Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ihan vinkkinä tohon Fatality ja muiden ei USB kuulokkeiden kanssa voi käyttä semmosta adapteria. Adapterissa on kaks 3,5mm stereorööriä josta tehdään USB. Eli siihen mikkipiuha ja äänipiuha ja se USB pleikkariin. Varmaan jotain 10 euron luokkaa maksaa, en ite ole tosin vaan löytänyt vielä noita mistään. Mutta mitä oon kuullu niin toimii tommosella ongelmitta plegen kanssa.

Onko kellään ideaa onko olemassa semmosia kuulokkeita, jotka olis langattomat ja niissä ois myös laadukas mikki mukana. Haen aika laadukasta settiä, nyt on noin 100e senheisserin kuulokkeet joten mihinkään fatalityihin tekis mieli vaihtaa ja haluaisin langattomuutta.

Myöskin osaisko kukaan sanoa noista halvemmista bluetooth härpäkkeistä. Mikä ois semmonen malli mitä voi ladata samalla kun se on käytössä?

Ihan vinkkinä tohon Fatality ja muiden ei USB kuulokkeiden kanssa voi käyttä semmosta adapteria. Adapterissa on kaks 3,5mm stereorööriä josta tehdään USB. Eli siihen mikkipiuha ja äänipiuha ja se USB pleikkariin. Varmaan jotain 10 euron luokkaa maksaa, en ite ole tosin vaan löytänyt vielä noita mistään. Mutta mitä oon kuullu niin toimii tommosella ongelmitta plegen kanssa.

Onko kellään ideaa onko olemassa semmosia kuulokkeita, jotka olis langattomat ja niissä ois myös laadukas mikki mukana. Haen aika laadukasta settiä, nyt on noin 100e senheisserin kuulokkeet joten mihinkään fatalityihin tekis mieli vaihtaa ja haluaisin langattomuutta.

Myöskin osaisko kukaan sanoa noista halvemmista bluetooth härpäkkeistä. Mikä ois semmonen malli mitä voi ladata samalla kun se on käytössä?

Yhdyn lauseeseesi noista usb-adaptereista :) Ja mikäli vielä semmosta etsit mikä varmasti toimii
niin verkkokaupasta Delta Sinovoice usb-äänikortti.

Jaa, minä luulin että te jotenki PCn äänikortin kautta vedätte. Joka kuulosti ihan hullulta, mutta joo ei leikannu että "adapteri" onkin äänikortti. Hyvä teitää tommonen, kiitosta.

Ite pelaan lähes aina kuulokkeet (Senheisserin RS 120 [langattomat]) päässä ja mikin ulostulo on laitettu sillä tavalla että laitetaan ääniasetuksista oletus ulostulo joten mikki puheet tulee peliäänten kanssa samasta paikkaa mikä on mun mielestä hyvä juttu. Sitten pidän mikin jossain lähettyvillä kuten roikkuu paidasta tai kuulokkeista niin on mun mielestä aika toimiva. Yritin kans joskus ettiä kuulokkeet+mikki yhdistelmää muttei löytynyt yhtään hyvää vai oliko jopa ettei sellaisia ollut ollenkaan.

Eli mulla käytössä Senheiserin RS120 kuulokkeet ja Jabra BT125. Ei oo ainakaan tullut vastaan mitään mikkejä joita voisi käyttää ja ladata samaan aikaan.

Yksi hyvä kuuloke+mikki yhdistelmä on ainakin allekirjoittaneen oma setti :D

Junnuuu: Joo ite käytän ihan samaa systeemiä. Paidassa roikkuu mikki ja peliäänet kuulokkeista. Ei mua tossa niinkään tuo piuha haittaa kuulokkeissa, vaan se että mun ikivanha nokian bluetooth mikki pätkii aina välillä. Tämän jälkeen pitää mennä pois pelistä XMBhen ja yhdistää se uudestaan. Yhdistäminen pitää tehdä myös joka kerta kun mikin laittaa eka kertaa päälle. Ehkä mä ettisin ennemmin tosiaan toimivaa bluetoothia joka ei pätkis, eikä tarvis yhistellä ku kerran käyttöönoton yhteydessä sielä vitun audio valikosta.

Minulla on Jabran headset, jonka sain Warhawkin oston yhteydessä. Minulla on myös Creative Fatal1ty headset, joka on mielestäni parempi kuin Jabra.

Creative Fatal1ty toimii pääasiassa PC:llä, mutta jos ostat USB-äänikortin niin se toimii myös Playstation 3:lla. Äänet kuuluvat todella hyvin sekä oma puhe kuuluu paljon selvemmin kuin Jabrassa. Suosittelen!

PS: Kiitokset Kain nimiselle henkilölle, joka on suositellut minulle kyseistä headsettiä.

Minulla on Jabran headset, jonka sain Warhawkin oston yhteydessä. Minulla on myös Creative Fatal1ty headset, joka on mielestäni parempi kuin Jabra.

Creative Fatal1ty toimii pääasiassa PC:llä, mutta jos ostat USB-äänikortin niin se toimii myös Playstation 3:lla. Äänet kuuluvat todella hyvin sekä oma puhe kuuluu paljon selvemmin kuin Jabrassa. Suosittelen!

PS: Kiitokset Kain nimiselle henkilölle, joka on suositellut minulle kyseistä headsettiä.

Suositellut eli siis pakottanut ase ohimolla :D

Toimiiko vanha Nokia HS-4W bluetooth kuuloke PS3:ssa?

Langalliset kuulokkeet kytkettynä TV:n kautta - Langattomat Bluetooth-kuulokkeet suoraan pleikkaan

Suljetut (isommat) kuulokkeet - ei varmaankaan headset

Sama hinta

Onko äänen laadussa jotain eroja?

Pahoittelen OT:a.

"PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet"

kuinka tälläiset sopisivat ps3:n kanssa, kokemuksia?
http://www.elektroni.fi/?product=10713

taikka vaihtoehtoisesti mikä olisi paras headset, jonka saa ilman mitään virittelyitä toimimaan ps3:ssa?

Pitäisi kyllä toimia mutta takuuseen en mene. Mutta luulisin kyllä sillä liitäntä on sama kuin omassa creativessani .P.S. Siinä siis oman henk.koht. suosikkini. Johtunee kyllä lähinnä siitä etten muita ole kokeillu :D Ei välttämättä paras mutta kysehän on vain makuasioista :) Itse olen kyllä todella tyytyväinen ollut. Ja tuohon virittelyyn joutunen sanomaan että KAIKKI kuulokkeet yms. vaatii kyllä pienen pientä alkunäpertelyä mutta varsinkin ohjeiden kanssa helppo parin minsan juttu.

Onko kenelläkään kokemuksia Logitechin bluetooth kuulokkeista? Cordless Vantage Headset for PS3.

Ovatko tuollaiset Nokia BH-604 Bluetooth-stereokuulokkeet nyt sellaiset, millä kuulee peliäänet ja kaverin puheen molemmat samanaikaisesti pelin aikana?!?!? Sekä voi itse käydä keskustelua samalla?!?!?

Ovatko tuollaiset Nokia BH-604 Bluetooth-stereokuulokkeet nyt sellaiset, millä kuulee peliäänet ja kaverin puheen molemmat samanaikaisesti pelin aikana?!?!? Sekä voi itse käydä keskustelua samalla?!?!?
Ei ole. PS3 ei lähetä varsinaisia peliääniä Bluetoothin kautta. BT-headsetit on tarkoitettu vain äänikommunikointiin.

Mulla on Sony Ericson HBH-PV700 kuuloke ja viimeksi kun käytin sitä motorstormissa se toimi ihan ok, nyt yritän GTA IV:ssa sitä käyttää, muttei toimi sitten millään. Laitehallinnassa saan sen näkymään ja kuulumaan, mutta kun pelin käynnistän niin se "häviää" ohjekirja on hukassa, joten löytyiskö täältä apuja

En tiedä onko täällä jo käyty keskustelua kyseisestä ongelmasta, kun heräsin vasta nyt tähän topikkiin.
Eli headsettini pudottaa usein ohjaimen pois pelistä.. Headset ikään kuin varastaisi itselleen koko bluetooth yhteyden ja ohjain sammuu. Mikähän auttaisi kyseiseen ongelmaan?

Kyseinen headset on tämännäköinen: http://www.vpd.fi/product_details.php?p=3352&c=50&subid=132

Eli headsettini pudottaa usein ohjaimen pois pelistä.. Headset ikään kuin varastaisi itselleen koko bluetooth yhteyden ja ohjain sammuu. Mikähän auttaisi kyseiseen ongelmaan?
Valitettavasti tuohon ei taida auttaa mikään muu kuin headsetin vaihto toiseen malliin. Ikäviä tuollaiset ongelmat.

Mites yhdistyykö mitkään kuulokkeet automaattisesti PS3:n kanssa?
Tarkootan siis sitä, kun on ensin kertaalleen yhteyden muodostanut kuulokkeiden ja pleikkarin väliin ja toisena päivänä laittaa koneen päälle ja virrat kuulokkeisiin, pitäisi niiden yhdistyä issesseen.

Mulla on joku vanhempi nokialainen ja se ei ainakaan automaattisesti yhteyttä muodosta, eipä tosin toimi kovin hyvin muutenkaan :(

Ja toiseksi onko tullut vastaan kuulokkeita, joissa olisi mute-nappi?

Mites yhdistyykö mitkään kuulokkeet automaattisesti PS3:n kanssa?
Ja toiseksi onko tullut vastaan kuulokkeita, joissa olisi mute-nappi?
Jabra (Warhawkin mukana toimitettava) sisältää hipaisemalla toimivan muten.
ja muodostaa yhteyden automaagisesti kun molemmissa on virta päällä.

Ylös Bottom