Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Championship

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Hyvät väännöt oli Kiraihin kanssa tosiaan! Ja äijät vääns siellä kärjessä oikeen kunnolla!
Myönnän omasta puolesta, että monta cornercuttia tuli kyllä otettua. Laitan näistä suurimman osan aivan liian aliohjaavan keulan ja pitkän ajotauon piikkiin. Cheers
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Jos halutaan oikein tasaista vääntöä niin nämä Cornercutit saadaan ainakin yhdella keinolla poistettua. Lisätään Monaco ja Singapore kisakalenteriin ;)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Joo itellä kans joutu aika-ajon täydellä tankilla ajamaan. Aika-ajossa 1:14,5, kisassa 1:12,8...

Aika mahtava oli kisan päätös ainakin mitä nopeasti vilkasin simon videosta. Harmi kun itse joutu moneen konfliktiin (lähdössä kyllä ajan itseni liian ahtaaseen rakoon joten ei voi kun syyttää itseään.. simon kuvasta kolari näyttää upealta !), mutta toisaalta n. 20 kierroksen ajan tiukkaa tasasta vääntöä (noh hienosti ohi pääsin lopulta, muuten peräkanaa ajoa parin sekunnin erolla.. ja kolmen sekunnin aikasakolla juuri menetin sijan)

Tossa vielä pientä koostetta omista kolareista:
https://www.youtube.com/watch?v=W6KE6-J4PR0

Hyvin loistan tuossa sinun koostevideossa, kun 2/3 mun kanssa. :D Tuossa ekassa et ilmeisesti huomannut mua ollenkaan? Ajelin siellä reunassa siitä 2.mutkasta asti :D

Itselläkin tuli kyllä älyttömän paljon corner cutteja, pääasiassa ekoilla kierroksilla kun pehmeet ei kääntyny minnekään ja sitten lopussa kun taistelin reilut 20 kierrosta vanhoilla kovilla renkailla Simoa ja Thutoa karkuun. Yritin kuitenkin rankaista itseänikin noista cuteista nostamalla kaasulta, kuten ehkä parhaiten tuosta Simon videon ekoista kierroksista huomaa (@13:10 & @13:42). Täytyy siltikin skarpata tuolla osastolla reilusti.

Williamsit muuten glitchaili mulla ihan omiansa siinä kisan alussa kahden kierroksen ajan. Tuon kahden kierroksen aikana kerran mir02k1 ja NiKKu392 ajoivat päällekäin, kertaalleen "kolaroin" toisen kanssa vaikka oikeasti olivat ~2sek edellä ja kerran toinen ajoi seinään ja hyppäsi hetken päästä takaisin mun edelle. :D

E: Täytyy itsekin "opetella" tuo Twitchin käyttö ja streamata ensi kisa omasta näkövinkkelistä sinne.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Sehän lähti tämä sarja hyvin käyntiin, ei jääny voitto kovin kauas. :D Harmi kun en ollenkaan koittanu tota netissä, renkaat kesti paljon paremmin ku luulin, ois ollu kyllä yhen stopin kisa. Mutta jännäks meni loppu, pysty kunnolla Simoakii haastamaan, ku oli paremmat renkaat. Säädöt oli kyllä kohillaan, ei ollu ainakaan ohittaminen vaikeeta. Ei vaan saanu tota viimestä shikaania osumaan, siihen se voitto lipes.

Joo, tulihan noita oikasuja muutama itellekkii, mutta en vielä tekis johtopäätöksiä, tolla radalla melkein aina ne johtuu virheestä eikä niinkään mittään tarkotuksellista. Lagia kyllä oli välillä melkosesti, yks kolhu tuli Simon kanssa. Mutta hyvä että tuli, joutupahan Simokii tekemään vähän ylimäärästä voiton eteen. ;)

Testailin samalla striimiä, ni se löytyy nytten youtubesta.
https://youtu.be/a882uyJFCRc?t=1972
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Dodiin. Nyt alkaa iteltäkin löytyy enempi aikaa F1:lle. Jos vain käy niin voisin vaikka taikojan pariksi mennä Toro Rossolle. Milloinkas muuten seuraava kisa ajetaan? :)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Pisteet päivitetty myös etusivulle!


Sitten, lähtökohtaisesti seuraava kisa eli Australia on ensi viikon tiistaina klo 20.


Ilmoitelkaa jo nyt pääsettekö vai ette niin katsotaan vaihdetaanko kisapäivää.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mulle käy ensi viikon tiistain klo 20:00, mutta siinä ei paljoa ongelmille jää aikaa. Viimeksi Pleikkarin sammutin luokkaa 21:10, eli sellainen 15min jäi itselläni ylimääräistä aikaa ennen muita menoja. Joku ainakin taisi tiistaina huudella, ettei ensi tiistai kävisi kun on jotain muuta klo 20:30. Vai muistanko väärin?

Kuskejahan voidaan ottaa enempikin mukaan, mutta lähtökohtaisesti sellaiseksi varakuskiksi, koska maksimi pelissä se 16. Toivottavasti vaan ne, ketkä ei ensi viikolla ole mukana ilmoittavat myös tänne siitä hyvissä ajoin.

Olikos muuten Mirolla toiveena, että PSN ID:t olisi vielä porukalta ylhäällä niin olisi helpompi metsästää, ovatko edes tulossa? Omani nyt tiedättekin ja näkyy myös tuossa vasemmalla. :rolleyes:
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Minkäslaisia aikoja ajatte ausseissa ite ajoin red bullilla 1.26.9
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Kylläpä mää pääsen ens tiistaina kasin aikaan ratin taakse, jos ei mitään katastrooffia tapahdu. Saadaan thuton kanssa pidettyä Force India Tallien mestaruustaistossa mukana ;) Joutuuko perhana sitte oikeen alkaan reenaan seuraavaan kisaan...
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Pisteet päivitetty myös etusivulle!


Sitten, lähtökohtaisesti seuraava kisa eli Australia on ensi viikon tiistaina klo 20.


Ilmoitelkaa jo nyt pääsettekö vai ette niin katsotaan vaihdetaanko kisapäivää.
Tiistaisin ja torstaisin itellä aika huono päivä. Toki tiistaisin onnistuisin paremmin osallistumaan jos esim. startti olis 19:00 aikoihin. Muut päivät käy 17:00 eteenpäin. :) Toki tiistaisin saatan päästä paikalle, mutta ei ihanteellinen päivä itellä.

Edit: Puhis
Ajan ite sellasia 1:23.7- 1:25.8. Hirveetä heittelyy ku joka toinen kierros epäonnistuu. :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Joop, tiistait ei käy mulle. Jos kisapäivää ei muuteta, niin voin antaa jollekin muulle sitten paikan Lotukselta mun tilalle.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Juu ei mullekkaan sovi nuo tiistaist. 20:30 treenit. Mikä tahansa muu päivä sopisi.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Tehdään samalla kaavalla kuin kisakalenteria sovittaessa, eli alla linkki strawpolliin. Sinne vaan ruksia joka päivän kohdalle, mikä itsellensä käy. Sovitaan tarkempi kellonaika sitten, kun ollaan saatu rajattua päiviä veks. Mutta alustavasti varmaan siinä 18-20 välisenä aikana startti.

http://strawpoll.me/5990836
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Joo itelle siis käy se päivä millon vaan saadaan eniten kuskeja jalkeille, paitsi perjantai ja lauantai-ilta semmosia, ettei mielellään.

Ja joo tota helpoin on kun ennen kisapäivää lisäätte mut kaveriks ja ootte online niin saadaan nopeiten kisat käyntiin, kun viimeks osa lisäs ja osa ei niin sai miettiä ja arpoa ketä puuttuu, kun huono muistinen olen ja en täälläkään ihan koko aikaa ole.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Olisko innokkaita lähtee sunnuntaina vetää harkka kisaa?
Kauhea hinku päästä ajaa.:D
 
Ylös Bottom