Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Tuntuu vain noiden HD555 saatavuus olevan heikkoa tai ainakaan omat puusilmäni eivät huomanneet nettikauppaa, josta mokomat saisi järkevällä toimitusajalla.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Pidän paidan kauluksessa. On minustas herkempi kuin sonyn oma bluetooth mikki johonka sain suunnilleen huutaa että mittari värähti :D Pitää testata jonkin kanssa tuota mikkiä että miltä se sen mielestä kuulostaa.
Mutta eikös tohon mee aika helposti kaikki mölyt taustalta?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Itse en pelaa taustamelussa mutta kyllähän siihen varmaan muiden puheet kuuluu jos huoneessa on muita. Sekä aikas harvoin mikkiä tulee käytettyä, niin asiansa aja hyvin :)
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

tarviikos tohon Creative Fatal1ty Gaming Headset mitenkovasti huuta että kuuluu ja kuuluko selvästi?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

tarviikos tohon Creative Fatal1ty Gaming Headset mitenkovasti huuta että kuuluu ja kuuluko selvästi?

Ei tarvi huutaa. Hiljaa puhumallakin kyllä kuuluu hyvin ja selvästi kuuluu ellei kuulossa ole vikaa.
 
headsetti pelittämään

Meikällä lojuu tossa pöydällä joku creativen fatal1ty headsetti (ei usb) ja muistan joskus jostain lukeneeni että usb-adapterin kun hommaa väliin niin sais pelittämään pleikkarillakin. Eli tämän threadin agendanahan on ottaa vastaan vinkkejä notta mistä moisen saisi mahdollisimman halvalla. Amazonista olis irronnu halvalla mutta ei jostain syystä suostu lähettämään Suomeen. Itse olen löytänyt Suomesta vain jotain 30 euron vekottimia mutta sitten ois jo melkein sama ostaa uus usb-setti kokonaan. Joten... ?
 
Vastaus: headsetti pelittämään

Meikällä lojuu tossa pöydällä joku creativen fatal1ty headsetti (ei usb) ja muistan joskus jostain lukeneeni että usb-adapterin kun hommaa väliin niin sais pelittämään pleikkarillakin. Eli tämän threadin agendanahan on ottaa vastaan vinkkejä notta mistä moisen saisi mahdollisimman halvalla. Amazonista olis irronnu halvalla mutta ei jostain syystä suostu lähettämään Suomeen. Itse olen löytänyt Suomesta vain jotain 30 euron vekottimia mutta sitten ois jo melkein sama ostaa uus usb-setti kokonaan. Joten... ?

Et viitsisi lukea topicia läpi? :rolleyes: Topicissa on mainittu monta eri korttia.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Vilkaiseppa kuule edelliselle sivulle, kyllä niitä ihan kympin pintaankin löytyy...
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Itse olen kaipaillut sellaista, että Sony tekisi firmikseen mahdollisuuden läväyttää kaikki ääni usb-kortin kautta. Eli saisit peliäänetkin kuulumaan suoraan usb-äänikortista.
Muutaman kerran, kun olen PS3:n kanssa reissannut olisi tuollainen systeemi ollut enemmän, kuin kätevä. Aina ei ole helppoa(/mahdollista) kikkailla RCA-piuhojen tai HDMI:n kanssa...
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Itse olen kaipaillut sellaista, että Sony tekisi firmikseen mahdollisuuden läväyttää kaikki ääni usb-kortin kautta.
Eli koodaisi ajurit kaikkiin mahdollisiin laitteisiin? En näe tuota kovinkaan todennäköisenä skenariona.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Eli koodaisi ajurit kaikkiin mahdollisiin laitteisiin? En näe tuota kovinkaan todennäköisenä skenariona.

Kyllähän tietokonekin osaa käyttää niitä ilman, että ajureita asennetaan. En tiedä sitten, kuinka käyttikseen koodattuja ne ajurit ovat. Osaa pleikkari kuitenkin ottaa ne äänet sisäänkin näistä laitteista.

Tää nyt on vain tällainen haave...
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Kyllähän tietokonekin osaa käyttää niitä ilman, että ajureita asennetaan. En tiedä sitten, kuinka käyttikseen koodattuja ne ajurit ovat.
DirectSound lienee tuossa yhteisenä tekijänä, eli ajurit todellakin löytyvät ihan sieltä käyttiksen tasolta. Mutta joku viisaampi osannee selittää, miksi tosiaan äänen ottaminen sisään onnistuu, muttei sen puskeminen samaa reittiä ulos. Itse olen liian väsynyt miettimään.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Vaikka kyseessä onkin Creativen ketju, niin sallinnette että tuon esille myös hieman paremman vaihtoehdon.

KOSS SB45
Koss SB45, kuulokemikrofoni - Hintaseuranta.fi

Hinta halvimmillaan Jimmssistä 25€
MB-testissä tuo valittiin hinta-laatusuhteeltaan parhaaksi ja tuolloin 3/09 laite maksoi 65€, joten kyseessä on tosiaan oikea löytö.
En kerro omista kokemuksista enempää, muuta kuin, että Sennheiserin verrokki kuullosti aivan samalta, joskin sen mikki oli perempi käyttää, mutta onpa hintakin ihana eri luokkaa. Creativen tekeleellä nämä pyyhkii pöytää, joten mikäli on halvalla ostamassa, niin tuo lienee paras vaihtoehto. Niin ja muistakaa Kossin elinikäinen takuu. Omat Porta Prot ollut käytössä jo 14 vuotta ja yhä potkii.

Tässä MB:n poikien kommentit:

VH: Mitäänsanomattoman näköiset Koss SB45:set nousivat testin yllättäjäksi. Laadukas ja tasapainoinen ääni on rasittamaton ja kevyitä kuulokkeita pitää mielellään päässään. Bassotoisto on hyvällä mallilla ja äänikuva aukeaa mukavasti. Reissuun lähdettäessä Kossit voi taittaa kokoon, mutta pitkä mikrofonipuomi jää törröttämään muuten kompaktiksi taipuvasta kokonaisuudesta. Puomina Kossin mikrofoni on testin huonoin. Se on hankalin saada pysymään aloillaan ja sen säätövara on heikko. Koss on myös testijoukon ainoa kuulokemikrofoni, jossa ei ole johtoon sijoitettua äänenvoimakkuudensäädintä eikä mikrofonin mykistystä. Edulliset, mutta laadukkaat Kossit ovat hinta-laatusuhteeltaan selkeästi parhaat.

RW: Kossin äänenlaatu yllättää myönteisesti päästen samalle tasolle kuin kalliimmat Sennheiserit. Näin edullisten luurien luokassa toisto on harvinaisen tarkkaa ja puhdasta. Neutraali yleissävy ja hyvä tilantuntu ovat kohdallaan. Äänestä löytyy myös bassoa, vaikka se ei voimassa ja iskevyydessä kilpailekaan voittajien kanssa. Mikrofoni nappaa tasaisesti kaikkia taajuuksia, valitettavasti myös hurinaa.

Tuossa olisi mukaan usb-äänikortti, jonka itse ostin ja joka toimii pleikalla.
http://www.nierle.com/ ja hakuun usb-äänikortti. Hinta 9.99.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

Vaikka kyseessä onkin Creativen ketju, niin sallinnette että tuon esille myös hieman paremman vaihtoehdon.

KOSS SB45
Koss SB45, kuulokemikrofoni - Hintaseuranta.fi

Hinta halvimmillaan Jimmssistä 25€
MB-testissä tuo valittiin hinta-laatusuhteeltaan parhaaksi ja tuolloin 3/09 laite maksoi 65€, joten kyseessä on tosiaan oikea löytö.
En kerro omista kokemuksista enempää, muuta kuin, että Sennheiserin verrokki kuullosti aivan samalta, joskin sen mikki oli perempi käyttää, mutta onpa hintakin ihana eri luokkaa. Creativen tekeleellä nämä pyyhkii pöytää, joten mikäli on halvalla ostamassa, niin tuo lienee paras vaihtoehto. Niin ja muistakaa Kossin elinikäinen takuu. Omat Porta Prot ollut käytössä jo 14 vuotta ja yhä potkii.

Voin suositella ko.Koss:n kuulokkeita. Omistan molemmat kuulokkeet eli tämän Koss:n ja Fatalit ja ero on kuin yöllä ja päivällä. Fatalit ovat ääneltää paljon tummemmat ja tunkkaisemman kuuloinen kun taas KOSS:n kuulokeet ovat erittäin erittelevät ja kirkas ääni. Musiikin kuuntelu elämyskin muuttui välittömästi monta astetta paremmaksi.

Mikrofoni toimii hyvin tai ainakaan kukaan ei ole mitään asiasta maininnut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit

jep jep, kävin paikallisesta elektroniikka puljusta ostamassa tuon de lockin, ja hyvin tuo pelittää.:)
 
Ylös Bottom