Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kojo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 yhteensopivat Bluetooth-kuulokkeet

Täytyy muistaa että myös reitittimen asetuksilla on vaikutusta siihen miten puhe toimii tai ei toimi.

Esim. minulla on nettiasetuksia luodessa, lopussa tulevassa listassa NAT-tyyppinä 2, kun olen laittanut PS3:sen IP:n DMZ-alueelle.
Muutamalla joilla ei BT toimi on NAT3, ja tässä vaiheessa konsoli antaa herjaa että puheyhteydet ei välttämättä toimi kunnolla.

Tarkastakaa myös tämä.

Tässä dokkaria siitä miten DMZ laitetaan Telewellin modeemiin reitittävällä yhteydellä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No mulla ainakin xbox360 live ja puheyhteydet on toimineet moitteetta, en tiedä sitten onko PS3:lla eri asia. Nat on tilassa NAT3, täytyy tänään yrittää säätää tuota, jos vaikka jotain saisi aikaiseksi.

Tarkennusta edelliseen : eli hpv-pv700 Sony Ericsson, toimii mutta sen joutuu käynnistämään XMBssä, ja sitten vasta mentävä peliin sisään. Jos sen katkaisee välissä niin aika hiljasta on,muuten toimii loistavasti. Tänään tuli Motorstormissa varmistettua asia kun aussipoika sai hyvin meikäläisen höpinöistä selvää :) Ainoa miinuspuoli siis että joutuu jo XMBssä käynnistämään tuon kuulokkeen. Ehkä tämä on pelikohtaista, ei voi tietää kun omistaa vain yhden pelin :o

samuel6 sanoi:
Tarkennusta edelliseen : eli hpv-pv700 Sony Ericsson, toimii mutta sen joutuu käynnistämään XMBssä, ja sitten vasta mentävä peliin sisään. Jos sen katkaisee välissä niin aika hiljasta on,muuten toimii loistavasti. Tänään tuli Motorstormissa varmistettua asia kun aussipoika sai hyvin meikäläisen höpinöistä selvää :) Ainoa miinuspuoli siis että joutuu jo XMBssä käynnistämään tuon kuulokkeen. Ehkä tämä on pelikohtaista, ei voi tietää kun omistaa vain yhden pelin :o
Sori taas tyhmyyteni kun kysyn että onks toi ihmeen äksämpee niiku toi aloitus ruutu systeemi jossa valitaan että mitä hjaluu tehrä...Foldata tai mennä spelaamaan?
Nii ku olin vaa lukenu jostain..."aku ankasta:D " että jos siellä jo sen kuuloke systeemin käynnistää ni se yhteys katee ku alkaa lataamaan speliä? En siis tiedä ku ei oo kameraa mut nii mä oli lukenu jostain täältä...:confused:

Timppa78 sanoi:
Sori taas tyhmyyteni kun kysyn että onks toi ihmeen äksämpee niiku toi aloitus ruutu systeemi jossa valitaan että mitä hjaluu tehrä...Foldata tai mennä spelaamaan?
Nii ku olin vaa lukenu jostain..."aku ankasta:D " että jos siellä jo sen kuuloke systeemin käynnistää ni se yhteys katee ku alkaa lataamaan speliä? En siis tiedä ku ei oo kameraa mut nii mä oli lukenu jostain täältä...:confused:

XMB on juurikin se, missä seikkaillaan ennen pelaamista ja foldausta :)
riippuu kuulokkeen mallista, osaa vaatii uudelleen starttia, osa taas ei.

Stikkasin tän threadin, koska tää on varmasti infoa jota porukka tarttee tuon tuostakin.

korjataan sen verran tuota aiemmin postaamani Sony hbh-pv700, että kyllä se toimii vaikka vasta pelin sisälläkin laittaa mikin auki. Motorstormissa on yleisesti mikkiongelmia silloin tällöin, oletin että se johtui bluetooth mikistä mutta eipä taida johtua. Resistancessa toimii erinomaisesti. Negatiivisena puolena bluetooth-mikeistä on sanottavana että jokaisen päivän pelisession jälkeen suosittelen lataamista. Ärsyttävää jos akku pääsee loppumaan kesken pelin.

Merkki :Nokia
Malli: BH-200
Toimii...
Kuulemma kuuluu muille hissukseen..

Oisikos näistä jotain hinta seurantaa mahdollisesti .... kun ei oo mitään mielenkuvaa paljonkos tämmöset kustantaa ..?
:confused: ja kuuluukos tommosesta pikkuriikkisestä korvanapista hyvin/kunnolla ?

samuel6 sanoi:
korjataan sen verran tuota aiemmin postaamani Sony hbh-pv700, että kyllä se toimii vaikka vasta pelin sisälläkin laittaa mikin auki. Motorstormissa on yleisesti mikkiongelmia silloin tällöin, oletin että se johtui bluetooth mikistä mutta eipä taida johtua. Resistancessa toimii erinomaisesti. Negatiivisena puolena bluetooth-mikeistä on sanottavana että jokaisen päivän pelisession jälkeen suosittelen lataamista. Ärsyttävää jos akku pääsee loppumaan kesken pelin.

Eli juuri tässä pelailen kyseisen Bt-kuulokkeen kera, ja hyvin toimii!Kuuluvuus saisi ehkä oli hieman parempi, kun kajarit pauhaa vieressä.. Mutta hintaa oli gigantissa se 39 ekeä. Kuuloke on mielestäni ihan mukava korvassa, hyvännäköinen(jos sillä on merkitystä) ja ihan laadukkaan oloinen. Eli huokea toimiva BT-kuuloke!

ja vielä semmosta että onkos usb-headsettejä olemassa ps3:lle ? muita kuin toi US socomin setti `?

karpaasi sanoi:
Eli juuri tässä pelailen kyseisen Bt-kuulokkeen kera, ja hyvin toimii!Kuuluvuus saisi ehkä oli hieman parempi, kun kajarit pauhaa vieressä.. Mutta hintaa oli gigantissa se 39 ekeä. Kuuloke on mielestäni ihan mukava korvassa, hyvännäköinen(jos sillä on merkitystä) ja ihan laadukkaan oloinen. Eli huokea toimiva BT-kuuloke!

Taitaa olla Motorstormin mikkituki miksi tuntuu hiljaiselta, varohan kun pelaat Resistancea ja jos säädöt on maksimissa, tekee korvaan melkein kipeää :D

samuel6 sanoi:
Taitaa olla Motorstormin mikkituki miksi tuntuu hiljaiselta, varohan kun pelaat Resistancea ja jos säädöt on maksimissa, tekee korvaan melkein kipeää :D
Jeps, huomasin sen tuossa:D Hyvät väännöt oli Motorstormissa. Välillä vaan lagasit meikäläisen silmissä. Söi miestä, kun luulin kiilanneeni sinut jorpakkoon, mutta siellähän vaan kaasuttelit:mad:
Ei tosiaan tahdo toimia tuo voicechat moitteetta MStormissa..

Tuli nyt sitten regattua vartavasten tänne. Hommasin tänään erikson hbh-pv705 bluetoothin ja olen koittanut päästä sitä epätoivoisesti testaamaan MotorStormissa, mutta heikoin tuloksin.
Voiskos joku helppiä... Vaikka ihan chatissä koittamalla.

karpaasi sanoi:
Jeps, huomasin sen tuossa:D Hyvät väännöt oli Motorstormissa. Välillä vaan lagasit meikäläisen silmissä. Söi miestä, kun luulin kiilanneeni sinut jorpakkoon, mutta siellähän vaan kaasuttelit:mad:
Ei tosiaan tahdo toimia tuo voicechat moitteetta MStormissa..

Joo ja mun silmissä sä lagasit.. :D se on ikävä että se välillä tota tekee, yhdessä kisassa yritin niitata DecoderSnakea mutta toinen pomppi edessä kun kumipallo...oli mahdotonta osua! :D

HoaxZed sanoi:
Tuli nyt sitten regattua vartavasten tänne. Hommasin tänään erikson hbh-pv705 bluetoothin ja olen koittanut päästä sitä epätoivoisesti testaamaan MotorStormissa, mutta heikoin tuloksin.
Voiskos joku helppiä... Vaikka ihan chatissä koittamalla.

Eilisen Motorstormin perusteella älä tuomitses kuulokkeita. Äänet toimi peräti ensimmäisen ajon aikana. Sitten serveri päättikin yhtäkkiä etten mä hoastaa enää (meillä ei hoastannu kukaan), tämän jälkeen loppui mikit toimimasta.

Osaako joku sanoa missä mahtaa olla vika kun käytän bluetooth headsettiä niin välillä ohjain sammuu? Kohtuu häiritsevää kun on hektiset resistance sessiot menossa.

Onkohan tämä ps3 oma bluetooth kuuloke hyvän laatunen ?

Ylös Bottom