Fiske
Member
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI3]
Joo samaa hommaa ihmettelin itekki, kun aloin tiputtelemaan noita apuja pois päältä pikkuhiljaa. Jarrut on iisi hallita siinä ei mitään. Homma Ilman TC Tuntu, että auto pitää saada ulos mutkasta aivan pintakaasulla jalka jäykkänä kaasulla.
Niinkuin Simokin nuista puhu, mitään kunnon säätöjä ei oikein löydy tuota ongelmaa korjaamaan ja kisaaminen meni liian puristamiseks. Nostin suosiolla kädet pystyyn ton homman kans, Full TC:llä hauskaa kisaamista silti.
En oo niin paljo miettiny. Yli kymmenen vuotta tullu pyörittyä eri sarjoissa pcllä ja konsoleilla melko kovallakin tasolla, niin oon jo kauan sitte päässy yli omasta "kaikki avut pois heti"-asenteesta.
Jos apuja on sallittu, niin miellän ne osaksi setuppia. Tulee yleensä valittua sellainen "setuppi", jolla saa mahdollisimman turvallisesti maksimituloksen. Yhtä hauskaa on medium tai fulltcllä.
Tässä pelissä on melko vajavaiset säätömahdollisuudet lukolla ja kaasukarttakin, jota ei voi vaihtaa, poikkeaa täysin muista peleistä. Ns. tuntumateho tulee jo jossain 15 prosentin paikkeilla kun esim.iRacingin F1ssä, jonka miellän kaikkien aikojen realistisimmaks, tuntumakohta on jossain 50-60%ssa. Mikä on aika normaalia kaikissa simuissa. Tuntumakohdalla tarkoitan, kuinka paljon kaasua voi syöttää tilanteessa kuin tilanteessa ilman, että renkaat sutii. Jos totta puhutaan, niin F1 2015 on yks vaikeimmista peleistä kiihdytyksien osalta, mikä ei ihan vastaa pelin muita osa-alueita, joka muuten on perus konsoliarcadea.
Joo samaa hommaa ihmettelin itekki, kun aloin tiputtelemaan noita apuja pois päältä pikkuhiljaa. Jarrut on iisi hallita siinä ei mitään. Homma Ilman TC Tuntu, että auto pitää saada ulos mutkasta aivan pintakaasulla jalka jäykkänä kaasulla.
Niinkuin Simokin nuista puhu, mitään kunnon säätöjä ei oikein löydy tuota ongelmaa korjaamaan ja kisaaminen meni liian puristamiseks. Nostin suosiolla kädet pystyyn ton homman kans, Full TC:llä hauskaa kisaamista silti.