Simo911
Active Member
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2] Ilmoittautuminen käynnissä
Nyt strictin myötä oikominen(eli apexin leikkaaminen kanttarin sisäpuolelta) on todella hyvin tilkitty. Testasin tuota rangaistussysteemiä eilen testikisassa, ja onnistuin saamaan DSQ:n kolmella oikomisella. Jo ensimmäisestä tuli aikasakkoa, vaikkei ollut mikään törkeä. S-mutkissa taisi olla renkaita vielä kanttarilla, kuten meidän oma sääntö sanoo.
Ainoa "ongelma" on tuo kiertäminen enää, mutta sekään ei kovin iso ongelma ole. Ajelin melko paljon eilen time trialia ja kokeilin muutamaan kertaan, kun ajovirhe tuli ja kierros hylättiin, ajaa loppukierroksen niin törkeästi kuin vain pystyin kiertämällä kaikissa mahdollisissa paikoissa oikein kunnolla, niin en saanut kuin vaivaiset 0,3 sec omasta enkasta pois. Siihen sisälty ainakin 5-6 kiertovaroitusta. Vaikka yrittäisi tahallaan kiertää, niin ei siitä kovin isoa etua saa, enkä usko että kukaan tahallaan kusettaa. Kyllähän se tahallaan kusettaminen näkyisi pelin hylkäyksenä tai varoitusmäärä olisi luokkaa 40-60.
Itse olen ainakin erittäin avoin ajamiseni suhteen ja otan kaikki kisat nauhalle ja setupitkin paljastan aina enkä peittele mitään. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä kuin "törkeästi" oion ja "etsin" laillisia oikomispaikkoja. Vahinkoja joka ikinen ja ihan ok, jos siitä rankaistaan. Ei ole ongelma itselleni. Kyllähän tää peli viimeistään nyt antaa heti runtua, jos ei pysy viivojen sisällä ja se on ihan mahtava juttu.
Omasta mielestä joidenkin väitteet, että tää sarja perustuu siihen, että ihmiset etsimällä etsivät "laillisia"(jotka ei näy tilastoissa) huijauskeinoja, on kyllä hieman kaukaa haettua.
Nautitaan ajamisesta ja laitetaan se varoituskatto jonka jälkeen tulee aika-ajokielto seuraavaan pitkään kisaan. Saisivat tehdä noista vihreistä matoista liukkaita tai tahmasia. Mun mielestä, jossain codemastersin f1-pelissä näin oli. Ainakin ulkopuoliset asvaltit oli semmosta pölystä ja kaasupohjassa hädintuskin pysy nopeus samana, eikä kiihtynyt yhtään.
Vil_tzu, tervetuloa tiimiiin!
Nyt strictin myötä oikominen(eli apexin leikkaaminen kanttarin sisäpuolelta) on todella hyvin tilkitty. Testasin tuota rangaistussysteemiä eilen testikisassa, ja onnistuin saamaan DSQ:n kolmella oikomisella. Jo ensimmäisestä tuli aikasakkoa, vaikkei ollut mikään törkeä. S-mutkissa taisi olla renkaita vielä kanttarilla, kuten meidän oma sääntö sanoo.
Ainoa "ongelma" on tuo kiertäminen enää, mutta sekään ei kovin iso ongelma ole. Ajelin melko paljon eilen time trialia ja kokeilin muutamaan kertaan, kun ajovirhe tuli ja kierros hylättiin, ajaa loppukierroksen niin törkeästi kuin vain pystyin kiertämällä kaikissa mahdollisissa paikoissa oikein kunnolla, niin en saanut kuin vaivaiset 0,3 sec omasta enkasta pois. Siihen sisälty ainakin 5-6 kiertovaroitusta. Vaikka yrittäisi tahallaan kiertää, niin ei siitä kovin isoa etua saa, enkä usko että kukaan tahallaan kusettaa. Kyllähän se tahallaan kusettaminen näkyisi pelin hylkäyksenä tai varoitusmäärä olisi luokkaa 40-60.
Itse olen ainakin erittäin avoin ajamiseni suhteen ja otan kaikki kisat nauhalle ja setupitkin paljastan aina enkä peittele mitään. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä kuin "törkeästi" oion ja "etsin" laillisia oikomispaikkoja. Vahinkoja joka ikinen ja ihan ok, jos siitä rankaistaan. Ei ole ongelma itselleni. Kyllähän tää peli viimeistään nyt antaa heti runtua, jos ei pysy viivojen sisällä ja se on ihan mahtava juttu.
Omasta mielestä joidenkin väitteet, että tää sarja perustuu siihen, että ihmiset etsimällä etsivät "laillisia"(jotka ei näy tilastoissa) huijauskeinoja, on kyllä hieman kaukaa haettua.
Nautitaan ajamisesta ja laitetaan se varoituskatto jonka jälkeen tulee aika-ajokielto seuraavaan pitkään kisaan. Saisivat tehdä noista vihreistä matoista liukkaita tai tahmasia. Mun mielestä, jossain codemastersin f1-pelissä näin oli. Ainakin ulkopuoliset asvaltit oli semmosta pölystä ja kaasupohjassa hädintuskin pysy nopeus samana, eikä kiihtynyt yhtään.
Vil_tzu, tervetuloa tiimiiin!