Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Pitkästä kisasta ilman varoituksia selvisi kaksi, Thuto ja taikoja. Eli heille bonuspisteet. Fiskelle yksi varoitus ;) Meille muille vähän enemmän. Sprinttikisan varoituksia en laske tuohon nyt mukaan.

EDIT. Juhohfin ei montaa varoitusta ollu ja veikkaan että suurin osa mitkä tuli niin varmaan sai kun väisti kierroksella ohittavia.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Noniin kooste tehty, olkaapa hyvä:
KFIN F1 2015 Season 2 Race 2 [ABU DHABI]

Kisa oli huono. Otin jotku ihme säädöt netistä ja suoranopeus puuttui kokonaan. En päässyt ohi kenestäkään edes DRS avulla. Edes rinnalle ei päässyt ilman toisen virhettä. Yritin kompensoida puuttuvaa vauhtia rengastaktiikalla, ja nipistin kahden stopin taktiikalla. Options -> Prime -> Options. Tällä sain pelattua itseni Jontun ja Skitson edelle, mutta rankku pudotti Skitson taakse lopulta. Ilman suurempia kolareita taisin nyt selvitä. Ihan hyvää vääntöä paikoitellen. Abu Dhabissa taisi olla mun eka kisa ikinä, joten aika outo rata oli. Seuraavat onneksi tutumpia.

Sprintti meni ihan hyvin, ehkä lähinnä kiitos muiden kolaroinneista.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

No eipä jääny paljoo käteen näistä kisoista. Aika-ajo ihan ok, viies. Kisassa sitten eka kierros oli hyvä, loppu ajettiinki sitten itekseen tai kolaroitiin. Pitkässä kisassa lähin kolmosmutkassa kiertämään rantalaa ulkokautta, mutta rantalalla meni levveeks ni samalla menin minäkii. Ja sitten osuinkii kylkeen ja siitä seinään. Siipi hajos ni pilas samalla taktiikan ku ei kestäny kovat loppuun asti. En tiiä oisinko muuten kerenny taisteluun kakkossijasta. Sprinttikisan startissa osuma fisken kanssa ja siipi irtos kokonaan, ni se kisa oli sitten siinä.

No tämmöstä tällä kertaa, näitä sattuu. Mun mielestä noi oli molemmat ihan kisatilanteita. En ruppee tekemään koostetta ku oli niin vähän tapahtumia, ens viikolla on sitten taas striimi päällä.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Olen nyt toistaviikkoa putkeen iltavuorossa, joten en pääse tänäänkään kisailemaan :/ ensviikolla pitäisi olla mukana taas!
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Tuossa omasta näkökulmasta ja itsekkin nyt sitten hyppäsin näihten koosteihden kelkkaan.

https://www.youtube.com/watch?v=CX8LYn8_pvQ

Oli kyllä tylsä kisa tuntu että vauhtia oli mutta kun ei vaa saa puhdasta kisaa millään :D

En tiedä kävikö Rantalalle jotai mutta anteeksi se syöksy kylkeen..

Jos tulee varotusta tai yms nii ihan ymmärrettävää
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Joo, mäkin lähdin koostesetteihin mukaan, tässä oma tuotokseni. Laatu ei ole mitään silmiä hivelevää, kun ekaa kertaa tuota yritin väsäillä ja kokeilin vähän sitä sun tätä.

[video=youtube;C-saq1gJcGc]https://www.youtube.com/watch?v=C-saq1gJcGc[/video]

Itse kisasta, että avausstintti primeilla meni mielestäni varsin hyvin, vaikka rengaskuluma oli odotettua kovempi. Eka option-stinttikin meni hyvin, mutta sitten päätin kaataa koko kisani viemäriin. Sähläsin share-napin kanssa pitstopilla ja kun palasin takaisin ohjaimiin niin suoraa tietä varikkosuoran aitaan... Yksi ylimääräinen stoppi ja takkiin varmaan ainakin 35-40sek ylimääräistä. Paha sanoa minne olisin ilman tuota sähellystä yltänyt, kun en eroja nähnyt Simon kierrosohitustalkoiden :)D) takia.

Sanoin vielä PS:n puolella chatissa jo ennen kisaa, että taidan jättää koostekikkailut väliin kun koomailen vielä jotain. Olisi varmaan pitänyt kuunnella itseäni... :rolleyes:

Brasilia oli kokonaisuudessaan ihan mukava rata, koska ainakin minulle osui paljon enemmän sellaisia "rengas rengasta vasten"-tilanteita.

E: Saikos muuten kukaan niitä varoituksia ylös? Itsellä kaatui peli+video samalla, kun olin niitä rupeamassa selaamaan.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Striimi: https://youtu.be/cHY0DuWX7Z0?t=1252

Loistavaa vääntöö oli taas usseemman kanssa tännään, kiitos taas kaikille. Kummasti aina on hyvä kisa kun ollaan hyvällä radalla.

Alku taas kuvasti hyvin sitä miten nämä kisat on mulla menny. Aika-ajossa vauhti ei riitä mihinkään ja kisassa ekan kierroksen jälkeen viimenen. Siitä alko sitten nousu taas ylöspäin. Kaikki meni hyvin siihen asti kunnes tulin kolmannelle stopille, jolla piti ottaa kovat alle ja niillä loppuun. Ennen kisaa älysin että tarjoo neljää stoppia, niin tiesin että pittää käsin vaihtaa kovat renkaat kolmannella stopilla. Yllättäen muistin tämän just kun olin ajanu varikolle. Siitä sitten toiselta sijalta ylimääränen stoppi.

Lopussa vielä hyvää kisaa Fisken (taas!) kanssa, joka pääs kierroksella 34 ohi. Säästin siinä vähän bensaa ja toivoin että Fisken pehmeet renkaat on niin kulunu että viimesellä kierroksella pääsen koittaa ohitusta. Ainut vaan että Simo oli menny kierroksella ohi stopin aikana, ni kisa loppu kesken.

Sprinttikisassa ei taas vauhti meinannu riittää, on kyllä liian vähän toi viis kiekkaa, vasta vauhtiin pääsee ni jo loppuu. Pari osumaa tuli Viltzun kanssa viimesellä kierroksella. Kolmosmutkassa ois ollu hyvä paikka koittaa ohi mut jotain nukahin siinä ja ajoin perään. Maalisuoralla sitten oisin tainnu päästä vielä ohi mutta osuin takarenkaaseen ja siitä seinään. Näyttää aika rajulta mun kuvakulmasta mut Viltzun taas ei mittään erikoista.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Tuossa omasta näkökulmasta ja itsekkin nyt sitten hyppäsin näihten koosteihden kelkkaan.

https://www.youtube.com/watch?v=CX8LYn8_pvQ

Oli kyllä tylsä kisa tuntu että vauhtia oli mutta kun ei vaa saa puhdasta kisaa millään :D

En tiedä kävikö Rantalalle jotai mutta anteeksi se syöksy kylkeen..

Jos tulee varotusta tai yms nii ihan ymmärrettävää

Ei mulle mitään käynyt. Vaikka oliskin käynyt niin tämä on kilpailemista vaan
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Laskin tässä ajan kuluksi virheet tuosta Thuton videosta. Laskuvirheet jälleen kerran mahdollisia.

jrantala: 20
Coke: 9
Jonttu: 8
Kiraih: 4
Nikku: 3
Fiske: 3
Simo: 3
Skitso: 3
Vil_tzu: 0
Thuto: 0


Jrantala ei muuten mulla pomppinut ollenkaan kisojen aikana. En tiedä että olinko ainoiden joukossa. :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Tuli vähän liikaa varoituksia näköjään. Osa tulee leveäksi ajosta tai jos ajaa liikaa kanttarin päältä. Ens kisassa pitää yrittää varovaisemmin ajaa.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Joo elikkä meikä sekoili oman kisan heti pilalle kun osuin Simoon. Sain aika huonon lähdön ja yritin paikkailla sitä. Renkaat lukkoo ja suoraa Simon kylkeen, onneks kukaan muu ei joutunu kärsimään siitä. Ihan hyvä 3 sija kaiken jälkeen, olisin ehkä voinu olla 2 mutta viimeisellä varikkokäynnin jälkeen rikoin etusiipeä hieman varikon ulostulossa joka hidasti mua. Recordaus kusi mulla jonkun verran, yritän saada jotain kasaa. Sprintti kisasta ei jääny oikeen mitään kätee.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Hienoja taisteluita ja ohituksia porukalta, kun kattelin highlightseja!

Omalta osalta kisa meni kyllä pritimats omien koomailujen paikkailuun. Aijoin rantalan perään 2 kertaa ja pyörähdin ja coken kans otettiin sprintissä yhteen. Noh.. silti 4. sija pääkisassa, joka kyllä yllätti täysin. Hyvä näin nii pysytään mestaruuspistetaistelussa mukana, joka on kyllä todella tiukka tällä hetkellä!

Renkaat ei kestäny yhtään ja jouduinki käymään hakeen vielä yhdet optionssit alle 7-8 keikkaa ennen loppua, mutta sama homma näytti olevan muillaki.
Thuton kans jälleen kerraan läpi kisan kovaa taistelua :D lopussa oli kyllä lievä kuumotus, kun aattelin että saan hyvän kaulan ennen vikaa suoraa. Niinkö uumoilitkin nii renkaat alko sulaan todella nopsaa alle ja oli iha persiissä loppuun asti.

Alku unohtu nauhottaa, mutta highlightsit ekan stintin jälkeen.
Sprintissä ei ollu paljoa kateltavaa, niin jätin sen pois. Toi sprintti ei kyllä lähe mullakaan ollenkaan liitoon, ei vaan pääse rytmiin. noh ens kisassa kokeellaan taas!

https://www.youtube.com/watch?v=Vdtph_cBSVM
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]


Noista kuskin kokonaispisteistä näyttää uupuvan pisteet Brasilian sprinttikisasta, nopeimmasta kierroksesta ja nollasta varoituksesta? Jos tuohon saa sitä muokkausoikeutta, niin mun sähköpostin (vil_tzu@hotmail.com) voi siihen lisäillä.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Oonko ajanu yksin koko alkukauden McLarenilla vai en?Koska minulla 18p ja tallilla 22p?

Sulla on 22p, Excel-laskuissa vaan Simo unohtanut siirtää viimeisen laskettavan solun paikkaa, eli sun sprinttikisan 4p ei ole vielä mukana sinun omissa kokonaispisteissä.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Noni sain koosteenkin tehtyä. Ongelmia oli tallennusten kanssa ja jälki sen näköistä. Sprintti jäi myös nauhalta pois kun mokasin enkä tallentanut leikettä lopuksi.

https://www.youtube.com/watch?v=XOOWotX7qEs

Kisassa oli hyvä vauhti, mutta rytmi katosi koko ajan kun taistelin koko ajan jonku kanssa. Rantalan kanssa oli kovaa vääntöä alussa ja harmi että lopulta kolahti, otan omiin nimiini kun piti väkisin sisälle syöksyä ja menin vähän leveäksi.

Renkaat kului tosi nopeeta ja jouduin tekemään 4 stoppia vaikka suunnittelin kolmea. Optimoin sitten renkaiden kulutuksen neljällä stopilla ja vauhti oli tasaista koko ajan kun oli tyhjää. Hyvä kisa muutoin ja kiva oli ajaa kilpaakin välillä. Sprintti oli hyvä, sain hyvän startin ja johdin kaks ekaa kiekkaa. Sit rantala ohitti (ylläri) ja rytmi katosi ja tuli kolme muutakin ohi. Lopussa hyvää vääntöä Thuton ja Viltzun kanssa, harmi että jäin hännille.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI2]

Mikäs Simolle tuli ku ei voittanutkaan?

Kuinkas niin, molemmistahan se totuttuun tyyliin nappasi voiton? Ensimmäisessä napsi vielä huvin vuoksi kaikki muut paitsi toiseksi sijoittuneen kierroksella kiinni. :D
 
Ylös Bottom