Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Pakko tulla tähän väliin ja todeta että viimeisimmän kokemuksen perusteella bluetooth mikit ovat niin täyttä roskaa että kiertäkää ne kaukaa ja tyytykää usb mikkeihin.

Tästä on jo aikaa, kun kaverilla pelasin COD4:sta ja siellä suurimmalla osalla oli äänenlaatu aivan perseestä. Kaverikin siihen totesi (hänelläkin on bluetooth mikki mutta osti usb mikin tilalle), että kun käyttää BT mikkiä, niin kuulee kyllä muut hyvin mutta muut kuulevat pelkkiä häiriöääniä, vaimeaa puheääntä, ja ties mitä avaruusääniä koska 90% bluetooth mikeistä ovat täyttä roskaa jotka vaan eivät vielä toimi kunnolla. Ei ainakaan silloin.

Onko asiat nykyään paremmin? Toivottavasti, puolivuotta sitten ainakin oli ongelmia kun servuilla pelaajien mikit paukkuivat ja särisivät :(

Eli pliis, huomioikaa muita pelaajia ja suosikaa USB mikkejä, samalla pääsette akun kesto ongelmista kun ei tarvitse mikkiä latailla ja usb mikitkin ovat halvempia.

Tässä loistava (varmaan paras) headsetti pelikäyttöön(USB): http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=22165

Korjatkaa jos olen väärässä mutta ainakin meikäläiselle jäi traumoja viimeisimmästä kokemuksesta kun lobbyssä ei kuullut muuta kuin outoja ääniä. Ongelmat jatkuivat vaikka servua vaihtoi, eikä ongelma johtunut yksittäisestä mahdollisesti rikki olevasta mikrofonista, koska kaveri totesi että kyseinen ongelma on yksi huomattavimmista sillähetkellä.

Jos on pakko ostaa bluetooth mikki niin ostakaa edes joku kunnollinen eikä mitään nokian handsfree räpeltimiä, ja mielellään sellainen jossa mikrofoni on suun edessä eikä ohimossa.

Hajooko tää helposti? Entä kuinka pitkä johto täs on ?
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Otahan headsetisi ohjekirja kauniiseen käteen ja katso, mitä siellä sanotaan BT-parittelusta.

Joo olen käynyt manuaalia läpi. Vituttaa, että ei jostain syystä suostu rekisteröimään. Ei nuo minun kuulokkeet mitenkään ihmeelliset ole... luulisi, että virta vaan päälle ja sitten pleikan menusta rekisteröimään.

pitänee sitten ostaa pleikan oma headset kun tulee markkinoille. Tänä syksynä??
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

pitänee sitten ostaa pleikan oma headset kun tulee markkinoille. Tänä syksynä??
Ainakin Warhawk-pelin kivijalkakauppaversiossa tulee jonkinlainen "virallinen" headset. Samoin myöhemmin syksyllä ilmestyvän uuden SOCOMin kanssa on paketoitu langaton kuulokemikrofoni.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

myöhemmin syksyllä ilmestyvän uuden SOCOMin kanssa on paketoitu langaton kuulokemikrofoni.

Hyvä tietää ja paino sanalle LANGATON! Minä en lankoihin koske, vaikkakin pleikan langaton netti ei minulla toimi.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Hajooko tää helposti? Entä kuinka pitkä johto täs on ?

ei oo ainakaan meikällä hajonnu, ja johto on kolme metriä. Mulla on näköjään kuitissa merkintä että takuu 6kk, mutta kaveri osti VPD:stä ja se sanoo että sillä on 24kk takuu

käy jopa tästä linkistä ilmi http://www.vpd.fi/product_details.php?p=8817&subid=50&c=132, tosin tuolla se maksaa kympin enemmän. Rupes meikäläistä nyt oikein vituttamaan jos mulla tosiaan on kympin takia puoltoista vuotta vähemmän takuuta. Mutta tosiaan tuskin nämä itestään hajoaa, ehkä joku sanka menee poikki jos sen päälle istuu tai astuu.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

ei oo ainakaan meikällä hajonnu, ja johto on kolme metriä. Mulla on näköjään kuitissa merkintä että takuu 6kk, mutta kaveri osti VPD:stä ja se sanoo että sillä on 24kk takuu

käy jopa tästä linkistä ilmi http://www.vpd.fi/product_details.php?p=8817&subid=50&c=132, tosin tuolla se maksaa kympin enemmän. Rupes meikäläistä nyt oikein vituttamaan jos mulla tosiaan on kympin takia puoltoista vuotta vähemmän takuuta. Mutta tosiaan tuskin nämä itestään hajoaa, ehkä joku sanka menee poikki jos sen päälle istuu tai astuu.

Voiko tossä säätää äänenvoimakkuutta?

Ja muuten sielä verkkokaupassa se postimaksu näytti olevan jtn 6-7e joten ei se haittaa vaikka tuolta vpd:stä tilais
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Mikä olis tällähetkellä halvin vaihtoehto? Siis sellainen joka toimii hyvin????? Sori taidan ostaa tuon virallisen, kun se tulee kauppoihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Onkos mitään tietoa mikä ton hinta on Euroopassa?
Hintaa Euroopassa ei vielä ole julkistettu, mutta vertailua voi ehkä hakea PS3:n Eye-kamerasta, joka maksaa Japanissa 5000 jeniä, kuten myös tuleva headsettikin.
Eli eurohinta lienee noin 40 yksikköä. Tosin mulla oli jokin muistikuva, etta alkuun tuota saa vain yhdessä SOCOMin kanssa ja erillistä laitetta vasta myöhemmin.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Hintaa Euroopassa ei vielä ole julkistettu, mutta vertailua voi ehkä hakea PS3:n Eye-kamerasta, joka maksaa Japanissa 5000 jeniä, kuten myös tuleva headsettikin.
Eli eurohinta lienee noin 40 yksikköä. Tosin mulla oli jokin muistikuva, etta alkuun tuota saa vain yhdessä SOCOMin kanssa ja erillistä laitetta vasta myöhemmin.

Pitää ilmeisesti odotella vaan et saa vähän lisäinfoa tosta...

Jos hinta on kohdillaan niin saattaa jopa mennä ostoon... Sen verran pätevältä vaikuttaa...
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Mistäs saisi ostettua Jabra BT135 Bluetooth headsetin? Itse en löydä mistään. Tai sitten suositelkaa jotain muita tuon tapaisia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Olen harkinnut kyseistä kapistusta, joku kokeillut, onko kannattava investointi?
Pieni vinkki: foorumissa on toiminto nimeltään Etsi tästä ketjusta. Siihen kun tykittää hakusanaksi "giotec*" (tähti perässä on wildcard, eli se osaa etsiä kaikki sanat, joissa on merkkijono giotec edes jossain muodossa), niin löytyy kommentteja.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Sattusko kukaan tietämään, mistä saisi kunnon BT-kuulokkeet (lue: kupit) esim. leffakäyttöön? Tyttöystävä kun yrittää opiskella, niin ei oiken viitsi pelata tai katsoa leffaa lujalla. Itse mikillä en tee oikestaan mitään, mutta jotku kunnon kuulokkeet olisivat kivat. Tai vaihtoehtoisesti jotkut usb-liitännällä, jossa olisi pitkä piuha (yli 1,5m) ja toimii PS3:n kanssa. Kaikki apu ja ehdotukset ovat tervetulleita.
 
Ylös Bottom