Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Marketeista ym, Chlas Ohlsson (meniköhän oikein?) ym löytyy noita jatkojohtoja.

Eli käyn tuosta lähi citymarketista vaan hakemassa?Kun meidän lähellä ei ole Chlas Olssonia (vai mikä nyt olikaan).
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Marketeissa tapaavat olla kalliita nämä, TÄSTÄ vähän hintaverrokkia kauppareissulle.. Gigantissa muistaakseni pitkästi yli 10 kpl, käväsin sitten VEKOYssä kadun toisella puolella ja yllätyin positiivisesti.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

No voihan....näin anttilassa ja ostin sen 9 tuli hinnaksi.Kotona huomasin että tyhmänä ja kiireessä en ollut katsonut johdon pituutta ja se oli 5m...vähän liian pitkä minulle kun olisi 50cm jo riittänyt.:D
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Voisko joku heittää linkkiä tai kertoa et mistä sais ton äänikortin ku tuntuu olevan joka paikasta loppu
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Mulla on käytössä Creative Fatal1ty Gaming Headset + ZAP USB-äänikortti,jota löytyy http://www.teknikmagasinet.fi tai Jumbon myymälästä.Hintaa värkillä on 12,90.
En tähän osannut suoraa linkkiä väsätä,mutta hakuboxiin,kun kirjoitaa äänikortti niin löytyy.

Itse olen yhdistelmään ollut tyytyväinen.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Dealextremestä tilasin adapterin noin 2 viikkoa sitten, eikä oo vieläkää postittaneet. Nyt oliskin kiire jostain hommata adapteri ylihuomiseksi kun RE5 ilmestyy. Mistä nyt tähän hätään adapterin repäisisi, neuvoja otetaan vastaan kun tuo verkkokaupan adapteri on out of stock :confused:
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Aiheeseen liittyen, onko joku kokeillut Sennheiser PC-350 ( http://www.sennheisernordic.com/nordic/home_en.nsf/root/private_headsets_pc_pro-gaming_502141 ) kuulokkeita tuollaisen USB-äänikortin kanssa?

Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia käytöstä PS3:n kanssa. Senkut kun vakuuttavat laadullaan vrt. vaikka Creativen Fatal1ty -sarjaan.

Nykyinen oma settini jossa stereokuulokkeet DJ-tyyppisesti yhdellä korvalla /w BT-headset toisessa ei oikein tyydytä.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Mun mielestä sen pitäis kaiken järjen mukaan toimia!

PC 350
Technical Data
Headphones
Headphone Type Circumaural, closed
Speaker type Dynamic, 38 mm, Nd magnet
Frequency response 10 Hz 26,000 Hz
Impedance 150 Ohms
Sensitivity 108 dBSPL
Distortion < 0.1%
Microphone
Pick-up pattern Noise Cancelling
Frequency response 50 Hz . 16,000 Hz
Sensitivity -38 dBV at 94 dBSPL
Cable length 3 m
Connectors Two 1/8 / 3.5 mm plug

Siitä löyttyy kuitenkin kaksi 3,5 mm plugia!
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Kävin tänään ostamassa Sennheiserit, hintaan 112 JimmsPC ostopaikkana. H*lvetin asiallisen oloiset ja hyvin viimeistellyt kuulokkeet. Niinku tietty yli 100 kuulokkeilta voi odottaakin.

Toimi mut eilen katoin ni netistä ei saa tilattua. Liikkeistä voi löytyä?

Ainakin Raision (vai oiskohan tuo kuitenkin Turun puolella) myymälässä myivät ei-oota tuosta USB-äänikortista. Myyjä vielä 'kaupan päälle' avautui verkkosivujen ja myymälän reaalivaraston eroista. Ilmeisesti en ollut ensimmäinen kyselijä... :D

Claes Ohlssonilta en myöskään löytänyt ko. palikkaa.

JimmsPC lupasi selvittää saatavuuden näille joten heiltä kannattaa kysellä ensi viikolla aiheesta.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Kysymys?

Onko muilla samaa ongelmaa fatalityn kanssa, eli mikki on ihan onneton...mun puhe ei meinaa kuulua muille ollenkaan. Kokeilin eilen lainaamiani kuulokkeita ja mikkiä (Deltaco HL-57) niin mun puhe kuului muille paljon paremmin. Eli saako fatalityyn hankittua parempaa mikkiä mistään?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Vastauksia ei ehtiny tulee, mut kävin osatmassa parempilaatusen laitteen, eli nykyään käytän sitten seuraavaan laitetta Sennheiser PC 350. Toivottavasti nyt muut kuulee munkin puheeni!
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Vastauksia ei ehtiny tulee, mut kävin osatmassa parempilaatusen laitteen, eli nykyään käytän sitten seuraavaan laitetta Sennheiser PC 350. Toivottavasti nyt muut kuulee munkin puheeni!

Taitaa olla jo myöhäistä mutta olen kuullut muutamilta ( Itseni mukaanlukien ) joilla on myös ollut tuo mikkiongelma. Korjaustoimenpiteenä kannattaa ekana varmistaa että se mikki on kunnolla kiinni kuulokkeessa. Se ei aina mene ihan pohjaan kunnolla joten joutuu vähän forcea käyttämään. Jos ei tuolla korjaannu saattaa mikki olla rikki.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Aiheeseen liittyen, onko joku kokeillut Sennheiser PC-350 ( http://www.sennheisernordic.com/nordic/home_en.nsf/root/private_headsets_pc_pro-gaming_502141 ) kuulokkeita tuollaisen USB-äänikortin kanssa?

Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia käytöstä PS3:n kanssa. Senkut kun vakuuttavat laadullaan vrt. vaikka Creativen Fatal1ty -sarjaan.

Nykyinen oma settini jossa stereokuulokkeet DJ-tyyppisesti yhdellä korvalla /w BT-headset toisessa ei oikein tyydytä.

Nyt olen kokeillu ja toimivat pirun hyvin!
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Sama vika, todella hyvät luurit nää Seenhaiserit. :)

Jimm'sistä kävin hakemassa reilulla satasella, mistä sä Tunnettu?

Tilasin ne viereiseen tietokoneliikkeeseen. Hinta oli ollu suunnilleen sama ku Jimmsistä postikulujen kanssa. Eikä tarvinnu hakea mistään. Käveli vaan toiselle puolelle katua työpaikalta.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Dealextremestä tilasin adapterin noin 2 viikkoa sitten, eikä oo vieläkää postittaneet. Nyt oliskin kiire jostain hommata adapteri ylihuomiseksi kun RE5 ilmestyy. Mistä nyt tähän hätään adapterin repäisisi, neuvoja otetaan vastaan kun tuo verkkokaupan adapteri on out of stock :confused:


Myöhässä tulee tähän, mut muille tiedoksi...

USB-ÄÄNIKORTTI

Clas Ohlson (hinta 23,50) myy samaa usb-äänikorttia kun Biltemakin (hinta 19,99) eli päätin kotiin mennessäni hankkia toisen sellaisen pojalle, niin Kampin Clas Ohlsonin liikkeessä niitä ainakin oli vaikka kuinka paljon!
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Saako jostain hankittua fatalityyn uutta mikkiä? Annoin laitteen pojalle, mut ei se mikki vaan toimi kunnolla!
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Saako jostain hankittua fatalityyn uutta mikkiä? Annoin laitteen pojalle, mut ei se mikki vaan toimi kunnolla!
Eikö kukaan osaa autaa, et sais jostain varaosia....mielummin parempaa mikkiä? Ite olen yrittäny hakee googlesta, mut ainakaan mun hakusanoilla se ei onnistu.
 
Ylös Bottom