Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Tiedoksi:

Class & Ohlson (vai miten se nyt kirjoitetaan) USB mokkula ei toimi PS3:ssa, ei tunnista sitä ollenkaan.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Pikaisen analyysin mukaan tuon pitäisi kyllä toimia samalla tavalla kuin DS:N joten kokeile ensin miten käy. Voihan se olla että ne laittoivat sulle tuon sillä juuri DS:t oli lopussa mutta tuossa ei muuta eroa ole kuin valmistaja ja ulkonäkö. Sittenhän sen näkee.

Jep tuo kyseinen usb sovitin myös toimii ihan ok.
Kävin tällä viikolla hakemassa ne Creative Fatal1ty Gaming Headset Anttilasta ja tuntuvat ihan ok setiltä. Odottelin sitä headsettiä jimmspc jo 3 viikkoa, niin nyt se odottominen jo riitti.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Tuli itsekkin ostettua Creative Fatal1tyt ja usb sovitinkin saapui verkkokaupasta tänään :) Kuulokkeet olen jo hyväksi todennut ja nyt pääsee testaileen mikkiäkin!
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Kuinkas pitkä tuon headsetin johto on kun kattelen tv:tä aika kaukaa?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Mistä noita äänikortteja oikeen löytää kun verkkokauppa.comista en haulla löytänyt?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset

Kävi itselle ihan samalla tavalla, tunnin ihmettelin et mikä v&%# näitä vaivaa kunnes luin kommenttisi ja tuli ns. ahaa elämys :D Nyt pelittää hienosti!

@bochu, http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=36742 ton tilasin ja hienosti toimii.

Tuo on käynny mullekkin ja tuon lisäksi olen pimeessä pistäny napista mikin pois (huomaamatta sitä)...

Ekalla kerralla kumpaakin ongelmaa tuli ihmeteltyä jonkun aikaa.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Tämä nyt ei suoranaisesti liity otsikon kamppeisiin, mutta mistähän löytäisi USB-mikrofoneja jotka tulisi kuulokkeiden piuhaan kiinni. Eli tässä pari esimerkkiä sellaisista, mutta jotka ovat 3,5mm liitännällä: Zalman ja Olympus. Itsellä on jo kohtuullisen hyvät luurit, joten pelkkä mikrofoni riittäisi. Ja jos olisi tuollaisia pieniä piuhaan kiinnitettäviä USB-mikrofoneja, niin säästyisi tuon USB-äänikortin ostamiselta.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Tämä nyt ei suoranaisesti liity otsikon kamppeisiin, mutta mistähän löytäisi USB-mikrofoneja jotka tulisi kuulokkeiden piuhaan kiinni. Eli tässä pari esimerkkiä sellaisista, mutta jotka ovat 3,5mm liitännällä: Zalman ja Olympus. Itsellä on jo kohtuullisen hyvät luurit, joten pelkkä mikrofoni riittäisi. Ja jos olisi tuollaisia pieniä piuhaan kiinnitettäviä USB-mikrofoneja, niin säästyisi tuon USB-äänikortin ostamiselta.

käytä Bluetooth kuuloketta vain mikkinä? Yksi ehdotus jota olen myös kokeillu. En tiedä muista.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Ostin eilen ja oon iha tyytyväinen. Mulla ei ole tota äänikorttia, vaan toteutin sen näin: Mikki kiinni vanhaan plantronicsin usb-adapteriin ja kuulokkeet jatkojohdon kans kotiteatteriin. Kotiteatteriin asetus headphone theatre ja upeesti kuuluu äänet. Ja suurinpiirtein ääni kuuluu ihan oikeesta "suunnastakin" mitä eilen Cod4:sta kokeilin. Ei ihan yhtä tarkasti kun 5.1:llä mut melkein.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Ostin eilen ja oon iha tyytyväinen. Mulla ei ole tota äänikorttia, vaan toteutin sen näin: Mikki kiinni vanhaan plantronicsin usb-adapteriin ja kuulokkeet jatkojohdon kans kotiteatteriin. Kotiteatteriin asetus headphone theatre ja upeesti kuuluu äänet. Ja suurinpiirtein ääni kuuluu ihan oikeesta "suunnastakin" mitä eilen Cod4:sta kokeilin. Ei ihan yhtä tarkasti kun 5.1:llä mut melkein.

Hitto munkin pitää kokeilla ottaa äänet kotiteatterista, nyt olen ottanu vaan kuulokkeilla telkasta.
Tuleeko äänet tuolla tavalla paremin ku, telkun ääniin yhdistettynä?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Ihan varmasti tulee paremmin. Mul on Sonyn teatteri, siinä on kaks asetusta tolle headphonelle. Eli hp theatre ja hp 2ch, hienosti pelaa teatteriasetuksilla. Itekin aluks epäilin kun nää nyt ei mitkään surround-luurit varsinaisesti ole. Kiva oli yllättyä!
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

käytä Bluetooth kuuloketta vain mikkinä? Yksi ehdotus jota olen myös kokeillu. En tiedä muista.

Tätä olen itsekkin miettinyt, mutta langallisessa se äänenlaatu ja toimivuus on yleensä parempi. Ei tee mieli säätää.. Ja sitten pitäisi kehitellä joku patentti mitenkä saisi pidettyä tuota BT-kuuloketta tarpeeksi lähellä suuta, että puheesta saisi jotain selvääkin vielä.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Tätä olen itsekkin miettinyt, mutta langallisessa se äänenlaatu ja toimivuus on yleensä parempi. Ei tee mieli säätää.. Ja sitten pitäisi kehitellä joku patentti mitenkä saisi pidettyä tuota BT-kuuloketta tarpeeksi lähellä suuta, että puheesta saisi jotain selvääkin vielä.

Mulla se roikku paidan kauluksessa siitä korvan ympärille tulevasta kiekurasta. Ainakin mulla puhe vaan tuli aika jälkijunassa kuulokkeista. Tulihan kuitenkin kokeiltua.

Ps.Käytän edelleen Fatalityn omaa mikkiä.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Voiko mistään ostaa audiokaapeliin mitään pidennys johtoa kun mikki johdon pistän plegeen niin ei audio johto ylety tv:seen.:confused:
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Voiko mistään ostaa audiokaapeliin mitään pidennys johtoa kun mikki johdon pistän plegeen niin ei audio johto ylety tv:seen.:confused:

Marketeista ym, Chlas Ohlsson (meniköhän oikein?) ym löytyy noita jatkojohtoja.
 
Ylös Bottom