Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Eikö kukaan osaa autaa, et sais jostain varaosia....mielummin parempaa mikkiä? Ite olen yrittäny hakee googlesta, mut ainakaan mun hakusanoilla se ei onnistu.

Onko siitä pitkäkin aika kun ostit tuon headsetin? Yksi konsti voisi olla että ota yhteyttä liikkeeseen joska headsetin ostit ja kerro tilanne tai voi olla kaukaa haettua mutta täältä EHKÄ saattaisi saada hommattua varaosia. Muita ei tule mieleen.

Fatal1ty Gaming Headset - Ergonomic-design with premium drivers and detachable boom mic
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Onko siitä pitkäkin aika kun ostit tuon headsetin? Yksi konsti voisi olla että ota yhteyttä liikkeeseen joska headsetin ostit ja kerro tilanne tai voi olla kaukaa haettua mutta täältä EHKÄ saattaisi saada hommattua varaosia. Muita ei tule mieleen.

Fatal1ty Gaming Headset - Ergonomic-design with premium drivers and detachable boom mic

Mulla se on Prisma? Joten tuskin voivat auttaa, pitäs ettii kuitti ja valittaa et laite ei toimin (takuu)...mut olenko säästäny tuon hintaista kuittia...tuskin.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Mulla se on Prisma? Joten tuskin voivat auttaa, pitäs ettii kuitti ja valittaa et laite ei toimin (takuu)...mut olenko säästäny tuon hintaista kuittia...tuskin.

Sitten en muuta keksi juuri nyt kuin että tarkastele tuota linkittämääni creativen sivua josko sieltä saisi tilattua mikin. Ainaskin itse headsetin saa hommattua. Jos ei suoraan tilaamalla onnistu niin ainahan voi soittaa ja kysyä niiltä myyvätkö pelkkää mikkiä. Luulisin että niitäkin saisi erikseen ostettua sillä varmasti tuo mikki on se mikä useiten näistä hajoaa.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Sitten en muuta keksi juuri nyt kuin että tarkastele tuota linkittämääni creativen sivua josko sieltä saisi tilattua mikin. Ainaskin itse headsetin saa hommattua. Jos ei suoraan tilaamalla onnistu niin ainahan voi soittaa ja kysyä niiltä myyvätkö pelkkää mikkiä. Luulisin että niitäkin saisi erikseen ostettua sillä varmasti tuo mikki on se mikä useiten näistä hajoaa.

En löydä sivuilta erillistä mikrofonia? Kiitos kuitenkin vaivannäöstä!
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Marketeissa tapaavat olla kalliita nämä, TÄSTÄ vähän hintaverrokkia kauppareissulle.. Gigantissa muistaakseni pitkästi yli 10 kpl, käväsin sitten VEKOYssä kadun toisella puolella ja yllätyin positiivisesti.


Hyvä vinkki toi VEKOY. Kävin niiden sivuilla, mutta en löytänyt usb-äänikortteja. Onko niillä niitä valikoimassa ollenkaan?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Nii elikkäs: Ostin eilen verkkokaupasta tuon Creative HS-950 headsetin ja haluaisin saada PELIÄÄNET (Esim ammuskelu) tulemaan siitä. Nyt kuuluu vaan tuo keskustelu.. Saisko toosi yksinkertaisesti, mitä pitää ostaa ja mitä tehdä.. Se on sitten USB headset
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Nii elikkäs: Ostin eilen verkkokaupasta tuon Creative HS-950 headsetin ja haluaisin saada PELIÄÄNET (Esim ammuskelu) tulemaan siitä. Nyt kuuluu vaan tuo keskustelu.. Saisko toosi yksinkertaisesti, mitä pitää ostaa ja mitä tehdä.. Se on sitten USB headset

Liekkö tämä oikea ketju tälle kyssälle:rolleyes:

Mutta joo.. Käsittääkseni minkään headsetin kautta ei voi saada kuulumaan mitään muuta kuin puhetta. Eli iham sama minkä headsetin ostat, siitä ei kuulu muu kuin pelaajien puhe:) Voithan sä aina vetää telkasta/vahvarista kuulokkeen toiselle korvalle ja toisella pidät headsetin kuuloketta

EDIT: Nisupulla tietääkin paremmin:)
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Nii elikkäs: Ostin eilen verkkokaupasta tuon Creative HS-950 headsetin ja haluaisin saada PELIÄÄNET (Esim ammuskelu) tulemaan siitä. Nyt kuuluu vaan tuo keskustelu.. Saisko toosi yksinkertaisesti, mitä pitää ostaa ja mitä tehdä.. Se on sitten USB headset

Palauta headset kauppaan ja ota tilalle sellainen, josta löytyy erikseen liitännät mikille ja kuulokkeille. Mikrofonin lyöt otsikon Deltavoice USB-"äänikortin" kautta pleikkariin ja kuulokkeet yhdistät vaikka stereoihin. Näin saat kuulumaan puheet ja peliäänet samojen lappujen kautta.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Ja lisätään vielä että jos on epäselvyyksiä niin lue tämän ketjun aloitusviesti ja jos vielä epäkohtia löytyy niin sitten jatkokyselyjä :)
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Liekkö tämä oikea ketju tälle kyssälle:rolleyes:

Mutta joo.. Käsittääkseni minkään headsetin kautta ei voi saada kuulumaan mitään muuta kuin puhetta. Eli iham sama minkä headsetin ostat, siitä ei kuulu muu kuin pelaajien puhe:) Voithan sä aina vetää telkasta/vahvarista kuulokkeen toiselle korvalle ja toisella pidät headsetin kuuloketta

EDIT: Nisupulla tietääkin paremmin:)

Väärässä olet! Kyllä äänet saa kuulumaan...lue ketjua edes pikkasen ennen kirjoittamista.

Ittelläni toimii peliäänet ja puhe ihan hyvin....ja niin toimii monella muullakin.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Tuota, mulla on menny vähän ohi. Mitä hyötyä on tosta uspi-hetsetti äänikortti härpäkkeessä verrattuna siihen, että mulla tulee peli- ja chatäänet töllön takaa langattomiin sonyn kuulokkeisiin ja ite höpisen horinani jabran bt mikkiin?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Tuota, mulla on menny vähän ohi. Mitä hyötyä on tosta uspi-hetsetti äänikortti härpäkkeessä verrattuna siihen, että mulla tulee peli- ja chatäänet töllön takaa langattomiin sonyn kuulokkeisiin ja ite höpisen horinani jabran bt mikkiin?

Jos tuo setti on hyvä niin ei kaiketi mitään hyötyä, mut ite ainakin tykkään siit et mikki ja kuulokkeet on yksi ja sama vehje. Yritin jossain vaiheessa pelata kuulokkeilla ja bluetooth mikillä....se vasta oli hankalaa ainakin mun mielestäni.

Mut tää on sitä.....jokaiselle löytyy oma ratkaisunsa....ja kuka tykkää mistäkin setistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Jos tuo setti on hyvä niin ei kaiketi mitään huotyä, mut ite ainakin tykkään siit et mikki ja kuulokkeet on yksi ja sama vehje. Yritin jossain vaiheessa pelata kuulokkeilla ja bluetooth mikillä....se vasta oli hankalaa ainakin mun mielestäni.

Mut tää on sitä.....jokaiselle löytyy oma ratkaisunsa....ja kuka tykkää mistäkin setistä.

Juu juu.. Aattelin vaan, että onko näillä jotain vaikutusta äänentoistoon laadullisesti vai miten. Jokainen taaplaa tyylillään.. Mulla ei henk. koht oo ollu mitään hankaluuksia bt-mikin kans ja mukavampi on löhötä sohvalla ilman piuhasekamelskaa. Sori vähän OT.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

kertokaas urpolle että saako noita peliääniä ja muitten puheääniä kuulumaan ton äänikortin kautta ja vielä jos joku kertoilisi mistä tommosta deltan korttia ois hyvä hommata kun ei oikein mistään löydy (tai sitten en vaan osaa:D)
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

kertokaas urpolle että saako noita peliääniä ja muitten puheääniä kuulumaan ton äänikortin kautta ja vielä jos joku kertoilisi mistä tommosta deltan korttia ois hyvä hommata kun ei oikein mistään löydy (tai sitten en vaan osaa:D)

Äänikortin kautta et saa kuulumaan mitään, ainoastaan viet mikrofoniin höpisemäsi sitä kautta konsolille. Kaiken olennaisen poimit lappuihin stereoista tai television liitännästä.
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Äänikortin kautta et saa kuulumaan mitään, ainoastaan viet mikrofoniin höpisemäsi sitä kautta konsolille. Kaiken olennaisen poimit lappuihin stereoista tai television liitännästä.

kiitos nopeasta vastauksesta. pitää tyytyä kajareihin kun ei näytössä ole sitä 3.5 reikää :P
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Mistä tuon Delta Sinovoicen oikeen voisi löytää? Ja paljon se maksaisi?
 
Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti

Mistä tuon Delta Sinovoicen oikeen voisi löytää? Ja paljon se maksaisi?

Esim. verkkokauppa.comista. Luultavasti, jos on vielä myynnissä. Löytyy myös muita vastaavia tuotteita jotka sopivat. katselpa sieltä. Myös google on ystävä. ;)

EDIT: Verkkokauppa.com ei ilmeisesti enää myy tuotetta. En ainakaan löytänyt listalta.

EDIT2: Tämmönen löyty googlettamalla heti. Luulisi toimivan kuten Delta Sinovoice. http://www.halvathinnat.fi/magento/usb-3d-ac-3-sound-card-1.html?gclid=CNCxuJ2L-JoCFRWA3godKx4udQ
 
Ylös Bottom