Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PS3 Headset + toimiva USB äänikortti

Okei eli olin ajatellut niitä Creativen Fatalityjä sitä ensimmäistä versiota missä on 3,5mm plugit tai jotai :o ja sit lisäksi jotain usb äänikorttia esim.
32560 - DeLOCK Sound 7.1 -US - Verkkokauppa.com
Jimm's PC Store - Your toaster will never be the same
Jimm's PC Store - Your toaster will never be the same
Jimm's PC Store - Your toaster will never be the same

Joten tahtoisin saada äänet toimimaan kuullokkeista ja puheen myös kuulumaan kuullokkeista joten onko se mahdollista noilla yhdistelmillä.

Kiitos jo etukäteen:D
 
Vastaus: PS3 Headset + toimiva USB äänikortti

Okei eli olin ajatellut niitä Creativen Fatalityjä sitä ensimmäistä versiota missä on 3,5mm plugit tai jotai :o
Kiitos jo etukäteen:D

Ite aikoinaan ostaessani headsettiä selailin useita sivuja ja palstoja läpi (sori, ei mitään muistikuvaa mitä sivuja), mutta luovutin Fatalityjen osalta muiden ihmisten arvostelujen perusteella. Todella paljon pahaa sanottavaa löytyi, hyvää ei juurikaan.

Ite päädyin noihin Sharkooneihin, ja oon kyllä täysin tyytyväinen ollut tähän mennessä. Toki hintansa puolesta osuvatkin täysin eri kategoriaan, mutta ajattelin vaan varoittaa. Jos olis jonkinlainen tapa testata tota ja jotain muuta headsettiä vierekkäin voisi sitten tehdä päätöksiä vähän jykevämmältä pohjalta. Itellä ei siis mitään "oikeita" kokemuksia fatalityistä, luetun perusteella vaan tein ostamatta jättämis päätöksen.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Moro!

Tuli siis ostettua Creative Fatal1ty Gaming Headset 3.5 mm liitännällä.

Tartteekos ostaa vielä jotai, että saan toimimaan ps3:sella?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tuli siis ostettua Creative Fatal1ty Gaming Headset 3.5 mm liitännällä.

Tartteekos ostaa vielä jotai, että saan toimimaan ps3:sella?

Tarvitset vielä USB-äänikortin noiden lisäksi.

Itse en kyllä kenellekkään noita fatalityn romuja suosittele, äänelaadussa ei ole mitään kehuttavaa, korvat kipeytyvät jo tunnin käytön jälkeen ja mikin äänenlaatukin on kuulemma surkea.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Moro!

Tuli siis ostettua Creative Fatal1ty Gaming Headset 3.5 mm liitännällä.

Tartteekos ostaa vielä jotai, että saan toimimaan ps3:sella?

Itellä on samat kuulokkeet ja ostin tuolta tollasen. Ei ole enää sama malli, mutta kuitenkin usb äänikortti

Ja kyllä se mikki on ihan susi. Ei tavallinen puhe meinaa kuulua vaan joutuu melkeimpä huutaan :D mutta halvalla kun sai hehe.
Asiansa ne kuitenkin ajaa.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Mulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa noista fatalityista. Ei tule korvat kipeäksi vaikka pelaisi 12h putkeen ja tästäkin on mielestäni ihan turha kiistellä. Joillekin sopii nämä korviin ja toisille taas ei, ja tämä pätee ihan mihin vaan kuulokkeisiin. Äänet kuulee niin hyvin kuin vain tuollaisilla 30e kuulokkeilla voi. Kaverit kehuneet päivästä 1 lähtien että ääneni kuuluu todella selvästi.

Mä melkein väittäisin, että tuo mikin huonosti toimiminen johtuu ihan siitä äänikortista. Minulla on sellainen vihreä dongeli dealextremesta. Kaveripiirissä varmaan 5-6 henkilöllä on nämä ja vaihtelevasti kuuluu äänet. Äänikortteja taitaa olla 3 ellei jopa 4 erilaista. Jokainen vetäköön omat päätöksensä siitä.

Mielestäni joku sanoikin hyvin, että ei kannata edes tuhlata satoja johonkin sennheisereihin jos ottaa äänensä suoraan telkkarista. Eivät nämä fatalityt varmasti paras valinta ole mutta jos ei tosiaan tahdo "satalappusia" nitoa pöytään eivät kyllä huonoinkaan vaihtoehto.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tuli tässä ostettua tälläinen äänikortti: 32560 - DeLOCK Sound 7.1 -US - Verkkokauppa.com

Ja kuulokkeina Fatal1tyt 3,5 liitänällä. Mikki ja kaikki pelasi heti niinkuin pitikin ja kaverit sanoivat että samanlainen äänenlaatu kuin ennenkin (ennen Official headset). Ja kuulokkeet ovat minun mielestäni aivan mahtavat, vaikka ehkä välillä alkaa vähän painamaan korvia.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Vaikka oon toiminu ton ohjeen mukaa http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...anikortin-kytkemisesta-playstation-3-een.html nii silti ku menee pelaa näyttää se mikki siltä et se on kytkettynä, mutta ei päällä tai siis, ettei puhu. Kuulokkeista oon kyllä säätäny sen mikin päälle. Ja jos laitan sen pois päältä, nii black opsissa näkyy n. sekunnin ajan, että puhuisin. Sama juttu kun laitan mikin takaisin päälle.

Apua?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Kuulokkeista oon kyllä säätäny sen mikin päälle. Ja jos laitan sen pois päältä, nii black opsissa näkyy n. sekunnin ajan, että puhuisin. Sama juttu kun laitan mikin takaisin päälle.

Mitä tekee lisälaite/adiolaitteet asetuksissa? liikkuuko ääni palkki kun puhut mikkiin?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Mikä voisi olla vikana kun ostin nuo fatal1tyt... ja laitoin ohjeiden mukaan kiinni, äänet kuuluu kyllä, mutta mikkini ei kuulu muille. Esim mw2:ssa lobbyssä näkyy että omaan mikin mutta siitä ei ääntä saa tulemaan. Ja äänikorttina käytän sitä singstarin mukana tullutta.
Se osa ennen sitä plugia on fatalityissä liian leveä. Singstar-äänikorteissa plug on yleensä sisäänsyvennetty, joten se tekee muiden kuin virallisten mikkien käyttämisen siinä vaikeaksi :/ Kannattaa vaihtaa korttia tai ostaa joku kapeampi kaapeli, eli 3,5mm naaras - 3,5mm koiras (tämä pää siis ilman sitä leveää hommaa).

Toivottavasti ymmärsit, mutta itse suosittelen ostamaan kokonaan uuden äänikortin.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Joo minulla oli ennen Trittoneita tuo Ear Force PX21 (varmaan joku päivitetty versio noista jotka sinä arvostelit?), muistaakseni niissä oli pientä huminaa...tosi pientä. kuitenkin sen verran pientä etten kokenut sitä viallisena tai ärsyttävänä.

Ite omistan moiset PX21:t. Huminaahan sieltä vähän kuuluu, mutta empä koe sitä myöskään häiritsevänä. Mutta itseä häiritsee mikki näissä, kun se kiertää muille. Tai ainakin luulen niin. Kun konppisten kans pelataan ja joku karjasee lujemmin jotaki, niin mulla kajarissa käy virtaus. Eli kiertoa on. Itellehän siitä mitään pahaa ei ole, mutta onhanse toiselle kettumaisen kuulosta :D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Mulla on kanssa kuulunut hurinaa pleikkariin liitettävistä usb-luureista. Tilasin tällaisen, toivottavasti toimii. Oli noita eristäviä piirejä parilla muullakin valmistajalla, mut tuo vaikuttaa tuollaiselta perusturvalliselta jos vaikka lapset koskee.

Products - Electronics Shop USB-DEVICES, ISOLATOR
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

^

Ja toimii. Onhan tuo iso sijoitus suhteessa luurien hintaan (n. 40 e postikuluineen), mutta laitteella voi tosiaan "maadottaa" muitakin usb-laitteita. Jos vaikka USB-liitäntäinen ulkoinen äänikortti/dac hurisee tietokoneessa. Suosittelen.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Olis aika ostaa uuet pelikuulokkeet pelkkään ps3 käyttöön :). Kattelin sellaisia logitechin g330 kuulokkeita, mutta olis muutama kysymys kyseisistä kuulokkeitsta.

-kuinka pitkä johto?? (Ei tarvitse olla onneksi kamalan pitä kun pelaan noin 1,5m päästä tvstä :cool:)

-Tajusinko oikein?? Eli kun kuulokkeiden mukana tulee USB äänikortti, niin jos mikin- ja kuulokejohdon kiinnittää siihen, kuuluu pelkkää puheääntä. Ja jos haluaisi saada kuulumaan myös peli äänet niin kuulokejohto pitäisi kiinnittää telkkariin.

-Kuinka kauas kuulokejohdon ja mikki piuhan saa toisistaan?? Ongelma olisi se, että jos ääni piuha pitäisi saada telkkariin, niin ps3 USB paikka on ainakin 1m päästä TVn kuulokejohdosta. (toivottavasti tajusitte)

- Ja jos joutuisin ostamaan kuuloke johdolle jatkokaapelin, niin heikentäisikö se ääntä, jos pituutta jatko kaapelilla olisi esim. 5m??

-Ja jos joku omistaa noi kuulokkeet, niin voisi kertoa kuuluuko noista hyvin esim. CODeissa muiden pelaajien askeleet.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

morjesta!
oon tässä aika pitkään miettinyt, että millaiset kuulokkeet hankkisin. en todellakanaan halua mitään rimpuloita, jotka alkavat vit...a heti ku ne on pistäny korviin. jos jollakulla on hyviä ehdotuksia " Professional headsetteihi" nii ehdotuksia tänne päin.
Olen jo tutkinut muutamia ehdokkaita, jotka ovat Sennheiser 360-pc ja 350-pc. Luin yhdestä arvostelusta että noi pc-360 tarvitsee hyvän äänikortin jotta ne kuuluis kunnolla. No, mene ja tiedä. Sitten yks jota katoin oli Sony DR-GA500. testeissä haukkuvat mikkiä, mutta ainakin näyttävä se on ja siinä on hyvä ääni! Viimeinen, ruma mutta hyvin suorituskykyinen, ehdokas on Logitech G930. En edes tiedä vielä, että käykö näistä mikään ps3 kanssa. :confused:

Olen kiitollinen jos jotkut vois laittaa viestiä. Ja siis ei mitään alle 100 e rimpuloita kiitos :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

jos jollakulla on hyviä ehdotuksia " Professional headsetteihi" nii ehdotuksia tänne päin.

Olen kiitollinen jos jotkut vois laittaa viestiä. Ja siis ei mitään alle 100 e rimpuloita kiitos :rolleyes:

Itsellä ollut muutaman päivän nyt testissä Trittonin AX Pro kuulokkeet.
Konsolifinin jryi oli testannut Trittoneita myös:
Kuuloketesti: Tritton AX 720 ja AX Pro - Jutut - PlayStationFIN

En ole aikaisemmin Pleikkarille omistanut pelikuulokkeita, mutta näihin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Äänentoisto on hyvä ja mikki toimii todella hyvin. Asennus oli nopea ja helppo. Kannattaa lukaista jryi:n testi.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Itsellä ollut muutaman päivän nyt testissä Trittonin AX Pro kuulokkeet.
Konsolifinin jryi oli testannut Trittoneita myös:
Kuuloketesti: Tritton AX 720 ja AX Pro - Jutut - PlayStationFIN

En ole aikaisemmin Pleikkarille omistanut pelikuulokkeita, mutta näihin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Äänentoisto on hyvä ja mikki toimii todella hyvin. Asennus oli nopea ja helppo. Kannattaa lukaista jryi:n testi.

Tritton ax 720 on myös hyvä vaihtoehto. Itse sain sen vihdoinkin toimimaan ja täytyy sanoa, että olen tyytyväinen. Mikki on hyvä ja basso on jämäkkä ja äänenlaatu muutenkin hyvä. Siinä jryin testissä on myös tämä malli testattu.
 
Ylös Bottom