Routa
Well-Known Member
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit
Itse ostin tämän äänikortin. Ja hyvin on toiminut.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli tämmönen härpäke vastaan. DealExtreme: $3.40 USB Sound Adapter
Onko kenelläkään tietoa että toimiiko ihan moitteettomasti? Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista!
Tuotteen kommenteissa lukee, että pitäisi toimia. Hintaa on posteineen 2,20€, joten ei siinä nyt juuri ehdi takkiin tulla vaikkei toimisikaan. Veikkaisin, että käytännössä mikä tahansa USB-äänikortti pelaa jos se ei vaadi ajureita.
EDIT: Tuli tilattua tuollainen ihan testin vuoksi kun piti tilata muutakin Dealextremestä. Nyt tuon hinta on tuolla $3,14, joten hintaa jäi kaikki 2,19€ posteineen. Ilmoittelen toiminnasta kunhan saan vehkeen.
Jokos tämän sait?
Tuli tämmönen härpäke vastaan. DealExtreme: $3.40 USB Sound Adapter
Onko kenelläkään tietoa että toimiiko ihan moitteettomasti? Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista!
Testasin laitetta Plantronics GameCOM 1 -headsetillä ja ah tuota autuutta. Hyvin pelaa.
Itse aion koestaa äänipalikkaa Xboxin MW2-headsetillä, pitää vain tehdä välijohto jolla erottaa kuuloke ja mikki.
Eikö yksinkertaisempaa olisi ostaa tällainen.. Vai aioitko todellakin kuunnella peliäänet myös tuon monokuulokkeen läpi?
BT-mikki ei oikein sovi kuulokkeiden kanssa korville. Peliäänet normikuulokkeista ja voicet sitten tuosta mononapista joka on korvassa. Saa samalla voicelle oman voluumisäädön.
Creative Fatal1ty Gaming Headset
1) Jos nuo kuullokkeet ostaa ne tukee PS3/PC? right?
2)PC:llä kuuluu kuulokkeista puhe ja peliäänet? right?
mutta miksi tuohon pitäisi ostaa tuo USB äänikortti? Se oli ainoa asia joka jäi vaivaamaan minua? Saako sillä myös peliäänet kuulokkeisiin ettei kuulu TV sisäisistä kaiuttimista?
Mitäs tuolla tarkoitat? Pitää varoa etten osta USB vai että kannattaa ostaa sellaiset?1. Toimii, mutta muista ostaa 3,5mm plugilla olevat kuulokkeet, että saat ne telkkariin ja tuohon usb äänikorttiin kiinni. Näitä saa usbinakin(näin olin katsovani, vai oliko joku versio 2 kuulokkeista?)
Mitäs tuolla tarkoitat? Pitää varoa etten osta USB vai että kannattaa ostaa sellaiset?
Välillä on vaikea saada puheesta selvää, jos muuta melua on pelissä paljon.