Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Joo kyselisin mikähän on vikana ku laittaa BT-headsetin päälle niin rupee kuulumaan kaiuttimesta vinkumista ja jos puhuu niin kaikuu? Pari päivää toimi moitteettomasti, mutta nyt tekee noin ja tuo ongelma on peleissä ja chatissä. Ja tuo mikki on Insmat HS200.

Minkälaisia kuulokkeita suosittelette, jossa on kuulokkeet ja mikki samassa? hintana saisi olla joku 20-30

Tuli tänään tuo Gioteckin käppyrä postissa. Ensivaikutelmat ainakin hyvät.

Paritus onnistui ongelmitta ja pikaisesti kävin testaamassa codissa voiceja ja kyllä niistä ainakin selvän sai.

PS. Tuohan on nyt play.comissa alennuksessa: 25.49e kotiovelle toimitettuna.

Mulle tuli juuri toi kyseinen vekotin eilen postissa ja hyvin toimii. Näyttää toimivan loistavasti myös nokian e70 kanssa, vaikka joidenkin tietojen mukaan ei pitäisi toimia kuin PS3ssa.

Mulle tuli juuri toi kyseinen vekotin eilen postissa ja hyvin toimii. Näyttää toimivan loistavasti myös nokian e70 kanssa, vaikka joidenkin tietojen mukaan ei pitäisi toimia kuin PS3ssa.

Juu ei mullakaan ongelmia n95 kanssa.

Voisko joku kertoa et ku ostin Nokian BH-200 että onko tosiaan tarpeellista venttailla se 16h niin kuin se myyjä sano ekalla latauskerralla? Himottas niin päästä pelaamaan kun hain samalla vpd:stä bad companyn...

Ne tarjos myös sonerapisteessä jotain Jabran 600-sarjalaista joka jäi sit ostamatta kun kuulemma pleikassa ei ollu sitä stereotukea, en muista tarkkaa standardia. 59e olis saanut tarjouksessa sellaset kuulokkeet mistä tulee myös peliäänet ulos siis mut ei olis vissiin toiminut pleikassa?

edit: 16h on täyttä skeidaa

Viimeksi muokannut moderaattori:

ei se shitti fudaa. pleikka sanoo et yhdistetty ja mitää ei kuulu ja vihree välkkyy

ei tartte keneenkään tulla sanoo et lue diipadaapa, vedä kätees, se o joo tai ei jos haluu jeesaa kaveria, vai tarviiks sitä diipadaapaakaan ku aina voi googlettaa mut sit taas ni kaikille tarttee laiffin

No jos sä oot parittanu sen jo pleikan kans niin mee lisälaiteasetuksiin ja sieltä joku audioasetukset ja valittet siihen syöttölaitteen kohalle sen handsfreen mikä sulla on.

Tietääkö kukaan toimiiko bluetrek G2:n ps3:ssa löyty tollanen ylimmäränen kaapista ja hintaakin on sellaset 70, että ei viitsisi alkaa uutta ostamaan.:D Latauksessa tällä hetkellä eikä pääse kokeilemaan ja paljonko tossa on toi lataus aika? kaikki ohjett meinaan hukkunut. Elikkäs kyseessä siis tollanen laite http://www.bluetrek.com/support/g2/index.htm

Viimeksi muokannut moderaattori:

mulla on sellanen datel bluetooth ps3 headset -langaton mikki.
Mutta on sellanen ongelma sen kanssa että aina ku laitan sen päälle niin mun ohjain sammuu lähes heti (vaikka siinä olisikin akku täynnä) , joten joudun aina pitämään tota lataus johtoo kiinni ohjaimessa kun käytän tota mikkii.
Onko neuvoja kiitos.

Ostin kans sällille mad catz bluetooth kuulokkeet ja kauhee ujellus kuuluu kokoaika ja oma ääni kaikuu, GTA4 ainut peli minkä kanssa on testattu mut yhteys katkee toiseen pelaajaan kokoaika...

vinkkejä ?

Suosituksia minkä bluetooth headsetin hankkisin? Hintaa saisi moisella olla 0-60. Kuuskymppiäkin alkaa olla jo turhan paljon.

Oon tässä itse yrittäny selailla ja seuraavanlaisiin törmäsin:
Gioteck EX-01
(tätä ei ilmeisesti myydä Suomessa vaan pitäis tilata esim. play.comista, mikä ei kauheasti houkuta)
Logitech Cordless Vantage Headset: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=19470 (kallis!!)
Madcatz PS3 Bluetooth Headset
(kuullu aika paljon haukkua kyseisestä mm.tässä threadissa)
Datel Bluetooth Headset PS3
(tästä ei ole mitään hajua, mutta hinnaltaan vaikuttaisi olevan ihan kohtuullinen)

Näistä nyt tuo Datel kiinnostaisi eniten. Olisiko teillä mitään suosituksia tai kommenttia asiasta?

Mistä tietää onko bt kuuloke automaattisesti tunnistuva vai semmoinen joka pitää käydä joka kerta erikseen napauttamassa yhdistä kautta? Voiko joku suositella Sony Ericsson Bluetooth härveliä joka tunnistuu automaattisesti pleikkariin?

No luulisi ainakin, että Sonyn oma bt mikki toimisi moitteetta PS3:n kanssa.

Onko sonyllä oma bluetooth mikki ps3:lle? Kuitenkin nuo sony erkki kuulokkeet vaikka hyvin toimivatkin, eivät aina tue automaattista paritusta. Se kuitenkin imo helpottaa pelaajan elämää jonkun verran, mukavuustekijä katsos. Onko tuo gioteck autopairingia tukeva härpäke? Ei paha hinta play.commista. Niin juu, mute olisi myös hyvä olla laitteessa.

Pakko tulla tähän väliin ja todeta että viimeisimmän kokemuksen perusteella bluetooth mikit ovat niin täyttä roskaa että kiertäkää ne kaukaa ja tyytykää usb mikkeihin.

Tästä on jo aikaa, kun kaverilla pelasin COD4:sta ja siellä suurimmalla osalla oli äänenlaatu aivan perseestä. Kaverikin siihen totesi (hänelläkin on bluetooth mikki mutta osti usb mikin tilalle), että kun käyttää BT mikkiä, niin kuulee kyllä muut hyvin mutta muut kuulevat pelkkiä häiriöääniä, vaimeaa puheääntä, ja ties mitä avaruusääniä koska 90% bluetooth mikeistä ovat täyttä roskaa jotka vaan eivät vielä toimi kunnolla. Ei ainakaan silloin.

Onko asiat nykyään paremmin? Toivottavasti, puolivuotta sitten ainakin oli ongelmia kun servuilla pelaajien mikit paukkuivat ja särisivät :(

Eli pliis, huomioikaa muita pelaajia ja suosikaa USB mikkejä, samalla pääsette akun kesto ongelmista kun ei tarvitse mikkiä latailla ja usb mikitkin ovat halvempia.

Tässä loistava (varmaan paras) headsetti pelikäyttöön(USB): http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=22165

Korjatkaa jos olen väärässä mutta ainakin meikäläiselle jäi traumoja viimeisimmästä kokemuksesta kun lobbyssä ei kuullut muuta kuin outoja ääniä. Ongelmat jatkuivat vaikka servua vaihtoi, eikä ongelma johtunut yksittäisestä mahdollisesti rikki olevasta mikrofonista, koska kaveri totesi että kyseinen ongelma on yksi huomattavimmista sillähetkellä.

Jos on pakko ostaa bluetooth mikki niin ostakaa edes joku kunnollinen eikä mitään nokian handsfree räpeltimiä, ja mielellään sellainen jossa mikrofoni on suun edessä eikä ohimossa.

http://www.nokia.fi/link?cid=EDITORIAL_813143

Minulla on nämä Nokia Bluetooth-stereokuulokkeet BH-503.

Olen käynyt tätä ketjua läpi, mutta miten tällaisen Bluetooth kuulokkeen saa toimimaan PS3:sen kanssa? Eli jotenkin se pitää rekisteröidä koneelle, kiitos jos jaksatte vastata. (huom. valitan, että historiallinen 100s viestini on tällainen Help Me! kysymys).

Olen käynyt tätä ketjua läpi, mutta miten tällaisen Bluetooth kuulokkeen saa toimimaan PS3:sen kanssa? Eli jotenkin se pitää rekisteröidä koneelle, kiitos jos jaksatte vastata.
Ohjeet Bluetooth-laitteiden rekisteröintiin löytyy - yllätys, yllätys - ihan Pleikkarin manuaalista.

Kiitoksia, kiitoksia. Juurikin noin pitkälle olen päässyt, MUTTA Haetaan... Odota hetki. teksti jää ruudulle, 10min. odotuksen jälkeen mitään ei tapahdu.

- Onko mahd. että juuri nuo BT-kuulokkeet eivät toimi.
- Onko jokin sala nappi pleikassa tai kuulokkeissa jota pitää painaa?
- Kuulokkeissa vilkkuu vihreä valo hitaasti eli ne ovat ainakin päällä.

kiitoksia tähänastisesta avusta!

- Onko mahd. että juuri nuo BT-kuulokkeet eivät toimi.
- Onko jokin sala nappi pleikassa tai kuulokkeissa jota pitää painaa?
On tietysti mahdollista, että juuri kyseinen malli ei vaan toimi Pleikan kanssa. Ja yleensä BT-laitteissa on jonkin sortin nappi nimenomaan paritusta varten. Otahan headsetisi ohjekirja kauniiseen käteen ja katso, mitä siellä sanotaan BT-parittelusta.

Ylös Bottom