Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Championship

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Kävikö Kiraih:lla samanlailla kuin Alonsolla Itävallassa :) ei ollutkaa incar päällä kun yritettiin tarkistaa osuiko Auto Räikkösen perään. Project cars vois olla mielenkiintonen testattava, Aleja ootellessa..
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Kävikö Kiraih:lla samanlailla kuin Alonsolla Itävallassa :) ei ollutkaa incar päällä kun yritettiin tarkistaa osuiko Auto Räikkösen perään. Project cars vois olla mielenkiintonen testattava, Aleja ootellessa..

Kävi, ei jäänyt todisteita :D No Thuton pätkästä pääsin katsomaan tilanteen ja eipä siinä, ehkä Puhis ei odottanut mua sinne ulkopuolelle. :)

PCARS on kyllä mielenkiintoinen, aleja odotellessa tosiaan. Siihen liigaan ei kyllä rahkeet taida riittää :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Ruvetaankos muuten jo nyt hyvissä ajoin suunnittelemaan ensi viikon kisan aikataulua? Henk.koht. pitäisi käydä melkein kaikki päivät tässä vaiheessa.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Harmittaa aika paljon etten kerennyt itse paikalle. Tiistai ja torstai nyt vaan on tuollasia päiviä mulle. Toivottavasti pääsis seuraavaan kisaan mukaan ja pakkaa vähän sekottaa. Keskiviikkona vedin yhden treenin ja aika-ajossa 1:22.683 ja kisassa 1:23.711. Noh ei voi mitään
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

PCARS on kyllä mielenkiintoinen, aleja odotellessa tosiaan. Siihen liigaan ei kyllä rahkeet taida riittää :D

Jos en väärin muista niin taisi olla jo jossain vaiheessa melki puoleen hintaan. Toivottavasti joulualennuksiin päätyisi.

Kyl se kisaaminen on ihan hauskaa oli oma taso sitten mitä tahansa. En itsekään ennen pcarsia ollut ajanut tyyliin koskaan mitään ajopeliä ja silti pädillä taistellaan välillä podium sijoituksista.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Jos en väärin muista niin taisi olla jo jossain vaiheessa melki puoleen hintaan. Toivottavasti joulualennuksiin päätyisi.

Kyl se kisaaminen on ihan hauskaa oli oma taso sitten mitä tahansa. En itsekään ennen pcarsia ollut ajanut tyyliin koskaan mitään ajopeliä ja silti pädillä taistellaan välillä podium sijoituksista.

Itse asiassa lähti jo PCARS tilaukseen, joten ehkäpä sitä teidän kakkoskaudelle ehtii jo mukaan. Kunhan eka vähän treenaa.

Tähän formula-sarjaan. Onko ensi viikolla Torstai edelleen paras kisapäivä? Itselle käy mikä päivä vain, kunhan ei oo ennen klo 19. Eli onko esim. torstaina klo 19 tai 20 ok?
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

taidan itekkin poistaa Pcarssin kaupoista jossain kohtaa, mutta enivei ensviikolle mulle käy kaikki muut päivä paitsi perjantai lauantai ja sunnuntai.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Itse asiassa lähti jo PCARS tilaukseen, joten ehkäpä sitä teidän kakkoskaudelle ehtii jo mukaan. Kunhan eka vähän treenaa.

Tähän formula-sarjaan. Onko ensi viikolla Torstai edelleen paras kisapäivä? Itselle käy mikä päivä vain, kunhan ei oo ennen klo 19. Eli onko esim. torstaina klo 19 tai 20 ok?
Nyt pitäis ehdottomasti sopia päivä ja kellonaika jolloin tätä sarjaa ajetaan. Torstai klo 20.15 kuten viimeksikin on ok ellei nyt kovin montaa vastaväitettä tule. Pidetään se aika ja päivä aina samana, niin ei tarvi joka viikko arpoa milloin ajetaan.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Eli jatkossa torstaisin klo 20.15 alkaen.

Hyvä olisi tosiaan olla sama päivä joka viikko niin ei tarttisi tätä arpomista koko ajan käydä. Nytkin hyvin porukkaa oli siihen aikaan. Vaikuttaa siltä, että osa jotka oli ekassa kisassa on jääneet pois radiohiljaisuudesta johtuen. Torstaita myös eniten siihen aiempaan äänestyspolliin tyrkittiin joten suurimmalle osalle pitäisi kelvata.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Ketkäs kaikki ovat nyt torstaina tulossa kisailemaan? Mirokin käynyt ainakin eilen palstalla, joten saadaanko ketjun avaajakin mukaan? :D

E: Tämä kyssäri siis varsinkin niille, ketkä eivät ole aiemmissa kisoissa olleet mukana. Oletettavasti ainakin suurin osa niistä mukana, ketkä ovat olleet myös molempina aiempina viikkoina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Juu tulossa ollaan.

Täällä aktiivisuus vähentyny aika reilusti. Johtuukohan se kiinnostuksen vähentymisestä vai eikö toi aikataulu sitten sovi. Tästähän vois tehä toisenkii sarjan jota ajettas eri päivänä. Ite ainakii voisin ajaa kahtakiin sarjaa, jos aikataulut käy ja porukkaa riittäis. Mahollisesti vähän eri säännöillä, 2x25% kisat jne.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mulla tuli torstaille keikka hesaan, mutta uskon että kerkeän peliin mukaan.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mukana torstaina! Ja voisin kans osallistua myös toiseen kauteen jos semmoinen perustetaan
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Hyvin toimii peli, aluks kun olin time trialis nii ei auto kulkenu kun 340-345, no käynnistin pelin uusiks nii johan tuli vauhti takasin pitkäl suoral about 360kmh, Noo meni hetki nii ilmeni uus bugi takasiipi ei halunnu pysyä auki.... Toivottavasti kisassa ei ilmene kenellekkään näitä bugeja :)
 
Ylös Bottom