Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Itse olen lukuisia kertoja tilannut Pixmaniasta tavaraa ja 2 kertaa on tuote hajonnut / ollut rikki. Archos tablet oli rikki saapuessaan ja laitoin takasin saksaan menemään kunhan olin s-postia puljulle laittanut. Toinen kerta oli kun kotelotuuletin hajosi 1.5kk jälkeen ostosta, sama homma ja kaikki sujuu. Jimmssistä sellaisia kokemuksia, että ostin kuulokkeet, avasin ja laitoin päähän ja napsahti muovi rikki. Jimms ei korvaa kun kuulemma omasta virheestä johtui tuo hajoaminen. En sitten tiedä, että mistä kannattaisi kuulokkeet ostaa kun mistään ei saa kunnon palvelua :rolleyes:

Noissa Sharkoon kuulokkeissa on se hyvä puoli, että laittaa viestiä suoraan sinne Sharkille ja sanoo kuulokkeista löytyvän vian, yleensä hoituu ihan siten tuo takuu jos ei muuten.

Kuuteelle voin suositella Tritton AX Pro kuulokkeita, hyvät surroundit sun muut. Itseltä löytyy nuo niin voin omasta kokemuksesta kertoa.

prohepa, en tiedä miten tärkeätä sinulle on kuulla esim. jos takaa tulee joku vihollinen yms. joten en osaa sanoa, että säästäisitkö rahaa vai et. Jos aiot käyttää noita Sharkkeja FPS peleissä niin suosittelen noita Digitaleja, jos taas ei askeleilla sun muilla ole niin väliä ota tuo Analog + äänikortti. Jatkojohtoja et luultavasti tarvitse, täysin varma en kuitenkaan voi olla.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

prohepa, en tiedä miten tärkeätä sinulle on kuulla esim. jos takaa tulee joku vihollinen yms. joten en osaa sanoa, että säästäisitkö rahaa vai et. Jos aiot käyttää noita Sharkkeja FPS peleissä niin suosittelen noita Digitaleja, jos taas ei askeleilla sun muilla ole niin väliä ota tuo Analog + äänikortti. Jatkojohtoja et luultavasti tarvitse, täysin varma en kuitenkaan voi olla.

Itse pelailen pelkästään FPS-pelejä, joten kyllä se nyt aika tärkeää on, että kuulee askeleet hyvin. Mutta jos ne saa laitettua suoraan Sharkille takuuseen, niin eihän sillä Pixmanian takuulla merkitystä ole, kunhan kuulokkeet tulee sieltä kotiin saakka ehjinä. Ja halvallahan ne Pixmaniasta postikuluineen verrattuna Suomen kauppoihin.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Moro

Olen uusi täällä ja olisi nyt vähän kysyttävää, että mitä mieltä olette tästä setistä?

USB-väyläinen äänikortti 7.00 € - Äänikortit ja kaiuttimet - Tietotekniikka - Huuto.net (avoin)

JA

Creative Fatal1ty pelikuulokkeet, Prisma Vaasa

Tuosta äänikortista olisi enemmän kysyttävää, koska en ole ikinä kuullutkaan tuon merkkisestä äänikortista jne. Mutta onko teillä kokemuksia tuollaisesta tai voitteko ehdottaa jotain mahdollisimman halpaa äänikorttia?
Mieluiten jotain joka toimisi PS3 ja menisi 0-20€ hintahaarukkaan.
Tarkoitus olisi saada myös Windows 7 varustettu PC toimimaan, koska PC ei tunnista enään mikrofonia käyttöjärjestelmän vaihdon jälkeen, joten ajattelin että äänikortin vaihto auttaisi asiaa.

Ja vielä yksi kysymys joka ei kyllä liity tähän aiheeseen, mutta näin ohimennen: ostanko mikrofonipaketin PS3 vai Crysis 2 PS3?

Kiitos vaivannäöstänne :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Creativen Fatat on tunnetusti vähän niin ja näin. Osalla toimii monta vuotta putkeen hajoamatta, ja osalla ( minä mukaanlukien ) ne hajoavat n. 3kk päästä ostettuasi. Mikki ei ainakaan minulla, koskaan toiminut eikä edes vaihtamalla korjaantunut. Äänikortin olen omistanut ja tuo maksaa 9€ Jimms Pc storessa ja suunnilleen samat kauppasatama.fi:ssä. Äänikortti toimi ainakin omalla PC:llä jossa XP käyttis, uskonkin ettei sen toimiminen seiskassa tuo mitään probleemaa. Tuo Crysis 2 <--> Mikkihomma on niin käyttäjästä kiinni, että se riippuu ihan omista tuntemuksistasi. Suosittelen sinua kuitenki tähän hätään ostamaan Konebox.fi:stä Logitechin G330 headsetin vähän päälle kahdella kympillä. G330 mukana tulee äänikortti joka on PC / ps3 yhteensopiva.

Kiitos, hei!
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Doddii.

Tilasin juuri tuon Logitech G330 ja hintaa tuli 29€ postikuluineen. Nyt on mukava odotella pakettia ja päästä vähän muiden kanssa juttelemaan :) Jäi rahaa vielä 35€ joten voisin vielä ostaa jotain tai säästää johonkin vaikka esim siihen Crysis 2 :P

Mutta Kiitos kun vastasit näin äkkiä ja kerroit tuosta Fatal1tystä jne

Kiitos
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Logitechin F540-setin hain tänään postista ja olen kyllä erittäin tyytyväinen! Setti on helppo asentaa, ohjeet ovat hyvät. Äänenlaatu on miusta langattomaksi setiksi positiivinen yllätys eikä bassot miusta ole mitenkään erityisen ohuet (tästä ilm. valiteltu internetixissä). Ominaisuutena näissä on se, että myös oman puheen kuulee omista luureistaan. Suosittelen toistaiseksi! :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Logitechin F540-setin hain tänään postista ja olen kyllä erittäin tyytyväinen! Setti on helppo asentaa, ohjeet ovat hyvät. Äänenlaatu on miusta langattomaksi setiksi positiivinen yllätys eikä bassot miusta ole mitenkään erityisen ohuet (tästä ilm. valiteltu internetixissä). Ominaisuutena näissä on se, että myös oman puheen kuulee omista luureistaan. Suosittelen toistaiseksi! :)

Onko muuten mahdollisuutta pleikkarilla saada jotenkin pois tuota, että kuulee omat puheet kuulokkeiden kautta? Boxilla tuota ei ole ja aina kun käytän pleikkarilla f540 tuo ärsyttää kovasti. Häiritsee vaan muiden puheiden kuulemista kun kuulen omatkin puheet turhaan.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Onko muuten mahdollisuutta pleikkarilla saada jotenkin pois tuota, että kuulee omat puheet kuulokkeiden kautta? Boxilla tuota ei ole ja aina kun käytän pleikkarilla f540 tuo ärsyttää kovasti. Häiritsee vaan muiden puheiden kuulemista kun kuulen omatkin puheet turhaan.

En usko, että on. Pitää vielä tarkistaa ohjekirjasta, mutta en ainakaan keksi, mistä tätä pääsisi ylipäätään säätämään. Eilisen COD BO-session perusteella tuo ei minua niin häiritse, mutta ymmärrän, jos jotakuta häiritsee.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Mulla ainakin alkaa takeltelemaan puhe jos kuulen oman ääneni kuulokkeista, sen takia mulle esim. nuo F540 on aivan mahdottomuus kun en halua vauvalta kuulostaa :D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Mulla ainakin alkaa takeltelemaan puhe jos kuulen oman ääneni kuulokkeista, sen takia mulle esim. nuo F540 on aivan mahdottomuus kun en halua vauvalta kuulostaa :D
Joo tää on paha vika, jos oman äänen kuulee. Kerran testinä streamasin nettiradiota kavereille siihen radiojuontajana vähän päälle puhuen ja kuuntelin samalla toisilla kuulokkeilla lähetystä ja ei siitä mitään tullut. Kuulostin varmaan 3 promillen humalaiselta, kun aina 5 sek päästä alkoi oma ääni kuulua ja yritit päälle puhua muuta, mutta aivot seuras sitä puhetta :D "Jaaa sjeuraaaavaaa bjiiiisiii oonnnnn...."
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Taitaa multa lähteä tilaukseen nuo kuulokkeet tuolta Jimmsiltä jos tuohon hintaan myyvät. Rahat kun vielä saisi kasaan :D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tilasin nyt sit kahdet qh1339 kun kerta noin halvalla lähti :D Saas nähä tuleeko niitä ees sieltä Jimmsiltä
 
Ahne.. ;)

Kyllähän niiden täytyy myydä siihen hintaan kuin ilmoittavat,omapa on häviönsä.

Kannattaa tilata/hankkia vahvistin kuulokeiden väliin saat kaiken irti laadukkaista kuulokkeista.
(näin ainakin foorumeilla suositellaan),jos ei sellaista vielä löydy.
Itse odottelen astro mixamppia 5.8 saapuvan alkuviikosta. Se muuntaa stereo äänen kuulokkeille 5.1:si ja vielä langattomasti. Ja mikä parasta häviöttömästi!
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Juu, on vaan niin pirun kallis kun ostaa erikseen. Venttailen että saan rahat siihen mixamp + a40 settiin.

Ja on tuota ennenkin nähty, että Jimms "lopettaa" tavaran myynnin eli vaikka tilasit tuotteen niin he sanovat, että vaikkapa maahantuoja lopettanut tuomisen suomeen :D
 
Eihän tuo yksikseenkään maksanut pikkusen reilut satasen + postit.
Eihän sitä a40 "lelua" kannata hommata jos saat tuon qpadin tilattua.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Ahne.. ;)

Kyllähän niiden täytyy myydä siihen hintaan kuin ilmoittavat,omapa on häviönsä.

Luehan ne Jimm's:n käyttäjäehdot:
Hintojen muutokset
•Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden. (Oikeustoimilaki 32§)

--------------------------------------------------------------------------------

:rolleyes:
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Jos ne hinnat nyt sinne yli 200€ per headset nousee niin peruutan tilauksen kyllä välittömästi :D Kuutee: pitäähän niitä nyt päästä testaamaan kun kaikki kerran niitä niin ylistää. Kaveri ostaa pois jos en tykkää :)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

No kuluttajansuojalakihan tähän sanoo, että

mikäli hintatiedossa on virhe, on myyjäliike velvollinen myymään halvempaan hintaan jos asiakkaan voidaan olettaa olevan liikkeellä vilpittömällä mielellä.

Tarjous Internetissä sitoo mainostajaa. Kun kuluttaja on hyväksynyt netissä olevan tarjouksen, sitova sopimus on syntynyt. Tarjous on hyväksytty esimerkiksi silloin, kun kuluttaja on tilannut tuotteen Internetsivulla olevalla tilauskaavakkeella. Tällöin yrityksen on siis myytävä tuote netissä ostohetkellä olleella hinnalla
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Samoja juttuja käydään läpi kun merkonomiksi opiskelen :D Mutta joo, tilausvahvistus tuli Jimmssistä ja nyt odotellaan. Kellään tietoa että toimiiko 2x 3.5mm plugikuulokkeet Turtle Beach DSS:n kanssa?
 
Ylös Bottom