Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit
Hoi!
Nyt kun MAGin julkaisu alkaa olemaan aika lähistöllä, niin itsekin pitäisi hommata jonkun sortin headset ratkaisu ja tuollainen yhden korvan headset ei tule kuuloonkaan.
Tämän hetken järjestelmäni on sellainen, että minulla menee HDMi:llä kuva ja ääni vahvistimeen, josta kuva menee sitten telkkariin toisella HDMi:llä. Mulla on tällä hetkellä langattomat Sennheiserin RS130 kuulokkeet, mitkä ovat kytketty siis vahvistimeen kiinni. Periaatteessa pelkkä mikki riittäisi ja huomasinkin, että täällä joku oli ehdottanut sellaista paidan helmaan laitettavaa mikkiä, mikä passaisi minulle varsin hyvin. Jos hommaan tollaisen USB-äänikortin ja siihen vaan tollaisen mikin niin osaako joku sanoa, että homma pelittäisi sillä? USB-mikrofonihan olisi varmaan paras vaihtoehto, mutta jotenkin sellaisia ei tunnu löytyvän mistään (ainakaan tollasia klipsu mallisia).
Toinen vaihtoehto, olisi, että hommaisin tollaiset Sennheiserin PC 350:set ja USB-äänikortin. Osaako joku sanoa, että onnistuisiko tässä tapauksessa sellainen setuppi, että kytken sen mikkipiuhan tohon USB-äänikorttiin ja itse kuulokkeiden piuhan vahvistimeen?
Kiitän jo etukäteen järkevistä vastauksista!