DarkShadow
Well-Known Member
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit
Kokeile tiputtamalla PS3:n lisälaiteasetuksista mikkivoluumin tason kolmoselle. Eli millä koneella nyt kuulokkeita käytätkään niin tiputa äänenvoimakkuus. Ei siis itse luureista. Toinen mikä aiheuttaa mikkihäiriöitä on jos pitää mikkiä liian lähellä suuta.
Aattelin täs aihees kysyä vaikken PS3:n kans tätä headsettiä käytä.
Elikkäs kaveri valitti, että sen ääni kaikuu ja sitten kun pelataan niin se kuulee myös mun peliäänet, joten kysymys on että onko tää vika vaan mun kuulokkeis vai onko muilla samanlaista ongelmaa?
Vähän kyllä ihmettelin tuota koska jos otan kuulokkeet pois päästä niin en kuule ku ihan pienen äänen, joten sais olla aika herkkä mikki että ottais sen äänen.
Kokeelimpa tuos sitte laittaa musiikkia soimaan kuulokkeista ja nauhotin samalla. Sitten kun kuuntelin pätkän niin kuulu yllättävän hyvin se musiikki.
Itte sillä kaverilla on jokku kympin halppiskuulokkeet enkä mä kuule mitään muuta ku sen puheen, joten musta tuntuu että nää mun Fatal1tyt on vialliset.
Kokeile tiputtamalla PS3:n lisälaiteasetuksista mikkivoluumin tason kolmoselle. Eli millä koneella nyt kuulokkeita käytätkään niin tiputa äänenvoimakkuus. Ei siis itse luureista. Toinen mikä aiheuttaa mikkihäiriöitä on jos pitää mikkiä liian lähellä suuta.