Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Championship

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Huomenna tiistaina kisa? Monelta alotetaan? Saisko edes sen lyhimmän practicen päälle, jos se vähentäis aika-ajojen bensabugia? Tänään vois ajaa reenikisoja vaikka systeemillä lyhin praccy+SQ+25%. Näkee samalla auttaako tuo practice siihen bensabugiin.

Parc ferme rules are no longer incorrectly applied so players will not get their fuel locked to 100kg in qualifying or not be able to change their tyres at the start of a race if they qualified outside the top ten.

Tommosta tulossa tämän viikon PC-päivityksessä, varmaan sama bugi. Eli varmaan ois parempi jättää parc ferme -sääntö pois.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mulle käy arkipäivistä mikä vain klo 18 - 21 väliltä. PE - LA en voi taata olevani aina paikalla, joten toiveissa olisi MA - TO ajalle.

Kerta tiistai ei monelle käy, niin miten olisi sitten keskiviikko tai torstai? Lyökäähän joku päivä lukkoon niin osaan hiihtää paikalle. Mulla on poika tämän viikon luonani niin olisi hyvissä ajoin hyvä tietää ajankohta.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mulle käy arkipäivistä mikä vain klo 18 - 21 väliltä. PE - LA en voi taata olevani aina paikalla, joten toiveissa olisi MA - TO ajalle.

Kerta tiistai ei monelle käy, niin miten olisi sitten keskiviikko tai torstai? Lyökäähän joku päivä lukkoon niin osaan hiihtää paikalle. Mulla on poika tämän viikon luonani niin olisi hyvissä ajoin hyvä tietää ajankohta.
Keskiviikko ja torstai molemmat käy myös minulle mainiosti.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Keskiviikkona on KFinin PCars -kisa, niin se veis muutaman kuskin pois. Torstaille sit. Sarjan päällikkö kertokoon päivän.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Torstai kyllä kävis mullekkii hyvin, keskiviikkona oli se PCars sarja
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Torstai sopii. Miten olis kaks kisaa tällä viikolla? Esim tänään ja torstaina. Tekis mieli kisailla vähän enemmän ;)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mulla kesti eilen 6-7 kiekalle asti pehmeet ja iha puhki ne ei sillonkaan menny. kovemmat ei ees kerenny kulua juuri yhtään.
Riippuuha se kuluminen kuin punasella kumit on mutkissa ajellessa ja paljo kierroksia aika-ajoissa on vetäny sillä setillä.

Mikä tahasa päivä käy mulle siinä 18 jälkeen ja voidaan ajaa vaikka useempiki
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Torstaihan oli tuossa äänestyksessäkin ykkönen 11 äänellä, joten olisi aika luonnollinen valinta. Itselleni käy kaikki muut päivät PAITSI keskiviikko.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Eli tänään ei kisata? Onko torstai klo 20? Saisko varmistuksen? :)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Missäs välissä tän päivän kisa on siirretty? Eikös sen pitäny jatkossa olla torstaisin.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Siis ymmärtääkseni tän viikon kisaa ei olla missään vaiheessa lyöty lukkoon? Ei siinä ois se hyvää tietää millon ajellaan että osaa olla oikeeseen aikaan paikalla.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Sovitaanko nyt niin, että se on torstaina? Kellonajasta huudelkaa ne, keille sillä on väliä. Minulle käy kaikki väliltä 17-22.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Torstaita liputan myös.. kaikki käy oikeastaan 18-22 välillä, klo 17 en kuitenkaan kerkeä.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Sarjan vetäjä ilmeisesti nyt häveissä. Noh itelle torstai käy, klo 18-21 aikana. Mielellään en hirveästi ysin jälkeen kun poika pitää sitten yöunille saada ajoissa. Mut jos ysiltä vielä aloitetaan niin sekin käy.
 
Ylös Bottom