Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit
Kiitos kaikesta avustasi, mutta ongelma tosiaan on se, että aina kun valitsen jomman kumman, Nokian tai Turtlen, niin se valitsee automaattisesti syöttö- ja ulostulolaitteeksi sen. Playstation Eye:n kanssa tämä kyseinen setup toimii, mutta käytännön syistä suosisin tuota BT-mikkiä. Kun nyt kerran tuo Turtle Beachien mikki ei toimi, niin saisiko sen jotenkin otettua kokonaan pois pelistä, eli ts. siten, että Pleikkari luulisi että siinä ei olisi mikkiä ollenkaan. Tällöin saisin valituksi pelkän ulostulolaitteen. Mutta saattaahan olla, että tuo asetusjuttu on jotenkin muuttunut, että Pleikkari ei osaakkaan enää ottaa Bluetoothin kautta ääntä ja lähettää sitä sitten USB:n kautta. Tyhmältähän tuo tuntuu, mutta 100% varma olen siitä, että ennen kuin menin turhaa koskemaan asetuksiin, niin siellä luki syöttölaite: Nokia, ulostulolaite: Turtle Beach USB Headset. Mulla alkaa ainakin tässä vaiheessa loppua niksit. Turtle Beachejä en myöskään lähetä takuuseen Kanadaan asti. Voisiko joku, joka omistaa tällaisen usb-headset systeemin ja bluetooth-mikin kokeilla onnistuuko laittamaan sisääntuloon bluetooth ja ulostuloon usb? Kaikki apu otetaan vastaan.
E: IHME ON TAPAHTUNUT! Käynnistin PS3:n pitämällä virtanappia pohjassa, joka siis resetoi video- ja audioasetukset. Menin suoraan lisälaiteasetuksiin, valitsin sisääntuloon Nokian ja ihme kumma se antoi valita ulostuloon Turtle Beachit vaihtamatta toista. En tiedä vaikuttiko asiaan se, että ääni tuli resetoimisen takia TV:stä HDMI:n kautta. Mielestäni olin kokeillut tätä aikaisemmin. Onneksi sain kuitenkin toimimaan. Kiitos avusta!