Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
omat puusilmäni eivät huomanneet nettikauppaa.
Mutta eikös tohon mee aika helposti kaikki mölyt taustalta?Pidän paidan kauluksessa. On minustas herkempi kuin sonyn oma bluetooth mikki johonka sain suunnilleen huutaa että mittari värähti Pitää testata jonkin kanssa tuota mikkiä että miltä se sen mielestä kuulostaa.
Mutta eikös tohon mee aika helposti kaikki mölyt taustalta?
tarviikos tohon Creative Fatal1ty Gaming Headset mitenkovasti huuta että kuuluu ja kuuluko selvästi?
Meikällä lojuu tossa pöydällä joku creativen fatal1ty headsetti (ei usb) ja muistan joskus jostain lukeneeni että usb-adapterin kun hommaa väliin niin sais pelittämään pleikkarillakin. Eli tämän threadin agendanahan on ottaa vastaan vinkkejä notta mistä moisen saisi mahdollisimman halvalla. Amazonista olis irronnu halvalla mutta ei jostain syystä suostu lähettämään Suomeen. Itse olen löytänyt Suomesta vain jotain 30 euron vekottimia mutta sitten ois jo melkein sama ostaa uus usb-setti kokonaan. Joten... ?
Eli koodaisi ajurit kaikkiin mahdollisiin laitteisiin? En näe tuota kovinkaan todennäköisenä skenariona.Itse olen kaipaillut sellaista, että Sony tekisi firmikseen mahdollisuuden läväyttää kaikki ääni usb-kortin kautta.
Eli koodaisi ajurit kaikkiin mahdollisiin laitteisiin? En näe tuota kovinkaan todennäköisenä skenariona.
DirectSound lienee tuossa yhteisenä tekijänä, eli ajurit todellakin löytyvät ihan sieltä käyttiksen tasolta. Mutta joku viisaampi osannee selittää, miksi tosiaan äänen ottaminen sisään onnistuu, muttei sen puskeminen samaa reittiä ulos. Itse olen liian väsynyt miettimään.Kyllähän tietokonekin osaa käyttää niitä ilman, että ajureita asennetaan. En tiedä sitten, kuinka käyttikseen koodattuja ne ajurit ovat.
Tarkoitatkohan tätä kun ei ollut linkkiä sinulla tuossa: 3D USB äänikortti adapteri » NIERLE MEDIA WebshopTuossa olisi mukaan usb-äänikortti, jonka itse ostin ja joka toimii pleikalla.
http://www.nierle.com/ ja hakuun usb-äänikortti. Hinta 9.99.
Vaikka kyseessä onkin Creativen ketju, niin sallinnette että tuon esille myös hieman paremman vaihtoehdon.
KOSS SB45
Koss SB45, kuulokemikrofoni - Hintaseuranta.fi
Hinta halvimmillaan Jimmssistä 25€
MB-testissä tuo valittiin hinta-laatusuhteeltaan parhaaksi ja tuolloin 3/09 laite maksoi 65€, joten kyseessä on tosiaan oikea löytö.
En kerro omista kokemuksista enempää, muuta kuin, että Sennheiserin verrokki kuullosti aivan samalta, joskin sen mikki oli perempi käyttää, mutta onpa hintakin ihana eri luokkaa. Creativen tekeleellä nämä pyyhkii pöytää, joten mikäli on halvalla ostamassa, niin tuo lienee paras vaihtoehto. Niin ja muistakaa Kossin elinikäinen takuu. Omat Porta Prot ollut käytössä jo 14 vuotta ja yhä potkii.
32560 - DeLOCK Sound 7.1 -US - Verkkokauppa.com
toimiiko tuommonen pleikkarissa fatality head setin kanssa? näistä en hirveemmi tiiä, verkkokauppaan laitoin hakuun usb-äänikortti ja tuo oli ainut järvevän hintainen tuote, muut oli jotain aivan järkyttävän järkyttävän hintaisia.