Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tein juuri päätöksen: hankin ensi vuonna boxin noiden PS3:n ja Wiin vierelle. Päätin näin, kun luin 71-vuotiaan Barbaran viestin Sonylle:

"Alright, Sony. I bought your system. It cost me $850 when all was said and done, with games, cables, taxes and all. Eight hundred and fifty FUCKING dollars. That's a lot of goddamn money for me, I hope you understand. Don't get me wrong, I'm not going to go hungry or anything, but it was quite a long time before that kind of cash was available. I think, however, that it was worth the wait. Do you know why I bought it? Because of David Jaffe and Cory Barlog and Alex and Max and Jennifer and everyone I met in Santa Monica last year. Those people know what they're doing. They're damn good at what they do. I did not buy it because of Ken Kutaragi's opinion of the XBox 360. I don't fucking care. I love my XBox 360. I did not buy it because of Peter Moore of Microsoft's opinion of the Wii. I love my Wii. Are you noticing a pattern? I DON'T CARE WHAT ABOUT EXECUTIVES' OPINIONS OF RIVAL COMPANIES. All I care about is that they spend less time fucking bitching at each other and spend more time giving the developers what they need to make great games.

The money I paid was an investment into your ability to "wow" me. I think you can do it. I truly believe that! But goddammit, if you fuck this up for the developers, (and I think I speak for a lot of people when I say this) there's going to be hell to pay. Now on to the gaming! I got a PS3 motherfuckers!!"


Oma suomennokseni: No niin, Sony. Ostin systeeminne. Se maksoi minulle 850 dollaria, kun kaikki pelit, kaapelit ja verot oli hoidettu. Kahdeksansataa ja VITTU viisikymmentä dollaria. Toivottavasti tajuatte, että se on aika pirusti rahaa minulle. Älkääkä käsittäkö väärin: en minä näänny nälkään tai mitään, mutta minulta vain kesti hetken aikaa kerätä noin paljon rahaa. Mutta olen silti sitä mieltä, että olihan se odottamisen arvoista. Tiedettäkö, miksi ostin sen? David Jaffen ja Cory Barlogin ja Alexin ja Maxin ja Jenniferin ja kaikkien muiden Santa Barbarassa tapaamieni tyyppien takia. Nämä kaverit tietävät, mitä tekevät. He ovat pirun hyviä siinä mitä tekevät. Minä EN ostanut sitä siksi, että Ken Kutaragilla on mielipiteensä Xbox 360:stä. Kiinnostaa vitusti. Minä rakastan Xbox 360:täni. En ostanut sitä, koska Microsoftin Peter Moorella on mielipiteensä Wiistä. Minä rakastan Wiitäni. Huomaatteko kaavan? MINUA EI KIINNOSTA TEIDÄN DIRIKOITTEN MIELIPITEET KILPAILIJAYRITYKSISTÄ. Minua kiinnostaa vain, että käyttäisitte vähemmän aikaa vittuillaksenne toisillenne ja antaisitte kehittäjille resurssit kehittää loistavia pelejä.

Käyttämäni raha oli sijoitus teidän kykyynne saada leukani loksahtamaan. Kyllä te pystytte siihen, ihan oikeasti! Mutta jumalauta: jos te mokaatte ja kehittäjät eivät saa hoidettua hommiaan (ja uskon puhuvani isommankin joukon puolesta), niin ei hyvä heilu. Nyt pelaamaan. Mulla on PS3, vittupäät!!


Totesin, että ei minua hyödytä kuittailla Xbox360:n hajoamisista, kun se on kuitenkin ainoa alusta, jolla voi pelata Dead Risingia tai Gears of Waria. Siksikin täytyy kotona olla useampia konsoleita, että jos yksi bugaa, niin löytyy B-suunnitelma. Eikä PS3 muutu yhtään paremmaksi, vaikka Wiin Happy Feetin tai Cod3:n ohjauksessa on toivomisen varaa, peleistä nauttiminen ei ole kuitenkaan nollasummapeliä. Kolme hyvää peliä kolmella eri alustalla on kolme kertaa enemmän pelattavaa kuin yksi peli yhdellä alustalla.

Ei mulla muuta, jatkakaa tappelua.

Niin ja joo: lisää rääväsuisen peliaddiktimummon kommentteja PS3:sta (ja Jack Thompsonista) täältä:
http://oghc.blogspot.com/2007/03/grandmas-playstation-3.html
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
C'moon... Vistaa paskempaa käyttöjärjestelmää en ole eläessäni nähnyt (3.1.1:kin oli parempi IMO) ja toiseksi jokainen itseään kunnioittava ihminen käyttää Applen tuotteita tavalliseen tietokoneen käyttöön... Konsolit ovat sitten pelaamista varten...

Sama juttu. PC pelaamisen hylkäsin jo vuosia sitten. (Oikeastaan vähän oli pakkokin kun Windows vaihtui turvallisempaan, teknisesti parempaan, avoimeen ja vakaampaan Linuxiin) Gamecube tuli sitten hankittua korvaamaan tuota pelinälkää ja hyvin on sillä pärjätty tähänkin päivään asti Marioiden, Resident Evileiden ja Zeldojen parissa.

PC pelaaminen on kyllä kussut jo vuosia ja siitä käy kiittäminen kaikenmaailman kopiosuojauksia, rekisteröintejä ja webbitarkistuksia. Konsolipuolella pelaaminen on (omasta mielestäni) paljon nautittavampaa sen yksinkertaisuuden "levy sisään ja pelaamaan" periaatteella.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Onko pelimyynti romahtanut Boxilla jo?

http://www.gameswank.com/portal/?p=422
LOL?

Myös PS3:lla voi pelata ladattuja piraattipelejä kiintolevyltä ja kuulemma täällä Espanjassa sellaiset touhut ovat kovassa huudossa konsolin kovan hinnan takia. Piratismin rehottamisen olen huomannut ihan omilla silmilläni, täällä vallitsee pleikkarikulttuuri mutta lähes joka ainut (PS2-)konsoli on modattu. Kaveri harkitsee PS3:n ostoa nyt kun pelit voi ladata netistä eikä mitään ongelmaa piraattiversioiden pelaamisessa. Kuulemma ei ole temppu eikä mikään ladata PS3-imageja koska ne eivät yleensä todellakaan vie koko Blu-Rayn kapasiteettia. Madden 07 esimerkiksi vie vain alle 7 gigaa. Temppu tapahtuu yksinkertaisesti PS3:n linuxin kautta dumppaamalla image kovolle.

PS3:n järjestelmä on hyvin heikko tällaista käyttöä vastaan, sillä mitään flashayksiä ei tarvitse pelatakseen piraattipelejä. Mitenkäs sellaista estät? X360:lla sentään kontrollointi on jollakin tavalla mahdollista ja modaajat joutuvat tekemään hieman työtä saadakseen pelata piraattipelejä sekä saavat pelätä Live-tunnarinsa bannaamista. Tästä voi tullakin yllättävän iso asia pitkässä juoksussa sillä näyttäisi siltä että Sony on luottanut liikaa siihen ettei kukaan jaksa imuroida netistä noin isoja tiedostoja mikä taas on jo nyt toiveajattelua.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

kodor sanoi:
Konsolipuolella pelaaminen on (omasta mielestäni) paljon nautittavampaa sen yksinkertaisuuden "levy sisään ja pelaamaan" periaatteella.

Minä olen koko elämäni ajan ollut konsolipelaaja, vaikka/koska teen työni tietokoneella. Lapset pelaavat tietokoneella joitakin pelejä, mutta hekin enimmäkseen konsolilla.

Nyt on vain niin surkeasti, että kun katselee tätä konsolifin'iäkin, näitä eri foorumien otsikoita, niin sieltä löytyy tälläistä:

"Miten saan konsolini ohittamaan palomuurin?"
"Konsolini ei saa yhteyttä verkkoon!"
"Uusin päivitys sammuttaa konsolini!"
"En pääse hakemaan verkosta päivitystä, konsolini ei toimi/toimii huonosti/ei pyöritä peliä!"
"Minkä kokoisella kovalevyllä olevan konsolin ostan?"
"Miten saan siirrettyä tiedot uudelle kovalevylle?"
"Edellisen konsolisukopolven pelit eivät toimi konsolillani!"
"Konsolimallin myynti lopetettiin vain 6 kk. julkaisun jälkeen!"
"Konsolista pikpoxps on nyt saatavana seitsemän eri versiota!"
jne jne jne...

Eli nyt on kyllä tilanne niin, että perinteinen "konsolipelaaminen" näyttäisi olevan kuolemassa pois. Siis sellainen, missä oli yksi laite, joka toimi heti pakasta otettuna, mitä ei tarvinnut kytkeä verkkoon, mikä pyöritti myös edellisen sukupolven pelejä mukisematta jne. Raja konsoli- ja pc-pelaamisen välillä on nykyään hyvin, hyvin häilyvä.

Usein ei ole enää helppoa vain hetkeksi pysähtyä konsolin eteen pelaamaan jotakin peliä muutaman minuutin ajan työnteon lomassa. Jo pelkästään nykykonsolin käynnistyminen ja valikoiden selaaminen siihen asti, että oikeasti pääsee pelaamaan, kestää joskus niin kauan, että koko hetki on mennyt ohitse.

Voisiko olla niin, että joillakin muillakin kuin minulla on tämänkaltaisia ajatuksia, että minä vaan haluan pelata ja pitää hauskaa, joskus ihan lyhyissäkin jaksoissa, ja mahdollisimman helposti. Myykö siksi DS ja PSP niin hemmetin hyvin, koska niillä pääsee helpommin kiinni 'itse asiaan' eli pelaamiseen?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Raja konsoli- ja pc-pelaamisen välillä on nykyään hyvin, hyvin häilyvä.

Usein ei ole enää helppoa vain hetkeksi pysähtyä konsolin eteen pelaamaan jotakin peliä muutaman minuutin ajan työnteon lomassa. Jo pelkästään nykykonsolin käynnistyminen ja valikoiden selaaminen siihen asti, että oikeasti pääsee pelaamaan, kestää joskus niin kauan, että koko hetki on mennyt ohitse.

Voisiko olla niin, että joillakin muillakin kuin minulla on tämänkaltaisia ajatuksia, että minä vaan haluan pelata ja pitää hauskaa, joskus ihan lyhyissäkin jaksoissa, ja mahdollisimman helposti. Myykö siksi DS ja PSP niin hemmetin hyvin, koska niillä pääsee helpommin kiinni 'itse asiaan' eli pelaamiseen?
Konsoli- ja tietokonepelaamisen erot vähenevät, mutta silti se tärkein ero on edelleen konsolipelaamisen helppous ja pitkäkestoisuus ilman lisäinvestointeja. Ei tarvitse ostaa viiteen vuoteen uusia näytönohjaimia, eikä mitään muutakaan. Firmikset tulevat ilmaiseksi.

Konsoli käynnistyy nopeammin kuin puucee (ainakin itselläni) ja peleihin pääsee edelleen todella nopeasti (ainakin PS3:lla). Olen siis erittäin tyytyväinen konsolipelaaja. Viimeinen kokemukseni PC-peleistä on F.E.A.R., joka ei toiminut kunnolla lähes vuoden vanhalla koneella (Fujitsu Siemens Scaleo T). Surkeata.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Konsoli- ja tietokonepelaamisen erot vähenevät, mutta silti se tärkein ero on edelleen konsolipelaamisen helppous ja pitkäkestoisuus ilman lisäinvestointeja. Ei tarvitse ostaa viiteen vuoteen uusia näytönohjaimia, eikä mitään muutakaan. Firmikset tulevat ilmaiseksi.

Konsoli käynnistyy nopeammin kuin puucee (ainakin itselläni) ja peleihin pääsee edelleen todella nopeasti (ainakin PS3:lla). Olen siis erittäin tyytyväinen konsolipelaaja. Viimeinen kokemukseni PC-peleistä on F.E.A.R., joka ei toiminut kunnolla lähes vuoden vanhalla koneella (Fujitsu Siemens Scaleo T). Surkeata.
ATI Radeon 9200SE 128Mt :D Hivenen vanhaa rautaa?

EDIT: Vanha näytönohjain tuo oli jo F.E.A.R:n aikoihin eli vuoden 2005 syksyllä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ei taidettu ihan nyt puhua samasta asiasta. Minä siis oikeastaan kritisoin sitä, että nykyinen/tuleva konsolipelaaminen on menossa yhä kauemmaksi siitä 'vanhasta' konsolipelaamisesta, lähemmäksi pc-pelaamista. Ja minä kun haluasin sitä 'vanhanaikaista konsolipelaamista', enkä väitä kumpaakaan (konsoli/pc) sen paremmaksi tai huonommaksi noin yleensä. Minä vaan haluaisin konsolipelaamista ilman 'firmiksiä' ja kaikkea muuta ylimääräistä.

Psyko sanoi:
Konsoli- ja tietokonepelaamisen erot vähenevät, mutta silti se tärkein ero on edelleen konsolipelaamisen helppous ja pitkäkestoisuus ilman lisäinvestointeja. Ei tarvitse ostaa viiteen vuoteen uusia näytönohjaimia, eikä mitään muutakaan. Firmikset tulevat ilmaiseksi.

Vaan kun et voi millään olla varma tuosta asiasta enää nykyään. Jo yksi ps3-malli on jo käytännössä lopetettu, uusi malli on tulossa jo tänä vuonna ja kuten Sony itse on sanonut, niin ps3 ei ole konsoli siinä vanhassa merkityksessä, vaan siitä tulee jatkossa koko ajan uusia malleja. Ja ihan sama koskee myös 360'stä. Eli jatkossa mikäli haluat sinulla olevan koko ajan uusinta rautaa, niin sinun täytynee vaihtaa konsolisi kerran vuodessa. Mitä eroa on sitten sillä, että ostatko näytönohjaimen viiden vuoden välein, vain koko konsolin vuoden välein? Minä kun en haluaisi ostaa mitään noin usein. Ja jos et kytke konsoliasi verkkoon, niin ne "firmikset" eivät niin vain sinne konsoliin itsekseen lennä, jotenkin ne taas täytyy sinne laittaa. Entäpä jos konsolissa olisi jo alusta alkaen sellainen "firmis", millä pystyy pelailemaan sen seuraavat seitsemän vuotta ihan ilman mitään mutinoita? PC-pelaajia on aina pilkattu juuri näistä v***un firmiksistä ja nykyään sama sonta on edessään myös konsolipelaajilla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Tuo sana mitä haet on PALOMUURI. Toimii aika hyvin nykypäivänä muuten. Tuo viimeinen lause antaa väkisinkin ymmärtää ettet tiedä tietokoneista yhtikäs mitään.

Hahaha :) Tiedän tietokoneista aika paljon.Kaikki nuo mainitsemasi asiat on tiedossa, ihan "pc:lle saa padeja" myöten ja palomuureista lähtien.Eli metsään menit.Omassa koneessakin on tottakai palomuuri ja asianmukaiset suojaukset ja kyllä osaan jopa päivitellä viruksentorjuntaohjelmaani.Tietokoneelle on silti olemassa aina mahdollisuus saada viruksia.Varsinkin kun Windows on alla, ja en jaksa ruveta uutta käyttistä asentaan,niiden kanssa on tullut taisteltua lukemattomia kertoja vaihtelevalla menestyksellä. Ostamasi peli ei välttämättä toimikkaan heti kunnolla ja joudut päivityksiä odottamaan.Toki tv:n voi liittää tietokoneeseen, mutta miksi tekisin näin.17-tuumainen TFT näyttö riittää itselle aivan hyvin netissäkäymiseen ja warcraftin peluuseen.Jos tietenkin tykkäät 37-tuumasesta tv:stä katsoa alle puolen metrin päästä niin toki laita se tietokoneeseen. Jos mentäisi kummankin alustan (tietokoneen ja konsoleiden) omilla ehdoilla, jäisi mielestäni tietokone pahasti tappiolle pelaamisessa.Modeja toki lukuunottamatta, ja näitä pelityyppejä mitä tässä on lueteltu.Mahdatko muuten edes muistaa/tietää että alunperin tietokonetta ei ollut edes pelikoneeksi tarkoitettu?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Miksi sinun pitäisi istua puolen metrin päässä sitä näyttöä ?

Ja PS3 ei ole pelikone. Sony kertoi sen mulle.

Pelaan:Elder Scrolls IV:Oblivion (se paras versio )

Onnittelut 360:sen hankinnan johdosta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Nyt menee jo turhan säälittäväksi jutut. "turha tulla sanomaan.." Sanot noin vain ja ainoastaan sen takia koska tiedät, että se on helposti mahdollista ja sinun ainoa perustelusi miksi hankkia pleikkari romuttuu tässä näin täydellisesti. Miten parin piuhan kiinnittäminen voi olla turhaa säätämistä.

Missä välissä on puhunut PS3:sen hankkimisesta?Miksi haluaisin katsoa 37-tuumaista tv:tä alle puolen metrin päästä (joo onhan niitä langattomiakin näppiksiä ja hiiriä, mutta miksi nähdä tuo kaikki vaiva)Puhunut nyt kaikista konsoleista verrattuna tietokoneeseen.Itsekkin pelaan pc:llä joskus lähinnä nettipokeria, mutta ei ole jaksanut pitkään aikaan innostua muusta.Jos vaikka sanoisit esim. tietokonepuolella tällä hetkellä vastaavan pelin joka hakkaa mm Gears of Warsin, tai vaikkapa Wiin Zeldan?Taitaapa olla hiljaista.Moniko pc pelaaja odottaa tällä hetkellä jotain peliä yhtä paljon kuin esimerkiksi XO:llan ja PS3:Sen omistajat Devil May Cry 4:ää?Pelitarjonnassa anteeksi vaan,konsolit hakkaavat pc:t nykyään (IMO)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Miksi sinun pitäisi istua puolen metrin päässä sitä näyttöä ?

Ja PS3 ei ole pelikone. Sony kertoi sen mulle.



Onnittelut 360:sen hankinnan johdosta.

Ehkä sen takia koska näppis ja hiiri ei yllä kovin pitkälle jos muistat.Enkä kyllä jaksa ruveta mitään langattomia vehkeitä ostaan.Edelleen itselle paras versio Oblusta on PS3 versio, XO:llaa en omista ja koneeni ei siihen pysty.Sinulle se varmasti on XO:lla versio.Vai pitäisikö minun hankkia peli pc:lle ja teeskennellä kuinka hienolta se näytttää ja kuinka hyvin toimii?Tai kuvitella kuinka pelaan sitä XO:lla?Vaikka kuinka jankkaisit sitä mikä on paras versio, minulle se on se jota pystyn suuremmitta ongelmitta pelaamaan,eikä se mihin saa lisäosia tai modeja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas sanoi:
Hahaha :) Tiedän tietokoneista aika paljon.Kaikki nuo mainitsemasi asiat on tiedossa, ihan "pc:lle saa padeja" myöten ja palomuureista lähtien.

Sori, luulin todellakin, että henkilö joka kutsuu käyttöjärjestelmää palomuuriksi ei tiedä tietokoneista mitään. Miksi sitten et maininnut padeja vaan puhuit pelkästään hiirestä+näppiksestä vai onko sekin turhaa säätämistä. Olet harvinaisen yksinkertainen ihminen kun piuhojen kiinnittäminen ja langattomat vermeet ovat ylitsepääsemätöntä säätämistä sinulle. :)

Mutta njoo en jaksa kinastella. Vertasin tietokonetta pleikkariin pelkästään Oblivionin grafiikoiden osalta mutta nyt karkasi vähän mopo käsistä. Tiedän, että pleikkarilla on Tekkenit, Final Fantasyt sun muut lisenssipelit mitä tykkään myös itse pelailla kavereillani. Niissä on jo pelkästään syytä hankkia konsoli. Tosin ei ehkä tuon hintaista mitä PS3 nyt maksaa...

En vastaile enää viesteihin ellei se koske tuota oblivionia, jota kaikki pleikkarifriikit pitää oljenkortenaan muita vastaan. ;)

Tiedän ettei tietokonetta ole luotu pelkästään pelikoneeksi mutta tiedätkö sinä sen ettei tämän sukupolven konsolit olisi läheskään näin tehokkaita ilman PC:n pelaajia? Juuri tietokoneiden pelaajat ovat saaneet vauhtia tietokoneiden komponenttien valmistajiin. Turha siis aivan kokonaan unohtaa PC:n vaikutusta konsolimarkkinoilla minun mielestäni.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas sanoi:
Ehkä sen takia koska näppis ja hiiri ei yllä kovin pitkälle jos muistat.Enkä kyllä jaksa ruveta mitään langattomia vehkeitä ostaan.

Eikö se ole sitten omaa tyhmyyttä? Nykyään muuten taitaa useasti tulla konepakettien mukanakin langattomat näppis ja hiiri.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Sori, luulin todellakin, että henkilö joka kutsuu käyttöjärjestelmää palomuuriksi ei tiedä tietokoneista mitään. Miksi sitten et maininnut padeja vaan puhuit pelkästään hiirestä+näppiksestä vai onko sekin turhaa säätämistä. Olet harvinaisen yksinkertainen ihminen kun piuhojen kiinnittäminen ja langattomat vermeet ovat ylitsepääsemätöntä säätämistä sinulle. :)

Mutta njoo en jaksa kinastella. Vertasin tietokonetta pleikkariin pelkästään Oblivionin grafiikoiden osalta mutta nyt karkasi vähän mopo käsistä. Tiedän, että pleikkarilla on Tekkenit, Final Fantasyt sun muut lisenssipelit mitä tykkään myös itse pelailla kavereillani. Niissä on jo pelkästään syytä hankkia konsoli. Tosin ei ehkä tuon hintaista mitä PS3 nyt maksaa...

En vastaile enää viesteihin ellei se koske tuota oblivionia, jota kaikki pleikkarifriikit pitää oljenkortenaan muita vastaan. ;)

Tiedän ettei tietokonetta ole luotu pelkästään pelikoneeksi mutta tiedätkö sinä sen ettei tämän sukupolven konsolit olisi läheskään näin tehokkaita ilman PC:n pelaajia? Juuri tietokoneiden pelaajat ovat saaneet vauhtia tietokoneiden komponenttien valmistajiin. Turha siis aivan kokonaan unohtaa PC:n vaikutusta konsolimarkkinoilla minun mielestäni.

Joo oikeassa olet.Itseasissa en oikein voi Oblivionia käyttää oljenkortena kun se on tosiaan muille alustoille jo tehty.Itselle vaan sattuu olemaan tuo PS3 versio ainoa "paras" mahdollinen, ja johon kyllä olen tyytyväinen.Kyllähän nuo säätämisetkin onnistuisi mutta olen laiska ja en vaan jaksa.Kyse ei ole yksinkertaisuudesta vaan sen halun puutteesta.Niinhän se kyllä on että ilman tietokoneita ei olisi konsoleita.Padeja en maininnut koska nehän ovat "konsoliperimää" siksi en myöskään maininnut hiirtä ja näppistä konsolipuolella koska ne ovat tietokoneen valtteja.Tuleepi mieleen sanonta "We both need eachother" :D mutta joo johan tuota tuli taas taisteltua ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Eikö se ole sitten omaa tyhmyyttä? Nykyään muuten taitaa useasti tulla konepakettien mukanakin langattomat näppis ja hiiri.

Miten se tekisi minusta tyhmän?Edelleen koetan sanoa että minua ei jaksa innostaa tietokoneella pelaaminen tällä hetkellä.Miksi rupeaisin siihen yhtäkkiä investoimaan?Kun en ole niin ennenkään tehnyt.Mikä siinä on niin vaikea tajuta?Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.Ei ole kyse "tyhmyydestä" tai "osaamattomuudesta"
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lezlie sanoi:
Kaveri harkitsee PS3:n ostoa nyt kun pelit voi ladata netistä eikä mitään ongelmaa piraattiversioiden pelaamisessa. Temppu tapahtuu yksinkertaisesti PS3:n linuxin kautta dumppaamalla image kovolle.

Olisikin näin helppoa.. :)

Ei toimi pelit kuin retail-versioina tällä hetkellä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nakkihuuli sanoi:
ATI Radeon 9200SE 128Mt :D Hivenen vanhaa rautaa?
F.E.A.R. tuli kauan kauan sitten PC:lle ;) Mutta juu, onhan tämä kone nykymenoissa jo aika vanha rakkine, mutta riittää mainiosti omiin tarpeisiin, eli en enää pelaa PC:llä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
F.E.A.R. tuli kauan kauan sitten PC:lle ;) Mutta juu, onhan tämä kone nykymenoissa jo aika vanha rakkine, mutta riittää mainiosti omiin tarpeisiin, eli en enää pelaa PC:llä.

Sama homma itsellä. Oma tietokoneeni on myös parhaat päivänsä nähnyt (jos sillä niitä koskaan oli) mutta omiiin käyttöihinsä jokainen tietokoneensa muokkaa.Itse pelaan olemattomasti pc:llä joten tarvetta ei ole millekkään muulle.Silti minua pidetään tyhmänä kun en hanki ja asentele kaapeleita jotta saisin nettipokerin ja warcraftin näkymään 37-tuumaisesta tv:Stä (joka menisi siis täysin hukkaan) ja hanki langattomia vermeitä jottai voisin pelata pelejä kauempaa kuin alle puolen metrin päästä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viper7 sanoi:
Morrowindin kyllä voisi tuohon Wii:lle ehkä tehdäkin, mutta vaatisiko tämä kovalevyä jota wiillä ei ole (en ole XO versiota pelannut)
En minäkään ole pelannut Morrowindin Xbox360 versiota. ;)

Tuomas sanoi:
Sinun mielestäsi :) huomaa myös pieni iskumerkki, joka tarkoittaa lauseen sisältävän luonnollosia huumorin kaltaisia ainesosia,eikä täten sovi nenään vedettäväksi :)
Luultavasti en ole ainut. Miten tuon nenä liittyy yhtään mihinkään?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Vaan kun et voi millään olla varma tuosta asiasta enää nykyään. Jo yksi ps3-malli on jo käytännössä lopetettu, uusi malli on tulossa jo tänä vuonna ja kuten Sony itse on sanonut, niin ps3 ei ole konsoli siinä vanhassa merkityksessä, vaan siitä tulee jatkossa koko ajan uusia malleja. Ja ihan sama koskee myös 360'stä. Eli jatkossa mikäli haluat sinulla olevan koko ajan uusinta rautaa, niin sinun täytynee vaihtaa konsolisi kerran vuodessa. Mitä eroa on sitten sillä, että ostatko näytönohjaimen viiden vuoden välein, vain koko konsolin vuoden välein? Minä kun en haluaisi ostaa mitään noin usein. Ja jos et kytke konsoliasi verkkoon, niin ne "firmikset" eivät niin vain sinne konsoliin itsekseen lennä, jotenkin ne taas täytyy sinne laittaa. Entäpä jos konsolissa olisi jo alusta alkaen sellainen "firmis", millä pystyy pelailemaan sen seuraavat seitsemän vuotta ihan ilman mitään mutinoita? PC-pelaajia on aina pilkattu juuri näistä v***un firmiksistä ja nykyään sama sonta on edessään myös konsolipelaajilla.
Kaikki tulevatkin konsolipelit toimivat sillä perusmallillakin ainakin tämän uuden sukupolven elinkaaren loppuun asti, eikä uusien pelien takia tarvitse ostaa mitään uusia osia konsoliin. Uusimmat PC-pelit eivät edelleenkään pyöri kunnolla/ollenkaan vanhoilla näyttiksillä. Tämä ei tule muuttumaan, sillä miten kehitys muuten menisi eteenpäin?

Konsolien firmikset ovat ilmaisia. Jos ei ole nettiyhteyttä, maahantuojalta saa levykkeen josta firmiksen voi ladata koneelle hyvin helposti. Onhan tuossakin tietty oma pieni vaivansa vaikka ilmaista onkin, mutta internetin hyödyntämismahdollisuuksien myötä konsolipelaaminen on tietysti muuttunut jonkin verran ja koko ajan lähenee PC-touhuja. "Modeja" ja laajennuksia saa jo nyt ladattua konsolipeleihin. Siinä vaiheessa jos/kun konsoleihin täytyy ostaa uusia kalliita osia (tyyliin näyttisraudat) jo vuoden-parin sisällä konsolin ostosta, seuraava yhtälö on todellisuutta: konsolipeli = PC-peli. Toivon että näin ei koskaan tapahdu, sillä siinä vaiheessa oma kiinnostus pelaamiseen lopahtaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom