Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siinä tapauksessa on syytä lukea FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi.Ei myö tiietä mitenkä sitä ees voi säätää?
Eikö se ilmesty XMB:hen ollenkaan, vai mitä siinä tapahtuu/ei tapahdu? Käytännössä ainoa syy, miksei kiintolevy näy PS3:lle on se, että FAT32-osio ei ole ns. primääriosio.Eipä se näköjään auta vaikka olisi FAT32 kovo.
Periaatteessa ihan minkä vaan, joka ei vaadi ajureita.Kertokaas, että minkälaisen muistikortinlukijan PS3 tunnistaa, kun olisi tarvetta sellaiselle joka tukee MICROSDHC-korttia...
Periaatteessa ihan minkä vaan, joka ei vaadi ajureita.
Käyttäähän muistikortti varmasti FAT32-tiedostojärjestelmää? Jos käyttää jotain muuta, niin ei varmasti ilmesty XMB:hen näkyviin.Kummallista, meinaa toi minkä ostin, niin siitä ei tule minkäänlaista kuvaketta XMB:hen, ei ilman korttia eikä kortin kanssa, vaikka siihen syttyy se pieni punainen valo...
Käyttäähän muistikortti varmasti FAT32-tiedostojärjestelmää? Jos käyttää jotain muuta, niin ei varmasti ilmesty XMB:hen näkyviin.
Pelkkä muistikortinlukija ilman korttia ei myöskään näy Pleikkarille yhtään eikä mitenkään.
Sitten menet johonkin paikkaan, jossa on toimiva tietokone. Pleikkarin avulla sitä tiedostojärjestelmää et pysty näkemään - paitsi tietysti siten, että jos ulkoinen media PS3:lle näkyy, on se silloin varmasti FAT32.Juu, oon kokeillu siis vaikka ja miten, eikä näy, mutta mistä mä saan tietää, että mitä tietojärjestelmää se käyttää.
Sitten menet johonkin paikkaan, jossa on toimiva tietokone. Pleikkarin avulla sitä tiedostojärjestelmää et pysty näkemään.
Jotakuinkin juuri noin. Joudut siis formatoimaan kortin kokonaan, eli kopioi sieltä kaikki data talteen ensin. Jos se kuitenkin on FAT32 jo entuudestaan, niin sitten asialle ei voi mitään. Todennäköisesti se ulkoinen muistikortinlukija tekee jotain sellaista, jonka päälle ei ymmärrä. Eilen ite kokeilin MicroSD-korttia tuollaisen SD-adapterin kanssa vanhassa 60-gigaisessa Pleikkarissa ja hyvin toimi. Eli siitä ei voi kiikastaa, etteikö PS3 itse MicroSD-kortteja tukisi.Mutta siis, meneekö se näin, että menen siihen, missä näkyy kaikki kovalevyt (tietokoneella siis) ja sitten klikkaan tuota kortinlukijan ominaisuuksista ja muutan sen FAT32:seksi, kerta sitä ei ole?
Olisiko kellään tietoa PS3-yhteensopivuudesta:
SteelSeries SteelSound 5H v2 USB
Onkos Fatal1ty Gaming Headset HS-1000 yhteen sopiva ps3:lle??
Eipä taida toimia, jos headsetissä on pelkkä USB. Mutta, jos headsettiin (jossa 3,5mm plugit) suostut ostamaan ulkoisen äänikortin, niin saat ne toimimaan molemissa.Huomenta, (iltaa...)
Onko tietoa onko USB:n kautta toimivaa "headsettiä" olemassa joka toimisi PS3+PC ?
Olisi itse tarvetta tuollaiselle, jos on tietoa otan vastaan.