Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit


No yritä näillä asetuksilla:
Syöttölaite: Nokia
Ulostulolaite: Oletusjärjestelmälaite

Noilla pitäis toimia...

Ja siis älä laita sitä turtlen mikkijohtoa kiinni. Se saattaa aiheuttaa kyseisen sekaannuksen.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

No yritä näillä asetuksilla:
Syöttölaite: Nokia
Ulostulolaite: Oletusjärjestelmälaite

Noilla pitäis toimia...

Ja siis älä laita sitä turtlen mikkijohtoa kiinni. Se saattaa aiheuttaa kyseisen sekaannuksen.
Joo tuo periaatteessa toimii, mutta ongelmaksi muodostuu silloin chat-äänien hiljaisuus. Ja kun chat-äänet tulevat noilla sinun asetuksillasi peliäänien kanssa, niin Turtle Beachien chat-volumensääntö ei onnistu. Tämän takia ainoa toimiva ratkaisu minun kohdallani olisi saada ulostulolaitteeksi tuo Turtle Beach USB Headset. USB:tä en voi ottaa irti, koska siitä itse laite ottaa virtansa.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Joo tuo periaatteessa toimii, mutta ongelmaksi muodostuu silloin chat-äänien hiljaisuus. Ja kun chat-äänet tulevat noilla sinun asetuksillasi peliäänien kanssa, niin Turtle Beachien chat-volumensääntö ei onnistu. Tämän takia ainoa toimiva ratkaisu minun kohdallani olisi saada ulostulolaitteeksi tuo Turtle Beach USB Headset. USB:tä en voi ottaa irti, koska siitä itse laite ottaa virtansa.

PS3 tallentaa muistiinsa kaikki siihen liitetyt laitteet ja ne voi asettaa käyttöön ilman, että laite on edes kiinni, joten tee näin:
1. Ota Turtlen USB pois pleikasta ja sammuta nokia
2. Aseta nyt ulostulolaitteeksi se Turtle ja syöttölaitteeksi nokia ja tallenna
3. Laita nyt turtlen USB takaisin kiinni pleikkaan ja käynnistä nokia

Toivottavasti toimii...
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Kiitos kaikesta avustasi, mutta ongelma tosiaan on se, että aina kun valitsen jomman kumman, Nokian tai Turtlen, niin se valitsee automaattisesti syöttö- ja ulostulolaitteeksi sen. Playstation Eye:n kanssa tämä kyseinen setup toimii, mutta käytännön syistä suosisin tuota BT-mikkiä. Kun nyt kerran tuo Turtle Beachien mikki ei toimi, niin saisiko sen jotenkin otettua kokonaan pois pelistä, eli ts. siten, että Pleikkari luulisi että siinä ei olisi mikkiä ollenkaan. Tällöin saisin valituksi pelkän ulostulolaitteen. Mutta saattaahan olla, että tuo asetusjuttu on jotenkin muuttunut, että Pleikkari ei osaakkaan enää ottaa Bluetoothin kautta ääntä ja lähettää sitä sitten USB:n kautta. Tyhmältähän tuo tuntuu, mutta 100% varma olen siitä, että ennen kuin menin turhaa koskemaan asetuksiin, niin siellä luki syöttölaite: Nokia, ulostulolaite: Turtle Beach USB Headset. Mulla alkaa ainakin tässä vaiheessa loppua niksit. Turtle Beachejä en myöskään lähetä takuuseen Kanadaan asti. Voisiko joku, joka omistaa tällaisen usb-headset systeemin ja bluetooth-mikin kokeilla onnistuuko laittamaan sisääntuloon bluetooth ja ulostuloon usb? Kaikki apu otetaan vastaan.

E: IHME ON TAPAHTUNUT! Käynnistin PS3:n pitämällä virtanappia pohjassa, joka siis resetoi video- ja audioasetukset. Menin suoraan lisälaiteasetuksiin, valitsin sisääntuloon Nokian ja ihme kumma se antoi valita ulostuloon Turtle Beachit vaihtamatta toista. En tiedä vaikuttiko asiaan se, että ääni tuli resetoimisen takia TV:stä HDMI:n kautta. Mielestäni olin kokeillut tätä aikaisemmin. Onneksi sain kuitenkin toimimaan. Kiitos avusta!
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

E: IHME ON TAPAHTUNUT! Käynnistin PS3:n pitämällä virtanappia pohjassa, joka siis resetoi video- ja audioasetukset. Menin suoraan lisälaiteasetuksiin, valitsin sisääntuloon Nokian ja ihme kumma se antoi valita ulostuloon Turtle Beachit vaihtamatta toista. En tiedä vaikuttiko asiaan se, että ääni tuli resetoimisen takia TV:stä HDMI:n kautta. Mielestäni olin kokeillut tätä aikaisemmin. Onneksi sain kuitenkin toimimaan. Kiitos avusta!

Ihme tapahtui, koska äänen moniulostulo meni päälle.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Ok eli uusi käyttäjä täällä. Ensiksi iso kiitos ohjeista liittyen juurikin tähän mikrofoni-kuuloke-kaikkiäänetsamasta hommaan :)

Tällänen tuli sitte hankittua tuossa: Sennheiser PC 333D G4ME kuulokemikrofoni | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com

Tämä mukana tullut usb äänikortti ajaa asiansa juuri niinkuin ilmeisesti muutkin toimivat tekevät. Ainut asia tässä nyt mietityttää, oliko ostoksessa järkeä? Voinkohan ps3:n kautta päästä edes nauttimaan noista 7.1 äänistä? Tai mistä voin varmistaa että edes 5.1 äänet ovat käytössä? Kuulokkeet ovat siis kiinni suoraan telkkarin kuulokeliitännässä ja palikka pleikkarissa jonka kautta mikki toimii moitteettomasti(juuri Codin zombie mättöä englesmannien kans 3h takana :D). Eli äänethän tulevat televisioon Hdmi kautta, josta ääneneulostuloasetuksissa voi valita eri taajuuksia jne. Sieltä olen räpsinyt about kaikki päälle 7.1 surroundiin asti. Olis vaan jännä tietää voiskos tämän jotenki jostain varmistaa? Tai mistä saisin nuo oikeat asetukset jotka mun kuuluis pistää? Automaattisesti pleikkari valitsee vaan nämä pari optiota siitä, eli manuaalina joutuu kytkemään nuo 5.1 jne.

Sekavaa tekstiä tiedän :p Eli perimmäinen kysymys: Voinko hyödyntää suht tyyriiden kuulokkeiden ominaisuuksia pleikkarikäytössä näillä varusteilla mitä mulla on, vai vieläkö jotain vahvistinta pitäis hommailla? Jos pitää nii ehdotelkaa toki jotain hinta/laatu suhteeltaan sopivia vehkeitä.


Ps. 3.7 päivitys tuntui jotenki parantavan tuota toimivuutta/äänenlaatua. Ehkä vain kuvittelen? Mistään en löytänyt listaa joka ois kertonut mitä kaikkea tuo päivitys nyt koski.​
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Voinkohan ps3:n kautta päästä edes nauttimaan noista 7.1 äänistä?
Et ainakaan toistaiseksi. Aitoja 5.1/7.1-ääniä saa käytännössä vain aidoilla kauittimilla.

Tai mistä voin varmistaa että edes 5.1 äänet ovat käytössä? Kuulokkeet ovat siis kiinni suoraan telkkarin kuulokeliitännässä ja palikka pleikkarissa jonka kautta mikki toimii moitteettomasti(juuri Codin zombie mättöä englesmannien kans 3h takana :D).
Jos käytössä on pelkkä telkkari, eikä se osaa itse kertoa käytettyä audioformaattia, sitä ei voi tietää sitten oikeastaan mistään. Mutta koska käytät telkkarin kuulokeliitäntää, tulee sieltä joka tapauksessa korkeintaan tavallista stereoääntä. Minkäänlaista monikanavaääntä sitä kautta ei saa yhtään millekään laitteelle.

Tai mistä saisin nuo oikeat asetukset jotka mun kuuluis pistää? Automaattisesti pleikkari valitsee vaan nämä pari optiota siitä, eli manuaalina joutuu kytkemään nuo 5.1 jne.
Luota siihen Pleikkarin automaattisen tunnistukseen. Koska käytössäsi ei ole aitoa monikanavaäänijärjestelmää, voi joissain peleissä jäädä osa äänistä kuulumatta tai pahimmillaan ei kuulu yhtään mitään.

Voinko hyödyntää suht tyyriiden kuulokkeiden ominaisuuksia pleikkarikäytössä näillä varusteilla mitä mulla on, vai vieläkö jotain vahvistinta pitäis hommailla?
Jos haluat peliäänetkin nimenomaan niiden kuulokkeiden kautta, et tarvitse enempää vermeitä.

Mistään en löytänyt listaa joka ois kertonut mitä kaikkea tuo päivitys nyt koski.
Tiedot v3.70-käyttöjärjestelmäpäivityksen tuomista muutoksista löydät täältä.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Et ainakaan toistaiseksi. Aitoja 5.1/7.1-ääniä saa käytännössä vain aidoilla kauittimilla.

Jos haluat peliäänetkin nimenomaan niiden kuulokkeiden kautta, et tarvitse enempää vermeitä.

Eli summasummarum ostin aivan ylimitoitetut kuulokkeet? :p Millä tahansa halvemmilla paskoilla oisin voinut saada samat askeltenäänet yhtä tarkasti jne?
Toisaalta voihan näitä käyttää pc:llä, jolla tulee kyllä tosi harvoin pelailtua.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Eli summasummarum ostin aivan ylimitoitetut kuulokkeet? :p Millä tahansa halvemmilla paskoilla oisin voinut saada samat askeltenäänet yhtä tarkasti jne?
Varmasti halvempiakin vaihtoehtoja olisi löytynyt, mutta ajattele niin, että olet ostanut kokonaisuudeltaan laadukkaat kuulokkeet. Ja voihan olla, että tulevaisuudessa PS3 tukee monikanavaääniä myös muidenkin (kuin Sonyn omien 7.1-kuulokemikrofonien) USB-äänikorttien kautta, jolloin ostoksesi muuttuu kertaheitolla hyödyllisemmäksi.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Varmasti halvempiakin vaihtoehtoja olisi löytynyt, mutta ajattele niin, että olet ostanut kokonaisuudeltaan laadukkaat kuulokkeet. Ja voihan olla, että tulevaisuudessa PS3 tukee monikanavaääniä myös muidenkin (kuin Sonyn omien 7.1-kuulokemikrofonien) USB-äänikorttien kautta, jolloin ostoksesi muuttuu kertaheitolla hyödyllisemmäksi.

Näin ajattelin asian ottaakkin :) Crossmifingers jne. Enkä toisaalta enää jaksa ruveta tuohon vaihto ja palautus rumbaan. Näillekkin lupasivat 7päivän palautuksen jos ei tuekkaan ps3 näitä(Verkkokauppa). Gigantin mulkut taas eivät voineet palauttaa mun rahoja suoraan käteisenä koska "luottokunta on käskenyt palauttaa rahat niinkuin ne on veloitettukkin". Eli mun visa electronilta veloitettiin rahat (jotku pilipali 30e headset, siis aikaa ennenku luin koko foorumia ostin) heti, mutta palautus kestää ainakin sen 2pv...Imo minusta rahoja ei palautettu niinkuin maksoin ne, eli välittömästi.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Ainaku käytän tuota kuulokemikkii saan hirveen päänsäryn! :(
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat

Eli Sonylta on tulossa markkinoille oma bluetooth-kuulokemikrofoni, syyskuussa jenkkeihin, onko niin että noista sitten kuulee peliäänet ja voi kommuunikoida muiden kans ilman mitään muita virityksiä toisinsanoen täytellinen paketti? Onko Euroopan markkinoista vielä mitään varmaa tai hinnastakaan? Us 99 dollaria näyttäs olevan joten ei varmaan mitkään älyttömän kalliit sitten kun Suomestakin saa.. Jouluna? Ainakaan verkkokaupassa ei näitä voi vielä ennakkotilata jos edes siten niitä alkavat kaupata. Luulisi kyllä olevan kysyntää toimivalla paketilla.

Nimimerkillä sennheiserin kuuloke+äänikortti viritys ädläys ei vaan toimi, kuuluu hiljaa, muut ei kuule, kyllästynny johtorumbaan jne. joten uudet tulisi tarpeeseen.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat

Onko Euroopan markkinoista vielä mitään varmaa tai hinnastakaan?
Valitettavasti ei. Jenkkimarkkinoille tuli jo aikoja sitten uusi versio ihan perinteisestä langattomasta headsetistä, mutta sitäkään ei ole taidettu Euroopassa edelleenkään nähdä. Vaikea ymmärtää, miksi Sony ei tarjoa joitain tuotteitaan P-Amerikan ulkopuolella.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Pesre kun en huomannut jo edelliseen lisätä.. Jos tätä uutta Sonyn kuulokemikrofooni-vehettä ei tule tai tulee 'joskus' Eurooppaan niiiiiin miten onnistuisi jos tilaa jenkkilästä nyt jo ens kuussa, toimiiko vehje sitten näissä meidän europleikkareissa? Vaatimuksena en ole muuta nähnyt kuin että pitää olla se 3.70 päivitys koneessa. Ois niin mukava saada luurit jotka toimii ja vielä ilman piuhoja. Tuleehan tuohon maholliset tullit ja alvit mutta olisi sitten siinä 100 euron kieppeillä siis hinta jos 99 dollariin myyvät.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Jos tätä uutta Sonyn kuulokemikrofooni-vehettä ei tule tai tulee 'joskus' Eurooppaan niiiiiin miten onnistuisi jos tilaa jenkkilästä nyt jo ens kuussa, toimiiko vehje sitten näissä meidän europleikkareissa? Vaatimuksena en ole muuta nähnyt kuin että pitää olla se 3.70 päivitys koneessa. Ois niin mukava saada luurit jotka toimii ja vielä ilman piuhoja. Tuleehan tuohon maholliset tullit ja alvit mutta olisi sitten siinä 100 euron kieppeillä siis hinta jos 99 dollariin myyvät.

Kyllä ne toimii europleikkareissa ihan samalla tavalla kuin jenkkiläisissäkin. Ja juurikin samalla tavalla ajattelin itsekin toimia, eli tilata P-Amerikasta, tarkemmin sanottuna täältä.

Tietääkö joku minkähän verran tullimaksua noista joutuu sit maksamaan, jotain 20% mynntihinnasta?

Edit. Tilattu!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Jaa nakkasit jo tilauksen menemään! Jos minä mistään tiedän niin tuohon 99iin tulee alvi sen 23 pinnaa ja sitten tullaus joka viihde-elektroniikassa vois olla 10-15 pinnaa ja vielä toimituskulut niin eiköhän se näillä dollarin kursseilla kuitenkin jää siihen sadan euron pintaan.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Jaa nakkasit jo tilauksen menemään! Jos minä mistään tiedän niin tuohon 99iin tulee alvi sen 23 pinnaa ja sitten tullaus joka viihde-elektroniikassa vois olla 10-15 pinnaa ja vielä toimituskulut niin eiköhän se näillä dollarin kursseilla kuitenkin jää siihen sadan euron pintaan.

Elikkä luurien hinta oli VG+:sassa 99 CAD, joka on n. 71 €. Siihen päälle postikulut, jotka oli 5,64, eli visalta veloitettiin vähän päälle 76€. Jos tohon tulee vielä päälle 30 pinnaa veroja ja tullausta, niin alle sataseen mennään. Kannattaa joka tapauksessa, varsinkin jos noita ei rapakon tälle puolelle ole vielä tämän vuoden puolella tulossakaan.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Itse tilasin tuolta cdon.com sivustolta PlayStation 3 oman kuulokemikrofonin. Hyvin toimii ja äänenlaatukin hyvä. :D
Testattu peleissä Battlefield Bad Company 2 ja Crysis 2

Merkki: Sony
Malli: Ps3 wireless Bluetooth Headset
Hinta: 38e postikulujen kanssa
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat Bluetooth-kuulokemikrofonit

Hong Kongista saapui viimeviikolla uudempiversio Ps3 headsetistä vanhemman rikkoutuneen tilalle. Hyvin tuntuu toimivan ja istuvuus omaan päähän on parempi kuin vanhassa. Toimitus oli nopeaa, 12.8 lähetetty ja 18.8 oli saapumisilmoitus tullut kotiin.

Merkki: Sony
Malli: Ps3 wireless bluetooth headset 2.0
Hinta: 38e postikulujen kanssa
 
Ylös Bottom