Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Aattelin täs aihees kysyä vaikken PS3:n kans tätä headsettiä käytä.

Elikkäs kaveri valitti, että sen ääni kaikuu ja sitten kun pelataan niin se kuulee myös mun peliäänet, joten kysymys on että onko tää vika vaan mun kuulokkeis vai onko muilla samanlaista ongelmaa?

Vähän kyllä ihmettelin tuota koska jos otan kuulokkeet pois päästä niin en kuule ku ihan pienen äänen, joten sais olla aika herkkä mikki että ottais sen äänen.
Kokeelimpa tuos sitte laittaa musiikkia soimaan kuulokkeista ja nauhotin samalla. Sitten kun kuuntelin pätkän niin kuulu yllättävän hyvin se musiikki.

Itte sillä kaverilla on jokku kympin halppiskuulokkeet enkä mä kuule mitään muuta ku sen puheen, joten musta tuntuu että nää mun Fatal1tyt on vialliset.

Kokeile tiputtamalla PS3:n lisälaiteasetuksista mikkivoluumin tason kolmoselle. Eli millä koneella nyt kuulokkeita käytätkään niin tiputa äänenvoimakkuus. Ei siis itse luureista. Toinen mikä aiheuttaa mikkihäiriöitä on jos pitää mikkiä liian lähellä suuta.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Kokeile tiputtamalla PS3:n lisälaiteasetuksista mikkivoluumin tason kolmoselle. Eli millä koneella nyt kuulokkeita käytätkään niin tiputa äänenvoimakkuus. Ei siis itse luureista. Toinen mikä aiheuttaa mikkihäiriöitä on jos pitää mikkiä liian lähellä suuta.

Tietokoneella käytän ja oon kokeellu tiputtaa mikin voluumia mutta sitte mun ääni on menny niin hiljaselle, ettei kuulu. Ja eikai se, että kaverit kuulee oman äänensä, siitä johdu että mulla on mikki liian lähellä suuta?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Tietokoneella käytän ja oon kokeellu tiputtaa mikin voluumia mutta sitte mun ääni on menny niin hiljaselle, ettei kuulu. Ja eikai se, että kaverit kuulee oman äänensä, siitä johdu että mulla on mikki liian lähellä suuta?

Ah, ei tietenkään. Sorry tuli pieni lukihäiriö :p Valitettavasti sitten en osaa sanoa mistä voisi johtua. Mahdollisesti maanantaikappalemikki kyseessä sitten. Tuota omanäänen kaikua tulee kyllä vastaan aina joskus mikä on melkoisen mystistä. Voisiko syy olla pelikohtainen? Oletteko kokeilleet useiden pelien kanssa miten pelaa?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Ah, ei tietenkään. Sorry tuli pieni lukihäiriö :p Valitettavasti sitten en osaa sanoa mistä voisi johtua. Mahdollisesti maanantaikappalemikki kyseessä sitten. Tuota omanäänen kaikua tulee kyllä vastaan aina joskus mikä on melkoisen mystistä. Voisiko syy olla pelikohtainen? Oletteko kokeilleet useiden pelien kanssa miten pelaa?

Ihan Skypen välityksellä ollaan puhuttu ja vähä tuntuu, ettei se siitä johdu, koska silloon ku äänitin mikillä samalla ku kuuntelin musiikkia, niin se musiikki kuului siinä äänittees.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

http://www.pixmania.com/fi/fi/3849499/art/power-star/ulkoinen-aanikortti-usb-c.html

Moro, käykö tämmönen? ei noita euron äänikortteja saanu visalla tilattua niin pakko jotain keksiä ja verkkokaupassa ei halpoja ole ainakaan nyt tarjolla.Sennheiserin hetsetti 3.5 plug-inillä siis löytyy jo. Kiitos neuvoista.

Pitäisi toimia ja jos nyt niin ikävästi kävisi ettei toimisi, ei rahallinen menetys ole ( minun mielestäni ainakaan ) kovin paha. Ota riski ja kokeile ja kerro sitten tänne miten kävi :)
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

@ Sami_: Ookkoh kokeellu, notta onk' se mikki kunnolla tilahnaasa? Ja koita säätää pleikkarin asetuksista sitä mikin voluumea, jos se 5 on liika herkkä ja 4 mykkä niin epäälisin jonkilaasta kostetushäiriötä suun ja pleisteissönin välis, hetsetis tai sitte johoroos. Hytkyttele ja rytkyttele kaikkia liitoksia jos sattuus olla jotaki niis, mulla on pari 3,5mm stereoplugia kulahtanu niin notta ei oo enää yhyristäny kunnolla. Ja vuasia vanhat laadukkaat liittimet on viäläki parempia ku uuret kiinalaaset, soon se klopalisaatio tullu tännekki jo.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Tuli juuri jouluksi äänikortit DealExtremestä ja sain Xboxin MW2-mikin pelittään jakokaapelilla erinomaisesti pleikan kanssa. Nyt on volume-säätö ja mikki-mute suoraan käden ulottuvilla jos heliumit alkaa huutaan korvaan. Mikki ottaa hieman kohinaa, johtunee äänikortin laadusta, mutta muiden ääni kuuluu häiriöttömänä ja kohinattomana kuulokkeesta. Suosittelen.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Täällä kun puhutaan noista headseteistä nii aattelin vaan kysyä et jos jollekin täällä on tutut semmoset ku Sharkoon x tatic digital. Ku mulla on semmoset ja ne toimi hyvin, kunnes olin pari päivää poissa ja broidi oli käyny niitä koittaa ja ne on nyt menny tavallaan lukkoon. Eli ongelma on se että se sub kaiutin on nyt maksimi voluumillä eikä sitä saa enää millään säädettyä. Kaikkia niitä muita kaiuttimia voi säätää mutta jos sitä sub kaiutinta koittaa säätää se ei reagoi ollenkaan se sub kaiutin ja sen jälkeen kun on kerran painanut sitä sub nappia niin niitä muita kaiuttimia ei voi enää säätää enne kuin on vetänyt virtapiuhan pois ja laittanut uudelleen pääle.
Ois mahtava juttu jos joku osais auttaa! (en kyllä tiedä että tuliko tää viesti oikeeseen paikkaan)
Ja vielä sen lisään että pelottaa että jos jatkan pelaamista tolla lailla että se sub on täysillä niin että ne menee rikki ne setit ja makso kuitenki 130€ ni se ei paljoo naurattais... Mut kiitos jo valmiiks!!
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Tietääkö joku täällä nosita Sharkoon X Tatic digital kuulokkeista?? ku mulla on se sub kaiutin menny jumiin jotenki ni ois kiva jos sais sen toimii ku ne on noin 1vko vanhat.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Juu kiitos tosta mutta sieltä ei kyllä valitettavasti nyt löytynyt etsimäni! kiitos kuitenkin vaivannäöstä yritän saada nyt noista tietoa enne kuin joudun vielä palauttamaan ne prkl! laittakaa heti viestiä jos tiedätte jotain kiitos!! :D
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

onks tämä hyvä USB ääni kortti sitten että sais mikinki toimiin e-ville | USB äänikortti adapteri 7.1CH
vai minkäsmoinen kantsii ottaa.

Yleensä lähes äänikortti kuin äänikortti toimii jos se ei vaadi ajureita, mutta mitään 7.1 ääntähän ei saa ulos tuosta PS3:n USB-paikasta. Se riippuu sitten tuosta äänikortista, että miten se toimii muilla äänillä. Periaatteessa tuon kanssa voi olla jopa riski, että se on "liian monipuolinen", eikä toimi. Itse en välttämättä tuota uskaltaisi tilata ilman, että tietäisi etukäteen, että se varmasti toimii.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Onkos muuten muilla ollut sellaista onkelmaa, kun mulla, elikkäs kun pistän volyymin XMB:stä vitoselle niin silti kaikki aina valittelevat että puhun liian hiljaa, ongelma ratkeaa ainoastaan sillä, että pistän mikin alahuulen päälle... Siis melkein suuhun, ja toi mua just ärsyttää ja kun illalla kun täällä koisataan, niin ei oikein voi huutaakkaan, että muut kuulevat :(
 
Ylös Bottom