Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Ite hain toissa päivänä Gigantista Insmatin HS200 mallisen, hyvin tuntuu toimivan, ja suht. hyvin pysyy korvassakin(mikä on mulla harvinaista). Hintaa oli 29,90e.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Mikä mahtaisi olla tällä hetkellä se halvin vaihtoehto? Onko mitään alle 20 euron?
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Mikä mahtaisi olla tällä hetkellä se halvin vaihtoehto? Onko mitään alle 20 euron?

Nokian BH-101:n möivät 26e:lla minulle kun kovasti tingin Tampereella koskikeskuksen mustassapörssissä. Kävin kiertelemässä muuallakin mutta sieltä itse löysin halvimmalla.

Nokia
BH-101
Toimii hienosti.
Hinta 22-39e


Laitteessa äänenvoimakkuuden säätö. Täysimittaisella (2h) latauksella toiminta-aika on n. 8h. Kantavuus 10m. Ladataan pienipäisellä NOKIAn laturilla (Toimitetaan pakkauksen mukana)
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Pari sivua ketjua luin, joten sori jos tähän vastaus löytyy mutta tietääkö kukaan koska tuo PS3:n virallinen headset julkaistaan ilman peliä? Vai löytyykö se kaupoista?
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Pari sivua ketjua luin, joten sori jos tähän vastaus löytyy mutta tietääkö kukaan koska tuo PS3:n virallinen headset julkaistaan ilman peliä? Vai löytyykö se kaupoista?
Nordisk Filmiltä saamassani julkaisulistassa päivämääräksi on merkitty 26.11. mutta se voi vielä kyllä muuttuakin.
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

niii mut siihen päälle kaikki rahdit ja sun muut, mut tulipahan hankittua tollanen Nokian BH-101 ja skulaa erittäin hyvin. suosittelen jossei halua maksaa paljoo.

No siihenhän nyt ei tule mitään rahteja sun muita päälle...
Mutta hyvä hyvä ko BH-101 toimii.

No voihan kakkendaal! Mä tilasin ton videogamesplussasta ja hintaa oli kymppi enemmän, kerpele.
Tätä katselin itsekkin ja piti oikein hierasta silmiä ko etes aasian suunnalta ei löytyny play:n hinnalla. Nyt vaan odotellaan korjaako ne hintaa ennen julkaisua :(
 
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

MITEN SAA FATALITY HEADSETIN TOIMIMAAN PS3 kanssa? Kiitos jos jaksatte auttaa

tuo äänikortti löytyy.

kiitos sille joka auttaisi.

ANTEEKSI TYHMYYTENI - TÄLLE ONKIN OMA KETJU

Kain on minun vuoden foorumilainen.. kiitos avusta ja fatality wendel tee yksinkertaisempi langaton setti
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

MITEN SAA FATALITY HEADSETIN TOIMIMAAN PS3 kanssa? Kiitos jos jaksatte auttaa

tuo äänikortti löytyy.

kiitos sille joka auttaisi.

ANTEEKSI TYHMYYTENI - TÄLLE ONKIN OMA KETJU

Kain on minun vuoden foorumilainen.. kiitos avusta ja fatality wendel tee yksinkertaisempi langaton setti

Nyt nousee välittömästi pissi päähän kun kerran elämässään hieman kehuja saa :rolleyes:

Mukava kuulla että tuosta ks. ketjusta oli apua ja ilmeisesti sait setin toimimaan?
Jos jotain ongelmia ilmenee niin laita kysymyksesi joko privaviestillä tai suoraan asiaankuuluvaan ketjuun niin autan parhaani mukaan :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Mukava kuulla että tuosta ks. ketjusta oli apua ja ilmeisesti sait setin toimimaan?
Jos jotain ongelmia ilmenee niin laita kysymyksesi joko privaviestillä tai suoraan asiaankuuluvaan ketjuun niin autan parhaani mukaan

joo kiitos avusta, homma toimii. Kyse oli ystävästäni, joka osti juuri Verkkokauppa.comista nuo Fatal1tyn setit. On muuten huvittavaa ettei kaikissa TV:ssä ole H/P eli kuulokkeille pistoketta.

noniin.. nyt sitten itse haluan myös kuulokemikin pelikäyttöön.

-roger
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

joo kiitos avusta, homma toimii. Kyse oli ystävästäni, joka osti juuri Verkkokauppa.comista nuo Fatal1tyn setit. On muuten huvittavaa ettei kaikissa TV:ssä ole H/P eli kuulokkeille pistoketta.

noniin.. nyt sitten itse haluan myös kuulokemikin pelikäyttöön.

-roger

Joo semmosia töllöjä ainakin itse välttelen kuin ruttoa. Ei muuta kun shoppaamaan siitä kuulokkeet sitten :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Itse hommasin sen Logitechin Bluetooth (for PS3) headsetin. En muista nimeä mutta gamestopissa se oli 79eur (ihan liikaa) mutta menin kattomaan onoffista niin hinta olikin 49eur,- joten päätin sen verta uhrata.

Siinä tulee omalaturi tai sit voi ladata pleikan usb piuhalla. Akku tuntuu kestävän suht pitkään ja äänenlaadun saa "kuulemma" kohdilleen. Mikki on herkkä joten mikki on 1 asetuksella.

Tietty tuo on vain sitä keskustelu varten, eli äänet tulee telkkarista mutta itselleni tuo on noin helpompi niin erotan sen puheen muun möykän seasta.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Onko kukaan tilannut tuota virallista PS3 headsettiä? Itse varasin sen Discshopista, mutta ei ole vielä tullut perille. Siksi vaan kyselen, että Discshopin sivujen mukaan julkaisupäivä ei ole muuttunut (26.11), mutta tilausstatus on edelleen "ei toimitettu", joten onko kenelläkään parempaa tietoa onko mikään kauppa saanut vielä sitä? Discshopin asiakaspalveluun lähetin kyllä sähköpostia kysyäkseni siitä, mutta yllättäen sieltä ei ole vastausta tullut.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Onko kukaan tilannut tuota virallista PS3 headsettiä? Itse varasin sen Discshopista, mutta ei ole vielä tullut perille. Siksi vaan kyselen, että Discshopin sivujen mukaan julkaisupäivä ei ole muuttunut (26.11), mutta tilausstatus on edelleen "ei toimitettu", joten onko kenelläkään parempaa tietoa onko mikään kauppa saanut vielä sitä? Discshopin asiakaspalveluun lähetin kyllä sähköpostia kysyäkseni siitä, mutta yllättäen sieltä ei ole vastausta tullut.

Samaa DiscShop näyttää mullekkin..

Jos saat s-postiin vastausta, postaa tänne tai lähetä privaa niin ei mun tarvi ite lähtee soittelee perään...
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Onko kukaan tilannut tuota virallista PS3 headsettiä? Itse varasin sen Discshopista, mutta ei ole vielä tullut perille. Siksi vaan kyselen, että Discshopin sivujen mukaan julkaisupäivä ei ole muuttunut (26.11), mutta tilausstatus on edelleen "ei toimitettu", joten onko kenelläkään parempaa tietoa onko mikään kauppa saanut vielä sitä? Discshopin asiakaspalveluun lähetin kyllä sähköpostia kysyäkseni siitä, mutta yllättäen sieltä ei ole vastausta tullut.
Julkaistiinko tämä siis eilen? Missä muissa Suomalaisissa kaupoissa/verkkokaupoissa noita myydään?

Itseänikin alkoi kiinnostamaan tämä, kun huomasin tänään, kuinka lyhyt tuo Logitechin johto onkaan.
 
Ylös Bottom