Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olisitko niin ystävällinen että heittäsit vinkin että mistä ja minkälainen kuulokehärveli pitäs ostaa että saan homman toimimaan halutulla tavalla?! -Kiitos-
Olisitko niin ystävällinen että heittäsit vinkin että mistä ja minkälainen kuulokehärveli pitäs ostaa että saan homman toimimaan halutulla tavalla?! -Kiitos-
Jeps, eli tartten noi "normi" kuulokkeet ja siihen sen adapterin. Mistähän sellaisen löytäisi? Kun ei toi Delta Sinvoicen linkki enää toiminut..
Nyt kysyn yksinkertaista asiaa: Mistä voisi ostaa semmoisen äänikortin, että saisin fatal1tyt kiinni pleikkariin, ja että peliäänet ja chat äänet tulisi sieltä?
Niin siis en ole jaksanut koko aihetta lukea. Eli miten saan PELIÄÄNET ulos nyt tuosta, tuolla Fatal1tyllä? Mikkiä en vielä tarvi.
Juu... Eli äänikorttia hommaamaan -.- paljokohan siihenkin menee rahaa?
olin tänää kattelemassa tätä head settiä, nii mistä löytys suht. halvalla ja hyvä USB äänikortti? ku tuolla paikallisessa prismassa maksoi joku usb äänikortti 49,09€ nii en iha ostanu se oli jotain creative sarjaa... niin, ja tuleehan sitten peliäänet ja muiden puhe siitä mikistä? nuupi kysymys mut oli pakko. ettei se puhe tule TV:stä ulos?
onko tuo vahvistin se USB äänikorrti? vai mitäh muuten meni ihan oikein eli mitä kaikkee siihen pitää ostaa,jotta kuulen pelin sisäisen chat keskustelun mikistä + pystyn itse puhumaan sen mikin kautta.
onko tuo vahvistin se USB äänikorrti? vai mitäh muuten meni ihan oikein eli mitä kaikkee siihen pitää ostaa,jotta kuulen pelin sisäisen chat keskustelun mikistä + pystyn itse puhumaan sen mikin kautta.