Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: *Ilmoittautuminen käynnissä* PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI3]

Oh shit... Näiden kahden 3p-saaliin takia Monaco rupeaa kirimään pisteissä niin, että mun trollailu kolahtaa oikeasti omaan nilkkaan vielä. :D

Pistetilanne nopeasti laskettuna nyt (päivitetty Simon pisteiden jälkeen):
Unkari: 10
Japani: 10
Italia: 10
Malesia: 7
Monaco: 7
Iso-Britannia: 7
Espanja: 6
Meksiko: 6
Kiina: 3

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei se Monaco muuten haittaa, mutta itellä pädillä ei saa autoa käännettyä sinne neulansilmään mitenkään. Joutuu 20 km/h ajamaan että taittuu ilman osumaa. Tai sellainen "ominaisuus" oli ainakin pelin julkaisussa, en oo nyttemmin kokeillut. :D

Pyydän siis etukäteen anteeksi kun sprinttiin lähdetään käännetyssä ja oon keulilla Monacossa...

Vielä Skitso, Coke ja JuhohFIN kun saadaan äänensä ja ilmoittautumisensa antamaan.

Juuu oon mukana ja ois mukavaa jatkaa Red Bullilla jos käy

Hyvä, laitahan myös rataäänesi jossain välissä, äänestysaikaa on huomiseen klo 20 asti. :)

jrantala kyseli mahdollisuutta siirtyä Ferrarille kun Viltzu sieltä hypähti pois. Periaatteessa mulle ok kerta paikka on vapaana, vaan neuvoin Viltzun kans sopimaan kun V sieltä pois lähti jotta Simo jäisi yksin tiimimestaruustaistoon. :D Että sopikaa keskenänne miten teette.

Pääsiskö mersulle? :cool:

Äänet radoille:

Japani 3p
Espanja 2p
Mexico 1p

Hyvä, laitahan myös rataäänesi jossain välissä, äänestysaikaa on huomiseen klo 20 asti. :)

jrantala kyseli mahdollisuutta siirtyä Ferrarille kun Viltzu sieltä hypähti pois. Periaatteessa mulle ok kerta paikka on vapaana, vaan neuvoin Viltzun kans sopimaan kun V sieltä pois lähti jotta Simo jäisi yksin tiimimestaruustaistoon. :D Että sopikaa keskenänne miten teette.

Jep, vastailinkin just jrantalalle. Minulle käy, ajelen sitten vaan kostona Monacon neulansilmässä kylkeen. ;) (en oikeasti... ehkä.)

3p Iso-Britannia
2p Italia
1p Mexico

Väjhän topiccia sivuten menee mutta osaisko joku neuvoa, pystyykö share play toiminnon avulla mun kaveri osallistumaan turnaukseen jotenkin. Hänellä ei ole f1 peliä, enkä tiedä olisiko edes osallistumassa, mutta kokeiltiin pari päivää sitten share play toimintoa, enkä saanut toimimaan, oli tullut kaverille vaan linkki playstation storeen, mutta ei päässyt pelaamaan.

Tunti ratojen äänestysaikaa jäljellä ja vitsini Monacosta näyttää vahvasti osuvan maaliinsa, mikäli Coke/joku uusi mukaan hyppäävä ei anna lisä-ääniä. Pistetilanne nyt on nimittäin seuraava:

-------------------

Koska sekä Monaco, että Iso-Briatannia ovat napanneet kaksi kolmen pisteen saalista Malesian jäädessä "jämä-ääniin", olisivat nämä menossa tasapisteissä jatkoon.

Mennäänkö muuten Simon(?) toiveen mukaan ja ajetaan samassa järjestyksessä, miten oikeassa kisakalenterissa? Eli noiden viiden osalta aloituspaikkana toimisi Monaco, ja siitä eteenpäin taitaisi mennä järjestyksessä I-B, Unkari, Italia, Japani.

Onko nyt sitten Monacossa kauden avaus �� ?

Näinpähän se taitaa olla, odotellaan kuitenkin vielä "almighty" Kiraihin päätöstä. Mutta jo etukäteen kaikille onnea ja menestystä, sekä oikein kolari- ja virherikasta kisaa. :) Ennustan koostevideoni pituudeksi yli 18,5 minuuttia (...tuntia). :D

E: Ainiin ja jrantala... Varo vaaraa. ;) :D

Näinpähän se taitaa olla, odotellaan kuitenkin vielä "almighty" Kiraihin päätöstä. Mutta jo etukäteen kaikille onnea ja menestystä, sekä oikein kolari- ja virherikasta kisaa. :) Ennustan koostevideoni pituudeksi yli 18,5 minuuttia (...tuntia). :D

Aina koska "muista aina liikenteessä monta vaaraa on eessä" varsinkin nyt :D

"almighty" tosiaan :D

Joo ajetaan kalenterin mukaisessa järjestyksessä, eli Monaco ensin. Onpahan sekin sitten ohi :D

Päivitän huomenna tiedot, nyt olen puhelimella niin ei pysty.

Ei hel..! se meni sittenki läpi! (mikä trolli?) Nyt on kyllä nimittäin niin mielenkiintonen avaus luvassa, että täytyy kyllä pyrkiä tulemaan mukaan. Piikittelettä pian joka kääntessä, että äänestin Monacoa ja nauroin vaan nurkan takana pitkään partaani ;)

Tunti ratojen äänestysaikaa jäljellä ja vitsini Monacosta näyttää vahvasti osuvan maaliinsa, mikäli Coke/joku uusi mukaan hyppäävä ei anna lisä-ääniä. Pistetilanne nyt on nimittäin seuraava:

-------------------

Koska sekä Monaco, että Iso-Briatannia ovat napanneet kaksi kolmen pisteen saalista Malesian jäädessä "jämä-ääniin", olisivat nämä menossa tasapisteissä jatkoon.

Mennäänkö muuten Simon(?) toiveen mukaan ja ajetaan samassa järjestyksessä, miten oikeassa kisakalenterissa? Eli noiden viiden osalta aloituspaikkana toimisi Monaco, ja siitä eteenpäin taitaisi mennä järjestyksessä I-B, Unkari, Italia, Japani.

Kiitos Viltzulle äänien laskemisesta. :D

Eli kisakalenteri olisi
4.2. Monaco
11.2. Iso-Britannia
18.2. Unkari
25.2. Italia
3.3. Japani

Säännöistä:
- Sprintti jätetään ennalleen, eli käännetyssä järjestyksessä lähdetään matkaan.
- Pitkään kisaan harjoittelu jää pois ja otetaan 15 min aika-ajo takaisin.
- 0 varoitusta saaneet saavat 1 p / kisa
- Nopein kierros 50 % kisassa 1p

Näillä mennään. Parc Fermeetä pitäs testata, että joko sen raaskii päälle laittaa. Nyt ollut pois.

Minä voin hostaa ajot, ellei joku muu sitä välttämättä halua tehdä. Hyvä olisi saada lobby kasaan jo klo 8 aikoihin kun pari viime kertaa on mennyt siihen 20.13 kun lobby on vasta kasassa.

EDIT. jätetään myös nopein kierros +1p toistaiseksi mukaan.

Ylös Bottom