Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Nyt kun rupesin asiaa miettimään, niin omalla kohdalla tuo äänikortti olisi kätevin :D

Joillekin sopii langalliset ihan hyvin, niissä hyvät puolet esim. ei tarvitse akkua ladata, jotkut vaan haluaa pitää alueensa mahdollisimman langattomana. Jos se käy että langallinen mikki on, se kannattaa suositella, sitä kuitenkin loppupeleissä helpompi käyttää.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Niin, ja ei tuo äänikortti niin paljon maksa, jos en oiskaan siihen tyytyväinen
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Itselläni on ollut ongelmana se että ostin bazoon avalon bt headsetin. Saan kyllä sen toimimaan sheadsettinä mutta en saa siitä itse pelien ääntä ulos. Ilmesesti PS3:sta ei saa audiota ulos ollenkaan?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Heps!

Olenkohan ensimmäinen maailmassa, kun kysyn arvon tietäjät teiltä, että miten PIIP:ssä sonyn oma BT-kuulokemikrofoni sammuu! Olen saanut sellaiseenkin juntturaan koo kapineen, nottei se tee mitään muuta kun ole Discovery mode:ssa sekä sekä jossain ihmeellisessä diskovalosykkeessä. Valot vaihtelee seuraavasti:

telakoituneena ja rekisteröitynä: 2nopee punaista + 1 punainen ja vihreä välähdys ( olis kai =paritus ja akku/epäonnistunut paritus?)

powerista pitkään- korvaan se luritus ja valot välkkyy vuoroin vihr. ja pun.

powerista jälleen pitkään - korvaan lyhyt ja pitkä PIIP- vihreä valo välkkyy about 3.n sek välein.

Muuta se ei sitte suostu tekemäänkään.
Kiveä en kehtais käyttää kun takuutakin on.

ps. Herjaa satunnaisesti XMB:ssä virhekoodia: 80010009

... apua...
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Olenkohan ensimmäinen maailmassa, kun kysyn arvon tietäjät teiltä, että miten PIIP:ssä sonyn oma BT-kuulokemikrofoni sammuu!
Kokeilehan tällaista: sammuta PS3-konsoli ja sen jälkeen paina headsetin power-nappia (se pienempi "neliömäinen" nappula) noin 10 sekuntia. Sen jälkeen headsetin pitäisi olla tyystin sammunut.

Sen jälkeen käynnistä PS3 uudestaan ja yhdistä headset USB-kaapelilla suoraan PS3:een (eli ei sen telakan kautta). Mini-USB-liitin löytyy headsetin päädystä pienen luukun alta. Tämän jälkeen paina headsetin virtanäppäintä (ihan vain hetken).
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

niinhän varmaan kuuluisi... Oon painannu peukalo verillä neliön muotoista nappia, jossa lukee power, kokeillen eri aikoja. Kaikki paritetut värkit sammuksissa ja parituksen poistamisenkin jälkeen. Se ei vain sammu!
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

niinhän varmaan kuuluisi... Oon painannu peukalo verillä neliön muotoista nappia, jossa lukee power, kokeillen eri aikoja.
Onko se headset missään vaiheessa toiminut oikein? Kyllä siitä jossain vaiheessa akku tyhjenee toki, mutta tuo alkaa kuulostaa jo laitevialta. Siinä tapauksessa takuuvaihto on oikea ratkaisu.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

onhan se pelannu. Mahtava oliki. Kytkin sen onnistuneesti pleikkaa, kännyyn sekä koneeseen.

Varmaan se pitää viedä takuuseen. Ei millää jaksa orottaa ohjees mainittua n13pvä, että patteri loppuus.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

[ana];1089167 sanoi:
Mulla oli tuo CoD 4:n aikoihin. Jonkun aikaa se toimi (pari pelikertaa), sitten aina kun mikki oli päällä niin ohjain sammui kesken pelin, valikoissa toimi molemmat samaan aikaan. Ohjain toimi moitteettomasti, kun mikki oli pois päältä. En muista että oliko siinä vielä semmoinen että kun kytkin ohjaimen takaisin päälle niin mikki sammui.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Moro, mistä tuon USB--äänikortin saa? laittaisin itse tuolla systeemillä, kiitos JayAr:in löysin vihdoin vastauksen ;)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Moro, mistä tuon USB--äänikortin saa? laittaisin itse tuolla systeemillä, kiitos JayAr:in löysin vihdoin vastauksen ;)

Muualta saa varmasti, mutta kaikkien rakastamasta verkkokaupasta -> komponentit --> äänikortit --> ulkoiset, ja järjestä hinnan mukaan ja sit valitsemaan. Se halvin on varmaan ihan passeli. (Nopeasti googletin vielä Pixmaniasta 9 euroa, et varmaan yli 20 euroa enempää ei tikusta kannata maksaa)

Joku jolla on tuollainen tai tietää muuten enemmän asiasta voi nyt älähtää, jos joku tietty merkki/malli on todettu toimivaksi ps3:n kanssa. Minulla ei usb-äänikorttia siis ole.

Lisäys: Nämä kaksi viestiä taitavat olla vähän väärässä ketjussa. Ei hirveästi BT-asioita käsitellä. Siirtäiskö joku vaikka "äänikortit ja kuulokkeet"-ketjuun? :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Mistäköhän tuon kaiun poisto löytyy?
Riippuu käytettävästä headsetistä sekä asetuksista. Jos käyttää Sonyn virallista langatonta PS3-headsetiä HQ-tilassa, ei kaiunpoistoasetusta näytetä missään. (Oletettavasti se on päällä HQ-tilassa aina, eikä siihen voi käyttäjä mitenkään vaikuttaa.)
 
Ylös Bottom