Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2] Ilmoittautuminen käynnissä

Joo noi käy mulle kans, hyvä saada vähä lisämaustetta hommaan mukaan. Huominen mulle vielä vähän epävarmaa, jos iskee pikku työkeikka vielä illalla. Onneks kirai hoitaa Lotukselle kunnon pistepotit nii pysytään tallien mestaruustaistossa mukana ;)

Tuli mieleen yksi asia mikä voisi nopeuttaa tuota sprintti-kisan aika-ajon läpivientiä mutta en tiedä toimiiko se käytännössä. Mitä nyt katoin tube-videoista niin sen pitäisi toimia mutta jonkun pitäisi testata asiaa ensin.

Eli jos yhden kierroksen aika-ajossa näkee oman sijoituksen ajon aikana ja se muuttuisi sitä mukaan kun muut ajavat kovempaa/hiljempaa niin silloin riittäisi että kaikki ajaisi nopeasti vikalle sektorille ja sitten vikoissa mutkissa himmailisi sen mukaan mikä on oma tavoite-sijoitus ja ajaisi maaliin sitä mukaan oikeassa järjestyksessä kun ollaan sovittu. Tämä voi vaatia myös hieman kommunikaatiota kaikkien kesken jotta saadaan järjestys oikeaksi siltä varalta jos vaikka sattuu pyörähtämään tai ajamaan ulos radalta kierroksen aikana.

"Pientä" bugia ekassa yrityksessä, mutta toinen yritys meni ainakin minun osalta ongelmitta. Aika yksin sai loppukisan ajella, alussa sen sijaan oli ihan hyvää vääntöä Thuton ja parin muun kanssa ajoittain. Kisan ainut rikekin tuli ehkä hieman virheellisesti, kun ohitin Fisken ilmeisesti laittomasti kun kolaroi Jontun kanssa. :D En tuossa viitsinyt lähteä antamaan sijoitusta takaisin, koska kuvittelin Fisken olevan aika kaukana. Uusinnan perusteella olikin heti Thuton perässä, mutta tuskin olisin siltikään hiljentänyt, kun olisin kaksi sijoitusta menettänyt. :D
Viiden kierroksen kisassa meni aika tiukoilla taikojan kanssa. Seitsemällä tuhannesosalla sitten lopulta onnistuin nappaamaan sen elintärkeän viimeisen pistesijan.

Kisaa mun kuvakulmasta: http://www.twitch.tv/vvvili/v/30433827

E: 50% kisan rikkeet nopeasti laskettuna:
Simo: 6
Skitso: 18
Nikku: 6
Jonttu: 4
Fiske: 1
Kiraih: 1
vvvili: 1
Thuto: 0
Taikoja: 0

E2: 5 kierroksen kisan rikkeet:
Simo: 2
Skitso: 9
Nikku: 3
Jonttu: 2
Fiske: 3
Kiraih: 1
vvvili: 1
Thuto: 0
Taikoja: 0

E3: Näissä rikkeissä tosiaan kaikki mukana. Eli en rajannut koskemaan vain corner cuteja/ratarajojen rikkomista. Nuo kuitenkin voi aika nopeasti miinustella pois jos niin halutaan.

Vähä myöhässä tää ilmottautuminen mutta jos sitä seuraavaan kisaan pääsis

Oliko Williamsilla vielä tilaa? Jos ei, niin vaikka Mclaren vois olla hyvä

Vähä myöhässä tää ilmottautuminen mutta jos sitä seuraavaan kisaan pääsis

Oliko Williamsilla vielä tilaa? Jos ei, niin vaikka Mclaren vois olla hyvä

Williamsilla näyttää olevan paikat täynnä, mutta Mäkillä vielä molemmat kuskipaikat täyttämättä. Hyvä, että säkin pääset tulevaisuudessa messiin! Seuraava kisahan on vasta vuodenvaihteen jälkeen, kun todettiin fiksummaksi pitää taukoa joulun pyhien ajan.

https://www.youtube.com/watch?v=RT81jzHk86c

Pikku pläjäys koottu viime reissusta.
Hyvällä setupilla sai ajettua hyvän kisan ja renkaat kesti kyllä tosi hyvin tos 50% kisassa. Vähä siinä kontaktia otettiin Jontun kans ja sprintissä en omasta kuvakulmasta katottuna ees osunu jonttuun, mutta silti näköjään osuin ja sain penalttia.

Kiekalla 4 sain makian tuplaohituksen Thutosta ja viltzusta :) ja muutenki eka setin ajan oli tosi tiukkaa kisaa teijä kans! Loput 2 settiä sai ajella suht yksin rauhassa maaliin asti.

sprintti meni sitte iha lapaseen, ekassa mutkassa katoin että skitso pyörähti ja pääsen ohi vaa jäinki sändvitsiin ja koitin vaan ajaa porukkaa kiinni, kunnes taas oltiin nurtsilla jontun kans.

Päivitän tänään noi pisteet ja tilastot laajemmin. :)

EDIT. Simolla olikin kattava taulukko jälleen kerran, kiitos siitä!

Laitan noi aloitusviestit ja muut ajantasalle tänään. Päivitän säännöt ja pisteet sekä tilastot nopeimmista kierroksista ja varoituksista. Ja työstän oman koosteen kisasta Fisken videoiden innoittamana, noi on tosi hyviä ja kivoja katsella.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hyvin pudotti tuo yksi musavalinta. :D

Äärettömän hyviä nämä sun highlight-pätkät muuten kaikkinensa!

Kiitoskiitos.
Pakko oli laittaa ku just alkoi spotifyssä soimaan toi biisi. Alko itteäki naurattaa :D

Hyvät taulukot on Simo taas meille väsännyt ja iha toimiva toi sprinttisysteemiki näytti olevan

Koostetta: https://www.youtube.com/watch?v=_HyF7cLvBec

Vähän tuli pitkä, mutta kyllä riitti tapahtumia. On kyllä mahtava rata, aina tapahtuu, virtuaalisesti ja oikeessa elämässä. Viltzun kanssa ajettiin rinnakkain vika mutkasta kolmosmutkaan, ja Fisken kanssa otettiin yhteen ihan urakalla. Yhteensä tais tulla toistakymmentä ohitusta, ja melkein saman verran olin ohitettavana. Tämmöstä kun ois joka kisassa ni kyllä maistus.

Vaikka oli eka stintillä tasasta Fisken kanssa, niin toisella setillä Fiskellä kovat, niin melkein samoja aikoja ajettiin, meni viitisen kierrosta ajaa kolmen sekunnin ero kiinni, sitten vikalle stintille mulla kovat niin Fiske meni ihan maisemaan. Lopussa alko vähän kuumottamaan kun Skitso tuli tuoreilla renkailla takaa, alko jo Itävallan kisa muistumaan mieleen. Riitti tällä kertaa kuitenkii, yks kierros ja ohi ois menny.

Sprinttikisassa oli kanssa ihan mukavasti tilanteita, jossain vaiheessa ohitin (Viltzun?) keltasilla lipuilla, piti päästää takasin eelle ni meni aika paljon aikaa, ilman tota ois ollu toisekskii ehkä saumoja. Hyvät pisteet kuitenkii yhteensä, Best of the rest. Pitäs vissiin Simo siirtää Mersulle, ylivoima on samaa luokkaa.

Koostetta: https://www.youtube.com/watch?v=_HyF7cLvBec

Sprinttikisassa oli kanssa ihan mukavasti tilanteita, jossain vaiheessa ohitin (Viltzun?) keltasilla lipuilla, piti päästää takasin eelle ni meni aika paljon aikaa, ilman tota ois ollu toisekskii ehkä saumoja. Hyvät pisteet kuitenkii yhteensä, Best of the rest. Pitäs vissiin Simo siirtää Mersulle, ylivoima on samaa luokkaa.

Hyvä kooste sullakin ja kiitokset alun rehdistä kilpailusta! :D Täytynee itsekin opetella tekemään noita highlight-pätkiä, on sen verran mukavia katsella.

Tuosta sprinttikisan jutusta mun piti sulle sanoakin, että ainakin mun puolesta voi tulevaisuudessa hyvin jatkella matkaa ja ottaa se penalty. Korjailee sitten tilanteen kisan jälkeen oikeaksi, koska tuo "väärä" ohitus oli pelkästään pelin vika.

Huhhuh.. kisa alko hyvin, mutta about kierroksella 20 alko puuduttaa ja sen jälkeen lipsu jatkuvasti, joten pahoittelut noitte virheiden määrästä.. sitä ennen ei montaa ollut. Sama jatku 5 kiekan kisassa, ei vaa enää löytäny jarrutuspaikkoja..ehkä vähä liikaa oli kun alko reenaa vasta pari tuntia ennen kisaa että väsymys sieltä tais iskee kun vielä kaks starttia ja sprinttikin oli illan aikana.

Jees ens kisaan uudella ilmeella, ja paluu podiumille miniminä. Kattoo jos sais tauon aikana rattipoljin yhdistelmän hommattua joka vielä varsinkin pidempiin kisoihin tuo varmuutta (tiedän kun pclle löytyy)

Hyvä ku muutki on intoutunu tekeen koosteita kisoista jaksaa paremmin katella.
Jotain häikkää mulla oli kyllä viime kisassa kun en nuita Thuton törmäyksiä huomannu ollenkaan ja sitten osuin muihin vaikka ei ees näyttäny ja yhellä kerralla viltzu tuli eteen varikolta tullessaan ja aloin sitä väistään reunaan, sitte yhtäkkiä viltzua ei ollukkaan missään kun mentiin mutkaan :) voiha se olla että oli nii väsyny ja näki näkyjä...

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Noniin laitetaas nyt omakin yhteenveto kisasta.

Tässä Fisken innoittamana myös minulta kooste. Jännä miten sai 7 minuutin koosteen vaikkei oikeastaan mitään tapahtunut. https://www.youtube.com/watch?v=FW_i78o5nxI. Jostain syystä viimeinen kierros ja sprinttikisa jäi nauhoitteelta pois.

Kävin suht tasaiseen ja tiheään vaihtamassa renkaita ja alussa vielä toimi hyvin. Ekan stintin jälkeen yllätyin että olin noussut neljänneksi. Siitä sitten hiipuen alaspäin. Oikeastaan kilvanajoa ei juuri starttia lukuunottamatta tullut. Enemmän pääsin seuraamaan edellä olevan porukan vääntöä. Koosteessa myös näkyy joku bugi kun Fiske olevinaan lentää jostain kanttarista ja jää radan varteen, mutta kohta onkin edelläni taas. Tämä siis ekalla kierroksella tapahtumia.

Lähinnä taistelut oli sitä että olin ohitettavana. Mokasin myös ja ajoin Jontun kylkeen aika optimistisesti. Olin just käynyt pehmeet renkaat ja Jonttu oli kovilla ja jotenkin luulin pääseväni helposti ohitse vaan täräytin suoraan Jontun ajolinjalle ja hän spinnasi siitä. Pahoitteluni. Lopussa sitten saavutin taikojaa tasaisesti, mutta kierrokset loppui kesken. Stintit tais olla PEHMEE-PEHMEE-PEHMEE-KOVA. Pehmeillä vedin 6-7 kierroksen stintit ja kovilla 9 kierrosta. Oli ok, mutta vauhtia ei vain mulla ollut riittävästi. Radasta pidän kovasti ja iltakisa on nättiä.

Sprintti meni hyvin. Kolmantena starttasin ja Jontun luikastelun jälkeen pääsin ohi, Simo kuittasi nopeaan ohitse ja Nikkukin taisi edeltä lipsua jossain vaiheessa. Lopussa sitten Skitso ja Thuto taisi aika kovaa tulla vaan onneksi oli sen verran väliä että sai aika rauhassa mennä.

Nonni hienoa! Näistähä vois koostaa kauden loputtua jonku Best of setin

Mites joulun aikaan, onko kiinnostusta porukalla vetää pienimuotoista Christmas-Cuppia? Tai muuta vapaamuotoista rentoa ajelua?

Moikka.

Mulla ois kiinnostusta tulla mukaan. PSN ID on cokeFIN ja haluaisin ajaa Red Bullilla jos Puhikselle käy

Ylös Bottom