Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tritton ax 720 on myös hyvä vaihtoehto. Itse sain sen vihdoinkin toimimaan ja täytyy sanoa, että olen tyytyväinen. Mikki on hyvä ja basso on jämäkkä ja äänenlaatu muutenkin hyvä. Siinä jryin testissä on myös tämä malli testattu.

kiitos kummallekkin vastauksista! Kai minä sitten hankin nuo tritton ax pro. Ainakin arvostelun mukaan ne kuulostavat täydellisiltä minulle. hyvä ääni ja helppo asentaa yms.
Suuret kiitokset siis sinne, kun jaksoitte nähdä vaivaa.:)

Jos joku vielä tietää kuulokkeiden, Sennheiser 360-pc, 350-pc, sekä Logitech G930 yhteensopivuudesta ps3 konsolille nii olisin kiitollinen. Ei tällaisia päätöksiä kiireessä kannata tehdä. ;)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

kiitos kummallekkin vastauksista! Kai minä sitten hankin nuo tritton ax pro. Ainakin arvostelun mukaan ne kuulostavat täydellisiltä minulle. hyvä ääni ja helppo asentaa yms.
Suuret kiitokset siis sinne, kun jaksoitte nähdä vaivaa.:)

Jos joku vielä tietää kuulokkeiden, Sennheiser 360-pc, 350-pc, sekä Logitech G930 yhteensopivuudesta ps3 konsolille nii olisin kiitollinen. Ei tällaisia päätöksiä kiireessä kannata tehdä. ;)

Joo-o, eli itsellenikin harkitsin noita g930 kuulokkeita mutta niistä saat kuulumaan vaan chat äänet niin aika kalliit luurit tulisi olemaan. Sennheiserit ilmeisesti on 3.5mm plugeilla joten ihan usb äänikortilla pleikkariin kiinni ja se pelkkä mikki siihen ja se vihreä plugi telkkarin ulostuloon. Itse ostin Stockmannilta Tritton AX 720 Black Ops Spessu editionin ja hyvin tyytyväinen olen näihin.

Kuulokkeita olen aikamoisen liudan testannut ja nyt ehkäpä lopulta päätynyt lopputulokseen. Testissä on ollut esim. Sharkoon X-Tatic, Ozone Strato, Razer Piranha, Fatalityt, Steelseries 5h v2, Siberia, Siberia V2, 5Xb mikä onkaan, 7h ja neckband, Logitechin G330 ym.

Ja joku vielä mietti niitä G330 piuhojen pituuksia niin kannattaa ostaa 1x 3.5mm uros-naaras jatkojohto, vaikkapa 2-3m pitkä niin riittää. Oma nojatuoli ei ole kuin 1.5m päästä telkkarista mutta silti sen jatkojohdon tarvitsee kun pleikkari on toisella puolella kuin telkkarin kuulokepaikka.

Ja kyllä, mukaan tulee USB äänikortti (iloinen yllätys) ja sillä saat toimimaan joko vain chat äänet [molemmat plugit äänikorttiin] tai sitten myös peliäänet [ Punainen plugi äänikorttiin ja vihreä telkkariin]. Jatkojohto ei ainakaan oman testauksen mukaan heikennä ääntä, mutta kuulokkeiden yleinen äänenvoimakkuus ei mikään kauhean suuri ole, sen takia itsellä meneekin kaiuttimien kautta äänet telkkariin. Nämä G330 alkavat ikävä kyllä sattumaan korviin n. 6 tunnin yhtäjaksoisen pelaamisen jälkeen, joten kannattaa pientä breikkiä siihen väliin laittaa niin ei ala korvat helottamaan. Voi tietysti johtua omista korvistakin. Askeleet erottaa jotenkuten, MW2 paremmin tietysti kun Black Opsissa. Opsissa Ninja Pro auttaa askelissa jos multiplayeria pelailet. Lopputuloksena kuitenkin ihan peruskuulokkeet jotka ajaa asiansa. Koneboxista saa halvalla, ja ovat ehdottomasti 27€ arvoiset kun tuo äänikorttikin tulee mukaan.

Vielä tuon Ax Pron ja 720 välillä ottaisin kuitenkin nuo seiskakakskybäset, koska noita Sharkoon X-tatic Digitaleja käyttäessä oli niiden eri kaiuttimien säätö aikalailla hirveää. Toisaalta jos tykkää säätää ääniään laajalla skaalalla niin ota Pro:t, jos haluat yksinkertaiset ja helpot ota 720.

Aikamoinen romaani tuli vaikka piti ihan lyhyesti kirjoitella mutta toivottavasti auttoi :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Joo-o, eli itsellenikin harkitsin noita g930 kuulokkeita mutta niistä saat kuulumaan vaan chat äänet niin aika kalliit luurit tulisi olemaan. Sennheiserit ilmeisesti on 3.5mm plugeilla joten ihan usb äänikortilla pleikkariin kiinni ja se pelkkä mikki siihen ja se vihreä plugi telkkarin ulostuloon. Itse ostin Stockmannilta Tritton AX 720 Black Ops Spessu editionin ja hyvin tyytyväinen olen näihin.

Kuulokkeita olen aikamoisen liudan testannut ja nyt ehkäpä lopulta päätynyt lopputulokseen. Testissä on ollut esim. Sharkoon X-Tatic, Ozone Strato, Razer Piranha, Fatalityt, Steelseries 5h v2, Siberia, Siberia V2, 5Xb mikä onkaan, 7h ja neckband, Logitechin G330 ym.

Ja joku vielä mietti niitä G330 piuhojen pituuksia niin kannattaa ostaa 1x 3.5mm uros-naaras jatkojohto, vaikkapa 2-3m pitkä niin riittää. Oma nojatuoli ei ole kuin 1.5m päästä telkkarista mutta silti sen jatkojohdon tarvitsee kun pleikkari on toisella puolella kuin telkkarin kuulokepaikka.

Ja kyllä, mukaan tulee USB äänikortti (iloinen yllätys) ja sillä saat toimimaan joko vain chat äänet [molemmat plugit äänikorttiin] tai sitten myös peliäänet [ Punainen plugi äänikorttiin ja vihreä telkkariin]. Jatkojohto ei ainakaan oman testauksen mukaan heikennä ääntä, mutta kuulokkeiden yleinen äänenvoimakkuus ei mikään kauhean suuri ole, sen takia itsellä meneekin kaiuttimien kautta äänet telkkariin. Nämä G330 alkavat ikävä kyllä sattumaan korviin n. 6 tunnin yhtäjaksoisen pelaamisen jälkeen, joten kannattaa pientä breikkiä siihen väliin laittaa niin ei ala korvat helottamaan. Voi tietysti johtua omista korvistakin. Askeleet erottaa jotenkuten, MW2 paremmin tietysti kun Black Opsissa. Opsissa Ninja Pro auttaa askelissa jos multiplayeria pelailet. Lopputuloksena kuitenkin ihan peruskuulokkeet jotka ajaa asiansa. Koneboxista saa halvalla, ja ovat ehdottomasti 27€ arvoiset kun tuo äänikorttikin tulee mukaan.

Vielä tuon Ax Pron ja 720 välillä ottaisin kuitenkin nuo seiskakakskybäset, koska noita Sharkoon X-tatic Digitaleja käyttäessä oli niiden eri kaiuttimien säätö aikalailla hirveää. Toisaalta jos tykkää säätää ääniään laajalla skaalalla niin ota Pro:t, jos haluat yksinkertaiset ja helpot ota 720.

Aikamoinen romaani tuli vaikka piti ihan lyhyesti kirjoitella mutta toivottavasti auttoi :)

Eli tritton Ax pro on minun valintani. Kiitos vaivannäöstä.:D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Olen katsonut Tritton AX180 ja Turtle Beach PX21. En tiedä kummat kannattaa ostaa ps3, sotapelien pelaamiseen. Toivon että osaisitte auttaa valitsemisessa. :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Beachit, paremman kuvan ainakin itse saanut kuulokkeista kuin noista halvoista trittoneista. Taas kerran, jos pidät kuulokkeista jotka tuntuvat kevyiltä päässä ( ei niin hyvät äänet ) ota Trittonit ja jos taas pidät muhkeista ja painavista kuulokkeista paremmilla äänillä, ota Turtle Beachit. Suosittelen kuitenkin Pixmania.fi sivustolta Sharkoon X-tatic Analogeja + niihin äänikortti lisäksi. Voin luvata, että unohtuu päähän kun lopetat pelaamisen ;D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Aika halvat noi. Pääasiahan on ne äänet (askeleet :D).
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Olen katsonut Tritton AX180 ja Turtle Beach PX21. En tiedä kummat kannattaa ostaa ps3, sotapelien pelaamiseen. Toivon että osaisitte auttaa valitsemisessa. :)

En nyt jaksa katsoa edes noita Trittoneita (en tiedä niistä), mutta mulla nuo Turtle Beachit saivat usb-liitäntäisinä aikaan maalenkin, joka ilmeni hurinana. N. 40e maksava "galvaaninen erotin" usb-liitäntään auttoi asiaan. Tässä ketjussa taitaa olla linkki erottimeen jos vastaavaa tapahtuu. Hyvät luurit ne on muuten säädöiltään. Eivät ole hifivermeet, mutta ajavat asiansa.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

No halvalla ei tietysti mitään kauheita Footstep kuulokkeita saa, mutta silti suosittelen noita Analog X-tatikkeja. Itse käyttänyt digitaaleja ja hyvin toimi. Analogisen ja digitaalisen ero on vaan tuo liitäntä koneeseen, eli digitaalisena meni optisella ja analogisena menee 3.5mm plugeina. Äänikortti pleikkariin --> punanen siihen, vihree piuha telkkariin, äänien asetus, Voilá! Black Opsissa saa ainakin tehostettua noita askelia sun muita joten ei pitäisi olla ongelma.

Ja jos tuon B3organin idean toteuttaa niin menee kuulokkeiden hinta jo yli sen maagisen satskun, joten kannattaa säästää se 40€ ja ostaa Ax720 :D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Kannattaisi ehkä vaihtaa tuo äänikortti toiseen, ja en suosittele Jimmssiä kaupaksi jos haluat jonkinlaisen takuun tuotteille saada. Itsellä hajosi takuussa olevista kuulokkeista muoviosa kun ensimmäisen kerran laitoin päähän --> Jimms sanoo vian tulleen käyttäjän virheestä. Virhe oli siis laittaa kuulokkeet päähän.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tänne lähti eilen tilaukseen Logitechin F540-setti. Odotukset korkealla, etenkin tästä kestjusta luettujen, positiivisten kokemusten perusteella. Mielenkiintoisena lisähuomiona voi todeta, että luurit oli Suomessa huomattavasti halvemmat, kuin esim. Pixmaniassa Ranskassa. Multitronicista päädyin lopulta tllaamaan halvimman hinnan perusteella. Tähän asti miulle tuntematon putiikki, mutta saanu hyvät palautteet kyllä. Kunhan saan luurit koepelattua, laitan palautetta.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Kannattaisi ehkä vaihtaa tuo äänikortti toiseen, ja en suosittele Jimmssiä kaupaksi jos haluat jonkinlaisen takuun tuotteille saada. Itsellä hajosi takuussa olevista kuulokkeista muoviosa kun ensimmäisen kerran laitoin päähän --> Jimms sanoo vian tulleen käyttäjän virheestä. Virhe oli siis laittaa kuulokkeet päähän.

Olisko joku näistä muista yhteensopiva Sinä hyödyt siitä mitä Jimm's tietää - Jimms.fi ja mistä puljusta saisi sitten sen kunnon takuun ( ja olisi kiva jos headsetin ja äänikortin sais samasta).
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit


Toimiiko aivan 100% varmasti PS3lla?? Ja onko tuo äänikortti sama kuin tämä Jimm's PC Store - Your toaster will never be the same Ominaisuudet ovat samat ja ulkonäkökin. Ostanko tuon äänikortin ja sen kanssa Siberia v2 tai Sharkoonit. Saako noilla Sharkooneilla tehtyä sen 5.1 tilaäänet PS3lla ilman lisäosia. Ja tuleeko Sharkoonien mukana kaikki tarvittavat tarvikkeet niiden käyttämiseen PS3lla paitsi kuin tuo äänikortti.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Nyt olisi aika ostaa kuulokkeet, kun kerkeän pelailemaan vain öisin ja rupeaa tuo mutella pelaaminen pikkuhiljaa nyppimään.

Vaihtoehdot olisi
Sennheiser pc360,Turtle Beach HPX ja ,jos osaan perustella itselleni hinnan
Beyerdynamic MMX300 tai Qpad QH1339 olisivat myös vaihtoehtoina.

+astro mixamp 5.8

Jos herrat osaisivat kertoa mielipiteensä yllä olevista tai lisätä listaan jonkun olisin kiitollinen.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Prohepa, on sama äänikortti, se vaan, että tuolta Pixmanialta saat takuun niihin tuotteisiin. Suosittelen ostamaan tuolta Pixmaniasta nuo Sharkoonit noilla analog tilaäänillä, kun et Siberioista kuitenkaan mitään muita ääniä kun Stereot saa. Sharkoonien mukana tulee kaikki paitsi äänikortti jonka tarviit. Toimii 100% varmasti, jos ei toimi niin voin vaikka ostaa ne sulta pois :)

Kuutee: Osta limexb360.com sivulta tuo Astro A40 Audio setti mihin kuuluu ne kuulokkeetkin niin saat parhaan hyödyn tosta mixampistakin irti. Kannattaa säästää, eikä ostaa huonoa ja sitten olla heti vaihtamassa. Mitään noista kuulokkeista en itse ole testannut mutta jos pakosti jotkut tuollaset 3.5mm kuulokkeet haluut niin Steelseries 7H.
Sharkoon X-tatic Digital v3 lähtee Pixmaniasta 113€ hintaan posteineen, vastaavat täysin Tritton Ax Pro kuulokkeita soundeiltaan.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Prohepa, on sama äänikortti, se vaan, että tuolta Pixmanialta saat takuun niihin tuotteisiin. Suosittelen ostamaan tuolta Pixmaniasta nuo Sharkoonit noilla analog tilaäänillä, kun et Siberioista kuitenkaan mitään muita ääniä kun Stereot saa. Sharkoonien mukana tulee kaikki paitsi äänikortti jonka tarviit. Toimii 100% varmasti, jos ei toimi niin voin vaikka ostaa ne sulta pois :)

Eli paketissa tulee kaikki adapterit, johdot ym. eli tarvitsen vain siis tuon äänikortin. Tarvitseeko mitään jatkojohtoja kun PS3 tuossa 1m päästä TVstä ja PS3seen laitetaan laitetaan se mikki ja muut johdot TVseen??:confused: Vai säästäisinkö rahaa ja ostaisin tuon Digital version.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Prohepa, on sama äänikortti, se vaan, että tuolta Pixmanialta saat takuun niihin tuotteisiin. Suosittelen ostamaan tuolta Pixmaniasta nuo Sharkoonit noilla analog tilaäänillä, kun et Siberioista kuitenkaan mitään muita ääniä kun Stereot saa. Sharkoonien mukana tulee kaikki paitsi äänikortti jonka tarviit. Toimii 100% varmasti, jos ei toimi niin voin vaikka ostaa ne sulta pois :)

Pixmaniasta olen KUULLUT paljon huonoa nimenomaan noihin takuuasioihin liittyen. Elikäs jos jotain menee perseelleen sieltä tilatun tuotteen kanssa, voi ongelmia esiintyä nimenomaan sen takuuseen saamisen kanssa. Omakohtaista kokemusta miulla ei siis ole. Mutta ennen Pixmaniasta tilaamista kyllä itse googlailisin hieman ihmisten (suomalaisten) kokeumksia ko. firman kanssa toimimisesta.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Kuutee: Osta limexb360.com sivulta tuo Astro A40 Audio setti mihin kuuluu ne kuulokkeetkin niin saat parhaan hyödyn tosta mixampistakin irti. Kannattaa säästää, eikä ostaa huonoa ja sitten olla heti vaihtamassa. Mitään noista kuulokkeista en itse ole testannut mutta jos pakosti jotkut tuollaset 3.5mm kuulokkeet haluut niin Steelseries 7H.
Sharkoon X-tatic Digital v3 lähtee Pixmaniasta 113€ hintaan posteineen, vastaavat täysin Tritton Ax Pro kuulokkeita soundeiltaan.

Pohdin alkuun tuota astro a40:iä olisikin helpoin vaihtoehto, mutta arvioinneissa sen tila ääniä pidettiin onttona ja hinta/laatu suhteeltaan nähden kalliina. Turtle HPX ja pc360 molemmat pieksivät sen äänen laadussa. Jälkimäisessä on avoinrakenne kun taas kaikki muut ovat suljettuja. (tiedä sitten kumpi olisi parempi)
Nuo pari muuta ovat sitten korkeammassa kategoriassa hinnan puolesta. Käytännössä samasta puljusta valmistuneita kuulokeita.
(Beyerdynamic MMX300 ja Qpad QH1339)
 
Ylös Bottom