Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Sain joululahjaksi tritton ax 720 headsetin, eilen se toimi moitteettomasti, mutta tänään se vahvistinloota ei mene päälle, jos kuulokkeet ovat siinä kiinni. Jos kuulokkeet ottaa irti, vahvistin menee päälle. Jos kuulokkeet laittaa siihen kiinni, silloin kun se on päällä, se sammuu. Auttakaa, en tiiä miten saisin ne toimimaan???
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

voisko joku kertoo että miten sais peliäänet kuulumaan kuulokkeista ku mulla on tommoset creative fatality hs-1000 usb kuulokkeet ja peliääniä ei millään saa kuulumaan kuulokkeista vaan ne kuuluu vaan telkkarista oon koittanu kaikkia asetuksia säätää mut kuuluu vaan tv:sta?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Juu, ei saa kuulumaan pelkistä USB kuulokkeista joka täälläkin on monesti todettu...
:o
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Meikäläisellä olisi nyt jännä onkelma ratkaistavaksi. Tilasin juuri tuon Creative Fatal1ty Gaming Headsetin ja A-Linkin SU51 Jimm's:ltä ja tänään tuli perille. Muttamutta.. en kuitenkaan saa omaa ääntäni kuulumaan mitään kautta, en TV:stä tai headsetistä, vaikka kuinka ärjyisin mikkiin. Olen kokeillut pitää kuulokepiuhaa äänikortissa ja telkkarissa, mutta niissä ei ole mitään muuta eroa kuin se, että TV:ssä kiinni peliäänet tulee myös kuulokkeista. Ja kun piuhat on kiinni äänikortissa en kuule muidenkaan puhetta, mutta voi tosin olla, että muita pölisijöitä ei ollut.

En tiedä kuuleeko kanssapelaajat mitään, mutta ainakin palkki liikkuu aina kun höpöttää, eli peli "rekisteröi" äänet. Asetukset pitäisi olla ihan kohdillaan, kun olen ne jo 10 kertaa käynyt läpi. Kokeilin myös toimisiko tietokoneella, mutta sama juttu. Palkki liikkuu, mutta en itse kuule mitään. Olen kokeillut tökkiä johtoja eri reikiin, mutta ei...
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Luurien kuuloke piuha TV n kiinni ja luurien mikkipiuha äänikortin mikki liitäntään ja asennuksista mikki luueihin ja oletus laite ulos tuontiin...
nyt jos siinä palkit heiluu ja peleissä kuulet musiikit niin pitäis toimia.
Varmista jonkun kaverin kanssa jossain online pelissä...
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Luurien kuuloke piuha TV n kiinni ja luurien mikkipiuha äänikortin mikki liitäntään ja asennuksista mikki luueihin ja oletus laite ulos tuontiin...
nyt jos siinä palkit heiluu ja peleissä kuulet musiikit niin pitäis toimia.
Varmista jonkun kaverin kanssa jossain online pelissä...

Piuhat oikeilla paikoillaan, asetukset kunnossa. Kaveri sanoi ettei kuullut mitään ääniä minun puolelta.

Teinpä lisää tutkimuksia tietokoneella: Ilman äänikorttia äänet tallentui ja kuului nauhurilta täysin normaalisti. Äänikortin kanssa puhe kyllä nauhottui, mutta ei kuulunut kuulokkeista tahi kaiuttimista. Otin äänikortin pois ja tämä nauhoite kuului normaalisti. Eli voisiko äänikortti olla rikki, viallinen tai toimimaton?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Piuhat oikeilla paikoillaan, asetukset kunnossa. Kaveri sanoi ettei kuullut mitään ääniä minun puolelta.

Teinpä lisää tutkimuksia tietokoneella: Ilman äänikorttia äänet tallentui ja kuului nauhurilta täysin normaalisti. Äänikortin kanssa puhe kyllä nauhottui, mutta ei kuulunut kuulokkeista tahi kaiuttimista. Otin äänikortin pois ja tämä nauhoite kuului normaalisti. Eli voisiko äänikortti olla rikki, viallinen tai toimimaton?

Juuri niin voisi loogisesti päätellä...
:(
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Nyt kun olen 140€ köyhempänä ja kusetettuna ajatellut uusia kuulokkeita ostaa niin ajattelin, että onko kellään kokemusta tästä: http://www.kauppasatama.fi/tuotekuvat/big/uac-07.jpg tai tästä: http://www.kauppasatama.fi/tuotekuvat/big/uac-09.jpg? Molemmat löytyvät kauppasatama.fi kaupasta äänikortti osastolta. Noilla näyttäisi saavan iha 5.1/7.1 äänet vaikkapa tuon Optisen kaapelin avulla, jos en väärässä ole. ja vielä loppuun huomautukseksi, ettei aina kannata luottaa Ebayn yksityisiin myyjiin, itse sain tämän huomata tilatessa kuun alussa Trittonin Ax 720 Black Ops Headsetin jonka etukäteen maksoin ja kaveri möi toiselle ostajalle ja vei minulta rahat. Näin 140€ köyhempänä on helppo olla jälkiviisas ja sanoa, että tilatkaa vain kaupoista niitä headsettejä -.-
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Kaikki kenellä on langallinen SingStar-mikkisetti,omistaa myös PS3-yhteensopivan usb-äänikortin.
Eli testasin tänään BFBC2:sta Singstar mikeillä,ja hyvin toimi...:)
Ääniähän ei tuostakaan saa niin kuin ei muistakaan usb-äänikorteista.

Ajattelin vain tiedottaa ettei kukaan Singstar-mikit omistava ostais usb-äänikorttia teamspeakin takia...
Langattomista singstar seteistä en osaa sanoa mitään.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Creative Fatal1ty pelikuulokkeet, Prisma Hyvinkää

Eikös noidenkin pitäisi toimia tällä kyseisellä systeemillä? Kun tuli saatua joululahjaksi noita s-yhtymän lahjakortteja ja headsettiäkin olisin vailla... Ja tiedän että vastauskin saattaisi löytä tästä keskustelusta aiemmista viesteistäkin, mutta kun en laiskuuttani jaksa selailla. :D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Eikös noidenkin pitäisi toimia tällä kyseisellä systeemillä? Kun tuli saatua joululahjaksi noita s-yhtymän lahjakortteja ja headsettiäkin olisin vailla... Ja tiedän että vastauskin saattaisi löytä tästä keskustelusta aiemmista viesteistäkin, mutta kun en laiskuuttani jaksa selailla. :D

Aika sanattomaks taas vetää. Mitä jos lukisit vaikka ekan sivun... :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Onkos kellään semmoisia kuulokkeita käytössä kuin Tritton AX 180. Minulla nuo ovat jo viikon pari olleet käytössä ja olen huomannut että niistä kuuluu outoa "SSHHHH" huminaa. vaikka kaikki äänet on nollissa niin se humina kuuluu, pitää yleensä nostaa peliäänet niin korkealle (noin puoleenväliin) että se peittää sen huminan. Kuulokkeita on koiteltu kahdessa eri tietokoneessa, ps3 ja xbox360...aina kun pistää USB:n kiinni niin se humina alkaa. minun mielestä usb kuulokkeille tuo ei ole normaalia.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tritton AX 180
Noi vaikuttaisi olevan vähän saman tyyppiset kuin Turtle Beachin P21:t (arvio). Äkkiä arvaamalla veikkaan, että tuollaiset USB:stä virtaa imevät minivahvistimet ovat sen verran heikosti häiriösuojattuja, että tuota suhinaa on mahdoton saada eliminoitua.

Positiivisena puolena se, että suhinaan tottuu muutamassa minuutissa, mutta kyllähän se vähän ärsyttää aina kun siihen kiinnittää huomiota.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Mikä voisi olla vikana kun ostin nuo fatal1tyt... ja laitoin ohjeiden mukaan kiinni, äänet kuuluu kyllä, mutta mikkini ei kuulu muille. Esim mw2:ssa lobbyssä näkyy että omaan mikin mutta siitä ei ääntä saa tulemaan. Ja äänikorttina käytän sitä singstarin mukana tullutta.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Ostin sharkoonit käytettynä. Ei tullut ollenkaan mukana tuota Usb kaapelia, otin tulostimesta sen kaapelin kun näytti samalta, mutta mikki ei toimi, kuuluu vain suhinaa. Kaapeli kyllä toimii kun pc:eelle tuon usb laitoin. Mikki ei.. mikki paskana ? Vai onko siinä joku oma kaapelinsa ?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Noi vaikuttaisi olevan vähän saman tyyppiset kuin Turtle Beachin P21:t (arvio). Äkkiä arvaamalla veikkaan, että tuollaiset USB:stä virtaa imevät minivahvistimet ovat sen verran heikosti häiriösuojattuja, että tuota suhinaa on mahdoton saada eliminoitua.

Positiivisena puolena se, että suhinaan tottuu muutamassa minuutissa, mutta kyllähän se vähän ärsyttää aina kun siihen kiinnittää huomiota.

Joo minulla oli ennen Trittoneita tuo Ear Force PX21 (varmaan joku päivitetty versio noista jotka sinä arvostelit?), muistaakseni niissä oli pientä huminaa...tosi pientä. kuitenkin sen verran pientä etten kokenut sitä viallisena tai ärsyttävänä.

Noissa trittoneissa onkin juuri outoa se että vaikka kaikki on nollissa niin se humina kuuluu ja kyllä sen huomaa (jolloin siihen myös sitten kiinnittää huomiota). siitä pääsee vain eroon kun pistää tarpeeksi ääntä päälle. kun koitin pelata että kuulokkeista kuuluu vain vähän niin eihän siitä mitään tullut kun kuulu enemmän sitä huminaa.

Neuvottelin pelimiehen myyjän kanssa asiasta ja päätyimme siihen että vaihetaan uusiin ja katsotaan sitten uudestaan.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Täytyy itsekkin liittyä Logitechin f540:n onnellisten omistajien joukkoon. Hyvin toimivat sekä pleikkarilla, että boxilla. Varsin neutraalin kuuloiset ja kantama riittää yksiössä ilman häiriöitä.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Sound Blaster Tactic3D™ Omega wireless gaming headset

CES 2011 kuluttajaelektroniikkamessuilla julkaistu Creativelta uusi 3D-headset, jonka luvataan toimivan kaikissa kokoonpanoissa tuosta noin vain. Langaton, kunnon kupit ja tilaäänet. Äänet voidaan tuoda pleikalta vaikka komponenttikaapelilla. Hinta 199 $.

[video=youtube;T290B2sZRsw]http://www.youtube.com/watch?v=T290B2sZRsw[/video]
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Alkaa jo huolestuttaa ku en oo saanu näit mun tritton 720-kuulokkeita toimimaa ekan päivän jälkeen. Pistin jo tänne aikasemmin viestin mut en saanu vastausta. Eli se mötikkä, mikä on kuulokkeiden ja pleikkarin välissä, ei käynnisty, jos kuulokkeet on siinä kiinni. Jos sen käynnistää ennen, ku pistää kuulokkeet kii, se käynnistyy ja sitte ku pistää kuulokkeet kii ni se sammuu.

Apuaaaaaaaaa :D
 
Ylös Bottom