saanut toimimaan HYVIN :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Mulla on 10 peliä PC:llä ja niissä on lähes kaikissa padi tai "joku" ohjaintuki....tasan yhdellä olen sen saanut toimimaan HYVIN :rolleyes:

Hassua, minulla toimii niinkuin pitääkin... Toinen on kallis ratti ja toinen on kaverilta lainassa ollu halpa padi. Onko tietokoneen käyttäminen noin vaikeaa?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kaikki eivät niitä koneita osaa käyttää. Saati sitten säätää. Ja hyvä niin, muuten minulla ei olisi töitä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hetkinen... Eikös tämä paikka ollut Konsolifin... Mitä hittoa joku pelle (anteeksi nyt vaan) tulee tänne rääkymään (nätisti sanottuna) puuceen tehollisesta ylivertaisuudesta ja paremmista peleistä...

C'moon... Vistaa paskempaa käyttöjärjestelmää en ole eläessäni nähnyt (3.1.1:kin oli parempi IMO) ja toiseksi jokainen itseään kunnioittava ihminen käyttää Applen tuotteita tavalliseen tietokoneen käyttöön... Konsolit ovat sitten pelaamista varten...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom